Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
7383
27 úno 2010 07:40
No jo, jenže křižovatka Kníničské a Veslařské je zavřená, pokud vím. Takže se k vozovně jen tak nedostaneš.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Z Bystrce tam bude s max. jedním přestupem zajištění spojení na rolu i čáru. To by snad mělo stačit, ne?

Jenže kdyby 54 jezdila až k Vozovně Komín (nebo třeba na Rosického nám.), tak to bude taky, ale nebude k tomu potřeba zavádět další linku z Černého a další linku přes Zborovskou a Kounicovu, protože ty cestující by pobrala 3, která je pobírá už teď, jen na jiném přestupním bodu.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Z Bystrce tam bude s max. jedním přestupem zajištění spojení na rolu i čáru. To by snad mělo stačit, ne?


Offline
Uživatelský avatar

632
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Ale proč 54 bude končit na Kamenolomu, a nepojede až k vozovně Komín, kde je směrová nabídka na přestupy mnohem větší?
Inspirován klasikem: "Co je na Kamenolomu? P*d". Kamenolom jako výchozí/koncový bod cesty, ani jako přestupní uzel, nebude zrovna hit sezóny. Já si to masové přestupování u Kamenolomu nedokáži rozumně představit (a s kočárky/inv. vozíky už vůbec ne, a že jich tramvajemi do Bystrce/k přehradě nejezdí zrovna málo). Jen všem cestujícím z Bystrce I a Kamech přidáme jeden přestup u čtyřproudé silnice, kde se jezdí rychlostí 70 km/h.
A jestli bude jezdit trolejbus 29, pak by se měla omezit tramvajová doprava po Minské, kde nebude tak silná poptávka. Ale místo toho se obávám, že bude omezená linka 30 (třeba v sedle na 20 minut, aby to sedělo s bývalou linkou 43 – odůvodní se to třeba posílením linkou 29 v Bystrci, všichni z Bystrce totiž jezdí jen k nádraží nebo na Českou, že?). Ach jo.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: jj, ten návrh zkrátit 52 je přesně dle hesla otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi. :mrgreen:


Offline
1385
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A nemá jít 54 do kloubů? To by odpovídalo tomu rozdělení, protože klouby na Ríšovu nemůžou a takhle se jí vyhnou.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
52/54 odhaduji, že buď by museli linku 52 hodně posílit, protože se stane pro hodně lidí nejatraktivnější linkou nebo naopak takto rozbít. Jinak by se do ní v Žebětíně už nikdo nevlezl, což by v Žebětíně radost neměli.
A ten přestup na Kamenolomu je jasný (linka 54 bude končit tam), tedy zde bude přestup na 11 na nádraží/Mendlák nebo na 29 na Českou.
Ačkoli kdyby protáhli 54 do Vozovny Komín, tak by mohli 29 možná zrušit


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A není na přestupy primárně místo Kamenolomu plánovaná Vozovna Komín? Neprovázanost 52 a 54 a ukončení jen na Ríšově plus tu jedničku jen na Nové sady jsem nějak nepochopil, co je důvodem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
A jako bonus budou nenavazující intervaly 11<->54 na Kamenolomu. A taky by mě zajímalo kde se budou ty busy točit bez vybudování provizorní zastávky někde na čtyřproudovce.


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Pobavila mě plánovaná organizace linek při letní výluce do Bystrce v novém čísle Šaliny:
• Tramvajová linka 1 bude v provozu pouze v úseku Řečkovice – Nové sady;
• Tramvajové linky 3 a 10 budou ukončeny v zastávce Vozovna Komín;
• V úseku Malinovského náměstí – Pisárky – Vozovna Komín – Kamenolom bude zavedena výluková tramvajová linka 11;
• V úseku Černého – Kamenolom – Svratecká – Přívrat – Klusáčkova – Česká bude zavedena výluková trolejbusová linka 29;
• Autobusová linka 52 bude v provozu pouze v úseku Mendlovo náměstí – Bartolomějská – Ríšova a zpět;
• Autobusová linka 54 zajistí primárně náhradní dopravu za tramvaje a bude vedena v trase Kamenolom – ZOO – Přístaviště – Rakovecká – Ečerova – Kamechy, vybrané spoje až do Žebětína na Bartolomějskou.

Takže když lidi z Kamech nebudou moct sejít na Ečerovu na šalinu, tak jim vezmeme rovnou i bus na Mendlák, ať to mají komplet?


