Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby se to někdy realizovalo, tak super. Spíš to ale vidím na dlouhodobé plánování.
Některé formulace mi přijdou, jakoby autor nevěděl, že do Modřic už šaliny jezdí.

A snad to bude po samostatném tělese, ať je tam co nejméně křížení (což by u nových tratí měl být standard, snaha o bezkoliznost).


Offline
Uživatelský avatar

392
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Snad pomůže výřez z územního plánu biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Hmmm. A mapa opět nikde.
Já nevím, co to je za zvyk, ale u takovýchdle článků, kde by měla být mapa, nikdy není.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Další prodloužení tramvajové trati v Brně. Známe varianty nově plánované trasy

Pokračování článku:

Citace:
Navržené jsou dvě varianty. První je středem ulice, druhá na odděleném tělese. „Obě varianty však mají prostorové požadavky, které je nutno zohlednit," sdělil Kratochvíl.

Právě přístupnost tramvají do Komárova považuje například student Juraj Foltín za jednu z největších výhod bydlení ve zmíněné části Brna.

„Do centra nebo na fakultu jsem se pohodlně dostal za pár minut. Horší to bylo, když jsem chtěl jet druhým směrem, tedy do Olympie. Pokračovaní trasy tímto směrem pomůže a jde o krok vpřed. Nejen pro obyvatele Komárova, ale i pro lidi z jiných částí, kteří nyní volí pro cestu do obchodů v této části auto z důvodu nedostatečné městské hromadné dopravy," zmínil Foltín.

Starosta Brna-jihu David Grund je rád, že se projekt prodloužení tramvajové trati hýbe dopředu. Jako vhodnější se podle něj nyní jeví varianta středem Hněvkovského ulice.

„Složitost této ulice je v tom, že uliční profil je omezený prostorem. V některých místech trasy je úzký. Technické řešení to má. Jedna z nejpříjemnějších ulic v Brně z Hněvkovského touto variantou asi nevznikne, na druhou stranu by mohla být dříve hotová, než jiná varianta," podotkl Grund.
Brno chce zřídit centrální stavební úřad. Většina starostů se záměrem nesouhlasí.

Podle něj by z toho městská část těžila tím, že kolem plánované tramvajové tratě v Hněvkovského ulici je spousta přestavbových a rozvojových území.

„Zejména přestavbových, do kterých se bude stěhovat v příštích deseti letech významné množství nových obyvatel. Vzniknou tam byty, kanceláře i veřejná vybavenost," připomněl starosta.

Další spolupráce


Proto Grund považuje za nutné vybudovat k tomu infrastrukturu, a to i dopravní. „Budeme dál spolupracovat s městem na vybrání varianty, která bude co nejvhodnější," přislíbil.

Představitelé Brna předpokládají, že brzy zadají i zpracování druhé etapy studie až do Modřic. „Počítáme s tím, že bychom v příštím roce pokračovali v návrhu zpracování tramvajové trati," potvrdil Kratochvíl.

Podle Grunda navazující část tramvajové trati dál k okraji Brna zatím není nezbytně nutná. „Musí vzniknout infrastruktura v takové šíři, aby se tam dala případně tramvaj zapracovat. To znamená nechat tam rezervu, udělat bulvár, který povede přes Heršpice až do Přízřenic a případně dál. Pokud by vznikl, myslím si, že by to byl největší a nejdelší bulvár v Brně," nastínil starosta. V první fázi by podle něj mohly lokalitu obsluhovat autobusy.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Ono moc není kudy to objet. Buď od Zábrdovické přes Šámalovu, ale to mne vyplivne na Táborské a pak vopruz na křižovatce s Gajdošovou, nebo od Tomkáče přes Viniční nebo rovnou přes Vinohrady a Jedovnickou, což je na Slatinu jednoznačně výhodnější.


