Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 735    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 735  Další
Autor Zpráva
Offline
516
24 lis 2017 11:40
Já myslím, že propojení do Rokle spolu s trolejbusem na Haškovu (s "přípravou" na případnou šalinu) se nebijí. Oprášil bych k tomu myšlenku trolejbusu 37-46. Ano bude to stát vozokm a řidiče, ale taková katastrofa to nebude a cestující si to najde. Lesňáci a pan M budou spokojeni...btw kam vlastně se očekává, že ten jejich trolejbus pojede? Do centra asi ne, ne? (nebo vlastně jejich trolejbusy - někde padlo, že chcou zaokruhovat celou lesnou trolejama) Nebo chcou rozpojit jednu z 25/26 a od Pionýrský jí švihnout po 46 a pak po 57 dolů a přes Zbrojovku do Líšně? To snad ne.


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
2 linky (rozdělený návrh 27) by byl vhodnější i kvůli nepřenášení případného zpoždění z jedné linky na druhou. I když zase ... pro cestující by dlouhá linka mohla mít výhodu v podobě méně přestupů.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Myšlenka to v principu špatná není. Jen si myslím, že pro parciální trolejbusy je z pohledu nabíjení vhodnější, když je jedna konečná součást trolejové sítě. Možná by byly lepší dvě linky - Stará osada - Mariánské údol a třeba Pálavské náměstí - Soběšice. Pak by se na druhé konečné nabíjecí místa ani zřizovat nemusela. Případně bych je udělal pro linku 57 až v Útěchově.


Offline
93
29 lis 2017 11:29
Dostavěný Tomkáč a nějaké další parciály mi evokují následující myšlenku:

Postavit dobíječku v Soběšicích (tu by využila i t-30) a Mariánském údolí a a zřídit parciálovou linku 27 v trase Mar.Údolí - Rotreklova-Novolíšeňská-Růženin dvůr-Prušánecká-Stará osada-Tomkovo nám.-Štef.čtvrť-Haškova-Soběšice, čímž by z části nahradila a-57. Ta by nadále zajišťovala spoje do Útěchova a Vranova, mohla by jezdit z Obřan, čímž by zůstalo zachováno v minulosti požadované spojení Lesná-Obřany. Mezi Jírovou a Novolíšeňskou by jezdil trolejbus, ale místním by ubyla zajížďka přes Vinohrady a vcelku rychle by se dostali na Osadu. V budoucnu by pak tato linka mohla jezdit přes Novou Zbrojovku. Pak by se třeba ani nemusel zatrolejovat celý okruh kolem Lesné, ale jen východní část.


Offline
179
23 led 2011 03:17
eriksson1505 píše:
Malečka se hned tak nezbavíme, jeho podpora na Severu je dost neotřesitelná. A i kdyby, pokud to nechcou lidi, příjde někdo jiný, kdo za ně proti tomu bude bojovat. Ono by to chtělo změnit v tomto politiku vnucování ala "však oni si zvyknou". Pokud by po protažení pětky na rokli byla osekána 46, tak to bude zkrátka zhoršení pro přestupivší na trolejbus. Ono pokud něco postavíme a místo zlepšení to přinese zhoršení, tak je něco špatně. Lískovec byl aspoň kompromis, ale Jírova se mohla řešit jinak


A jak by jste chtěl Jírovou lepší vyřešit?


Offline
93
29 lis 2017 11:29
Malečka se hned tak nezbavíme, jeho podpora na Severu je dost neotřesitelná. A i kdyby, pokud to nechcou lidi, příjde někdo jiný, kdo za ně proti tomu bude bojovat. Ono by to chtělo změnit v tomto politiku vnucování ala "však oni si zvyknou". Pokud by po protažení pětky na rokli byla osekána 46, tak to bude zkrátka zhoršení pro přestupivší na trolejbus. Ono pokud něco postavíme a místo zlepšení to přinese zhoršení, tak je něco špatně. Lískovec byl aspoň kompromis, ale Jírova se mohla řešit jinak


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Já bych tedy určitě radši bydlel u trolejbusu než u šaliny. :-)


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, nic by ta tramvaj nepřinesla, ale vůbec nic. sarcastic Právě proto říkám, že kret*én Maleček určitě jásá, jak se mu to povedlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Pravda. Proč vůbec nějaké tramvaje v Brně máme a stavíme je? Vždyť jsou úplně k ničemu! Drahé a hlučné! A všichni už si navíc zvykli, že jezdí jak jezdí. Vítejte v 70. letech, předsedo.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Ano, ale trolejbusy považuji za méně hlučnou a stavebně méně náročnou záležitost. A levnější.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.

A co by měly běžným obyvatelům přinést ty trolejbusy? Jen se bude přestupovat z jiné trakce. Do centra místo linky 5 asi nepojedou (snad).


