Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 243    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 243  Další
Autor Zpráva
Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Urbonaut, ach ten pocit, když jsi dopravcem ze druhého největšího města ve státě, ve sloganu máš „Jezdíme pro Vás“ a hrdě si tu linku štráduješ, přesně dle svých letitých návyků, s omlácenými chudáky z roku 2010, načež jednoho krásného dne si najmeš subdodavatele z města o 9000 obyvatelích, který žádný slogan ani nemá, a ten si v klídku celou linku obsadí vozidly z roku 2023. K nezaplacení. sarcastic
Pardon teda za sarkasmus. Jen mě to tak napadlo.


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Janatak píše:
Já bych upřesnil, služby z volna nemusí brát nikdo, pořád je to otázka chceš, nechceš. Nařídit ti to nikdo nemůže. Samozřejmě, pokud se daný řidič nechá ukecat výpravnou, to je další věc.


Já nevím, ale není lepší si vedení (dispečery) neznepřátelit (jako v jiných zaměstnání), aby mi pak, kdybych já víc potřeboval, šli víc na ruku (nebo se o to alespoň pokusili)? Když nebudu ochotný já, tak příště zas nebudou ochotní oni.


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
V němcekojazyčných zemích je to běžné, ale většinou si toho nevšimnete, protože jezdí v městských barvách. Taky to VŘ nemusí vypsat město ani organizátor dopravního systému, ale přímo DP, aby to jezdilo pro DP jako subdodavatel (takto to má třeba Vídeň).


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
No v Praze některé městské linky jezdí soukromníci, ne? Třeba tu, jak tam shořela ta dekstra


Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Urbonaut, protože se seriózni VŘ ala region radši ani nevypisuje. Součástí každého VŘ na dopravce je totiž mnoho požadavků na určitou minimální výbavu vozidel a podobně. sarcastic
Kdyby měl DP konkurenta jako je ICOM nebo BORS, tak mu zůstane všeho všudy čtyři, pět linek denních plus ty noční. sarcastic
Se stačí podívat na takovou a-51. S čím tam operujeme my a s čím Tišnov. Věkový průměr vozidel, úroveň výbavy. A mnohé to asi napoví.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
...protože pak musi defacto pořád brát služby z volna

Já bych upřesnil, služby z volna nemusí brát nikdo, pořád je to otázka chceš, nechceš. Nařídit ti to nikdo nemůže. Samozřejmě, pokud se daný řidič nechá ukecat výpravnou, to je další věc.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Tak proč některé linky, co teď jezdí DP, nejezdí ti jiní dopravci?


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
A proč ti lidé neprochází psychotesty? Pořád je to tak, že jedna dává a druhá ne?


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak ono za to může taky nedostatek kloubů, proto se osekaly třeba x4, okružky apod). Protože pak jezdily sóla na linkách, jako 40,42,70 a při intervalu vhodném na klouby, je tam sólo pak katastrofa. A na interval pro sóla zas nejsou k dispozici lidi. Ale za tohle si DP může i sám, když mu psychotesty neprochází lidé, co u jiných dopravců psychotesty projdou. Zájemců měl dost (mluvil jsem o tom s x lidmi, co u DP dělají a co na ten způsob přijímání nadávají, protože pak musi defacto pořád brát služby z volna).


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
A to si fakt myslíš, že vyhlášením 5minutového intervalu na všech linkách se problém s chybějícími řidiči vyřeší?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: Tohle mě taky baví. Já jsem ZÁKAZNÍK. NE zaměstnanec! Do *, to mám dělat všechno sám?
Tohle je problém DPMB, který tyhle problémy má řešit, a ne je používat jako důvody, proč něco nejde.
Tady na fóru je to samý. Takový to pasivní přijímání situace, která je naprosto na *, obhajování jí s tím, že nejsou řidiči. Hmmm. Nejsou, no, a co já s tím?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Tak jezdi. Ber dvě šichty za den, sežeň k sobě 30 dalších takových, a nebude problém


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Říkám si to samý.
Díval jsem se na současné JŘ, co se kde změnilo, a zase tam je nenápadné škrtání spojů, zase ta pomalá eroze toho, jak to jezdí.
Ale stěžovat si tady na tohle, to si jen říkám o hate mým směrem.
Má to jezdit jak před COVIDem. To, co máme teď v PD, se blíží tehdejším NPD. A nikomu to nevadí. Nikdo si nevšímá pomalé eroze, směru, kterým to jde. Všichni jsou v pohodě, nikdo si nestěžuje, a když si někdo stěžuje, je umlčen konformní většinou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zimní stadion už je Za Lužánkami, ale jenom v jizdních řádech, nápis na přístřešku nevyměnili (jeslti vůbec někoho napadlo, že by bylo potřeba to upravit podle skutečnosti)).


