Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
143
10 lis 2012 09:29
urbonaut píše:
No půlka trasy to zrovna není.
Myslel jsem to samozřejmě v nadsázce, nicméně u 37 končících na Jírovcově to skoro půlka fakt je. Plus jak píše ds, pro mnohé mobilnější cestující, kteří mají cíl v Kohoutovicích někde před LIDLem, by se do toho dala započítat i většina Kohoutovických zastávek.
Cracatit píše:
Okružkám by to sice pomohlo, ale 52 by ztratila jeden z cílových bodů na Lipové (okruh škol a institucí nejen na Květné a Lipové).
Troufnu si tvrdit, že to je ale argument spíš pro to prohození, protože okružky určitě vozí výrazně více lidí. Plus z 52 se směr Hlinky dá na Anthroposu přestoupit pohodlně hrana-hrana (navíc skoro garantovaně na trolejbus, který s ní jede ve vláčku), zatímco z okružek člověk musí buď na Anthroposu, nebo na Pisárkách překonávat x přechodů, během čehož mu y spojů ujede.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Urbonaut: směrem do města je to jedno a žádné provázání není potřeba, ale opačným směrem to provázat potřebuje, hodně lidí má cíl v dosahu obou linek a jede tim, co přijede dřív (Voříškova x hájenka, stamicova x výletní atd)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
PavelS píše:
Často přemýšlím nad tím, proč nejsou nějak rozumně provázané linky 52 a 37, když mají půlku trasy stejnou; hádám, že je to proto, že na něco navazují v Bystrci, resp. v Kohoutovicích, ale přijde mi zvláštní, že v úseku Antonína Procházky > Mendlovo náměstí jedou úplně ve stejné časy (opačným směrem je tam mezera 2', takže 52 jede ve vláčku „jen“ po Anthropos s linkou 25).
No půlka trasy to zrovna není.

Myslím, že hlavním účelem linek 52 a 37 není obsluha zastávky Antonína Procházky (Anthropos je navíc obsluhován linkami 25, 26, 44, 84, Pisárky, Lipová a Výstaviště ještě navíc linkou 1), ale těch ostatních zastávek v Kohoutovicích a Žebětíně, kde jezdí vždy jen jedna z těchto linek, a v Bystrci v sídlišti Kamechy, kde je linka 52 provázána s 54 (a nejspíš tam budou hrát roli v časových polohách spojů i přestupy zejména na linku 1).

Pozn.: Linky 50, 51 a 68 v této úvaze neberu v potaz, protože nespojují dotčené oblasti s centrem města, takže nevidím důvod, proč by měly jezdit s linkou 52 v prokladu.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: na to by se ale dalo říct, proč by ten jeden z cílových bodů (Lipová) nemohly obsluhovat okružky místo 52? Tady ten souběh linek (delší 37 a 52, kratší +25, 26) mi připomíná, když se pro zrušení tehdejší 51 ze Žluťáku ke Zvonařce argumentovalo souběhem s linkami 1 a 2 (celé 2-3 zastávky).


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Okružkám by to sice pomohlo, ale 52 by ztratila jeden z cílových bodů na Lipové (okruh škol a institucí nejen na Květné a Lipové). 37 má nahoře na Kameňáku, potažmo Čtvrtích proklad s 50 od Bystrce na Komárov.
52 zase váže v Bystrci na ZOO asi na nějaké šaliny, možná na 3 směr do města, když zrovna nejede 54 z Kamech, třeba tuhle část (ZOO a okolí) někdo upřesní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Často přemýšlím nad tím, proč nejsou nějak rozumně provázané linky 52 a 37, když mají půlku trasy stejnou; hádám, že je to proto, že na něco navazují v Bystrci, resp. v Kohoutovicích, ale přijde mi zvláštní, že v úseku Antonína Procházky > Mendlovo náměstí jedou úplně ve stejné časy (opačným směrem je tam mezera 2', takže 52 jede ve vláčku „jen“ po Anthropos s linkou 25). Nebylo by lepší prohodit trasu okružky a 52 tak, jak to bylo nedávno při nějaké výluce (tzn. 52 by jela po Bauerově a 44/84 po Hlinkách)? Okružky jezdí prakticky celý den „náhodně“, takže občas by takový vláček vznikal i nadále, ale na Bauerově by se zase mohli na JŘ, který je tam teď vylepen vlastně zbytečně, spolehnout.


Offline
68
19 úno 2013 13:02
PavelS: kapacitne to opravdu vetsinou staci, problem je spis vyjimecne....jde jen o to, ze se na bezny JR rezignovalo a k puvodnim dopravnim vykonum jsme se nevratili a vokecavat to nezmeni
v SN by to teda muselo byt 35 a 38, aby obe nejeli na jednu konecnou :-)
nemam na to vyhraneny nazor, nevim, jestli je lepsi nepremyslet a jet z Komenaku co 10 minut nebo mit moznost primeho spojeni na MN....zas z Barvicky by vzdycky museli prestupovat na Komensloho n.
oboji ma + i -


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PavelS: jj, takový návrh tu už párkrát padl, tuším Miropiro to zmiňoval. Dávalo by to smysl, a čistě teoreticky by se 35 ale dala spojit s 37, oběhově, takže možná by nebylo potřeba vypravovat vozy navíc (38 by potřebovala 2 vozy, tam mě nenapadá, s čím to spojit; jedině s 32 při nasazení parciálů).


