Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 240    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 240  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MtM píše:
Já nevím, ale není lepší si vedení (dispečery) neznepřátelit (jako v jiných zaměstnání), aby mi pak, kdybych já víc potřeboval, šli víc na ruku (nebo se o to alespoň pokusili)? Když nebudu ochotný já, tak příště zas nebudou ochotní oni.


Takhle bych to nestavěl, že když nejdu jezdit z volna, tak že si tím naseru vrchnost. V podniku, alespoň u TD je (nebo bylo) x řidičů, kteří prostě z volna jezdit nepůjdou, pak ale ano, nemají za to žádné příplatky. Pak jsou tam tací, kteří jezdí z volna pořád. Ale že by se k tomu nějak přihlíželo, ty jezdíš z volna jak magor, že seš nahoře dobře zapsán, to ani omylem. Naopak, když takovej stachanovec náhodou jezdit z volna nemůže, kolikrát je ještě zjebán, protože se s ním tak nějak počítalo. Taky takový případy jsou. A teď si vyber.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
813
25 led 2006 09:46
Teď jsem si uvědomil, že vlastně bylo vyřazeno ještě 8 T6 a těch T3 bylo kolem 20 bez vyřazených T3R. Takže ti ty počty asi celkem sedí. Nicméně v očekávání dodávky 35 ks 45T a 6 ks EVO2 to zase není tak dramatické, zvlášť je li pravda o plánu GO dalších 15 KT8.
Předpokládám, že pak bude v plánu vyřazení pražských T6, T3 a zbytku KT8 (asi mimo KT8D5N).


Offline
813
25 led 2006 09:46
Nezdá se mi to tak dramatické. Pokud to porovnám s výroční zprávou za rok 2019, tak mi vychází:
- nezměněný stav K3, LF, LF2, 13T
- pokles u K2 o 35 vozů / nárůst u EVO2 o 34 vozů (beru i ty v dílnách)
- pokles T3, T3R o 19 vozů / nárůst o 20 T6A5
- pokles o 9 KT8 / nárůst o 5 45T (tedy - 4 KT8, což může kompenzovat dodávka příští rok)
- pokles o 4 03T, 4 VV60 (vleky už byly mimo provoz a Anitry taky nikdy nejezdily v plném počtu, navíc ještě budou EVO2 příští rok)
K tomu byl větší správkový stav, dnes je v dílnách pár vozů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono se zde debatuje zejména o nedostatku řidičů, ale třeba v případě tramvají nejsou ani vozy, se kterými by se daly předkovidový JŘ vyjezdit. Bilance tramvají zařazených a vyřazených od 1. 1. 2020 do dnešního dne vychází podle evidence -26x T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1372
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Kowalski píše:
Tady se depecu trochu zastanu, ačkoliv personální oddělení je takové všelijaké a jakákoliv domluva mizerná, není zase možné ty psychotesty úplně vypustit, už teď se do autoškoly na "Déčko" dostávají lidé, kteří by tam opravdu být neměli. Když Ti pak vytáhnou řidiče doslova od volantu, protože mu v jeho bytě našli varnu, nebo s ním řešíš, že couval s plným autobusem lidí několik set metrů na I/52 (E461) (reálné příklady, kterém jsem zažil u regionálních dopravců), nemyslím si, že je to správné...

Já jsem nepsal o tom, úplně vypustit psychotesty, ale myslel jsem spíše v nich ubrat, když ten, co je neudělá tady, tak jde k jinému dopravci, kde je udělá bez problému, tak je asi něco špatně. Ono když se bude pořád zcela tlačit na pilu, zvlášť, když ty výplaty nejsou nijak honosné, tak aby se za pár let nestalo, že tu ve špičce budeme mít všude intervaly jako teď o vikendu a o víkendu to pojede v režii nočních linek.
Když totiž mrknu na mnohé intervaly třeba do roku 2010, kdy i o víkendu se jezdilo pravidelně po 15 minutách a teď mají mnohé linky takový interval i ve špičce, tak k tomu brzy směřujeme.
P.S...aby se tu o mě nepsaly nějaký zmínky, že jsem jejich zhrzený neúspěšný absolvent apod., tak jen uvedu, že jsem se nikdy na pozici řidiče nehlásil. Sám mám zaměstnání, kde nemám žádnou odpovědnost, dělám polovinu práce, co řidič MHD a mám podobné peníze, jako on bez přesčasů. Do DP někopu, jen je mi divný (a nejen mě), proč jde tímto DP sám proti sobě.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
tak si jen říkám, že řidič, co má daleko větší zodpovědnost, co má dle mého náročnější práci, by si měl vydělat víc než já.

To si možná říká spousta lidí, ale bohužel takto to na světě nefunguje. Smiř se s tím a užívej si ajťáckej plat, nebo z něj něco věnuj řidičům, zdravotním sestrám, pečovatelkám, učitelům apod. (Já z mého ajťáckého platu pravidelně přispívám na charitu.)


