Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 143    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Další
Autor Zpráva
Offline
282
04 bře 2013 22:47
Já bych s tím šrotováním kachen počkal. Rapidně podražily 45 T a jaké jsou plány? Opravuje se 1714? A po ní 1717?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6185
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Karosa B732 píše:
Souhlasím, pozitiva bezpochyby jsou. Je ale opravdu tristní, že při tak zásadní modernizaci, která bezpochyby musela projít schvalováním nedošlo k výměně výzbroje, instalaci hodnotnějších dveří ala Vario, výměně sedadel, ale zejména doplnění informačního systému. Pro tak obrovskou tramvaj, vyskytující se na linkách vždy plných až po střechu, jsou dva jednořádkový panely, z toho po směru jízdy jen jeden, naprosto neakceptovatelná tragédie. Kolik by to asi tak stálo je doplnit? Co se týče provedených prací, kritiku zaslouží pouze reproduktory, které mluví dunivě ze záhrobí a zejména strašně potichu, protože jich viditelně ubylo a srozumitelnost při každém jednom ze svezení byla velmi špatná.

1701 dostala dveře SKD podobně jako 1702, 1726 a 1737.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6999
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Třeba se Dp poučí a další VP, pokud budou, budou povedenější. Přece jen dělají opravu tramvaje s výhledem na pár let, a tedy opravit tramvaj "zastarale" si za rámeček fakt nedají.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Souhlasím, pozitiva bezpochyby jsou. Je ale opravdu tristní, že při tak zásadní modernizaci, která bezpochyby musela projít schvalováním nedošlo k výměně výzbroje, instalaci hodnotnějších dveří ala Vario, výměně sedadel, ale zejména doplnění informačního systému. Pro tak obrovskou tramvaj, vyskytující se na linkách vždy plných až po střechu, jsou dva jednořádkový panely, z toho po směru jízdy jen jeden, naprosto neakceptovatelná tragédie. Kolik by to asi tak stálo je doplnit? Co se týče provedených prací, kritiku zaslouží pouze reproduktory, které mluví dunivě ze záhrobí a zejména strašně potichu, protože jich viditelně ubylo a srozumitelnost při každém jednom ze svezení byla velmi špatná.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6185
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Konečně jsem se taky svezl 1701 a musím uznat, že dojem z vozu je výrazně lepší než jsem čekal. Nové vnitřní osvětlení, nové bedny dveřních pohonů a nerezová madla interiéru dost pomohly. Vymístění odpojovače pomohlo průchodu kolem A kabiny a upravené topení topí pěkně. Až je škoda, že se modernizace interiéru neudělala kompletní včetně výměny sedadel a změny jejich uspořádání po vzoru KT8D5N a instalace vnitřního informačního systému po vzoru Draků či 45T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
190
21 kvě 2017 18:40
MtM píše:
Všechny jiné jsou v kachnách lepší než ty původní, protože v těch původních v zimě táhne šíleně na záda.


V kačenách šíleně táhne nejenom na záda. Kombinace skvělých topnic, které vyfukují víceméně vlažný vzduch, skvěle těsnících dveří a k tomu ještě DP, který jak je známo, umí velmi dobře a rád jít zákazníkovi naproti, nechal hromadně odstranit závětrná skla. Prý proto, že docházelo k jejich rozbití cestujícími. Takže táhnutí se ještě umocnilo.
Na ja, třeba se časem odstraní i samotné sedačky, protože zlí jazykové tvrdí, že velmi často dochází k jejich znečištění. sarcastic


Offline
831
25 led 2006 09:46
Stačí ti tohle?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Irisbus_Citelis_18M


Offline
Uživatelský avatar

2670
13 črc 2009 13:42
TMB píše:
Pak je IVECO nacpalo všude - v Citelisech 18M zejména, protože Ital by nebyl schopen pochopit, kam které patří. A 18M se kompletovaly v Itálii, zatímco 12M v Karose, takže v nich byla stále kombinace obou provedení, byť v horším poměru.

Určitě v Itálii? Ne ve Francii? Kde byla v Itálii továrna? A kdy ji zavřeli? Továrna na autobusy do letoška v Itálii nebyla, ne?

