Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jediné, co může pomoci eliminovat zpoždění z Klarisek do Kéniku, je vyrovnávací doba v Soběšicích. Když budeš mít i třeba 30-30 a minutu na obrat, odveze si vratný spoj stejné zpoždění jako při intervalu 10-10-10.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Zrovnoměrní se rozestupy mezi spoji. Neříkám, že to bude razantní změna, ale pomůže to. Trochu, ale pomůže.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jako že změna intervalu ze 7-13 na 8-12 tohle dokáže? Jak prosím?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
A když bude interval 8-12, tak to 7minutové zpoždění zmizí?

Ne. Ale sníží pravděpodobnost vzniku výše popsaných nepravidelností. Nebo nebudou tak výrazné.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Nene, zpoždění nezmizí tak jako tak.
Ale kdyby existovaly vyrovnávačky jako před x léty, kdy řada věcí u DP ještě jakž takž měla logiku, by se zpoždění z jednoho půlkola nemuselo přenášet do toho druhého.
Viz víkendová a-49, rezerva na konečné 2 minuty. A ještě k tomu s částí trasy mimo Brno, což je obecně náchylné ke zpožďování, pokud jede hodně cestujících. sarcastic
Tady zrovna odjezd z výchozí stanice +8 je celkem běžná věc. A to je jen jedna z linek. Asi nemám pokračovat, že ne?
Časová rezerva 2min u linky s jízdní dobou 40min. To je perfektní i velice prozákaznické.
Rezerva pětina celkové jízdní doby by měl být předpisově daný absolutní minimální základ, a to o víkendu. O PD nemluvě.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A když bude interval 8-12, tak to 7minutové zpoždění zmizí?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Takže to vypadá tak, že je to přesně naopak, než predikoval Janatak. Dojezd víceméně problémem není, avšak problémem je to zpoždění. A to i ve směru ze Soběšic, protože je tam krátká vyrovnávačka. I v KPN u zkrácených spojů. A taky si nemyslím, že je vhodný ten interval 7-13 v Soběšicích (ve zbytku trasy 7-7-6). Myslím, že vhodnější by byl interval 8-12 (ve zbytku trasy 8-6-6). Protože takhle jeden spoj nabere 7 minut zpoždění jak nic, další ho dojede, takže nejede 20 minut nic a pak jedou dva za sebou.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Co jsem slyšel od známého, který 30 jezdí, tak 26Tr tam jezdí celkem na krev, proto se tam spíše nevypravují. U zbytku seto zatím jakžtakž dá, to hlavní ale ukáže prý hlavně zima.
Problémem ale je zpoždění a přenášení zpoždění do Soběšické větve, nezřídka mají vozy mnohdy ve špičce mimo prázdniny i 6-7 min zpoždění, někdy i víc a už ze Soběšic tak vyjíždí se ztrátou. Tak pak vede k vláčkování spojů na obou trasách a prej s tím mají lidé ze Soběšic už problém.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Janatak píše:
miropiro - vzhledem k výsledkům ze zkušebních jízd a neexistenci možnosti nabíjení v Soběšicích bych čekal, že dp variantu baterkizace linky 43 zavrhne a zkusí najít jinou linku s příznivějším profilem trasy pro provoz v parciálech. Tohle jezdit bude dost na krev co do kapacity baterek a stačí cokoliv, překážka na trase (popeláři např.), nebo cokoliv, co nepůjde objet a tahač. Tady aby byl v neustále permanenci.

Případné přenášení zpoždění z Bystrce dále ke KPN a do Soběšek, mám dojem moc nehrozí. Za běžného, i špičkového provozu ta zpoždění nebývají nijak velká a dlouhá. Nedávné přeprogramování signálního plánu semaforů na Kamenolomu už negeneruje ty šílené kolony na levé odbočení z Bystrce směrem ke Komínu, takže průlet na dlouhou zelenou levou šipku tu bývá celkem svižnej. Samozřejmě, šaliny tu často (kupodivu ne pořád) mívají přednost, takže když se jich sejde víc, stojíme tu jak vázy, ale pořád jde o zpoždění v nižších jednotkách minut.


Parciály do Soběšic již nějaký ten pátek jezdí, venku je vedro a tak je myslím čas na vyhodnocení toho, co kolega napsal před spuštěním provozu. Jsou baterky na krev a zasahuje permanentně tahač?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, tak je aspoň fajn, že se přemýšlí trochu dopředu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Toto i zaznělo v nějakém článku, tedy že se plánuje postavit stožáry tak, aby mohly sloužit i pro tramvajovou trať.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Spíš naopak. Trolejbusy můžou být mezikrokem k výstavbě tramvaje. Postaví se měnírna a trakční stožáry. Předělat troleje je už to poslední.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jen by mě zajímalo: řekněme, že by demence zvítězila v krátkodobém měřítku, a na Lesnou by šly trolejbusy. Pak by ale zvítězil zdravý rozum a začalo se seriózně zvažovat nad tratí. Byly by trolejbusy překážkou pro šalinu? Že by se jako řeklo něco typicky českého, jako že tahle změna by byla moc komplikovaná, a že by to trvalo dlouho a stálo moc peněz a podobný malomyslný blbosti?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Mně by se líbily dráty z Lesné do Soběšic. Trolejbus by dojel na Klarisky, odtama by pokračoval po drátech na Haškovu. A opačně. Akorát mám obavu, že do Útěchova by se při mém konceptu chodilo pěšky... :-P

