Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Však se má stavět ta velkolepá vozovna v Bosonohách :D


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
JaNevjemUs píše:
Také jsem nedávno viděl prezentaci k novému nádraží, kde bylo řečeno, že spolu s nádražím má vzniknout spoustu tramvajových tratí a že se do roku 2035 počítá s výrazným nárůstem objemu tramvajové dopravy v Brně. Z toho mi vyplývá, že by se mělo pomalu začít připravovat výběrové řízení na dodání minimálně 30m vozů. Neví někdo, jestli se takové řízení připravuje, nebo kdy se s ním počítá? Nebo to bude řešeno nějakým jiným způsobem? Např. dvojice 20m vozů?


No ještě jeden ne uplně drobný detail.

Pokud se má zvětšovat objem šalinové dopravy měl by se nejdřív vyřešit problém s kapacitou vozoven. Těch pár kolejí navíc v pisárkách to nezachrání ....


Offline
Uživatelský avatar

110
18 úno 2016 15:10
České Budějovice
tramvaj3 píše:
Už vyjely 1651 + 1652, opravit na provozní. biggrin

A dokonce je nově bílá, nejspíš dostane CVR?

_________________________________
Naše srdcovka: Karosa B741 ev.č. 127
Můj nejoblíbenější trolejbus 15tr ev.č. 02 a 31
Hlučné nebo jen se zvukovým doprovodem co není hlučný.


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Než ke stavbě nádraží opravdu dojde a k nějakému navýšení objemu tramvajové dopravy, tak všechny ty vysokopodlažky zreznou stářím :D Navíc se DP začíná dostávat do situace s novými vozy, že bude muset řešit autobusy a tramvaje navzájem. Protože brzy bude aktuálním stylem obměn na vyřazení x CNG vozů a k tomu ty tramvaje. Jsem zvědav jak to dopadne, aby se to zas nedostalo do bodu toho, jak někdy v 2000-2010 kdy se generálkovalo v podstatě vše, co nezrezlo , aby byl dostatek vozů, protože nových vozů ve všech trakcích bylo jako šafránu.


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Pokud se už nemají dělat GO žádných vysokopodlažních vozů, ani T6A5, tak jaký je plán na obnovu tramvají? Předpokládám, že 20 nebo 40 kusů 45T stačit nebude, aby nahradily jak KT8, tak postupně všechny VP vozy, které najezdí km do GO. Také jsem nedávno viděl prezentaci k novému nádraží, kde bylo řečeno, že spolu s nádražím má vzniknout spoustu tramvajových tratí a že se do roku 2035 počítá s výrazným nárůstem objemu tramvajové dopravy v Brně. Z toho mi vyplývá, že by se mělo pomalu začít připravovat výběrové řízení na dodání minimálně 30m vozů. Neví někdo, jestli se takové řízení připravuje, nebo kdy se s ním počítá? Nebo to bude řešeno nějakým jiným způsobem? Např. dvojice 20m vozů?


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, prý moudrý úředník z magiče. Načekáš se. Ještě se nenarodil. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
No, to já bych radši dal dohromady tu Feldu, u které je pravděpodobnost dalšího ekonomičtějšího provozu podstatně vyšší a navíc z ní bude za 3 roky veterán.


Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Tohle je ještě pohodinda, pánové. T3P, T3RF, T6A5, T3G, vysokopodlažní krám tak jako tak.
Když to chcete srovnávat s auty, tak tohle je asi jak zprovoznit VW Polo z roku 1995 a nechat stát VW Golf z roku 1996. Jasně, Golf je lepší, ale vlastně je to celkem jedno.
Se podívejte, co DP předvádí u busů. To je asi jako mít odstaveno BMW 530 z roku 2005 a vedle rezavou Feldu z roku 1997 a hrdě zprovoznit Feldu.
Už pár let čekám, kdy se objeví nějaký moudrý úředník z MMB a řekne „A dost!“. Ale očividně se ještě načekám.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
JaNevjemUs píše:
To by mě zajímalo proč DPMB tyto silně zastaralé vozy po téměř roce odstavení zprovozňuje a místo toho odstavuje přecejen o něco modernější vozidla jako např. pražské T6A5 nebo T3R. Z pohledu cestujícího je to jako odstavit jedničkovou Oktávku a místo toho zprovoznit Škodu 120.