Offline
516
24 lis 2017 11:40
miropiro píše:
Pokud se bavíme o prodloužení pětky do rokle k devítce, je to opravdu bez užitku, téměř bez výhod.

i když už tu diskuze tu jednou byla, neodolám a opět rozvinu ono "téměř":
1) zmízí přestup pro lidi zejm. oblasti mezi Okružní a Soběšickou/Vyhlídkou a Písečník (nevěřili by sjte kolik dělá jeden přestup v dopravním modelu a náseldném ekonomickém hodnocení)
2) Merhautova (případně i Generála Píky) získá propojení k nádraží Lesná (pro cesty směr Tišnov a opačně)
3) vyřeší problém stávající konečné aneb jak bezbariérově přestoupit na 5? A vůbec jak se bezbariérově dostat do centra z oblasti okolo dnešní konečné? Takto to dle Malečka necháme na furt v tomto nevyhovujícím stavu?


Offline
125
23 čer 2014 12:31
Tady už se nikdy nic smysluplného nepostaví. Vždycky se najde nějaký dement typu Malečka, který to bude blokovat, jako v případě Lesné, tím myslím prodloužení až nahoru na Haškovu, nebo majitelé černých staveb v případě prodloužení do staré Líšně.

Hlavně, že si tady pořád chce někdo hrát na ekologii. Pokud by to bylo myšleno vážně, tak tramvaje by měly mít prioritu a rozvíjet se dál. Pořád by bylo kam.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.

Pokud se bavíme o prodloužení pětky do rokle k devítce, je to opravdu bez užitku, téměř bez výhod. To pětka nahoru až na Haškovu je něco jako kdybychom teď řešili, jestli jedničku protáhneme z vozovny Medlánky nahoru až do dnešní smyčky (počet zastávek je v případě Lesné samozřejmě větší).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na druhou stranu díky tomu zaříznutí Lesné zbyde víc prostoru a peněz (vlastních i "dotačních") na TT Kamechy. Za mě jednoznačně dává smysl prioritně vytěžit dotace na ty Kamechy, který budou technicky i investičně o hodně náročnější. Když by se dostatečně chtělo, ta Lesná by se dala po částech postavit i z vlastních zdrojů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Karosa: S ODSÁNO v čele nemůžeš čekat lepší časy, zvlášť když primátorka dává lajnu koksu a čachruje s byty. Přece nepůjde proti vůli voličů a Maleček určitě v ústraní tleská, jak se mu to povedlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Třikrát sláva, vyhrála nekonečná lidská hloupost, primitivní populismus a staré dobré časy. No, aspoň že ta infrastrukturní rezerva zůstala. Tak nashledanou v lepších časech bez Malečka.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
K tramvajím a trolejbusům na Lesnou vyšla tato zpráva na Deníku:

Na základě výsledků prověřovací studie k dopravní obslužnosti sídliště Lesná se představitelé města rozhodli upozadit prodloužení tramvajové trati na Lesnou.

„Chceme zachovat majetkovou a prostorovou rezervu pro vybudování případné tramvajové trati nahoru po Seifertově. Nicméně začneme s trolejbusem. Chceme kompletně zaokruhovat Lesnou. Veškeré trakční vedení, které bychom postavili, bude v takovém formátu, aby případně mohlo sloužit i pro tramvajové vedení," nastínil Kratochvíl.
Pokud by se podle něj ukázala trolejbusová varianta jako dostatečná, dále by vedení města v rozšiřování infrastruktury nepokračovalo. „Pokud se ukáže, že je to nedostatečné, vrátili bychom se k tramvaji," doplnil radní. Ani prodloužení tramvajové trati do Čertovy rokle aktuálně v plánu podle něj není

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K: Díky za doplnění, o té spojce jsem si nebyl jistý, jestli je někde zanesená. Kamechy jsem myslel úplně obecně, že prostě bude zajímavější stavební povolení, než jen současný stav v podobě získaného územka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mimochodem, tramvajová spojka z Vídeňské přes areál Ferony k novýmu nádraží je zanesená ve schválené územní studii Jižní čtvrť.
A stavební povolení na Kamechy bude zajišťovat zhotovitel stavby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, takže můj návrh se propisuje do územka.. Netušil jsem, že když tady plácnu blbost jako šalina do Olympie, že se člověk dočká realizace. :mrgreen: Myslel jsem si, že šalinu protáhnou jen ke křížení dálnic na nějaké megavelké P+R a finito, Přízřenice až v dalším životě. Na druhou stranu, třeba by pak šlo zaokruhovat Komárov - Modřice a přes hlavas zpátky. Jenom je to teda megadlouhý, chybí tomu propojka někde mezi Holandskou a Jihlavskou/hřbitovem... jak říkám, člověk se tu doví věci. Jinak u Kamech bude zajímavější stavební povolení, až ho jednou DPMB obdrží.
Jo a na Zdopravy je článek, že lidi z VUT budou projektovat nějakou technickou studii na protažení z Lískovce do Bosonoh. Sám jsem zvědav, co vymyslí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tramvajová trať Ečerova - Kamechy získala platné územní rozhodnutí. Stavba by mohla začít na konci příštího roku.

https://zdopravy.cz/dalsi-tramvajovy-tu ... ti-187650/

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

391
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
A co takhle možnost card sharingu, tedy sdílení platební karty? ;-) Když už jsme tedy mimo téma.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A ještě bych doplnil možnost cart sharingu, tedy sdílení nákupních vozíků mezi jednotlivými obchody :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18371 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 735  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2025 05:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]