Offline
2830
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak zdražení šalinkarty nehrozí, protože magič nechce. Bylo by to na místě, protože se započtením popelnic pro lidi s trv. bydlištěm v Brně je fakt dost levná a ještě má i klouzavý tarif s tou slevou pro sociální případy, kdy snad poslední dva měsíce platnosti jsou zadarmo nebo nějakou směšnou částku (nevím, jak zní přesné podmínky, myslím, že pro tu sociální slevu musí nějak člověk doložit pobírání dávek a bydliště nebo tak nějak).
Myslím si, že lidí chybí hodně, ale strojů taky dost.
A k té 51 jen řeknu, že nechápu, proč na ní nejezdí stroje jako 2912 třeba, ale místo nich staré Crossy, nedávno jsem na oběhu, co přejíždí na 303, potkal 7625 z roku 2010, což mě mírně překvapilo.
Co se týká venkovských řidičů, tak já využívám linky pod BDs bus VB a nestěžuju si, pánové se snaží jezdit slušně, psychopat tu byl jeden takový kret*én s brejličkama odněkud z Litostrova, který evidentně ##MLUVÍM SPROSTĚ## i kolegy, protože byl vyhlášený svojí povahou. Dal se umravnit, když měl nějaké "problémy" s tím, že jede vodicí pes v "jeho autobusu."
Linky jako 51, 54, 57, 70, 71 (nově304), 75 a další, co jedou po okraji města, bych klidně soutěžil pod Ids-Jmk, čísla bych nechal, nebo už zmíněné subdodávky, proč ne, když splní zadání a nepojede na tom střep z roku 2008 nebo 2010. Bylo by teda fajn, pokud by se soutěžily tyhle výkony, kdyby šlo rovnou Pípni a jeď a kompatibilně s krajem, ne že jednou člověk pípne u Hřbitova a podruhé v Modřicích (nejen šalina číslo dvě).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1791
04 bře 2012 23:26
Teď jsem se koukal na stránky DPMB, co hledají za lidi. V jedné z nich je, že průměrná nástupní mzda je 39 200, takže v podstatě 40 000. A ptám se: je to málo? Nemám totiž představu, já momentálně hledám práci v IT a můj nástupní plat může být nějakých 47 000, což je za sezení u kompu a celodenní přemýšlení docela fajn, tak si jen říkám, že řidič, co má daleko větší zodpovědnost, co má dle mého náročnější práci, by si měl vydělat víc než já.
Zajímalo by mě několik věcí:
0: Kolik by dle vás měli řidiči brát?
1: Kolik řidičů pro jednotlivé trakce by bylo potřeba, aby tu byly předCOVIDové JŘ, ale se zachováním dlouhých vozů (tzn. konečně cestování na úrovni)?
2: Pomohlo by zdražení šalinkarty?
3: Dostává DPMB od města dostatek peněz?
(4: Prostě by mě celkově zajímalo, co by se muselo stát, aby MHD tady byla na důstojné úrovni.)
Prosím, nesrovnávat naši MHD s těmi městy, kde je MHD horší, s tím, že „my si tady nemáme na co stěžovat“. Srovnávejme se buďto s lepšími nebo s nějakým ideálem. Srovnáváním se s horšími se dál neposuneme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

144
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
xxx píše:
A proč ti lidé neprochází psychotesty? Pořád je to tak, že jedna dává a druhá ne?

MtM píše:
... za tohle si DP může i sám, když mu psychotesty neprochází lidé, co u jiných dopravců psychotesty projdou...

Tady se depecu trochu zastanu, ačkoliv personální oddělení je takové všelijaké a jakákoliv domluva mizerná, není zase možné ty psychotesty úplně vypustit, už teď se do autoškoly na "Déčko" dostávají lidé, kteří by tam opravdu být neměli. Když Ti pak vytáhnou řidiče doslova od volantu, protože mu v jeho bytě našli varnu, nebo s ním řešíš, že couval s plným autobusem lidí několik set metrů na I/52 (E461) (reálné příklady, kterém jsem zažil u regionálních dopravců), nemyslím si, že je to správné...


Offline
65
19 úno 2013 13:02
Hosi hosi...kde to zijete. Vetsina regionalnich soukromych dopravcu ma sice lepsi vozy, ale ridice zoufale shani stejne. Vypravu pytlikuji jak to jde. Navic tvrde jedou na spotrebu a poskakovani po Brne s kloubakem s dvojnasobnou spotrebou? Na to z vysoka kaslou. Dale ti silenci delaji i 20 hodin denne.....takze jet s nimi muze byt o zivot. Ve vsem to zas takovy terno neni.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Ne, v pohodě, ono i v té Vídni se před zhruba 10 lety stalo, že DP vypsal VŘ, ale byl tam nějaký problém, myslím, že vítěz nebyl schopný zajistit provoz s vozy dle zadání VŘ (stáří apod.). A tak to asi rok jezdil sám DP s vozy, které těm podmínkám VŘ taky neodpovídaly, třeba byly mnohem starší, než DP požadoval od subdodavatele.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Urbonaut, ach ten pocit, když jsi dopravcem ze druhého největšího města ve státě, ve sloganu máš „Jezdíme pro Vás“ a hrdě si tu linku štráduješ, přesně dle svých letitých návyků, s omlácenými chudáky z roku 2010, načež jednoho krásného dne si najmeš subdodavatele z města o 9000 obyvatelích, který žádný slogan ani nemá, a ten si v klídku celou linku obsadí vozidly z roku 2023. K nezaplacení. sarcastic
Pardon teda za sarkasmus. Jen mě to tak napadlo.