TMB píše:
Nejsou schopni obě varianty Vogelsitze rozlišovat ani ve vozovně Pisárky, takže zejména Anitry ty kolmé mají náhodně všude možně - třeba v řadě jednosedaček nebo dokonce v kombinaci s normální verzí na dvojsedačce. Přitom ten různý sklon opěradel tam bije do očí. Ale třeba v KT8D5N jsou v pohodě, takže se sedadla v 1701 mohla udělat úplně stejně za použití vyřazených z busů.

No to se mi stává třeba v nějakých T3 (T3R.EV?) nebo T6, že si sednu na nějaké sedadlo a zjistím, že se na něm vůbec nedá sedět, jak je kolmé. Tak si sednu na sedadlo před sebou nebo za sebou a je to o poznání lepší. Nechápu...

MtM píše:
Všechny jiné jsou v kachnách lepší než ty původní, protože v těch původních v zimě táhne šíleně na záda.

Já teda nevím jak ty, ale v já mám v zimě záda většinou zakrytá bundou...


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
xxx píše:
A opravdu jsou Vogel Sitze lepší než ty původní? Co mám zkušenosti, tak některá sedadla Vogel Sitze jsou strašně kolmá. A když byly v citelisech, tak tam bylo strašně málo místa na nohy. Je zajímavé, že v urbanwayích, kde jsou sedadla jiná, tento problém není. Přitom rozměrově je to úplně stejné vozidlo. Uspořádáním interiéru téměř taky.

Všechny jiné jsou v kachnách lepší než ty původní, protože v těch původních v zimě táhne šíleně na záda.
A to vidím jako velký mínus, přece jen kachny nepatří v zimě mezi nejvíc vyhřáté vozidla (ve Váriích to alespoň trochu částečně eliminují ty sedadla).


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já samozřejmě myslel ty Vogel Sitze s menším sklonem, v enkové Kachně do nich vždycky zapluju a můžu jet úplně libovolně dlouhou dobu, aniž by mě něco tlačilo, v 21Tr mi nikdy nepřišlo třeba před zadním kolem nebo jinde, že by tenhle typ židlí bral prostor na nohy, to byl vyloženě problém Citelisů.
Jinak bych řekl, že tu blbou šířku dělá uchycení sedačky, proto mají větší rozteče od bočnice do uličky a je potřeba mít uspořádání 2+1/1+2 a ne 2+2, i když v klasické Kachně to uspořádání 2+2 hlavně u středových dveří taky není zrovna nejvhodnější.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1
05 črc 2023 14:58
protože KT8D5R.N2 1701 je po GO, chtělo by to nějakou novou fotku 1701 po dlouhé době


Offline
831
25 led 2006 09:46
Já mám sedačky Vogel v oblibě, samozřejmě s výjimkou těch kolmých, co patří do omezených prostorů. V Karosách byla nad zadními koly zády k sobě a vzadu u motoru. Pak je IVECO nacpalo všude - v Citelisech 18M zejména, protože Ital by nebyl schopen pochopit, kam které patří. A 18M se kompletovaly v Itálii, zatímco 12M v Karose, takže v nich byla stále kombinace obou provedení, byť v horším poměru. Kdyby tam dali Stery, bylo by to lepší. Jenže DPMB je tehdy nechtěl kvůli unifikaci, aby pak bez problémů došly v autobusech Crossway. Tam to najednou nevadilo.
Nejsou schopni obě varianty Vogelsitze rozlišovat ani ve vozovně Pisárky, takže zejména Anitry ty kolmé mají náhodně všude možně - třeba v řadě jednosedaček nebo dokonce v kombinaci s normální verzí na dvojsedačce. Přitom ten různý sklon opěradel tam bije do očí. Ale třeba v KT8D5N jsou v pohodě, takže se sedadla v 1701 mohla udělat úplně stejně za použití vyřazených z busů.


Offline
Uživatelský avatar

2670
13 črc 2009 13:42
No každopádně to, že ty sedačky kradou místo na nohy, považuji za jejich velké minus.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
xxx: možná je to tím, že Vogel byly materiálově celkem tlustý ty sedačky, jestli rozumíš co tím myslím, když se podívaš na to, co je jeď v Urbanech, je to jen tenký plast a nic, ono se to nezdá, ale těch pár cm udělá své.


