Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
Tak podle poptávky, ne? Třeba na ty Černovické terasy to smysl dává, protože tam to generuje hodně lidí a velká část z nich se potřebuje dostat i na větší vzdálenosti.


Offline
42
02 čer 2012 19:24
Nevíte někdo, jak vznikají linky E? Je to na základě nějakého výzkumu, odkud kam lidi jezdí? Já si totiž myslím, že by lidi velmi uvítali rychlé spojení mezi uzlovými body - něco jako síť linek E, které by umožňovaly bez mezizastávek spojit právě jen ty stěžejní přestupní uzly. Ale nynější i zvažované linky E mi nepřijdou nějak systematické, tak mi jde o to, jak to je vytipováváno a na základě čeho realizováno. Obecně si totiž myslím, že v dnešní době je rychlost dopravy nejdůležitější.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
U DP je jednotkou dočasnosti jeden nafurt...


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na jednu stranu mi ten plán dopravní obslužnosti Brna přijde málo ambiciózní (některé menší projekty v delším výhledu), na druhou stranu budeme rádi, pokud se vše podaří realizovat, známe to.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Strakapoud: díky za rozlišení, nenapadlo mě to na první dobrou. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
38
01 bře 2006 20:49
To proto, že jsou to dva různé dokumenty - Plán dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje pro období let 2022 až 2026, a Plán dopravní obsluhy statutárního města Brna pro roky 2025 až 2039. V tom jsou tyto informace o E72, E73 atd.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Pavel: Jakou máš verzi toho plánu dopravní obslužnosti? Já stahoval z odkazu, co byl tady na fóru a v něm jsou hlavně ty železniční změny, změny na okolí Střelic a Zastávky a pak ty nové návrhy na prodloužení 509, 510 atd. a tohle tam myslím není, co píšeš o té E73, E72 tam možná jako návrh je, už si nevzpomínám, musel bych se podívat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
V Plánu dopravní obsluhy (je to tam už dost neaktuální) se píše o dvou linkách:
- Dojde k přečíslování autobusové linky 53 na E73, která bude vedena po trase Technologický park – Černovická terasa. V úseku Technologický park – Nádraží Lesná zůstává trasa původní, dále však bude vedena expresně do Vinohrad a po ulici Jedovnické do Slatiny.
- Autobusová linka 72 bude doplněna o expresní index na E72 a bude vedena obdobně v relaci Technologický park – Černovická terasa. V úseku k nádraží Královo Pole nahradí linku E56 a dále bude pokračovat expresně až na Starou osadu, příp. uzel Nádraží Židenice, a dále po stávající trase linky E75 do Slatiny.

Uvidíme e_smile


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: To je šok, co? :shock: Ano, bylo prezentováno už na začátku výluky jako dočasné.
Jak říkám, očekával bych ponechání A-57 na Vinckách a A-53 na Starce, myslím, že na expres k Areál Slatina není dost řidičů a potřebuješ na to další auta.

Ještě k prodloužení E56, právě proto jsem psal, když nemůže snadno sjet zpátky na okruh, že může ze Štefánky dolů na Provazníkovu a po ní za tunel směr Tomkáč a pokračovat po estakádě, odbočit vpravo dolů na Rokytovu a na Svatoplukovu směr Osada.
Kasárna pak zbudou na A-75 a na trolejbus, až se vrátí zpět.
Jinak pro trolejbus bude jen krátký úsek, co jsem pochopil, najede na Provazníkové pod tunely, přejede řeku a hned zase sjede dolů směr Karlova a Židenice, kasárna, prostě stará trasa. A určitě zas půjde použít taky stopa směr VH, obnovené zátahy, ale zkrácená vložená pořadí 25/26 budou snad pořád končit na Štefánce, protože jinak by bylo blbost nechávat odbočku na smyčku Kohoutova v běžném provozu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
A jaký to mělo význam? :-)


Offline
Uživatelský avatar

1649
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
xxx: přečíslování 53 na 72 bylo opravdu prezentováno jako dočasné po dobu výluky.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
No, přesně tak jsem tu E56 navrhoval přes to Kr. Pole.

Zastavování na Halasáku nebo ve Štefance by se mi líbilo taky, ale tam není dost dobře možné jednoduše vyjet a stejně jednoduše se zase vrátit na okruh. To už může zrovna jet po Křižíkově a to už se zrovna může využít ta 72.

O tom přečíslování 72 na 53 jsi četl kde? S velkou slávou se 53 přečíslovala na 72, aby se o pár měsíců později zase s velkou slávou přečíslovala na 53?


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můj tip je:
A-E56 ve stávající trase, žádné prodloužení, obnovení A-53 od nového GVD (změny v prosinci), A-57 ve stávající trase s nájezdem po estakádě tam i zpět a protažení A-72 po estakádě na Vinohrady, resp. její zánik a návrat pod číslo 53 jako před výlukou.
To zrušení A-72 a návrat A-53 jsem četl buď v krajském plánu obslužnosti, nebo spíš možná v dodatku smlouvy města s DPMB, přesný zdroj si teďka nevybavím.
O expreskách směr KPN - Stará osada - Areál Slatina se možná uvažuje, ale podrobnosti neznám, co si vzpomínám, tak v krajském plánu obslužnosti v té aktuální verzi s výhledem na zavedení třeba prodloužených a-509 a a-508 místo A-49 nic takového není.