Offline
143
10 lis 2012 09:29
dpbus v tématu DPMB v TV, tisku... píše:
[…] Nekde se bezne jezdi podle naprosto regulernich JR pro prazdniny, typicky napr. 35/38/39 (krome par bus posil rano). […]
Několik týdnů teď bydlím na trase jedné ze zmiňovaných linek a musím říct, že ten interval stačí a je adekvátní. Přišlo by mi ale lepší, kdyby o víkendu místo 39 jezdila 35 a existovala přestupní vazba na Žlutém kopci / Vaňkově náměstí tak, jako o víkendu. Prodloužil by se z 10' na 20' interval v relaci Vaňkovo náměstí–Úvoz, což by ale podle mě bylo více než kompenzováno možností dojet pohodlně na Mendlák. (Problém asi je, že teď se na Komenského náměstí 38 a 39 navzájem převlékají, ale to by snad nějak vyřešit šlo?)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V případě toho trolejbusu na Lesnou by se hlavně úplně nabízelo provázání s plánovanou trolejbusovou tratí přes Novou Zbrojovku, protože ta bude generovat cestující, kteří se už do stávajících projíždějících linek 25/26 nevejdou, takže dost pravděpodobně bude muset dojít tak či tak k zavedení nějaké další linky.

Osobně, s trolejbusem na Lesnou problém nemám, jen mi vadí, že sám o sobě nevyřeší ten nevyhovující přestup v Šč. Proto jsem už kdy psal, že tramvajová trať Šč - Halasák by se s tím trolejbusem nahoru na Haškovu dobře doplňovala.


Offline
5
17 čer 2021 20:05
A kudy by to mělo jet v těch Černovicích? Nebo je někde nějaká grafika, případně alespoň slovní popis?


Offline
2843
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Samozřejmě že to jsou tendence ze sídliště. Když si takového trotla někdo volí, tak ať nese ovoce. Nechcete tramvaj? No tak ji mít nebudete, ale nečekejte, že bude místo ní náhrada.

Největší kámen úrazu vidím v tom, co naznačil Pepola. Když se něco nového zavede, musí se něco nového zrušit/omezit. A toho se asi někteří tamější pacienti bojí jak čert kříže. Hlavně proboha žádné novoty!

A co se týče toho trajfu, tak to náhodou není vůbec špatný nápad. Kdyby to jelo z Haškovy na Starou osadu a dále po t-27 aspoň na Pálavák, tak t-25/26 si můžou ušetřit závlek na SO. Teda bůhví, jaké bude vedení v té oblasti, ale využití by se jistě našlo. Možností je spousta, jen chtít.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hal: A co by to probourání do Kotěrovy mělo přinést za efekt? Větší smyčku pro autobusy Štefánikova Čtvrť/Kohoutova? Nevím, tu oblast znám a smysl mi uniká, nejen protože je Kotěrova celkem úzká.
Jo a trajfl z Lesné do centra je dobrej blábol, sarcastic asi jak "slavnej vzduchovozič" A-45 z Haškovy k Janáčkovu divadlu, jelo tím průměrně 0-5 lidí, interval 30 minut a velkej sólobus, často Cross, ostatně jeden z té doby má poznámku o srážce se zábradlím, nebo Citelis.
Uvažovalo se o propojení 37+26, Kohoutovice - Mendlák - Pionýrská - ŠČ - Haškova. Mohl být kloubák s baterkama, což se v podniku nesetkalo s kladným ohlasem.
Ideální je teda propojit šaliny na Čertově rokli, zrušit ŠČ, zastavět současnou smyčku nějakým menším parčíkem, žádné parkoviště pro auta, jedno už v té lokalitě je na rohu Kotěrovy a Provazníkovy (nebo někde poblíž) a dotáhnout teda trajfl aspoň do Soběšic, jaké bude linkové vedení, je fuk.
Nová Zbrojovka má být na úplně jiné lince, ale až bude průjezdná i se zastávkama, klidně bych skrz ni táhl současnou A-57 na SO nebo k Židenice, nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza a spol: Maleček je sice trotl, ale zvolenej, takže ty tendence "proti všemu pokroku" musí být někde na sídlišti.
Co se týká čekání u polikliniky, raději bych čekal tam, přecejen jsou okolo nákupní možnosti a řada dalších cílů, zatímco na ŠČ není prakticky nic, jen vysokoškolské koleje, pár pidiobchodů a to je všechno. Přístřešek nikde, nutno chodit z jedné zastávky na druhou jen, aby člověk trefil správnou trakci.
Ne, fakt tyhle zpátečnické tendence lidí z Lesné nechápu. Kdyby to bylo NIMBY jakože postavíme dálnici sídlištěm, tak to i pochopím, ale tohle fakt ne, že šalina je zlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
mnadenicek píše:
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?
V planu je novy most do arealu Zbrojovky, linka by tedy mohla jezdit na Starou Osadu.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
mnadenicek píše:
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?

