Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Asi si nerozumíme. Já jsem neříkal, že se mi to nelíbí. Já jen předložil příklad parkování, které je legální, ačkoliv by býti nemělo. To je vše. A nebo jsem to špatně pochopil a chtěli jste něco úplně jiného :mrgreen:


Offline
601
25 říj 2019 10:12
P. Haluza píše:
No však právě. Byl požadavek na příklad legálního stání, které by legální být nemělo.
Naxashi psal, že pravidla pro parkování jsou moc volná, takže jsem předpokládal nějaký příklad obecné úpravy, která je legální a legální by být neměla. Ale ano, samozřejmě si dodal příklad legálního parkování, které se ti nelíbí, to Naxashi zatím nedokázal... :-k Ale jakákoliv místní úprava musí být řádně schválena, což je skutečně náročný proces a není to jen tak jakože je něco automaticky povoleno. K jakým problémům na té Údolní přes den dochází? Skutečně je tam MHD nějak výrazně zdržována? Nevím, ptám se, v té oblasti se nepohybuju.

Já si třeba narozdíl od Naxashiho myslím, že by se měla právě místní úpravou zlegalizovat spousta míst, kde se v současnosti naprosto běžně ke všeobecné spokojenosti parkuje i když je to v rozporu s předpisy, jejichž dodržování ovšem nikdo nevymáhá. Ne každé parkování v rozporu s předpisy je nutně problém, ale platí to i naopak, ne každé legální parkování je nutně bezproblémové.


Naposledy upravil Ondrah98 dne 17 zář 2023 19:11, celkově upraveno 1

Offline
9987
15 led 2005 23:41
Naopak. Veci jako vzdelani, platove a majetkove pomery, politicke smysleni ci stranicka orientace, je nesmirne dulezita. Clovek rad vi, s kym ma tu cest.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Dodělání VMO, to je taky další věc. Pak je taky extrémně potřeba D43, nebo jak se tomu říká tenhle týden.
Kam ty lidi cpát? No právě do těch delších vozů, vždyť jsem to už psal.
Prosil bych zdejší, aby si nechali své doměnky ohledně věcí jako můj plat, vlastnictví auta apod., pro sebe. Nepatří to sem a jsou to osobní věci, co nejsou relevantní.
Je mi zcela jedno, jestli ostatní mají auto. To, s čím mám problém, je to, že jedinci zdržují skupiny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Robert píše:
P. Haluza: Tam to legální je, protože je to umožněno místní úpravou. Legální to nebylo, dokud tam to dopravní značení neudělali.


No však právě. Byl požadavek na příklad legálního stání, které by legální být nemělo.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Myslím, že PvvS trefil pravý důvod. Naxashi auto nemá, nejspíš někde dělá za mizerné peníze, takže si ho ani v dohledné době nebude moci dovolit, proto taková závist a nenávist vůči těm, co auto mají. Toto je spíš na nějakou léčbu...


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Ten aktivistickej zoufalec tu jeste neprestal sirit sva nesmyslna moudra?


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
P. Haluza: Tam to legální je, protože je to umožněno místní úpravou. Legální to nebylo, dokud tam to dopravní značení neudělali.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Furt tu Naxashi nenapsal, KAM chce nacpat ty lidi z aut... Tím jeho snížením rychlosti se sníží i oběžná rychlost vozidel a zvýší se jejich potřeba na pokrytí linek ve stávajících intervalech. Takže víc řidičů, víc vozidel na pokrytí STÁVAJÍCÍCH potřeb. A kde je to navýšení pro ty cestující, kteří by přešli z auto do MHD ? Sypat další vozidla nejde do nekonečna. I ulice/tratě mají jen omezenou kapacitu spojů za hodinu a spomalením se ten počet ještě sníží..
Dost problémů je způsobeno jenom tím, že není dokončenej VMO a i tranzit musí přes město. A jakmile se začne ve velkým rekonstruovat D1, tak se na jakoukoliv pravidelnost dá zapomenout. Už teď některý linky mají z JŘ akorát trhací kalendář.


