Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
269
07 kvě 2011 12:50
No je to celkem jednoduchý. Vozy typu 63, 64, 62 který jsou poměrné krátce po SP a v Komíně si určitě km nevyjedou , tak asi poputují směr Husovice nebo Slatina místo vozů, který budou končit ( 3010,3011,3040?´3042?) nebo do Slatiny. 3053 , 3055 nevím no. Není moc kam je posílat. Nový vozy musí jezdit, takže buď záložák nebo trhačka většinou pouze jedna část a nebo na požádaní ( někdy )

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

3973
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ZGHK píše:
Do konce roku dorazí 10 kousků krátkých parciálů a do konce ledna 2025 dalších deset. Tím bude rámcová smlouva na 40 kousků naplněna.


No bude zajímavé sledovat, kolik 21Tr do doby dalších dodávek 32Tr vyjezdí kilometry do šrotu a jak se bude hýbat se zbylými vozy mezi vozovnami. Už teď jich je v Komíně naprosté minimum a třeba k nedávno odstavené 3054 (zaplaťpánbůh) se doufejme brzo přidají další 305x. Jak dlouhá provozní perspektiva třeba u takových vozů AC ještě bude, je otázka. Prozatím nejlepší žihadlo z komínských 21Tr se mi jeví 3063, ta jezdí velmi pěkně, no taky je výrobně nejmladší.

Husovické stroje 3007-3012, 3040 a 3042 tam to postupně odejde všechno, i když poslední generálky 3007-3008 asi vydrží nejdéle.

U slatinských vozů to vyjde půl na půl. Těch mladších generálek jako 3016, 3021 nebo 3028, 3031 a 3032 je tu poměrně hodně, z těch starších očekávám, že se postupně letos kilometricky vyjezdí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Do konce roku dorazí 10 kousků krátkých parciálů a do konce ledna 2025 dalších deset. Tím bude rámcová smlouva na 40 kousků naplněna.


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3054 odstavena s najetými km

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3013 dnes do kovošrotu; zítra 3018.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Vůz 3022 slouží pro cvičení hasičů, brána do areálu se nachází vedle domu Veveří 42. Areál je samozřejmě veřejnosti nepřístupný.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Ta rezerva tam není proto, abys dojel v běžném provozu, když "vycucneš" standardní rozsah, ale proto, aby mohl výrobce garantovat provozovatelem požadované dojezdy po celou dobu životnosti akumulátorů. Prostě je potřeba se smířit s tím, co provozovatel vozidla požaduje, respektive mu následně dodá výrobce.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A když se mi ukazatel dostane na nulu, tak to auto dál pojede a nebo se zastaví a nazdar? Pak je mi nějaká rezarva 20% celkové kapacity poněkud k produktu defekačního úkonu


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Pokud někdo říká "zbylo jen 30 %!", je potřeba ještě dodat, že nejde o 30 % celkové kapacity akumulátorů, ale o 30 % z nějaké kapacity, kterou výrobce určil k používání. Jinými slovy, pokud se trolejbus dostane na ukazateli na 0 %, stále ještě nejsou akumulátory zcela vybité, ale zbývá v nich cca 20 % ze skutečné kapacity. To je ochrana právě před hlubokým vybitím a těch ochran je celkově více. 30 % tedy není málo. Již dříve to tu/k-repu popisoval OndraS - doporučuju si to dohledat. Na druhou stranu akumulátorům neprospívá ani jejich dlouhodobé nepoužívání (viz až na výjimky 5,5letá služba 26Tr), byť na to battery management pamatuje taky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Jo, topení, zátěž a zastavování v každé zastávce včetně otevírání/zavírání dveří.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Jako po zkoušce jízdy z KPN na Klarisky z plnýho nabití? 6 km z 10 km (jestli mě pamět neklame), ono by to skoro odpovídalo. Předpokládám, že to byl zátěžový test v zimě s topením a vším co jde zapnout, ne?


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Hodně řidičů mně říkalo, že byla na 30%, což je málo. Proto se ptám na to zatrolejování


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Kdy/jak se pozná, že trpí baterky?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Bude alespoň část trasy do Soběšic zatrolejovaná, aby netrpěly baterky?


