Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 109    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další
Autor Zpráva
Online
7386
27 úno 2010 07:40
Z klasického snad ano, z CISového ne.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: Prý zlatý grál, tos mě pobavil. Já chápu, že přes den jsou nějaké přestupní vazby, asi i dokážu pochopit tu vazbu 74+612, ale proč ta 151 jen na pár zastávek další převlíkačka? No a pak mě hlavně zajímalo, jestli se dá z neřádu dočíst, že můžu sedět furt ve stejném vozidle na těch třech linkách. Osobně to nepotřebuju, ale občas se mě někdo zeptá...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7386
27 úno 2010 07:40
Ano, podle té 612 se to dalo poznat. :-)


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Robert píše:
Protože komunál pojede jen po Brně. Takže na Hanácké bude čekat Voloďa z BDSky, který jako 74 pojede do Sokolnic, tam se převleče za 612, která se v Žatčanech změní na 151. Nic jiného nevymyslíš, protože zlatý grál jménem dopravní plán...


Ta noční 612 už je i v idosu (vlakyautobusy), je tam zatím nahraná část autobusů (74 a 151 zatím ne). Mimo to jsou tam z novinek na západ od Brna taky 401 (všechny spoje expresně do Ostrovačic), část spojů 405 (vše přes Bosonohy), 502 (jižní část dnešní 51).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Dnes nastala pro většinu lidí naprosto bezvýznamná, a sice rozpuštění kurzu 43101 mezi jiné kurzy, jako o prázdninách. Byl by někdo ochoten mi zkopírovat seznamy spojů, co jezdí vozy zajišťující nyní spoje na lince 431, ať nemusím několik dní celý den hlídat RIS? Je to jen do mého soukromého archivu občana Hrubšic

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Konec průvodčích ve vlacích přes Brno. Budou chybět, upozorňují České dráhy
Průvodčí budou na S2 a S3 vystřídáni revizory. Bude zajímavé, kolik takových revizorů bude, jak často je člověk bude potkávat.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
401/05? Myslím, že ne. Co vím, tak přejíždí snad na 402 a 410, ale mimo kraj by neměla, ale třeba má někdo lepší info.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Věděl by, prosím, někdo, jestli má 40105 v rámci svého výkonu u nějaké spoje mimo IDS? Dík

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
51
17 bře 2015 13:14
301 začíná i končí V Bystrém,Rovečné,Olešnice,Kunštát,Lysice a Č.Hora.Je to podle vytíženosti.


Online
7386
27 úno 2010 07:40
Jevíčko nikdo neopomíjí. Do JMK nepatří a je docela malé, tak holt přímé spojení nemá. Svitavy ho taky v IDSce nemají, jen jim tam jede přímý spoj, který se v případě Jevíčka (a Moravské Třebové) neuživil a skončil.
A proč jezdí 301 do Kunštátu, a ne jinam? Protože spojuje s Brnem tamní část JMK.

Takže Jevíčko ať má třeba dvacetiminutovku až do Znojma, ale ať to příslušný kraj zaplatí.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky mají násobně víc spojů, takže tohle není důvod opomíjet Jevíčko. Zrovnatak se můžu ptát, proč jezdí 301 do Kunštátu a ne jinam, prostě vývoj trasování, který nějak dopadl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale ty Svitavy mají pětkrát víc obyvatel než Jevíčko...