Připadá mi, že je to chování stylem : Já auto nemám, tak ať ho nemá ani nikdo jinej..


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ondrah98 píše:
Máš tedy nějaký jiný příklad skutečně legálního stání, které by dle tebe legální být nemělo?


Údolní ve směru na Komenského náměstí. Tam je dokonce modrá zóna na parkování, přitom od kolejí to 3 metry nejsou ani omylem.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: omezovat auta by za mě mělo smysl, až bude hotový městský okruh. Aby byla alternativa. No, a ten zatím není, víme. Město by mělo být především městem krátkých vzdáleností, jak říkají v KAM. Občas jedu po městě o víkendu a říkám si, že o víkendu by mohla být na hlavních silnicích povolená větší rychlost, bo se většinou plížím pomalu prázdným městem. A to tu nemáme (30), jak by někteří chtěli.
S preferencí s tebou souhlasím. A tím směrem by se mělo jít. Zrychlit MHD, nikoliv zpomalovat IAD (tedy alespoň ne explicitně).


Offline
601
25 říj 2019 10:12
Myslíš podélné stání v jízdním pruhu v úseku Žerotínovo náměstí až někam po Smetanovu? To legální (minimálně v době 5:00 - 19:00) samozřejmě není. Viz 361/2000 Sb. §27
Citace:
(2) V době od 5.00 do 19.00 hodin je zakázáno stání tam, kde by nezůstal mezi vozidlem a nejbližší tramvajovou kolejnicí volný jízdní pruh široký nejméně 3,5 m.
Samozřejmě poměrně diskutabilní je to časové omezení, proč zrovna 5:00 - 19:00 a ne třeba 6:00 - 20:00, ale to už je jiná debata.

Máš tedy nějaký jiný příklad skutečně legálního stání, které by dle tebe legální být nemělo?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ale no to rozhodně můžu!
Ulice Veveří. Jak to má být? Koleje v asfaltu pouze pro MHD. Vedle toho silnice pro auta. Parkování? Sorry, není místo. Nic takovýho tam nebude. Pak tam je už chodník a budovy. A silnice je pro co? Ježdění, ano, správně. A ježdění není co? Stání. Takže se tam nebude co? Parkovat. Musí to být průjezdné.
Tohle je 1 takový příklad za všechny. Protože podobných míst je tu vcelku dost. Momentálně jsem si vzpomněl jen na tohle, protože to už snad ani nevnímám.
Vždycky, když ale jedu 12, tak mezi Českou a Konečňákem si říkám, jakto, že tohle je legální. To je na tom nejvíc…zarážející. Jo, kdyby to aspoň legální nebylo a lidi tam stáli stejně, tak…aspoň se porušují pravidla a je možné s tím něco dělat, ale ony ty pravidla jsou nastavený takhle a s tím já prostě hluboce nesouhlasím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
601
25 říj 2019 10:12
Naxashi píše:
„Pravidla pro parkování jsou daný dostatečně.“: Nesouhlasím. Jsou daný moc volně. Když vidím jistá místa, tak si říkám jakto že to je legální. Tam by se přece vůbec nemělo moct takhle stát.
Můžeš dát nějaký konkrétní příklad, kde by podle tebe nemělo být legální stát a nyní to legální je?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
„Pravidla pro parkování jsou daný dostatečně.“: Nesouhlasím. Jsou daný moc volně. Když vidím jistá místa, tak si říkám jakto že to je legální. Tam by se přece vůbec nemělo moct takhle stát. Rovnou přejdu k řešení. Výstavba parkovacích (podzemních) domů. NEBO! Nebo…prostě jen zákaz parkování. To lidi donutí jet MHD, na kole, pěšky… Cokoliv jen ne auto. Není na to místo.
„Problém je v tom, že se nevymáhají a leckde se spíš cíleně tolerují.“ To je taky problém souhlasím.
„Ve výsledku není problém v autech, ale v lidech.“ Tak to je pravda vždycky. To můžeš říct o čemkoliv. Tohle je univerzální pravda. Všechno je super, jen lidi jsou na pevný odpad, co vylučuje tělo.
„To už bych radši viděl zpoplatnění vjezdu a zdražení poplatku za parkování v nějakém širším centru města.“ To taky není špatný nápad. Naopak, tohle by bylo dost fajn zavést.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
[quote="Naxashi"]Robert: Jiní tu psali, že i ve měsstech, kde tomu tak není, to nějak jde. Možná bychom se měli inspirovat od těch teda.
Ale jako mít na více místech dedikované bus pruhy, tomu bych se asi taky nebránil.
Hlavně by nemělo být legální to, co se děje teď. Je ulice, úzké chodníky, do nichž přečuhují auta, co parkují na tom, co má být silnice, ale místo toho auta jezdí na kolejích pro šaliny. Skvělý, ty vole.
A opět jde vidět problém: auta. Nic jinýho není problém. Ulice je v pořádku, koleje taky, lidi, co chodí na chodnících taky. Jen ty auta zase.[/quote]

