Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 233    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aneb když problémy řešíš vyhnívací taktikou až moc dlouho..


Offline
175
23 led 2011 03:17
https://twitter.com/CtHalasVojtech/stat ... 7131634766
Trolejbusové vozovně v brněnském Komíně hrozí demolice. Kvůli narušené statice nesmí dopravní podnik využívat....


Offline
1
25 črc 2024 22:00
bbf píše:
Ahoj,
jakou logiku mají čísla na sloupech trakčního vedení? Horní je nějaké pořadové a spodní je nějaké číslo trati? Někdy je také víc čísel pod sebou. Díky:)

Dolní číslo je číslo napájecího úseku a horní číslo sloupu v něm. Čísla napajecích úseků jsou taky na sloupech s odpojovačema a "Bednách" vedle nich


Offline
16
02 zář 2007 23:51
Pupa píše:
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
16
02 zář 2007 23:51
Pupa píše:
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Offline
29
17 led 2006 20:05
Ahoj,
jakou logiku mají čísla na sloupech trakčního vedení? Horní je nějaké pořadové a spodní je nějaké číslo trati? Někdy je také víc čísel pod sebou. Díky:)


Offline
Uživatelský avatar

768
21 lis 2010 09:08
Pupa: Z pochopitelných důvodů si to necháme pro sebe.

_________________________________
Obrázek


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nebo aspoň o jaké vozy jde.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Občas je lepší místa nezveřejňovat. Ty vraky jsou teď relativně v bezpečí, po zveřejnění by je někteří rozkradli do "zbírek" .


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Četl jsem někde, že na opravu 3136 byly použity díly z vraků. Nevíte, kde se nějaké nacházejí?


Offline
808
25 led 2006 09:46
Asi komplikovanější na údržbu, určitě dražší na pořízení a hlavně bez dotací. Diskuze je o možném rozšiřování provozu parciálních trolejbusů na autobusové linky, což je pro DPMB asi nejschůdnější řešení "ekologizace" dopravy - jde o zavedenou a osvědčenou trakci. Samozřejmě to není vhodné na všechny autobusové linky, ale tam, kde to jde nebo vyžaduje přiměřené rozšíření TV, je to nejlepší cesta.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
A co třeba hybridní autobusy? To by mohla být taky jistá forma kompromisu


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Díky.
A u těch v našich busech to výrobci neurčili jinak?


Offline
Uživatelský avatar

142
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Robert: dle vyhlášky je "papírová životnost" 15 let s poznámkou "neurčí-li výrobce jinak", což se většinou děje a snad všichni výrobci "určují" těch 20 let.


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Ty v brněnských autobusech mají jen 15 let? V autech byl vždy standard 20.


Offline
808
25 led 2006 09:46
U CNG je limitující 15 letá životnost tlakových lahví, jejichž výměna se nevyplácí. Ostatně životnost autobusů v Brně větší nebývá. Pokud vím, tak dotace jsou již jen na elektrickou trakci. Což je šance pro trolejbusy, ale pochopitelně to neřeší vše. Nakonec náhradu těch sto autobusů lze rozdělit třeba do tří let, což DPMB finančně unese. A SOR taky potřebuje vydělat.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
TMB píše:
Tak uvidíme, jak dopadnou Turci v Praze. A teoreticky by mohl DPMB opět jít cestou stavebnic ve formě SOR TNS18. Trochu mám obavy, že na GO vozových skříní už DPMB nemá kapacitu - snad jen na nějakou formu SO+.
Ono by jistě v případě rozšiřování provozu parciálních trolejbusů šlo o nějaké politcké rozhodnutí, navíc s možností získání dotace na pořízení vozidel. Takže cena nemusí hrát zásadní roli.
Pak je otázka, zda DPMB plně využije opci na stavbu TNS12. Bylo by to rozumné, ale termínově asi nestihnutelné. V tom případě by se pro rozšíření provozu na autobusové linky mohla využít většina 26Tr a 32Tr.

