Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 125 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
53
25 čer 2006 11:57
by ses divil...vim asi vic nez ty o tom


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
anitrak: Nemůže něco jezdit, když nemá (kilometry). Na tramvajích něco takového neexistuje, je to hlídáno DU.

VS: Informace v aktualitách na bmhd bych být tebou bral lehce s rezervou...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
anitrak píše:
s timhle souhlasim doufam ze tech 100novych salin se koupi ale je to zatim jen smesny a nevypada to :lol:

Ty tram se koupi, smlouva uz byla podepsana. Novy tram se resej jinde.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
s timhle souhlasim doufam ze tech 100novych salin se koupi ale je to zatim jen smesny a nevypada to :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jde o to ze starsi vozy maji trebas nedavno ( rok-dva) po GO / DP/ VP , kdezto tyhne odstaveny vozy bi ji zrovna mely mit. U K2 je po dodavkach aniter trochu nadstav, a cena opravy je vyssi jak hodnota (zustatkova) vozu. Vuz v provozu potreba nejni, takze nejjednodussi a nejvyhodnejsi pro DP je ho odstavit . Odstaveni zdaleka neznamena srotaci,dost vozu se po case vratilo do provozu.Ona VP s vetavenim trebas vyzbroje progress + buse, rijde klidne na 5-6 milionu. To ze vuz je hezkej navenek, neznamena ze nema totalne zhnily pricniky v ramu a ze jeho oprava neznamena skoro novostavbu.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
To je jasny ale v pisarkach je to vetsinou tak ze se neco vyradi a stejne to jeste nejakou dobu jezdi i kdyz nema - to vim. vyrazovani je potreba ale vozu je malo a bude malo letos uz nic nedojde :-x


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
1069 a 1093 mají reklamy, ne? Jenodušší je naplnit kontrakt, než za svoje přemalovávat další vozidlo. Jinak vůz z roku 1983 vůbec nemusí být menší šrot než z 1976. Vyřazování se řídí konkrétním stavem vozu a záleží také na tom, má-li před sebou mít VP nebo GO, u některých vozů se to už nevyplatí.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
No jo jim se totiz ty stary K2 nelibi tak se je snazi odstavit ale od zari zase bude nedostatek takze vyjedou toho se nebojim...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Teď sem četl na stránkách bmhd.svetmhd.net, že bylo odstaveno tolik K2 1082, 1096, 1103, 1106, ale i K2YU 1122 a 1125. Naštěstí jsou zase v provozu, ale jen kvůli nedostatku vozů. Nechápu proč se ruší relativně maldý K2YU z roku 1983 a totéž 1105? Máme tu určitě větší trosky, ne? Co třeba 1069, 1093, apod.? Ještě dvě další várky a nebude s čím jezdit. myslím si, že o veletrhu by to byl problém, kdyby se ještě těch 6 vozů zrušilo. AsPoň že se 1530 a 1557 vrací do provozu a 1657+58 mají novou skříň Var.


Naposledy upravil VS dne 23 črc 2006 19:32, celkově upraveno 1

Offline
53
25 čer 2006 11:57
ty K2R odstavene u plotu sem tam videl uz vickrat v roce, to asi neni zavada jen sou tam odstaveny a rano vyjedou ve vsedni den - podle me


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
Je to možné, to by mohl být důvod, proč nevyjíždí K3 1752, ta má taky pouze malé výklopné okýnko v kabině. Kvůli nevyvětratelnosti se i několikrát měnila...


a jako bonus ne nefakčící klimatizace (alespoň mi bylo řidičem sděleno, že nejde)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, dnes tam stály i 1663+4, 1665+6, 1667+8 - takže Kotasů je venku vůbec hodně málo...a zdá se mi že i T6, na 00902 jezdila K2P...aspoň včera


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Trebas jejich nevyvetratelnost a rozpalenost kabiny. Kor v techto vedrech . Ani ten mokry hadr (klima) nema u nich sanci .

Je to možné, to by mohl být důvod, proč nevyjíždí K3 1752, ta má taky pouze malé výklopné okýnko v kabině. Kvůli nevyvětratelnosti se i několikrát měnila...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Trebas jejich nevyvetratelnost a rozpalenost kabiny. Kor v techto vedrech . Ani ten mokry hadr (klima) nema u nich sanci .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Už několik dní stojí v Pisárkách u plotu se staženými pantografy v řadě 1064, 1066, 1003 a 1053. Pravděpodobně se vyskytla nějaká závada, která znemožňuje provoz K2R.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
No 1105 byla plánována na K2P.Ale kdysi dávno.Bavil jsem se známým z pisárek ale ten říkal že by to viděl asi na šrot.LADA


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
DPmB ma v planu vyradit vsechny vozy s odporovou vyzbroji do konce roku 2008...


Takže i BUSE vozy 1120,1121,1129....? Stejně zůstane ještě hodně vozů K2P,R,T a T3M,G a samozřejmě že T3R.PV a T3R.EV. Kromě T3.EV a PV, K3.N, KT8 a T6 je ještě dost kloubáků a T3. ty asi zůstanou v provozu.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izzy píše:
DPmB ma v planu vyradit vsechny vozy s odporovou vyzbroji do konce roku 2008...


no, taková 1597 ...., neví, nevím


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
DPmB ma v planu vyradit vsechny vozy s odporovou vyzbroji do konce roku 2008...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
TMB: Děkuju za upřesnění.

VS: V blízké době dojde k pozastavení modernizací a VP všech odporových K2, takže do několika let v podstatě všechny K2 se zrychlovačem...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Který K2 se plánují vyřazovat v následujících letech i v souvislosti s dodávkou nových šalin?


Offline
820
25 led 2006 09:46
1) 1105 prostě je (s největší pravděpodobností) jako vůz účetně z roku 1977 v plánu na zrušení a basta. To, že je kastle o 6 let mladší nikoho nezajímá - a upřímně řečeno, po 23 letech provozu to zas tak velký rozdíl ve shnilosti není. Navíc by, právě díky té shnilosti, musela dostat alespoň VO, ale u K2 se už dělají pouze VP.
2) odstavovat přes prázdniny vozy dobíhající km do odstavení bylo a je celkem běžné. Nyní potřeba nejsou a od září, kdy se opět zvýší vypravenost, mohou vydržet jezdit o to déle.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS (původně Richard S..) píše:
Jinak 1105 je jž jen šrot, bez elektroniky, rozvrtaná kabina, no spíš to vidím na šrot, než na opravu (slyšel jsem někde o reko na K2P, tak nevím nevím)

1105 je relativně novej vůz s poměrně zachovalou skříní. Že nemá palubní počítač a má vybrakovanou pojistkovou skříň neznamená, že je na šrot.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Jinak 1105 je jž jen šrot, bez elektroniky, rozvrtaná kabina, no spíš to vidím na šrot, než na opravu (slyšel jsem někde o reko na K2P, tak nevím nevím)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ives píše:
Manil: Tož to fakt netuším, asi že to je velkej šrot.

Myslím, že důvod jejího stání je stejný, jak u ostatních: najeté km.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 08:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]