Pravidla pro parkování jsou daný dostatečně. Problém je v tom, že se nevymáhají a leckde se spíš cíleně tolerují. Ve výsledku není problém v autech, ale v lidech.

Dle mého názoru je nějaké plošné omezování rychlosti IAD hloupost. To už bych radši viděl zpoplatnění vjezdu a zdražení poplatku za parkování v nějakém širším centru města.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: No proto jsem napsal, že tu je víc kroků, které lze dělat paralelně. Měly by se dělat všechny.
Průjezd nezrychlí, to je jasný, ale pomůžou s komfortem cestování a kapacitou. Tzn. řeší jiný problém, zatímco se bude řešit ten s rychlostí.
Jinak, měl jsem na mysli Veveří.
Jasně, asi tu bude optimální pořadí, ale prostě stále se začíná nějakým omezením aut. A to se autařům nebude líbit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Já narážím na to, že chceš začít nákupem větších vozidel. Těmi fakt průjezd nezrychlíš.
Já bych taky radši viděl Hybešku nebo Údolní bez zaparkovaných aut, ale dokud tam jsou, a dokud máme další ulice, kde auta jezdí po kolejích, tak zpomalení aut není žádným řešením.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: Jiní tu psali, že i ve měsstech, kde tomu tak není, to nějak jde. Možná bychom se měli inspirovat od těch teda.
Ale jako mít na více místech dedikované bus pruhy, tomu bych se asi taky nebránil.
Hlavně by nemělo být legální to, co se děje teď. Je ulice, úzké chodníky, do nichž přečuhují auta, co parkují na tom, co má být silnice, ale místo toho auta jezdí na kolejích pro šaliny. Skvělý, ty vole.
A opět jde vidět problém: auta. Nic jinýho není problém. Ulice je v pořádku, koleje taky, lidi, co chodí na chodnících taky. Jen ty auta zase.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
A chápeš, že pokud nebudou všude buspruhy a samostatné tramvajové pásy, tak tím zpomalíš i tu MHD?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: Nebuď línej a přečti si to.
Můj zákaz aut je jen rychlovýraz. Je zavádějící, uznávám, mohl jsem to napsat líp, o tom žádná. Doopravdy neadvokuji pro úplný zákaz aut.
Ne, chci omezení. Chci omezit rychlost IAD ve městech, aby bylo nevýhodné je tam používat. Chci, aby MHD mělo absolutní přednost před nima. Chci preferenci MHD na křižovatkách. Aby se nestávaly ty případy, že bus přijíždí na křižovatku a tam zrovna padá červená. Pokaždé. Jaká to „náhoda“. Chci, aby se tvrdě trestalo to, když IAD nedá přednost MHD.
Tohle pokaždé vypisovat, to můj příspěvek bude román. Tak prostě píšu zákaz aut. I když tím nemyslím zákaz aut, ale to, že ten výraz může být zavádějící, jsem už uznal.
A doufám, že teď nemusím znovu opakovat o tom, že by se měla MHD zkvalitnit, protože o tom byl můj předchozí příspěvek.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Ano, zákaz aut. To je lék na všechno. Dál to nemá cenu číst. A to to píšu z pozice člověka, co po Brně jezdí z 95 % MHD.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Neprosazuju kratší intervaly, protože tohle je efektivně 5-minutová linka. Tzn. dle mých měřítek se nemusíme zabývat, kdy to jede, stačí prostě přijít na zastávku. Přinejhorším počkám 4,5 minuty, což je už v pohodě. Alespoň takhle by to teda mělo fungovat.