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jako bych slyšel DP říkat: "My vás do těch aut dostaneme." :mrgreen:


Offline
19
19 srp 2013 15:04
100+101+575
mekrydy píše:
Vedle toho jsou trochu pitomé názvy Židenice, kasárna (kde už dávno nejsou kasárna) a Jarní, ČD, což je prostě divná slátanina.


"Židenice, kasárna" až tak mimo nejsou, je to historicky docela významný areál a armáda tam pořád sídlí. Ale určitě by se to mohlo jmenovat třeba "Markéty Kuncové". (z. Svatoplukova by zas byla výstižnější jako "Touškova", když už jsme u toho.)

Jarní, ČD mi taky přijde divná, hlavně proto, že název "Jarní" by daleko víc slušel točně "Zimní I". Zimní II by pak mohla být jen Zimní a současnou Jarní, ČD bych pojmenoval "Maloměřická lávka".


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Celkem to možná budou 4 %, ale na takových 44 a 84 to bude určitě víc. Mezi 8-13h v PD a 9-19h v SN nově interval 15 minut místo 10...

Paradoxně si v sedle PD polepší úsek Čtvrtě - Nemocnice Bohunice na úkor úseků Čtvrtě - Kamenný vrch a Nemocnice Bohunice - Osová.


Offline
70
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
DPMB sa topí vo veľkom nedostatku vodičov, hlavne cestnej dopravy.
Okrem neobnovenej "vysokoškolskej" premávky na l. 25+26 po 15. 09., vstupujú od pondelka do platnosti redukované CP (hrubým odhadom pokles o 4,3 %), viď: https://pdf.dpmb.cz/.

Prvým výstrelom je výlukové opatrenie pre tento víkend, kedy v relácii Hlavní nádraží - Jírova možno kontraintuitívne využiť dve rôzne výlukové linky po 20´ tak, aby potreba vodičov autobusov bola čo najmenšia...


Offline
10
09 lis 2022 00:58
Zastávka Šmahova směr centrum je již z hlediska stavebních úprav hotová, neví někdo, kdy se dostane do provozu? A také jestli na ní bude zastavovat jen linka E76, nebo i spoje 75 a 77 jedoucí od slatinského nádraží?


Offline
Uživatelský avatar

6622
21 pro 2005 17:01
MartinV píše:
Nepatří už všechny stanice/zastávky pod SŽ, tedy Správu železnic?


Jasně, ale tohle cestujícího asi moc nezajímá. Jen jsem chtěl říct, že se leckde postaru používá tohle označení z doby, kdy ČD byly prakticky (až na drobné výjimky) jediný dopravce.

Cracatit píše:
SČD zůstalo jen Brno hlavní a Praha hlavní.


Praha hl. n. je SŽ. ČD mají Masaryčku.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Je to prostě název, jak si ho kdo udělá, takový ho má. Viz třeba firmy innogy, adidas nebo naopak MALEŠOVSKÉ STROJÍRNY, co jsem tak hledal. Nicméně uznávám, že by asi názvy zastávek měly být nějak sjednocené.


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Ještě k těm názvům. IKEA je zkratka (Ingvar Kamprad, Elmtaryd, Agunnaryd), stejně jako by asi nikoho nenapadlo psát Nato místo NATO nebo třeba Jamu místo JAMU; zatímco arena a Brno jsou běžná slova, byť to první není česky, česky je to aréna.

Teda možná se pletu, a opravdu je v tomto kontextu ARENA zkratka, třeba Areál rezervovaný exkluzivně na akce. Nicméně Brno opravdu zkratka není.


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
843 údajně přijdou i na linku S41, kde v současnosti jezdí 842.


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
JMK kraj totiž na trať na Veselí nepožaduje žádné moderní jednotky (a ani nízkopodlažní), s čímž to taky ČD vyhrály to výběrové řízení na dopravce na tuto trať, tak proto se sem stahují vlaky z krajů, kde i na neelektrifikovaných tratích požadovaly třeba modernější jednotky nebo více NP spojů.
Na druhou stranu zrovna tahle zatím pomalá trať (jízdními dobami) by byla ideální, kde na dlouhých Sp St.Mesto-Brno, mohly dosluhovat aktuální starší kupéčka, která pořád nabízí více komfortu než třeba 842. Škoda.


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MTM: díky za upřesnění, pořád se mi to plete, co je přesně rakev, já si jenom pamatuju, že mají odejít z vlaků, co jezdí z Chocně na Náchod sem do Brna a vůbec z KHK pryč, protože k nim přijdou Foxy. Četl jsem na Zdopravy a možná i na Káčku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6070 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 243  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]