Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6175
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tyhle změny názvů jsou spíš politická záležitost mimo DPMB. Ostatně, u toho zimního stadionu bych očekával, že souvisí s přejmenováním Lipové na Arénu Brno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen si neodpustím rýpnutí do podniku: když před pár lety byla anketa k názvu Zimní stadion, tak lidi chtěli název ponechat, takže zůstal. A teď? No, žádná anketa, prostě rozhodnutím od stolu změna názvu... Mně osobně to nevadí, jenom se bavím tím, že se vyhlašují ankety, ale podnik se pak neřídí výsledkem.
Mimochodem bývalá plocha zimáku byla asi naposledy využitá v 2016, když byl openair turnaj Komety se Spartou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
132
02 bře 2012 14:57
Nenaděláme nic


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Je ovšem škoda, že místo dvou sportovišť, která neexistují, budeme mít zase jen jedno. :-)


Offline
132
02 bře 2012 14:57
Děkuji moc za info


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Současná Lipová bude Aréna Brno.
Z Textilního kombinátu bude Škola Charbulova a ze zimáku Za Lužánkami.


Offline
132
02 bře 2012 14:57
Aréna Brno ponese název zastávka na vratné smyčce nebo současné zastávky? Jak se bude jmenovat zastávka Zimní stadion a zastávka Textilní kombinát?

Děkuji


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Ano, ponese. Stejně tak už nebude Textilní kombinát a Zimní stadion.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Vypadá to, že zastávka Lipová od 1. 9. ponese nově název "Aréna Brno". Je to na nově instalovaných označnících.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
MtM píše:
Už se ví, kdy budou přístupné JŘ od začátku školního roku? ... Pokud se něco ví, tak děkuji za případné info.

Ví, viz titulní strana https://www.idsjmk.cz/index, respektive ten červený proužek.


Offline
1362
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Už se ví, kdy budou přístupné JŘ od začátku školního roku? Jinak jsem slyšel, že v rámci omezení vlaků na S3 (z důvodu výluky budou jezdit vlaky na S3 nadále v prazdninovém režimu na Tišnov) by mělo dojít i k posílení 41 z Lelek, ví se o tom něco, nebo to bylo jen v rámci úvah?
Pokud se něco ví, tak děkuji za případné info.


Offline
Uživatelský avatar

6959
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
urbonaut píše:
Mimochodem jak se zpožďuje výluková linka 54? Ve špičce jsou v Žebětíně na vyrovnání 4 minuty, a tyto spoje jsou proloženy spoji z/na Kamechy, které vyrovnávačku nemají vůbec.

Včera bylo zpoždění v řádu minut, ale to byla neděle a celkem volné silnice. Co mě překvapilo, je stejný příjezd 54 na VK a odjezd 1 směr Pisárky. Má tam fungovat nějaká garance přestupu? Vzhledem k malému zpoždění jsme samozřejmě viděli 1 odjíždět "před nosem" (mezi 8. a 9. večer, což vzhledem k delším intervalům není úplně příjemné).


Offline
Uživatelský avatar

3979
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ZGHK píše:
Parciály do Soběšic již nějaký ten pátek jezdí, venku je vedro a tak je myslím čas na vyhodnocení toho, co kolega napsal před spuštěním provozu. Jsou baterky na krev a zasahuje permanentně tahač?


To co jsem napsal, vyplynulo ze zkušebních jízd před spuštěním trasy 30 až na Klarisky. Hodnota 20% kapacity baterek při projetí trasy KPN - Klarisky - KPN byla dost výmluvná, ale je fakt, že na těch zkušebkách vůz tedy rozhodně šetřen nebyl. Obsazenost po strop, zastavování a rozjíždění, klima a topení. V reálu se dá na KPN dojet i s kapacitou nad 60%, teď v období klimatizování je to ještě tak o 10-15% míň. Víc "žerou" solára 26Tr i při vlažnější dynamice jízdy, nejlíp jsou na tom poslední 32Tr, přičemž znatelný rozdíl kapacity baterek po projetí trasy je i v rámci novějších 32Tr (3221-3330) a těch starších.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
324
21 dub 2009 20:30
No, ani v červnu se tam 26Tr nevyskytovaly v počtech, které bych označil jako minimální. Netuším ale, jestli se nejedná jen o kurzy plně pod dráty.

Snažím se dobrat toho, jestli "vybíjení baterek u 26 Tr na trase do Soběšic až na krev" není jen šotofáma....


Offline
82
15 črc 2021 23:22
Pokud vím, tak jich tam nyní jezdí více, protože by nestačily 32Tr. Na prázdninové 30 je tuším 13 kurzů, a díky tomu, že má Komín jen 10x 32Tr, musí zasahovat i 26Tr. Jakmile se 32Tr vrátí ze Slatiny, předpokládám, že bude výprava 26Tr opět minimální.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
MtM píše:
Co jsem slyšel od známého, který 30 jezdí, tak 26Tr tam jezdí celkem na krev, proto se tam spíše nevypravují.


Mohu se zeptat, jak moc věrohodný ten známý je? Že např. dnes jich tam jezdí hnedle pět.


Offline
1362
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Mnohdy odpoledne jsem párkrát viděl na iRISu, že jel vláček a první byl spoj z Kamech a druhý hned za ním z Bartolomějské (poměrněvčas), takže na Bartolomějské je to evidentně lepší než na Kamechách. :D


Offline
Uživatelský avatar

3733
08 čer 2005 23:12
Mimochodem jak se zpožďuje výluková linka 54? Ve špičce jsou v Žebětíně na vyrovnání 4 minuty, a tyto spoje jsou proloženy spoji z/na Kamechy, které vyrovnávačku nemají vůbec.


Offline
Uživatelský avatar

6959
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Neznám podrobnosti SJŘ, ale pokud má linka s téměř 40minutovou jízdní dobou takto malou vyrovnávačku, je někde chyba. A vlastně je to hrozně zbytečný, protože takto můžou být soběšičtí akorát nespokojení s tou změnou..


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
To jo, ale z Kéniku do Soběšic moc prostoru pro zpoždění nebylo a není. Teď se tam holt přenáší sekera z Bástru.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Na 43 v Soběšicích minimálně v konci jejího provozu vyrovnávačka v podstatě nebyla a to se přeneslo i na 30

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2621
13 črc 2009 13:42
Jo, to jo. Však proč tam není vyrovnávačka? I na 43 nějaká krátká byla, ne?

No 10-10 by bylo samozřejmě ideální z hlediska rovnoměrnosti. Ono jde o to, že spoje se zpožďují nerovnoměrně. A ten, který jede po delším intervalu, má větší tendenci se zpožďovat, protože jim chce jet víc lidí. Tudíž dýl stanicuje. Pak ho dojede ten, co má jet 7 minut po něm. Aspoň těch 12-8 kdyby tam bylo.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Jediné, co může pomoci eliminovat zpoždění z Klarisek do Kéniku, je vyrovnávací doba v Soběšicích. Když budeš mít i třeba 30-30 a minutu na obrat, odveze si vratný spoj stejné zpoždění jako při intervalu 10-10-10.


Offline
Uživatelský avatar

2621
13 črc 2009 13:42
Zrovnoměrní se rozestupy mezi spoji. Neříkám, že to bude razantní změna, ale pomůže to. Trochu, ale pomůže.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Jako že změna intervalu ze 7-13 na 8-12 tohle dokáže? Jak prosím?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5951 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 zář 2024 01:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]