Problém těchdle linek je v tom, jaké mají zpoždění. Nepreference, stání v kolonách, opět auta jsou problém. Eliminujme auta a 25/26 budou ideální linky.
Teď řekněme, že to bude jezdit častěji. Výsledek je, že mi stejně nic nepojede 20 minut, a pak místo 4 vozů jich přijede 6. Možná, on se najde nějaký způsob, kdy nějaké vozy efektivně zmizí, nebo tak něco. A ty úvodní vozy budou stejně narvané. Takže zkrátili jsme intervaly, ale nepomohli jsme si vůbec.
Ne, co trolejbusovému provozu obecně pomůže, je opět a stále dokola to samé, co tady taky říkám. Absolutní přednost před vším, zákaz aut a takovéhle věci. V současnosti vidím obsazenost těchdle linek jako…prostě nedůstojnou. Proto se jim vyhýbám (tohle, a pak teda taky to, že v době, kdy se rozhoduju, kudy a jak pojedu, nevím ještě, jaké zpoždění tam bude. Takže si mohu naplánovat cestu těmahle, a pak dojít na zastávku a zjistit, že nějakých 5 zastávek ode mně sstojí 2 vozy těchdle linek a nehýbou se… A pak co mám dělat? Stát tam jak *****, bůh ví jak dlouho? Jet jinudy? Tak či onak, budu ztrácet šílený množstváí času, který fakt nemám. Takže se teda raději rovnou rozhodnu, že tyhle linky nevyužiju). Protože (ne vždycky, ale v drtivé většině) když tím jedu, tak člověk stojí nalepenej na 3 dalších lidech, aby se přes něj pak dral někdo, co prostě MUSÍ projkít celým přecpaným vozem ke dveřím, co mu jsou nejvzdálenější, protože ho asi vzrušuje mluvit na cizí lidi, obtěžovat, strkat, tlačit se apod. Jak nemocný ty lidi, někdy, fakt.
Delší trolejbusy by tohle částečně vyřešily. Současné kloubáky pak poslat na 31 a 33, co by mimochodem měly být nahrazeny šalinou, ale to je o něčem jiném. Tohle jsou 2 linky, kde bych rád viděl kratší nterval v kloubech.
Pokud sledujete to, co dělám, tak si asi všímáte výsledku. Drastické zýšení přepravní kapacity a preference tohohle typu dopravy. A jestli tohle nepřitáhne lidi z aut do MHD, aspoň nějakou část, tak už fakt nevím co, a smažu zdejší účet, protože asi fakt nevím, o čem mluvím. Ale jsem si vcelku jistý, že vím. Protože pokud pojedu vozem, kde se nebudu tlačit s cizíma lidma, kde bude snad i ta klimatizace, kdy to bude jezdit přijatelně často, kdy to nebude stát na DOSLOVA KAŽDÝM semaforu, tzn. kdy jízdní doba bude alespoň srovnatelná s autem, ale kdy nebudu muset řešit parkování, tak to je snad dostatečné lákadlo.
…a tohle začíná tím, že nakoupíme dostatečně kapacitní vozy. Je to 1 z mnoha kroků, kde se všechny mohou dít paralelně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
Ale mohou. V době, kdy tam jezdila sóla, tam byl ve špičce interval 3-3-4. Nicméně myslím si, že 5 minut stačí. A nevybavuji si, kdy jsem naposledy jel narvanou 25 nebo 26. Většinou je ten kloub poloprázdnej. Mimochodem zrovna u tebe mě překvapuje, že neprosazuješ kratší intervaly.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
TMB: Větší blbost jsem dlouho neslyšel.
Mohli bychom to nakoupit. 25 a 26 jezdit častěji nemůžou, tohle by mohlo pomoct.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]