Edit: Protažení E56 z KPN na Vinohrady by nebylo špatné, ale v takovém případě by se mi líbilo zastavování někde na Halasově náměstí/poliklinice/Štefánikově čtvrti, aby to mohl využít i člověk z Lesné, nejen lidi z Krpole. A proti zastavování na Skácelové nic nemám, jelo by se v tom případě skrz Pisárecký tunel na horní patro Hlinek, šup dolů na okruh a po Žabovřeské na kruháč nad tunelem, z něj na trasu trolejbusu na Královopolské, pak ze Skácelovy dolů na Slovanské náměstí, klidně by se dalo přihodit ještě Husitskou pro přestupy s jedničkou a hurá ke KPN bez Semilasa a bez jakýchkoli dalších dodatků, no a pak jak říkám, po okruhu směr Lesná, po Merhautce a Provazníkové na Tomkáč a estakádou na Vinohrady, Pálavské nám. finále.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
MartinV píše:
Zajížděním na Skácelku by celkem ztratila ze své expresnosti (byť mně by to pomohlo a linku bych tak využíval víc).

No vidíš. A takových, jako jsi ty, je v tom Kr. Poli určitě víc. Takže sice by se prodloužila jízdní doba, pro ty, co jedou z/na KPN, ale zase by se zvýšila obsazenost, protože by to vymetlo více významných bodů v Kr. Poli. Všechno jsou to vlastně přestupní uzly, jsou tam školy atd.


Offline
451
24 lis 2017 11:40
Někde už se myslím psalo, že s nějaku expreskou na vinohrady se víceméně počítá. Teď si nejsem jistý, ale nějaká e-modifikace 72, pokračující po estakádě na Vinohrady a pak už nevím..


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
xxx píše:
...Mě třeba napadá přetrasování a prodloužení linky E56 následovně: Nemocnice Bohunice - Pisárky - Skácelova - ... - KPN ...

Zajížděním na Skácelku by celkem ztratila ze své expresnosti (byť mně by to pomohlo a linku bych tak využíval víc).


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
Tak to ale nejspíš každopádně až po skončení výluky.


Offline
Uživatelský avatar

3721
28 úno 2006 19:00
A nebylo už dříve v nějakém materiálu (myslím, že byl i zde tehdy odkaz), že a-57 má zajíždět místo a-75 až do Bílovic?


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
No a není levnější prodloužit tu 72?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx: přesně to jsem si říkal taky, ale myslím, že pro začátek na vyzkoušení by stačila nějaká E53 v trase Pálavská nám-Bzenecká-Prušánecká-Vlčnovská-Královo Pole, nádraží-Technologický Park
Klidně třeba 5 spojů v ranní špičce (6.30-7-7.30-8-8.30), věřím, že by si to dost cestujících našlo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
Říkám si, jestli se Vinohradským současné, byť jednosměrné, expresní vedení linky 57 nezalíbí a nebudou požadovat zachování něčeho podobného. Mě třeba napadá přetrasování a prodloužení linky E56 následovně: Nemocnice Bohunice - Pisárky - Skácelova - ... - KPN - Vlčnovská - Prušánecká - Bzenecká - Pálavské náměstí. Případně místo na Pálavák někam do Slatiny (do Černoviček a vybrané spoje k AS?). Nevýhodou by bylo, že to neobslouží Lesnou. Druhá možnost, co mě napadá, je prodloužení spojů linky 72 od Polikliniky Lesná přes Tomkovo náměstí, Vlčnovskou, Prušáneckou... třeba do té Slatiny. Ale nevím, jestli je něco z toho v plánu.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
V souvislosti s otevřením estakády: Posunula se někam ze stádia úvah myšlenka na expresní linku těmito místy?


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
xxx: Maso bude, soudruzi. :mrgreen: Taky bych to bral.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
A já si říkám, že je škoda to nedotažení až do Vídně a do Wroclawi.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, vím, že Starou dálnici konečně opraví. Tenhle úsek od Kohoutovické po Štouračovu potřeboval opravu jak prase drbání. Táta, co pamatuje jako šedesátník ještě starou velkou cenu v Kohoutovicích, mi říkal, že tam dávali asfalt někdy koncem osmdesátek s vidinou na brzskou stavbu sídliště až k Žebětínu. No a sídliště se začlo stavět až o skoro osmnáct let později. Takže ten povrch může mít necelých čtyřicet roků. Taky jsem rád, že je homogenizovaný úsek od Kohoutovic až na kruháč na Veselce i s tím novým odbočovákem do Žebětína, když se jede od Veselky na Bystrc.
Jenom si pořád říkám, že je škoda nedotažení čtyřpruhu až na Veselku a že není mimoúrovňově udělaná ta současná světelná křižovatka Kohoutovické a Staré dálnice, že by to ušetřilo nějakou minutu autům i busům.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2024 08:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]