Tak nejspíš půjde o finanční náročnost zprovoznění té které soupravy. Nějakou dobu odstavené pražské 2xT6 dojezdily km do náročnější opravy, snad do generálky. Generálkovat vysokopodlažní vozy za nemalých finančních nákladů, nebo zprovoznit co zprovoznit lze relativně snadno? V případě T3 a T6 tam zase takovej rozdíl není, a T3 substrát vodvozí taky. To už mě spíš štve odstavování a šrotování Aniter.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
58
21 říj 2016 18:34
tramvaj3 píše:
Už vyjely 1651 + 1652, opravit na provozní. biggrin


To by mě zajímalo proč DPMB tyto silně zastaralé vozy po téměř roce odstavení zprovozňuje a místo toho odstavuje přecejen o něco modernější vozidla jako např. pražské T6A5 nebo T3R. Z pohledu cestujícího je to jako odstavit jedničkovou Oktávku a místo toho zprovoznit Škodu 120.


Offline
Uživatelský avatar

110
18 úno 2016 15:10
České Budějovice
Už vyjely 1651 + 1652, opravit na provozní. biggrin

_________________________________
Naše srdcovka: Karosa B741 ev.č. 127
Můj nejoblíbenější trolejbus 15tr ev.č. 02 a 31
Hlučné nebo jen se zvukovým doprovodem co není hlučný.


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ona nemá TK a s jejím provozem už se nepočítá, tož tak.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Tuto informaci bych si ještě rád ověřil.

_________________________________
Obrázek


Offline
121
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
3012 - podle informací z ´´káčka´´ odstavena definitivně


Offline
86
07 úno 2018 00:58
Brno-Žabovřesky
provozní- 7028, 7033, 7035, 7104, 7109, 7110, 7685,7689, 7737,


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
Prosím o úpravu u RT6N1 č. 1801:
V položce "jméno" je uvedeno "Žofinka 1997-2018", přičemž rok 1997 je samozřejmě chybný. Podle fotek v kartě vozu se fixou napsané jméno objevilo nejpozději v prosinci 2007 (https://foto.bmhd.cz/foto/12346), v dalších měsících patrně vybledlo (https://foto.bmhd.cz/foto/14393 - 21. 7. 2008 už není vidět) a v srpnu 2008 už měla oficiální (?) nápis se jménem (https://foto.bmhd.cz/foto/14866).

V souvislosti s tímto článek o RT6 uvádí: Tento nápad medláneckých mechaniků se DP zalíbil a dne 22. ledna 2009 byla tramvaj 1801 pokřtěna jménem Žofinka a zároveň byla opatřena oficiálním nápisem se jménem na analogickém místě, kde jej mají brněnské 13T. - Je zřejmé, že formulace není úplně přesná, protože nápis se jménem měla už o července/srpna 2008, jak jsem uvedl výše.

Dodatek: Ještě prosím na kartě 1801 doplnit poznaňské číslo 399 a modernizaci na RT6MF06AC (https://transphoto.org/vehicle/57645/), stejně jako je to u 1802, a případně i aktualizovat článek o RT6 ohledně 399 (ex 1801) a 400 (ex 1802). :-)


Offline
Uživatelský avatar

55
12 led 2021 15:54
pepola píše:
Představ si, že existují i lidé, kteří chodí do práce, starají se o sebe a svou domácnost a nesedí 24/7 na Vypravenosti.

Hm, asi jsme se opět trochu nepochopili. Kdyby můj zlepšovák spočíval v tom, že správci evidence budou povinně 24/7 sledovat vypravenost, nejspíš bych neměl důvod jej tolik propagovat...

pepola píše:
Už zase výkřiky do tmy?
Bohužel to tak vypadá, přesto pořád naivně doufám, že dojde k nějakému pozvolnému rozsvícení. :D

odd píše:
Kontaktoval jsi i zdejší hlavouny (jako je především Eda) napřímo? Nechce se mi věřit, že by v tomto pomoc odmítli.

