Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Tak já desítku o víkendu v létě párkrát měl a i v Žabinách jsem byl plný :D


Offline
Uživatelský avatar

1661
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Teď by v pracovní dny pětka na hřbitov chyběla, jezdí tam slušně vytížená, vazba na regionální linky. O víkendu je zbytečná, kor když jede hned za dvojkou. Desítka ti samé, v PD v Žabinách slušné vyřízení. O víkendu kravina.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Já bych ten dokument nebral jako bibli, prostě jsou tam naznačené vize.
Například tam nyní není zanesena linka 7 do Lískovce, dle dokumentu tam jezdí 10. Linka 7 je tam až v nějakém výhledu.
Jinak propojení 5 a 10 čeká na průraz, protože pak linka 2 bude jezdit přes Mendlák, takže by pak tolik 5 u hřbitova nechyběla.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Já ho nerozporuji. Jen říkám, že k osekání pětky a desítky se na něj čekat nemusí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
průraz Mendlák-Václavská je snad už v územním plánu z roku 1994. Dopravě by to dost pomohlo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
K tomu snad není potřeba probourávat špitál.


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
Zřejmě si konečně uvědomili, že úsek linky 10 z centra do Komína a dále a úsek linky 5 z Mendláku ke hřbitovu jsou zbytečné.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Může mi někdo vysvětlit, co básník mínil provozně propojenými linkami 5 a 10 po vybudování průrazu na Mendlák? Momentálně se obě linky potkávají akorát mezi Moravákem a Čárou.
Též mi to nedává valný smysl. Nabízelo by se od role linku 10 vést přes Nové Sady na Václavskou, a dále jako linka 5 do Štefánikovy čtvrti. Ale co by bylo s Ústředním hřbitovem a Bystrcí? Nebo by došlo k prohození konečných? Tedy např. 10 (Holzova-)SS/Novolíšeňská-NS-Václavská-Mendlák-Štefánikova č., 5 ÚH-Mendlák-Česká-Bystrc? Těžko říct, jak to básník myslel.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
No místy je ta studie opravdu zábavným čtením, zejména ty fantasmagorie o obsluze vybájené nové role. Nesmyslnost názorně ilustruje jeho obsluha jedinou noční linkou!!! Může mi někdo vysvětlit, co básník mínil provozně propojenými linkami 5 a 10 po vybudování průrazu na Mendlák? Momentálně se obě linky potkávají akorát mezi Moravákem a Čárou.Obsluha terminálu Vídeňská vypadá taky výživně. Nejsu si jistej, zda projekt propojení SO a Juliánova vychází v časové koordinaci s tunelem pod VInohrady bez něho se totiž na Gajdošovu nedá sáhnout.
A jak už tady někdo zanznačil, úplně absentuje vize řešení dopravy v centru, zejména na hlavních radiálách (křečkovická, Veveří plus tunel pod Špénou). O nevyhovujícím uspořádání přednádražního prostoru taky žádná zmínka, asi autoři spoléhají, že ty vyřeší nová rola, pokud teda bude.


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Terminál St. Lískovec má zajišťovat jen linka 25. Což mi přijde málo, když to má být terminál.
Mně též. Čili podstatná část Bohunic a Starého Lískovce bude mít k vlaku pouze pěší přístup nebo MHD s přestupem. (Kde? V zastávce Kosmonautů?)
Co takhle minibusová linka Kyjevská-Čermákova-Terminál-Běloruská-Ukrajinská v intervalu vlakových spojů? Případně tedy závlek 69.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Z toho Lískovce by to určitě chtělo i linku směrem k Běloruské (do té oblasti). A s E56 nelze než souhlasit. Možná by byla lepší nabídka více linek (37?) třeba i s tím, že ne každý spoj. Vlak tam taky nebude jezdit po 10 minutách, tak u doplňkových linek aspo%n účelové spoje s návazností na vlak.
A ta Lesná to je nářez, kor, když se píše, že časový odhad sestavil KAM už v říjnu 2021 - to už se věděelo, že to Maleček zařízne takto? Pěkné, fakt pěkné...


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V dokumentu je pár zajímavých informací, např. (někde se to už dřív objevilo neurčitě v médiích) nové expresní linky po dokončení stavby VMO u Tomkáče. Jak zmínil Vario1523, některé části nejsou úplně informačně nejpřínosnější (úvratě vs. smyčky) - je sice poznat, že si s tím autor dal práci, ale připomíná mi to psaní seminárních prací (musím to natáhnout, aby to vypadalo).

Terminál St. Lískovec má zajišťovat jen linka 25. Což mi přijde málo, když to má být terminál. Možná by se tam daly přetrasovat nějaké regionálky, případně od nemocnice protáhnout E56.