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ta mapka sev článku mi moc líbí graficky, je to takový styl devadesátá léta (v dobrém slova smyslu). Přijde mi, že ty návrhy dávají dopravní smysl, podle nějakého dřívějšího článku v tom má prsty pan Seitl. (Zatímco ve studii proveditelnosti byly navržené nesmysly). Samozřejmě k realitě to má hodně daleko, ale mít nějaký dlouhodobý plán se hodí.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jak se dostat na nádraží? Budoucí brněnskou stanici obslouží třináct linek
K novému hlavnímu nádraží, které má v Brně začít sloužit v roce 2035, se cestující ze všech stran města dostanou přímým spojem některé z linek městské hromadné dopravy. Celkově jich bude třináct. Vytvoření této sítě obnáší výstavbu nových i propojovacích tratí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím, že jedním z důvodů, proč nejedou všechny linky tak jak 57, je nájezd z generála píky na porgesovu směr Štefánikova čtvrť. Je to úzká ulice, v protisměru věčně kolona aut a i sólo to bere zadním kolem přes obrubník, aby se stočilo. Kloubak by to mohl ve špičce zablokovat.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Robert píše:
Protože je potřeba aspoň nějak obsloužit nádraží?
Spíš než o obsluze nádraží bych mluvil o obsluze zastávky Nádraží Lesná, když to ze všech směrů obsluhuje akorát S3 jih>Lesná (a Tomkáč/Merhautova>S3 sever), přičemž to je jen o 200 m kratší než jít na Halasák.
Matej M. píše:
Ono, pri 10´ intervale uzol ŠČ zostáva plnohodnotným prestupným bodom, a to bez zmeny.
Velkou část dne to je zmršenina 13/7.

Důvod současného vedení bych viděl v zachování spojení mezi ŠČ/Lozíbkami a Lesnou a navíc se na tom ušetří i nějaké kilometry.


Offline
73
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ono, pri 10´ intervale uzol ŠČ zostáva plnohodnotným prestupným bodom, a to bez zmeny.

Predpokladám, že je to kvôli prestupu medzi okužkami (a l. 72) a l. 46.


Offline
1385
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak 11 byla zřízena proto, aby se nepřeplňovala 9, když na její trasu byla převedena celá východní část Lesné (linka 46). A klasický přestup 5 >> 57 a naopak, zůstal.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Proto byla linka 5 oslabena a její vynechané spoje převedeny na linku 11?

A to není potřeba obsloužit nádraží v obou směrech linky 57? A není potřeba obsloužit nádraží i linkami 44, 72 a 84? A to nestačí obsluha linkou 46 přes zastávku Poliklinika Lesná?


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
To je taky dobrý důvod.


Offline
1385
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Není to kvůli přestupu z 5 na ŠČ?


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Protože je potřeba aspoň nějak obsloužit nádraží?


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Vysvětlil by mi někdo, proč mají linky 44, 72 a 84 mezi Merhautovou a Halasovým náměstím jinou odklonovou trasu než linka 57, když v bezvýlukovém stavu jedou všechny tyto linky mezi Merhautovou a Halasovým náměstím stejnou trasou?


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Spojí se 26+46 s převlíkačkou na Lesnické. Však už to tu bylo asi před dvanácti lety. No a posily 25 ze začátkem na špitále ukončí asi na Kohoutové (Štefánikova Čtvrť) a bude. No a pokud bude potřeba pár spojů 46 navíc, tak se dá jet kousek na baterku v současné trase - Lesnícká až Erbenova zas není taková dálka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nabízí se jednu z linek 25/26 odklonit na Lesnou (např. po trase 46), a z Líšně vést druhou linku na Lesnou (dneska tak jezdí 57), která se v parciálech dá prodloužit i dále po trase linky 57. Samozřejmě ono těch variant lze vymyslet více.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Mě asi nejvíce mrzí zakonzervování Štefánikovy čtvrtí, což je asi ten nejhorší přestupní uzel v Brně. Jinak rozvoj trolejbusové dopravy určitě není špatný, ale čemu to zrovna v případě Lesné pomůže? Cestující, kteří přijíždí z centra tramvajemi, budou stále muset přestupovat, jen budou místo na autobus čekat na trolejbus. Taky jsem zvědavý, kam ty trolejbusy z Lesné budou jezdit. Asi těžko dojde k trvalému odklonu 25+26 na Lesnou.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Takže most nad železnicí, který se teď opravuje, bude mít zase kus TT, který se ještě dlouho nevyužije. O přístupnosti zastávky Brno-Lesná nemluvě, její napojení na tramvajovou síť by podle mě byl velký přínos.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]