Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 325    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 325  Další
Autor Zpráva
Offline
9990
15 led 2005 23:41
Pokud mne měl ten příspěvek přesvědčit, že dotyčnej není z těch, co se lepí k silnici, tak se tak teda nestalo, spíše naopak
Moc si to idealizuješ, sundej si růžový brejle a podívej se kolem sebe

P.S.: Pokud by mne něco mělo přesvědčit vyměnit auto za MHD, tak to určitě nebude interval ani kapacita vozidla.


Offline
7400
27 úno 2010 07:40
Hm, nikdo nejezdí přeplněnými vozy. Tak jo.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Chci trochu zodpovědnější přístup k přepravě. Ta individuální není udržitelná. Člověk sotva vyjde z baráku a už ho někdo málem přejede. Aut všude biliony, nezastaví ti ani na přechodu, protože to by museli zpomalit, furt budou odbočovat před šalinou, protože oni jsou přece důležitější, že jo.
Co mi vadí, je ta auto-kultura a posedlost. Všichni jak nemocný s těma autama.
Chci město, co není jen velký dálniční uzel a parkoviště. Chci město pro lidi, ne auta.
…jenže pak se člověk podívá na zoufalý stav naší MHD, a prostě si musí přiznat, že to vede k tomu, že víc lidí se rozhodne raději vzít auto. Proto říkám: dlouhé vozy, častý interval. A říkám to stále. A dokud se bude dít to, že se prodlouží vozy, ale pak se skrouhnou intervaly, tak to nepomůže. A nějaká statistika jako „místo-km“, to je jen prostě to, že se vybere to, co se „zlepšilo“. Jo, možná tam jede víc míst víc km, ale k čemu mi to je, když stojím na zastávce a čekám na tu ********* 67, co jede po 15 minutách, protože to je jediná linka, co mě dostane tam, kam potřebuju…
V tomhle bodě jsem akorát rád, že ještě občas jezdí během dne ty šaliny po 5 minutách…
Několikrát týdně jsem v situacích, kdy si říkám „DPMB se strašně diví, proč mají odliv cestující, „proč s tím nikdo nejezdí?“, TOHLE, tohle je důvod proč. Když tam dojdu rychleji, než mi to vůbec přijede, tak proč bych na to čekal?“
Nevím, jestli každý vůz sčítá, kolik je v něm lidí, něco mi říká, že nejspíš ne, ale prostě…přijde mi, že v těch vozech by bylo víc lidí, jezdit to častěji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Nikdo nikomu nebrani odstehovat se do jineho statu, kde je “vice cisto”


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IM: a nebo d) chce žít ve městě, kde se dá dýchat (a tedy i zdravě žít).


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Pokud někdo chce rapidně omezit auta ve městě, tak:

a) se rád lepí k silnici
b) nedisponuje přílišným rozhledem a lze mít pochyby o jeho vzdělání
c) závidí těm, co, narozdíl od něj, auto mají

Protože mi bod b) a c) na dotyčného nesedí, logicky musí být zařazen do a)


Offline
469
24 lis 2017 11:40
Na přízpěvek o uživení (plácnu) 30 vozidel na 25/26 bych to asi nenapsal. Ale aplikovat toto zbožné přání v megalomanském počtu na všechny linky, který můžou být rády, že nedávno dostaly vůbec kloubáky, je trochu přehnaný - tohle opravdu zaslouží ono "vrať se na zem".
Ano, 36 jsem vybral jako nejreprezentativnější pro ukázku toho, jak moc je toto přemrštěno. Teď tam jezdí klouby, už se tam nikdo nemačká a jezdí se (alespon co já mám zkušenost) v komfortu (dokonce někdy mám pocit, že až trochu do luxusu to je na brněnský poměry, takže paráda), výměnou za kompromisní prodloužení intervalu (řekněme na hranici zkousnutelnosti - každý ji má samosebou jinde). Stručně řečeno, délka podle mě vyhovuje. Pokud by tady byly housenky, tak náš milý dopravní podnik by logicky interval prodloužil na neúnosnou mez, pokud by chtěl udržet nějaké rozumné využití...