S Edou jsem se o tomhle všem nějakou dobu zpátky bavil, ale zrovna on jaksi není člověk, který by spravoval vozy DPMB a potřeboval s tím pomoc, byť se dušoval, že správci DPMB tuto možnost rozhodně ocení, jakmile se o ní dozví. V PID+ODIS+Ústí+DÚK+DPMD+Hradci (a omezeně i u regionu JMK) už celkem dlouho fungujeme tak, že když člověk označuje vůz jako neprovozní, současně koukne do upozorňovacího chatu, napíše třeba "vůz 1234" a jedním dalším kliknutím aktivuje upozornění. Jakmile pak dotyčný vůz vyjede, přijde zpráva o jeho vypravení a kdo je zrovna po ruce, může jej označit jako provozní.
Aby se případně zprovozňování dělo automaticky, muselo by dojít k nějakému většímu zásahu do kódu na pozadí Seznamu autobusů, což aktuálně od Edy z časových důvodů nelze očekávat. Momentálně to vypadá, že bych nějakou část technického žezla mohl výhledově převzít já, ale to je taky ještě ne úplně vyřešená otázka.
Naopak detekci neprovozních vozů bych radši nechal v rukou lidí, kteří se pohybují ve vozovnách atd., teoreticky lze vymyslet nějaký mechanismus ve smyslu odstavení vozu, jehož poslední vypravení skončilo výměnou a třeba 10 dalších dnů nevyjel.... ale do toho bych se teď nepouštěl.


Offline
Uživatelský avatar

379
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Právě proto, že jsou tu lidé, kteří chodí do práce, starají se o sebe a svou domácnost a nesedí 24/7 na Vypravenosti, tak se automatizace odtavování/zprovozňování jeví jako nejlepší varianta, která se bůhvíproč stále nepodařila realizovat, navíc když tu je člověk, který se sám nabízí na tom pracovat...

JHO: Kontaktoval jsi i zdejší hlavouny (jako je především Eda) napřímo? Nechce se mi věřit, že by v tomto pomoc odmítli.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
JHO píše:
Zajímavé výročí (nebo spíš výměsíčí) slaví vůz 7008, který je již celých 62 dní zpět v provozu, zatímco na webu je uveden jako dočasně odstaven. Trochu si říkám, zda má ze strany pánů správců vůbec smysl tímto stavem vozy tak horlivě označovat, když ani po mnoha nabídkách ze strany mnou dennodenně pečlivě udržovaného zapisovacího systému s okamžitými upozorněními na nové či zprovozněné vozy není vůle zpětné zprovozňování nějak zlepšit. :-k Většinou jsou to skutečně jen krátkodobá odstavení, takže pokud reakční doba po zprovoznění takto často převyšuje dobu odstavení, nebylo by lepší vozy zkrátka nechávat v zeleném stavu?

Už zase výkřiky do tmy? Představ si, že existují i lidé, kteří chodí do práce, starají se o sebe a svou domácnost a nesedí 24/7 na Vypravenosti.


Offline
Uživatelský avatar

55
12 led 2021 15:54
Zajímavé výročí (nebo spíš výměsíčí) slaví vůz 7008, který je již celých 62 dní zpět v provozu, zatímco na webu je uveden jako dočasně odstaven. Trochu si říkám, zda má ze strany pánů správců vůbec smysl tímto stavem vozy tak horlivě označovat, když ani po mnoha nabídkách ze strany mnou dennodenně pečlivě udržovaného zapisovacího systému s okamžitými upozorněními na nové či zprovozněné vozy není vůle zpětné zprovozňování nějak zlepšit. :-k Většinou jsou to skutečně jen krátkodobá odstavení, takže pokud reakční doba po zprovoznění takto často převyšuje dobu odstavení, nebylo by lepší vozy zkrátka nechávat v zeleném stavu?


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Podle karty vozidla a vypravenosti na ní je nabouraná 1762 od pátku 3.5.2024 zase v provozu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3322 možno zazelenit, již pár dní, možná tejden v provozu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

112
19 pro 2012 17:24
Robert píše:
Bude tak jezdit? Nebo před výjezdem dostane CVR?

Spíš to vypadá, že obohatí sbírku retro vozidel .. protože se prakticky jedná o T3G, která je z těch všech přeživších nejméně modernizovaná. Ale znalejší kdyžtak doplní..


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Bude tak jezdit? Nebo před výjezdem dostane CVR?


Offline
Uživatelský avatar

112
19 pro 2012 17:24
U 1652 možno změnit nátěr na bílý ;)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6648 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]