Stávající vozový park vyhovující? Nezaznamenal jsem tam, zda jít cestou vozidel s nulovými emisemi, případně zvyšovat počet vozidel s klimou (možná se s tím už automaticky počítá), případně s vyšší kapacitou. Škoda.

Škoda stejně tak i toho, když člověk čte, čeho se dočká až za 15 let. Bůh ví, jestli..

A taky se dokument nezmiňuje o SJKD (jestli jsem to nepřehlédl).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
tak vzhledem k tomu že současný starosta je náměstek JMK pro územní plánování, tak si to může ohlídat... horší případ NIMBY než šalinu na Lesnou těžko pohledat.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Připadá mi to celé docela depresivní. Brno zcela rezignovalo na jakékoliv odvážnější plánování pokročilejšího dopravního systému, budoucnost tak spočívá jen v úpravách a mírném rozšiřování současných linek. Několikastránkové lamentování nad tím, jestli je lepší stavět smyčky nebo úvratě mi taky připadá úplně mimo, hlavně při věčném nedostatku obousměrných vozů. Dozvěděli jsme s také, že "složení vozového parku VHD v Brně je vyhovující a že není třeba činit žádné systémové změny". Doslova šokující je zjištění, že s výstavbou tangenciální spojky Halasovo náměstí se počítá až v období 2035–2040, stejně jako s řešením obsluhy Haškovy. Město se asi rozhodlo počkat na odchod současného starosty na onen svět.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Pro ty, co si rádi čtou o plánech a výhledech v linkovém vedení Brna ;-) :
PLÁN DOPRAVNÍ OBSLUHY STATUTÁRNÍHO MĚSTA BRNA PRO ROKY 2025 až 2039


Offline
2856
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kdyby těch spojů Céčka bylo víc, tak řeknu, že kvůli zasekanému Žluťáku dovoz lidí od parkingů od velodromu a z okolí výstaviště...
Mimochodem je vtipný, že novým ředitelem BVV je bývalý primátor Ústí nad Labem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dotaz asi směřuje k lince C od 4. 9., kdy má pouze ty tři spoje na Žluťák a jinak vůbec nic. :mrgreen:


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Mouka píše:
K čemu má primárně sloužit linka C z Velodromu na Žluťák?


Čau, C je obsluha koupaliště riviéra.
Jezdí okruh proti směru hodinových ručiček okolo výstaviště.


Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Nápad prepojiť l. 32 s Technologickým parkom (výhľadovo s l. 65) považujem za veľmi vhodný. Ono, kto býva na východnejšej strane KrPole a Ponavy, tak musí pri ceste k TechnoParku buď ťarbavo prestupovať ale prejsť pešo pomerne veľkú vzdialenosť k radiále l. 12. Samozrejme, nemuselo by sa jednať o každý spoj l. 32.
Takto by sa cesta od dverí k dverám vedela jednoducho skrátiť.
Btw.: pre rýpalov, ktorí sa môžu očakávateľne pýtať, či je verejným záujmom prevážať vitálnych študentov takto rozhýčkane; ak mladý človek pocíti, že verejná doprava je ľahko dostupná, je predpoklad, že v produktívnom veku sa viac zdrží používania auta. :)


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
K čemu má primárně sloužit linka C z Velodromu na Žluťák?