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi čistá komerce bez integrace, podobně jako spoj z Prostějova přes Brno na Svitavy, Litomyšl a HK.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Z Jevíčka a myslím že až s Ú.nad Orlicí jezdil spoj do Brna přes Boskovice-Č.Horu na zvonařku ale při covidu udělaly škrty na pár spojů denně ve všední den a následně spoj zrušíly úplně,přitom co jsem s ním jezlil byl spoj vytížený ale spolećnost Icom šla raději jezdit pod IDS a jezdí zde na boskovicku a blanensku.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jevíčko má takový ehm problém podobně jako třeba Svitavy, že jaksi nespáduje do Pardubického kraje, kam administrativně patří, ale nejvíc lidí jezdí do Jmk. Zatímco Svitavy mají vlak, Jevíčko má tu smůlu, že se netrhlo, na rozdíl od obcí za Tišnovem, když se rodilo trasování linek Ids-Jmk. Takže dneska tam jezdí linka 251 směr Boskovice nebo místní linka 290 do Uhřic a ne třeba 301 nasměrovaná do Kunštátu.
Takže bych osobně za naprosto fér považoval dohodu a vzájemnou objednávku obou krajů tak, aby se do krajského města dalo jet s jedním přestupem. Z těch obcí v prstenci okolo Brna se dá do města dostat mnohem častěji na jeden přestup, než stylem náhodných výstřelů z venkova mimo trasy vlaků a linky 301 třeba někde na úrovni obcí za Blanskem... Zrovna mě nenapadá příklad.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Právě. Proč by nějaké vzdálené Jevíčko mělo mít přímé spojení do Brna, když je nemají ani některé obce, co jsou od Brna pár kilometrů?

Hlína, Mělčany, Bratčice, Šebrov-Kateřina, Rudice, Řícmanice, Kanice, Dolní Kounice, Moravský Krumlov (obec, žst. se nachází asi kilometr od konce zástavby), Lažánky, Sentice, Nuzířov, Přibice, Uherčice, Velké Němčice, Nosislav, Bošovice, Otnice a tak dále.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No ale proč by zrovna to Jevíčko mělo mít přímé spojení s Brnem? Neleží v JMK, je daleko, Brno není spádovým městem, tak proč?
Ad absurdum skoro dvojnásobný Poysdorf je zhruba stejně daleko a taky spojení nemá (zatímco sousední Laa víceméně náhodou ano).


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Chudčice mají přímý spoj do Bítýšky i do Čebína, resp. se dá 153 do Tišnova, který je pro tuhle stranu okresu Brno-venkov obcí s rozšířenou působností. Takže do Brna s přestupem na 303 nebo do Tišnova, potažmo Hradčan na vlak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobře, zůstaneme u vybraných příkladů, Borotín vynechám :mrgreen: Jevíčko, kterým to původně začalo, jsme tu vyřešili tím, že existuje několik párů 250/301 z Boskovic a pokud budou mít i něco přímého do Rájce s vazbou na vlak, půjde celou trasu zajet možná i za 90 minut.
K Jiříkovicím: Myslel jsem si, že jezdí 702 i nějaké vyloženě do obce a pak se vrací, ale spíš jsem si to asi zaměnil s Tvarožnou. Nevím, jak je daleko motorest u dálnice. Takže beru zpět.
Želešice mají spojení celkem pohodlně do Modřic, myslím, že to dostatečně vyplynulo z mého tvrzení: dá se jet na opačnou stranu do Olympie. Tímhle směrem je na 510 hned několik možností přímého spojení do Brna na jeden přestup. Buď v Modřicích na vlak, na konečné dvojky a na Masarykově na 49 přestup směr Přízřenice, nebo je pak možnost výběru v Olympii, jestli 49, nebo 78.
Pokud chci jet do Bohunic, asi bude rychlejší s více přestupy 510, pak šalinou č. 2 na Centrálku a přechod na 40 nebo z Celní dojít na Vsetínskou na 8.
Chudčice mají spojení s Lipůvkou nebo s Čebínem, musím se podívat, znám to jen z auta, každopádně to není nějaký vystrkov, kde jede bus třikrát v pracovní den a o víkendu vůbec. Co mají říkat obce ve Středočeském kraji někde u Kácova nebo Zruče nad Sázavou, kde dávají o víkendu lišky dobrou noc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
b1 píše:
A to jsou jen příklady, dá se jich najít spousta. Chudčice například přímo sousedí s územím Brna, ale přímé spojení nemají. Teda ledaže by někdo považoval průjezd linek 153 a 312 po mostě přes Svratku, který se nachází v Brně, jako přímé spojení s Brnem.
Zrovna u těch Chudčic je to poměrně logické, že přímý spoj do Brna nemají i když s ním katastrálně sousedí. Když pomineme ten most, co reálně leží na území Brna, tak mezi Chudčicemi a Brnem nevede žádná přímá komunikace, která by nešla přes nějaké větší sídlo (Kuřim, Veverská Bítýška) odkud už je to spoje do Brna poměrně kvalitní. Jinými slovy katastrálně tam fyzicky sousedí nějaký les, ale přímá komunikační vazba tam není.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
A ještě k Želešicím, ty mají taky přímé spojení, schválně jsem dal nástupní Želešice, U Sulzrů a 510 jede jak na Ořechov a do Radostic, kde se překlápí skoro všechno na 403 na Osovou...
Tvoje "skoro všechno" je 12 ze 30 spojů v pracovní dny a nic o víkendu... (je to teda linka 404, ne 403, ale to ne významu toho tvrzení nehraje roli)