Ono vůbec bude problém nahradit "bomby", jejichž provoz už není tak výhodný, jak byl při jejich pořizování. Navíc jich bylo za krátký čas nakoupeno 100 ks.
Dalším bodem je, jakým způsobem by byly nové vozy financovány, čili zda nebudou (byly) úplně zrušeny dotace na naftu.
Nákupy parciálů se s tím tak potichoučku polehoučku "zatím vykejvává", ale samozřejmě parciály nemůžou logicky nahradit v budoucnu 100 % gumokolní trakce.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
urbonaut píše:
V poslední době byly často víkendové výluky na Rokytově, při nichž byla linka 27 nahrazena autobusy

Hlavně jsem nepochopil tu předposlední - natahání trolejí dole na křižovatce pod Rokytovou, když se má provoz obnovit až 15.12.
Samozřejmě při "přehazování" jízdních pruhů z jedné půlky čtyřproudovky na druhou, apod. to jinak nešlo.


Offline
Uživatelský avatar

3737
08 čer 2005 23:12
V poslední době byly často víkendové výluky na Rokytově, při nichž byla linka 27 nahrazena autobusy


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Pár víkendových výluk na linkách 25/26? Ale asi jste zapomněli zahrnout tuto výluku, nebo myslíte, že kdyby měl dpmb parciály, tak by ukončil 25/26 jak teď? Těžko řict, já myslím že ne. Těžké vzpomínání, ale mám pocit, že těch výluk tak málo nebylo. Akorát byla často řešena zkrácením linky a přetrasováním jiné. Nedávno např. byla omezení při stavbě tramvaje na kampus, to bylo určitě několik týdnů.
Brzy nás budou čekat omezení na Údolní/Úvoz.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: Nevím, proč by doobjednání TNS12 alias Marií měl být nějaký větší problém. Však může být objednávka na celou opci během roku 2025. Nutně to neznamená, že musí být všechno dodané a uvedené do provozu ten samý rok. Rozhodující je datum podpisu prováděcí smlouvy, případně datum účinnosti splátkového kalendáře.
Že dojdou díly třeba za půl roku, je věc další, která může a nemusí vadit podle toho, jak je nastavená smlouva.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Tak uvidíme, jak dopadnou Turci v Praze. A teoreticky by mohl DPMB opět jít cestou stavebnic ve formě SOR TNS18. Trochu mám obavy, že na GO vozových skříní už DPMB nemá kapacitu - snad jen na nějakou formu SO+.
Ono by jistě v případě rozšiřování provozu parciálních trolejbusů šlo o nějaké politcké rozhodnutí, navíc s možností získání dotace na pořízení vozidel. Takže cena nemusí hrát zásadní roli.
Pak je otázka, zda DPMB plně využije opci na stavbu TNS12. Bylo by to rozumné, ale termínově asi nestihnutelné. V tom případě by se pro rozšíření provozu na autobusové linky mohla využít většina 26Tr a 32Tr.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
TMB: Vzhledem k tomu, že Škodovka nedávno pohltila i poslední zbytek konkurence v podobě Cegelecu, tak bych se nějakých průtahů ve VŘ už moc nebál. Kdo ví jestli bude spíš vůle něco nakupovat za ty ceny, který Škodovka "nabízí". 27Tr bez baterek byla pro Ostravu nedávno za 16 mega a České Budějovice kupovaly nedávno parciální 33Tr za 20 mega za kus.

Ve světle těch cen a dalších nutných investic do vozového parku se nabízí otázka jestli by v případě 31Tr nepřipadala nějaká GO a prodloužení životnosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na 25/26 mi baterka dneska připadá zbytečná a souhlasím, že by se nahrazoval trolejbus jen výjimečně, těch víkendů s výlukou není v roce příliš moc, ale kombinace okružek, 50 a třeba i té 67, 77 mimo Černovické terasy by už mohla dávat smysl. Prostě vybrat první tři linky nebo nějaký soubor, pro který se vypíše výběrko na parciální klouby s tím, že se dají zařadit na jakýkoli jiný spoj po městě... Však podobně se kupovaly busy na plyn, taky byl určitě nějaký výhled nasazení.
P.s. Pokud jsem tu v minulých příspěvcích mluvil o parciálních kloubech na 25/26, tak jen protože nebyla vize, co s Lesnou a hodilo by se jezdit část dne převlíkačku 26/46 jako kdysi okolo 2010 až 2013.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 05:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]