Offline
2856
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jo, taky přihodím něco:
1. Líbí se mi nápad TMB propojit 27+75 v případech, kdy končí 75 na Starce, možná by šel oběh 27+E75 na Slatina, závod a odsud zpět jako 75 do Obřan, krátký spoj by na baterku neměl být problém, do Bílovic bych to asi netahal, nebo jedině s dobíjecím místem někde u vlaku.
2. Asi by se dalo ve všední den jezdit i spojení 27+58, kdyby se drobně pozměnila trasa, mohl by se bus napájet na Jírové, nebo by možná bylo lepší místo 58 ve všední den spojit 27 s 55 do Mariánského údolí, tam ten úsek na baterku není tak dlouhý a jezdí se přes Jírovu už teď, takže by zásah do trasy byl minimální.
3. Nápad jezdit k Úrazovce vítám, jen si z obrázku neudělám představu. Takže se blbě zeptám a kdyžtak mě opravte.
Pokud je to myšleno tak, že by třeba 38/39 projela k Červenému kostelu a doleva za soud a kolem rektorátu MUNI, tak se obávám, že to nedovolí signální plán na křižovatce šalin Komenského náměstí. Kdyby bus stáhl faje a jel rovně na Českou a pak zastavil u šaliny na Moravském náměstí a zahnul doprava až na nám. 28.10. tak super a takovouhle trasu bych bral všema deseti.
Asi by byla lepší, protože od rektorátu MUNI a hlavně na Kolišti je často plno, zatímco šalinová trasa směr Dětská nemocnice tu trasu kříží a málokdy se vyloženě zasekne.
Představuju si to dobře, že by se jelo ke špitálu jednosměrně na Cejl a zpátky směr Maliňák, kolem krajského soudu k České?
Asi bych si to takhle uměl představit. Určitě bych se vyhnul Kolišti i cestou zpět.
A k Hlavasu na trajflovou smyčku bych se nesnažil dostat, ani na trajflovou Českou, na obou místech plno a na cestě k nim zdržení.
4. Nápad propojit 37+E56 je sice fajn, ale naráží na klouby na 37, kdyby některý z nich měl baterku, jakože se tímhle směrem nešlo, tak by to dávalo smysl, ale v současném provedení se to spojit nedá, pokud vynecháme možnost poslat na některé spoje autobus. Ostatně na tohle téma jsem sem už psal před pár lety, když se uvažovalo o baterkách na Haškovu ve spojení 26+46, prostě se nějak rozhodlo, takže máme jen krátké/sólo baterky.
5. O víkendech by mohl jezdit baterkově okružní bus 44/84, až bude Tomkáč, tak bych odhadoval, že skoro třetinu trasy pokryje trolej a líbilo by se mi, kdyby se časem uvažovalo o úplně trolejbusové okružce v kloubech, její trasa je skoro stejná už tak dvacet let a vytížená je fakt dost na to, aby se trát vyplatil. Nehledě i k tomu, že nás k bezemisní dopravě tlačí závazek ČR k EU, no a tady by se dal celkem dobře splnit.
Dál bych dal úplně na baterky v nějakém minibusu linky jako 65, 68, 302, 43 (některé slabší spoje), muselo by se na to ovšem něco pořídit, doufám, že diesel dodávky tu nebudou věčně.
Pak mě ještě napadl okruh po Kamechách, dokud se nedostaví šalina, takže ze 30 přejezd na 54, dokončit kroužení, zajet na šťávu, vrátit se na 30, nevím, jak by vyšel oběh vozidel, vím, že tam jsou momentálně přejezdy z 52 podle kurzovek a někdy odpoledne i z E50.
Asi bych si na baterku uměl představit i 52 v současné trase.
Další trasy mě nenapadají, třeba na 57 mi trasa přijde až dost do kopce (podobný problém může mít 52 v Kohoutkách).
Jak říkám, ze Starky na 75, E75 minimálně o víkendech určitě, ve všední den by asi nevyšel oběh, muselo by se to nějak prokombinovat.
Přejezd 27 na 55 by šel jen ve všední den, o víkendu jezdí 55 v kloubech, podobně jako třeba 303.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
propojení 32 na Technologický park by bylo super a výrazně by zvýšilo využitelnost té linky. Ale to by na Herčíkově muselo ubýt dost parkovacích míst.

Já bych měl jinou utopickou vizi pro parciály a to prodloužení 38 nebo 39 k Úrazové nemocnici. Z úrazovky je to na MHD dost daleko a svoje cestující by si to určitě našlo.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
822
25 led 2006 09:46
A kdybych tu troubu hodně rozhycoval, po dokončení Tomkova náměstí bych nechal linku 57 (tedy jen spoje na Haškovu) jezdit na Starou osadu a spojil ji s linkou 27. Nebo linku 57 prodloužil do Slatiny a propojil přejezdy linku 27 a zkrácené spoje linky 75 Stará osada - Obřany, sídliště.
Samozřejmě to vyžaduje další dodávky parciálů, což lze očekávat. Eventuelně tento režim zprvu zavést jen v nepracovní kdy, kdy by si trolejbusy navýšení výpravy zasloužily.


Offline
822
25 led 2006 09:46
Propojení linek 32 a 65 je asi problematičtější s ohledem na průjezdnost Herčíkovy, v Řečkovicích jsou dvě konečné a dobíjecí místo vyžaduje investici.
Ale přejezdy z linky 32 na E56 by také šly zařídit - dokonce i pod dráty. A při troše dobré vůle i prodloužení E56 na Srbskou.
Nebo by se teoreticky, při intervalu 7,5 min na lince 30, mohly ve špičku pokrýt přejezdy na linky 43 i E56.


Offline
822
25 led 2006 09:46
Ale hlavní problém jsou klasické kloubové trolejbusy na lince 37. A o víkendech zase nejezdí linka E56.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 pro 2024 20:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]