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak tady to člověk celkem bere, že 60 je adekvátní, je potřeba myslet na fakt, že jde o průpletový úsek a na vyšší rychlost by musely být delší odbočovací pruhy a žádná mhd, i když ta má ze zákona rychlostní výjimku a může jet i na takovém západním přivaděči, kde je osmdesátka minimálně od mostu přes Jemelkovu do tunelů a přesto tudy jezdí E56, když zrovna nekutají něco na křižovatce Pisárky u bývalé vodárny nebo třeba teď na Bauerové.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Ono v reálu tam stějně pojedou víc:)


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Maulincio: Vždyť v tom úseku bude několik sjezdů a nájezdů za sebou a bude se tam divoce přejíždět mezi pruhy, tam mi 60 přijde adekvátních i bez ohledu na hlukové limity. A hlavně, to že někde pojedeš 1 km 60 km/h místo 80 km/h ti udělá časový rozdíl závratných 15 sekund. Pointa VMO není, že se tam bude jezdit rychle jako na dálnici, ale že odpadnou všechny ty křižovatky, na kterých se musí čekat a s nimi spojené zácpy. To je ta největší časová úspora, ne to, že se někde kousek pojede 80 místo 60. (Ale to čeští řidiči si všímám obecně nechápou, že nesmyslně rychlou jízdou v drtivé většině případů ušetří naprosté minimum času, pokud se zrovna nebavíme o stovkách kilometrů po dálnici.)

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3018, 3061: definitivně odstaveno, možno tmavě zašedit

3260, 3274, 3276 a 3279 prodáno

3231 má v evidenci chybně růžovou "prodejní" barvu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

271
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.


V tom případě, tam trajfy asi vadit pravda nebudou, ale 60km/h na okruhu je docela smutný... v tunelu to pochopím, kor v klikatým husovickým, ale za tunelem už nebude žádná úrovňová křižovatka na které by lidi nestačili brzdit při výjezdu z tunelu a tak zmizí jedno z častých kolizních míst a od tunelu k tunelu by se vyplatilo aspoň těch 80km/h. Ano časovej rozdíl je skoro zanedbatelne, ale i tak. A pokud plánovali 60 kvůli hlukovým limitům (jako na výjezdu z královolskýho v žabinách), tak snad ono zvýšení limitů ke kerému došlo konečne zkolauduje kr.tunel a snad i dopřeje zvýšení rychlosti mezi tunely přes řeku.


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Těsně před koncem roku se podařilo zařadit všechny dodané 32Tr do provozu. 3330 dnes poprvé na lince ve Slatině, 3325 by měla vyjet zítra.
Dodání dvou zbylých vozů 3321 a 3328 se nestihlo a proběhne až v lednu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dodání nových vozů bude také znamenat přesun 21Tr; 3052 a 3034 do Husovic. Tzn to vzácné rozdělení brměnskych vozů ve VS, VH a secondhandů v Komíně trvalo pouze krátce.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: zatím jsem to neměl důvod sledovat, ale je-li to navrženo na 60 km/h, tak je to celkem smutné. Tu 80 by to klidně sneslo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Maulincio píše:
VMO je nadřazená komunikace na které obvykle MHD nemá co dělat, proto mi přišlo logický, že budou linky přesunuty jinam - z toho pak vychází nejblížší varinata přes Majlontske most (na most do Zbrojovky jsem taky myslel, ale ještě není postaven). Ano je to jen zhruba 500 metrový úsek, ale na tom úseku pojedou těch jejich +-60km/h zatím co prakticky všechno okolo bude mít povolenou rychlost 80. Tedy se z trajfu stane pomaleji jedoucí překážka, která může komplikovat provoz. Proto čekám, že dostanou svůj BUS-pruh od nájezdu až po sjezd, to ale neřeší pomalu jedoucí vozidlo v pravým pruhu a rozšiřování stavby/ceny o dva pruhy... ve finále to třeba vůbec nebude vadit, jen vím, že se na okruhy mhd obvykle nedává a proto mě to překvapilo.

Co se expresů týče, tak u těch nevidím problém - jednak mezi zastávkami mají další úseky jízdy a maximální rychlost autobusu je s omezenou rychlostí na okruhu kompatibilní.

Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
791
25 led 2006 09:46
Navíc opravdu ta MHD nejspíš pojede jen v připojovacím / odbočovacím pruhu. Ten pruh je dost krátký, budou se tam motat auta najíždějící z Tomkova náměstí a jiná sjíždějící na Karlovu (to samé v opačném směru), což může samo o sobě přinášet kolizní situace, tedy je další důvod pro omezení rychlosti v tomto úseku.


Offline
791
25 led 2006 09:46
Není náhodou v tunelu omezení rychlosti na 60 km/hod.? A dost pochybuj, že v navazujícím úseku se dvěma sjezdy / nájezdy a navazujícím stoupání na most k Vinohradům bude víc.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 kvě 2024 01:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]