Offline
Uživatelský avatar

2670
13 črc 2009 13:42
A opravdu jsou Vogel Sitze lepší než ty původní? Co mám zkušenosti, tak některá sedadla Vogel Sitze jsou strašně kolmá. A když byly v citelisech, tak tam bylo strašně málo místa na nohy. Je zajímavé, že v urbanwayích, kde jsou sedadla jiná, tento problém není. Přitom rozměrově je to úplně stejné vozidlo. Uspořádáním interiéru téměř taky.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Je otázkou, zda by se takova investice vyplatila s ohledem na vynaložené náklady a nevýhody těchto sedaček (namísto 4 se vedle sebe vejdou jen 3 sedačky).

Nicméně souhlasím s tím, že v rámci GO nebyl naplno využitý možný potenciál.


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
By mě celkem zajímalo, o kolik by navýšilo cenu takhle velké opravy vyhození sedaček a přidání třeba těch Vogel Sitze ve stylu enkových Kachen, nebo 21Tr. Přece z těch trajflů, co šly do šrotu musí být dost takových skládaček, jen by se u nich musely vyměnit asi výplně/potahy, ale kostra by byla prostě ergonomicky úplně jinde, než u stávajících pedálových Kachen.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Johnny93 píše:
Jsem jedinej, kdo by ten přední šedej nárazník/traverzu dal do černé barvy? Aby se to opticky víc přiblížilo eNkové kachně a myslím by to vypadalo i líbivěji 8-)


Ani v červené by to nemuselo být špatné. Ale na barvu to nejezdí... :-)


Offline
Uživatelský avatar

6999
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny93: nejseš :-)

Je jasné, že má podnik nějaký budget na tyto opravy, ale zase tu opravu provádí s vidinou na dalších X let, tak to mohlo být o něco lépe provedeno, zvlášť ty sedačky.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Jsem jedinej, kdo by ten přední šedej nárazník/traverzu dal do černé barvy? Aby se to opticky víc přiblížilo eNkové kachně a myslím by to vypadalo i líbivěji 8-)


Offline
603
25 říj 2019 10:12
Vario1523 píše:
Uvnitř jsou nerezová madla i LED osvětlení a bedny dveřních pohonů nyní více připomínají eNkové kachny. Dále jsou nové palubní desky a vnitřní kamery jsou umístěny na jiných místech. Určitě bude mít i nová kola s tlumením, ale ty už jsou i na jiných kachnách či Variích. Mně osobně na starých kachnách nejvíc vadí sedadla, která ale bohužel zůstala původní.

Dnes jsem měl tu čest a vypadá to docela dobře. Kromě toho co píšeš, tak se směrem k eNkovým kachnám změnilo ještě pár věcí. Zmizela madla uprostřed dveří a jedna z "beden s elektrickým zařízením" v krajích článcích u kloubu se změnila na "skříň" až ke stropu, tak je to právě v eNkových kachnách, tzn. ubyla 2 místa k "sezení", která bývají dost oblíbená :mrgreen: Myslím si, že hodně dělají ta nerezová madla, to působí opravdu dobře, mínus jednoznačně ty sedadla, to je utrpení. A tím jak jsou úplně původní, tak výsledný dojem shazují. LEDkové osvětlení mi přišlo poměrně dost ostré, ale předpokládal bych, že to bylo jen nějak špatně nastavené, že by to mělo jít regulovat.


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No jo, když se jedná o prapůvodní ergonomii sedaček ve stylu, co fungovalo v Karosách C734 bude fungovat i v šalině. No, jenže překopat to na Vogel Sitze, co jsou v enkových Kachnách, by stálo další prachy. Takže už to po x letech necháme tak, jak to je...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
MartinV: Změna uspořádání na 2+1 by byla taky dobrá, ale já měl namysli přímo samotná sedadla, která mně osobně připadají krajně nepohodlná (=nedá se na nich dlouho sedět).


Offline
Uživatelský avatar

6999
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523: myslíš uspořádání 2+1 (místo 2+2)? To by přitom ani nebylo snad náročné na provedení a vůz by byl prostupnější.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Uvnitř jsou nerezová madla i LED osvětlení a bedny dveřních pohonů nyní více připomínají eNkové kachny. Dále jsou nové palubní desky a vnitřní kamery jsou umístěny na jiných místech. Určitě bude mít i nová kola s tlumením, ale ty už jsou i na jiných kachnách či Variích. Mně osobně na starých kachnách nejvíc vadí sedadla, která ale bohužel zůstala původní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3555 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 143  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 led 2025 18:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]