V ideálním případě do centra s přestupem (což se neliší od varianty šalina), na tangentu bez (na rozdíl od šaliny, kdy by to bylo na dva přestupy). Otázkou je, jaké linkování by vymysleli v případě okruhu.
P. Haluza píše:
Jedno jediné kolo Štefánikova čtvrť -- Erbenova a zpět jsou 4 km. Pro toho, kdo nechce slyšet argumenty, to nic neznamená, ale denně je to cca 120 kol, to dělá neuvěřitelných 480 km za jediný pracovní den, které by se ušetřily. A to nemluvím o úspoře na počtu vypravených vozidel.

Což by se dalo řešit o řád levněji průpichem z Kohoutovy do Kotěrovy.


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
pepola: Zakonzervováno ‘na věčné časy’ je to naopak právě teď kvůli Malečkovi a podobným. Díky prodloužení nejen že by se ušetřily autobusy a kilometry, ale vznikl by i přestup hrana-hrana oproti tomu bariérovému paskvilu, co teď na ŠČ je.

A ano, pokud se zavede prodloužení šaliny, zruší se souběžná část linky 46. Tak to funguje nejen v Brně, ale všude jinde.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Ohledně těch trolejbusů - kam by jezdili? Do centra asi ne, tak kolik lidem by pomohli?


Offline
2843
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jedno jediné kolo Štefánikova čtvrť -- Erbenova a zpět jsou 4 km. Pro toho, kdo nechce slyšet argumenty, to nic neznamená, ale denně je to cca 120 kol, to dělá neuvěřitelných 480 km za jediný pracovní den, které by se ušetřily. A to nemluvím o úspoře na počtu vypravených vozidel.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Duvodem toho prodlouzeni je nevyhovujici smycka Stefanikova ctvrt, ktera v stavajici poloze nejde rozsirit.

Trolejbus muze byt reseni, ale pri stavajicim stavu financi na porizenich novych trolejbusu, si beru otazka, kde vzit na toto prodlouzeni trolejbusy, 21tr nelze udrzovat do nekonecna.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
Což by ale přece vůbec nevadilo, ten autobus by aspoň nemusel najíždět zbytečné km a mohl by se motat jen po okruhu sídliště.

No, to by bylo terno... Stejně bych tam stál jak bolavej ohon.
Nehledě na to, že v Brně to funguje tak, že když se něco nového zavede, musí se něco jiného zrušit.
Stejně by se musely ty autobusy vypravit, a a-57 by jezdila tak jako dnes tak jako tak. Takže úspora nula nula prd! 2 autobusy na a-46 vs. miliarda za zbytečnou stavbu? A návratnost je kde?


Offline
2843
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Což by ale přece vůbec nevadilo, ten autobus by aspoň nemusel najíždět zbytečné km a mohl by se motat jen po okruhu sídliště.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
Samo o sobě ne, ale je to začátek něčeho, co by mohlo mít naději v budoucnu. Není možné mít všechno hned a najednou, že?
Když je starosta debil, ať si to vyžere. Co jiného chcete dělat? Neustále skákat, jak nějaký bezvýznamný trotl píská? I když je to proti zájmu většiny?

Opravdu si myslíte, že při nynější finanční situaci Brna a celého státu by po propojení d-5 a d-9 nedošlo k zakonzervování podle hesla "Na věčné časy a nikdy jinak", ale že by se stavěla trať nahoru po Seifertově?
Stačí si vzpomenout na "provizorní" smyčku trolejbusů Novolíšeňská.
Proti "zájmu většiny" by bylo právě to nesmyslné propojení. Místo ve Štefance bychom jak trotli čekali na autobus u polikliniky.


Offline
2843
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Samo o sobě ne, ale je to začátek něčeho, co by mohlo mít naději v budoucnu. Není možné mít všechno hned a najednou, že?
Když je starosta debil, ať si to vyžere. Co jiného chcete dělat? Neustále skákat, jak nějaký bezvýznamný trotl píská? I když je to proti zájmu většiny?


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Karosa B732 píše:
Malečkovi se zase podařilo jít proti všem a ve své padesáté souběžné funkci si vydupat zastavení tramvaje. Super, miluju. Udržitelný rozvoji se zajištěným unijním financováním: sbohem a šáteček?


Já na Lesné bydlím, takže tady ty výkřiky do tmy fakt nechápu. Že, pane Haluza?
To propojení d-5 a d-9 je k ho..., a žádnou "výhodu" by to nepřineslo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]