Jiříkovicemi jsem myslel obec, kde bydlí lidé, nikoli motorest vzdálený jeden a půl kilometru od nejbližší obytné zástavby.

A to jsou jen příklady, dá se jich najít spousta. Chudčice například přímo sousedí s územím Brna, ale přímé spojení nemají. Teda ledaže by někdo považoval průjezd linek 153 a 312 po mostě přes Svratku, který se nachází v Brně, jako přímé spojení s Brnem.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak s těmi Jiříkovicemi to bylo fakt šlápnutí vedle. Považovat zastávku Jiříkovice, motorest Rohlenka za nejdůležitější místo obce Jiříkovice, to chce opravdu odvahu. :mrgreen:
Jiříkovice mají pouze jednu jedinou linku, a to 710, která je doveze do Šlapanic k trolejbusu. Takže jeden přestup minimálně.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A ještě k Želešicím, ty mají taky přímé spojení, schválně jsem dal nástupní Želešice, U Sulzrů a 510 jede jak na Ořechov a do Radostic, kde se překlápí skoro všechno na 403 na Osovou, kde je pak výběr jak ze šalin, tak z autobusů, nebo se dá jet do Olympie opačnou 510 a tam si vybrat, jestli jedu třeba do Přízřenic nebo zbytku Modřic 49, případně 78 třeba do Slatiny, dost záleží na cíli, každopádně všechno s jedním přestupem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je teda fakt, že na klasický přestup z Jevíčka do Skalice je to trochu složitější, protože se buď musí v Boskovicích z autobusáku pěšky na vlak a pak znovu přestup vlak/vlak ve Skalici, nebo z autobusáku 250 do Skalice, což není úplně ono, ale vypadá, když si to teďka dám v so/ne, že i s tímhle dvojpřestupem se dá jet každou hodinu, což není úplně špatné. Když se podívám třeba jen kousek vedle do Borotína, kde mám rodinu, tak odtamtud jede 251 o víkendu mnohem míň, než vedle z Cetkovic nebo Světlé.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jiříkovice, že nemají přímý spoj? Linky 701/702 snad jedou po dálnici? Moc tuhle oblast neznám, ale co vím z linkového vedení, tak po dálnici jede jen expresní 107. Se Želešicema je to horší, ale ne o moc, dá se dojet do Modřic a na jeden přestup do Brna, což z Jevíčka jde v podstatě taky při použití linky 251 do Boskovic, ve vybrané časy jede 250 s pokračováním po 301 až do Králova pole.
A ve všední dny jede několik přímých párů taky s převlíkačkou na 301, nebo s přestupem v Rájci na vložený osobák S2.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 pro 2024 13:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]