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Nehodnotil bych první den. Řidiči si během týdne najdou svoje objízdné trasy a Gajdoška se částečně uvolní.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
První den omezení v Gajdošově v Brně autobusem MHD: tři zastávky za dvacet minut


Offline
Uživatelský avatar

1631
10 čer 2006 20:45
Brno
Alanis: akce byla včera, ode dneška jezdí s cestujícími

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Takže to bude dnes.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

179
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
O Anitře psal sám DP v komentářích na fb před pár týdny, pod příspěvkem že se chystá vánoční 1525

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

1631
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: akce rožnutí lípy je primárně pro zaměstnance DP, kteří jsou o tom informováni.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Vůbec nevím nic o nějaké Anitře, o té nikde nic není, nevím kde jsi to vzal.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Rožnutí i Anitra? Bo DPMB až po mojí urgenci odpověděl, že bude rožnutí, ale dotaz na Anitru ignoroval. A ignoroval ho i na podruhé... A nikdo to není veřejně zmíněno. zvláštní...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
bude v 16 hodin


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Dobré ráno, nevíte někdo prosím jestli dneska bude v Pisárkách ve čtyři slavnosti rožnutí vánoční lípy a poté odjezd vánoční Anitrou do města na rožnutí stromku na Svoboďáku? Někde jsem to četl, ale nemůžu to dohledat a DPMB dotaz ignoruje.
díky

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2816
01 úno 2006 10:39
Ožralec:

https://brnenska.drbna.cz/krimi/28766-m ... dvere.html


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ives: Samozřejmě.

Všechny koleje z vozovny jsou svedené do jedné výjezdní, která se před zastávkou Lipová větví na trať k mendláku a na vratnou smyčku.

A přes vratnou smyčku se lze otočit na Bystrc, kde se dá buď dále pokračovat do Bystrce, nebo lze zajet zpět do vozovny Pisárky přes halu denního ošetření nebo okolo přes smyčku Pisárky.

Stejně tak tramvaj příjíždějící od Bystrce může pokračovat dále k mendláku, nebo může najet do vratné smyčky a otočit se zpátky na Bystrc nebo do vozovny.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
píšou tam, že vozy budou moci od Bystrce moci končit už v Pisárkách. Bude i opačná možnost - tedy z Pisárek jet přímo do Bystrce?


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Novináři přidali do článků o harfě celkem dost představivosti, bych řekl. Tak třeba na novinkách se dozvíme, že se staví největší smyčka v republice.


Offline
Uživatelský avatar

638
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
U článků o vratné smyčce a nové harfě mě vždycky napadá dotaz - jak se docílí zvýšení kapacity vozovny napojením výjezdových kolejí na jednu centrální? Vzhledem k tomu, že za oběť padnou koleje V1-V4, tak mi to vychází šul nul? Nebo se bude posouvat centrální výjezdová kolej dál do prostoru výstaviště?
A další dotaz, nezvýší se tím provozní zranitelnost? Výměna jedné výhybky na centrální výjezdové koleji bude moct uvěznit tramvaje na všech kolejích v hale i na odstavu za halou (přistavované koleje na bývalém parkovišti). Kdyby se zachovala aspoň jedna kolej ala předchozí V4, tak aspoň z některých kolejí by šlo couváním na odstav u parkoviště a jízdou přes V4 kritické místo "objet" (tak jako to umožňuje staré uspořádání kolejí).
Budu rád za nějaký comment jaká je za tou volbou mít jednu centrální výjezdovou kolej myšlenka?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
487
13 čer 2004 23:04
https://brnenska.drbna.cz/zpravy/doprav ... oleje.html


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Fantomas píše:
Ale to jsme OT. Spíš mě tam zaujaly hned dva návrhy na úpravu zastávky Rybkova. Myslím, že oba mají dobrou pointu, otázka je, jak by bylo nejlepší to vyřešit.



Reko Veveří už je rámcově nakreslená...


Příloha:
20231107163046.png



https://www.facebook.com/brnokratochvil ... 106139996/


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Což není nijak v rozporu s tím, že i LED lampa umí vydávat žluté světlo. Jen se musí chtít.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
I kdybychom vzali v potaz, že by to dotyčný napsal správně, tak žluté světlo je pro všechny živé tvory přirozenější než bílé. A ještě přirozenější než žluté světlo v noci je tma.


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
offtopic Výměna pouličního osvětlení za let lampy je ovšem také fajn. Letlampa ti zapálí čepici a pak už si svítíš na cestu sám. :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 čer 2024 01:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]