No tato vize na debatě také zazněla. A ona dává i smysl, pokud tedy budou opravdu trolejbusy na Lesnou, tak úsek nahoru do Soběšic už není tak dlouhý jako úsek Královo Pole - Soběšice. A co se týká Útěchova - ten by už baterky taky zvládly. Vranov možná také, případně by mohla jezdit 41 do Útěchova a zajistil by se přestup.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Naxashi píše:
Natáhnout tam dráty, no. Aspoň na části trasy.

Mně by se líbily dráty z Lesné do Soběšic. Trolejbus by dojel na Klarisky, odtama by pokračoval po drátech na Haškovu. A opačně. Akorát mám obavu, že do Útěchova by se při mém konceptu chodilo pěšky... :-P


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Jel jsem 26Tr do Soběšic předevčírem a jelo to úplně v pohodě. S 32Tr tam zkušenost nemám.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Natáhnout tam dráty, no. Aspoň na části trasy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Ale co sem jel párkrát po městě 26Tr na baterky, přišlo mě to tehdy čiperný dost. zajímalo by mě, o kolik to má menší výkon na betarky oproti trolejím..


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Měl jsem tu čest jet 32Tr nahoru a jela opravdu dost líně. Nabrané zpoždění (lidi, vozíčkář) utěšení pak od Kr.Pole dál utěšeně roztlo. Máte podobné zkušenosti?
Pokud 26Tr už na to nemá vůbec, tak místo výměny by bylo spíš vhodnější ještě nějakej ten rok vytěžit baterku, než se vymění, na nějaké další lince, kde by úsek byl kratší, s dostatečnou rezervou pro další stárnutí. Občasné využití jen na objížďky mně nepřijde jako efektivní využití, tím bych zaměstnával rezervu vozidel, které nejsou třeba vypravovat pravidelně..

Taky jsem měl ten pocit, že jsme jeli relativně pomalu. Sice běžně tuto štreku nejezdím, ale řekněme, že je v podstatě podobná trase z Lesné do Soběšic. A pokud do Soběšic Urbanway nebo i nový SOR NS 12 jede z Lesné svižně, tak jízda na baterky mi svižná nepřišla.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Měl jsem tu čest jet 32Tr nahoru a jela opravdu dost líně. Nabrané zpoždění (lidi, vozíčkář) utěšení pak od Kr.Pole dál utěšeně roztlo. Máte podobné zkušenosti?
Pokud 26Tr už na to nemá vůbec, tak místo výměny by bylo spíš vhodnější ještě nějakej ten rok vytěžit baterku, než se vymění, na nějaké další lince, kde by úsek byl kratší, s dostatečnou rezervou pro další stárnutí. Občasné využití jen na objížďky mně nepřijde jako efektivní využití, tím bych zaměstnával rezervu vozidel, které nejsou třeba vypravovat pravidelně..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Teoreticky by při využívání baterek nemuselo dojít k takovému poklesu kapacity. U 26Tr se ty baterky tolik nepoužívaly.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Jestli po 6 letech v provozu dojde k tomu, že se 26Tr nedá pořádně nasadit na linku do Soběšic, tak si říkám, co bude za 5 let s 32Tr? Měnit každých 5 let baterku je docela ekonomický nesmysl (pokud teda nemají větší kapacitu než 26Tr) a obnova dalšími parciálními trolejbusy to řeší jen velmi krátkodobě, ještě vzhledem k tomu, že jsou plány na převedení dalších linek do trolejbusového módu... Jako řešení bych viděl zkrácení úseků pojížděných na baterky a vystavění klasického TV alespoň na části trasy, ale jestli se do toho bude někomu chtít, to si nemyslím a jsem velmi zvědavý, jak bude situace vypadat za pár let...

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak na Preslovu ten kousek, o nic nejde, ale do Soběšic je to kousek dál a pokud jim to na baterku jelo do kopce nějakých 28km/h tak je to na nic.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A copak je (Solárka) DP nevyužívá? Teď např. v souvislosti s reko smyčky Preslova.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
Kapacita baterií rok od roku klesá.

No tak s tím se muselo počítat. Totéž platí u kapacity baterek u elektrokol, na začátku člověk ujede i 100 km na baterku, časem jen 80 km. Akorát nová baterka pak něco stojí, chce-li člověk dále jezdit. Takže v tomto případě asi bude muset časem DP pořídit nové baterky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 20:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]