Offline
1372
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Janatak píše:
Já bych upřesnil, služby z volna nemusí brát nikdo, pořád je to otázka chceš, nechceš. Nařídit ti to nikdo nemůže. Samozřejmě, pokud se daný řidič nechá ukecat výpravnou, to je další věc.


Já nevím, ale není lepší si vedení (dispečery) neznepřátelit (jako v jiných zaměstnání), aby mi pak, kdybych já víc potřeboval, šli víc na ruku (nebo se o to alespoň pokusili)? Když nebudu ochotný já, tak příště zas nebudou ochotní oni.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
V němcekojazyčných zemích je to běžné, ale většinou si toho nevšimnete, protože jezdí v městských barvách. Taky to VŘ nemusí vypsat město ani organizátor dopravního systému, ale přímo DP, aby to jezdilo pro DP jako subdodavatel (takto to má třeba Vídeň).


Offline
Uživatelský avatar

2645
13 črc 2009 13:42
No v Praze některé městské linky jezdí soukromníci, ne? Třeba tu, jak tam shořela ta dekstra


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Urbonaut, protože se seriózni VŘ ala region radši ani nevypisuje. Součástí každého VŘ na dopravce je totiž mnoho požadavků na určitou minimální výbavu vozidel a podobně. sarcastic
Kdyby měl DP konkurenta jako je ICOM nebo BORS, tak mu zůstane všeho všudy čtyři, pět linek denních plus ty noční. sarcastic
Se stačí podívat na takovou a-51. S čím tam operujeme my a s čím Tišnov. Věkový průměr vozidel, úroveň výbavy. A mnohé to asi napoví.


Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
...protože pak musi defacto pořád brát služby z volna

Já bych upřesnil, služby z volna nemusí brát nikdo, pořád je to otázka chceš, nechceš. Nařídit ti to nikdo nemůže. Samozřejmě, pokud se daný řidič nechá ukecat výpravnou, to je další věc.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Tak proč některé linky, co teď jezdí DP, nejezdí ti jiní dopravci?


Offline
Uživatelský avatar

2645
13 črc 2009 13:42
A proč ti lidé neprochází psychotesty? Pořád je to tak, že jedna dává a druhá ne?


Offline
1372
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak ono za to může taky nedostatek kloubů, proto se osekaly třeba x4, okružky apod). Protože pak jezdily sóla na linkách, jako 40,42,70 a při intervalu vhodném na klouby, je tam sólo pak katastrofa. A na interval pro sóla zas nejsou k dispozici lidi. Ale za tohle si DP může i sám, když mu psychotesty neprochází lidé, co u jiných dopravců psychotesty projdou. Zájemců měl dost (mluvil jsem o tom s x lidmi, co u DP dělají a co na ten způsob přijímání nadávají, protože pak musi defacto pořád brát služby z volna).


Offline
7305
27 úno 2010 07:40
A to si fakt myslíš, že vyhlášením 5minutového intervalu na všech linkách se problém s chybějícími řidiči vyřeší?


Offline
1791
04 bře 2012 23:26
Robert: Tohle mě taky baví. Já jsem ZÁKAZNÍK. NE zaměstnanec! Do *, to mám dělat všechno sám?
Tohle je problém DPMB, který tyhle problémy má řešit, a ne je používat jako důvody, proč něco nejde.
Tady na fóru je to samý. Takový to pasivní přijímání situace, která je naprosto na *, obhajování jí s tím, že nejsou řidiči. Hmmm. Nejsou, no, a co já s tím?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7305
27 úno 2010 07:40
Tak jezdi. Ber dvě šichty za den, sežeň k sobě 30 dalších takových, a nebude problém


Offline
1791
04 bře 2012 23:26
MartinV: Říkám si to samý.
Díval jsem se na současné JŘ, co se kde změnilo, a zase tam je nenápadné škrtání spojů, zase ta pomalá eroze toho, jak to jezdí.
Ale stěžovat si tady na tohle, to si jen říkám o hate mým směrem.
Má to jezdit jak před COVIDem. To, co máme teď v PD, se blíží tehdejším NPD. A nikomu to nevadí. Nikdo si nevšímá pomalé eroze, směru, kterým to jde. Všichni jsou v pohodě, nikdo si nestěžuje, a když si někdo stěžuje, je umlčen konformní většinou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Zimní stadion už je Za Lužánkami, ale jenom v jizdních řádech, nápis na přístřešku nevyměnili (jeslti vůbec někoho napadlo, že by bylo potřeba to upravit podle skutečnosti)).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5981 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 240  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 říj 2024 11:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]