Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
1511
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Vzhledem k tomu, že rozptyl možností "co statik rozhodne" je veliký, zatím se pouze ústně vymýšlejí nějaké verze, kam s vozidly, odkud je vypravit alespoň částečně, atd. Budou stát na ulici, na výstavišti, v pronajatém areálu, ve zbylých vozovnách? Nejde vyloučit nic.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

638
15 dub 2013 15:57
No to zní teda moc hezky :D a nějaké řešení taky je v plánu?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1511
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Výhled rozhodně není pozitivní, zavření odstavné plochy v celé ploše je defakto jisté v řádu dnů, otázkou zůstane, zda nám dovolí statik využívat dílny. Vyloučením levé části se začala plně zatěžovat část pravá, tedy celá situace se podobá přetížené loďce plné lidí, která se potápí na předek, a proto se všichni přesuňte dozadu 8-)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3994
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Myslíš výhled na zprovoznění stání v hale komínské vozovny? Tam to rozhodně nebude na chvilku, pokud je problém s nosností. Tam budou ještě rádi, když to patro statik nezavře časem celý.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

638
15 dub 2013 15:57
A jaký je vlastně výhled této situace? Je to nějaký dlouhodobější problém?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
835
25 led 2006 09:46
A opravdu by nešlo dát pár vozů do Slatiny - třeba jako kdysi na linky 39/38, něco málo do Husovic?


Offline
1511
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zato dole jsou zarvaný prohlídkový kanály na lehké, celá příjezdová hala a celej dvůr :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
OndraS : všiml jsem si v noci, jezdil jsem kolem vozovny a pohled na prázdnou halu je poněkud zvláštní a zajímavý.


Offline
1511
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zatím nikde neuvedeno, tak dávám na vědomí - zâjemci o svezení retrotrolejbusy mají zatím smůlu, s okamžitou platností byl jejich sobotní provoz přerušen a na kurz bude vypravován běžný vůz. Důvodem je částečná uzavírka odstavné plochy vozovny Komín, vozy byly odvezeny do Husovic a odtud je jejich výprava z personálních důvodů nemožná.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2966
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím si, že se jednalo o nákup, který by nemusel posuzovat ÚOHS, možná se o tom jenom tolik nemluvilo. Zkusil jsem teď pár dotazů na strýca Googla a nenašel jsem nic.
I tak si myslím, že by to měl antimonopolní úřad zkoumat, protože se takovým nákupem podstatně mění relevantní trh.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6189
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Vzhledem k tomu, jak dlouho trvá uzavření smlouvy na třetí várku trolejbusů (Bozankaya), a že před pár dny Škoda sežrala Cegelec, by mě celkem zajímalo, jak to nakonec skončí.

Řekl bych, že bude záležet na nastavení smlouvy mezi Cegelecem a Bozankayaou. Jestli by se Škodovce rentovalo zaplatit sankce za odstoupení Cegelecu z kšeftu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

7011
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Překvapilo mě, že spojení Škody a Cegelecu nemusel posuzovat ÚOHS..


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, jak dlouho trvá uzavření smlouvy na třetí várku trolejbusů (Bozankaya), a že před pár dny Škoda sežrala Cegelec, by mě celkem zajímalo, jak to nakonec skončí.


Offline
2966
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to souhlasím, že ty cancoury můžou dát v součtu slušnou délku, jenom tvrdím, že dohromady netvoří síť v klasickém smyslu, kdy kabely a trafa napájí víc různých úseků.
Jinak mě ještě baví, jak si Praha soutěží trolejbusy stylem, co linka to originální výrobek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
No, to sice jo, ale takovy cancour trolejbusove trate v Praze udela 5 km jako nic ;) Tak jeste par cancouru a na km to muze byt tretina toho co je v Brne clovek ani nemrkne ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2966
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Byl bych klidný, Praha má jednotlivé linky, ne síť jako takovou. Pokud má někde výhybky, pak snad možná jenom v garážích nebo někde na nabíječkách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

7011
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit ve vláknu Tramvajové tratě píše:
Když už tu byla řeč o parciálních rozjezdech, tak bych nejprv zadrátoval pár dalších úseků nejen na A-67 a pak teprv uvažoval o parciálech na některých linkách. Bohužel nemáme parciální kloubáky, takže linky jako N91, N96 a třeba N99 musí zůstat v naftě.

Tak pokud by si DPMB chtěl udržet nějaké nej trolejbusové dopravy, co se rozsahu sítě, či počtu vozidel týče, měl by si pohnout. Praha docela šlape na paty.


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
3216: https://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4595


Offline
Uživatelský avatar

3742
28 úno 2006 19:00
U Milošů na zahradě stojí nějaká 14Tr. Nevite, proč tam je? (Pokud to zde bylo, omlouvám se a nejde mi vložit obrázek).


Offline
Uživatelský avatar

773
21 lis 2010 09:08
Trakční baterie ale nejsou umístěny ve věži. Tam je umístěn kompresor, který se kvůli trakčním bateriím nevleze do zadní schrány.

_________________________________
Obrázek


Offline
17
11 dub 2019 08:54
Ale baterie ve věži na jedné straně vozidla taky ovlivní jízdní vlastnosti vozidla... když si vzpomenu jak se v zatáčkách naklápěl Perun kvůli věži s bateriemi za řidičem.


Offline
Uživatelský avatar

3791
08 čer 2005 23:12
Ano, spletly se mi dvě věci do jedné. Baterky na střeše zvýší těžiště, tudíž sníží stabilitu.


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
Když snížím těžiště, tak stabilitu zvýším, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3791
08 čer 2005 23:12
Navíc baterie (a vůbec jakákoliv zátěž) na střeše vozu sníží těžiště, a tudíž stabilitu vozu.


Offline
17
11 dub 2019 08:54
Je to tak standardně v případě TNS 12 s výzbrojí Cegelec a Rail, taky u TNS 18 s Cegelec pro Prahu, jen Škoda používá věž. Někdo nedávno na k-r v pražské diskuzi psal, že škodovácká výzbroj je těžší a proto u prešovských TNS 12 se místo výzbroje Cegelecu dal Rail a ne Škoda, aby zůstala zachována kapacita vozu (asi podmínka jejich VŘ/smlouvy?), která by se s věží místo sedadel v případě Škody snížila jako u bratislavských TNS 12, které měly původně mít Cegelec, ale mají Škodu s věží vzadu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5872 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 bře 2025 16:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]