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ach jo. Nevím, na co to má být narážka, odmítám vynakládat úsilí nad přemýšlením nad tím, nevím, proč bych se měl lepit k silnici, nejsem proti výstavbě silnic, ale hej, mně to je asi už jedno. Jestli se mám cítit dotčně nebo tak, tak se omlouvám, ale necítím se tak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Až se budeš lepit k silnici, dávej pozor na řidiče kamionů


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Já vyjádřím přání o kvalitnější dopravě, povzdechnu si nad tím, jak jinde se nakupují dostatečně dlouhé vozy, přeji si je tady, spolu s krátkým intervalem. Reakce? „Vrať se nohama na zem.“
Tak já nevím, no. Tohle je indikativní o naší společnosti, fakt. Tohle je důvod, proč nemůžeme mít hezké věci.
Ne přemýšlet, jak bychom to mohli udělat. To je jednodušší dát facku tomu, kdo si přeje něco lepšího.
(Znova zdůrazňuju, že jen vyjadřuju přání. Je mi jasné, že tady jsme v Brně a tady to prostě mít nebudeme a basta! Budeme jezdit v krátkých vozech, lidi narveme lidem na klín, bude to jezdit jednou za dlouho, a pak se budeme strašně divit, že město je ucpaný, že tam je nějak moc aut.)
Jinak, myslel jsem (někde jsem to kdysi četl), že tyhle vozy mají nějaké svoje zvláštní řízení, že ty zadní články jedou po trase předního vozu. Zkrátka, že to je „chytrý“ a tím pádem to projede kdekoliv, kde obyčejný kloubák nebo snad i sólo. Takže šířku komunikací bych jako problém neviděl.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2898
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, hlavně chci vidět, jak se tahle housenka kroutí z Makovského náměstí dolů na Zborovskou (Jindřichova) a hlavně na Táboře. Všude ostrý úhly a není kam si nadjet, natož v opačným směru na Táboře od Klusáčkovy na Zborovskou, kde mají problém odbočit i dvanáctimetrový sóla.
25+26+37 a okruh 33+77 a dost, ostatní trajfl linky snesou klasický kloubáky 18m dýlky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9990
15 led 2005 23:41
Vrať se nohama na zem


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
5 minut, kolik asi…
Ať máme dopravu na úrovni.
A zopakuju to ještě jednou. Ano, chci vysokokapacitní vůz v krátkém intervalu.
A pak rapidně omezit auta ve městě. A najednou to bude mít význam.
Ale 36 není jediná linka, kterou jsem takhle jmenoval. Proto 100…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7400
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
Jakej by byl asi na 36 interval, kdyby jsme na tam ty housenky skutečně nasadily, hm? :-k ](*,)

Abys jich uživil těch 100, tak by byl cca 3minutový. :-x


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
Stejné obavy panují v Bratislavě, že po nasazení těchto vozů na páteřní linku 71 se prodlouží její interval.


Offline
469
24 lis 2017 11:40
Jakej by byl asi na 36 interval, kdyby jsme na tam ty housenky skutečně nasadily, hm? :-k ](*,)


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Pěknej vozejk. Brno by jich potřebovalo tak 100. 25, 26, 31, 33, 36…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7400
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, že drážní vozidlo v ČR žádnou RZ nemá, nemůže mít ani oficiální prostor pro RZ. Takže bych v tom problém neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevím, zda to české předpisy umožňují, ale líbí se mi umístění evidenčního čísla do prostoru pro RZ. A taky barevné odlišení sedadel pro méně mobilní cestující není na škodu (2 barvy sedadel jsou podle mě ok, víc by jednak nebylo potřeba, jednak by to byl celkem cirkus).


Offline
2898
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobrá housenka, obsaditelnost má skoro jako u nás Kachna, dlouhý je to dost podobně. :mrgreen: Líbilo by se mi to na 25 směr kampus, aspoň takových deset kusů by se u nás uživilo, třeba s přejezdama na nějakou jinou linku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2662
13 črc 2009 13:42
https://zdopravy.cz/obrazem-do-bratisla ... te-176071/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7591
17 pro 2006 22:32
Brno
Když říkáte... :-k

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Není to paskvil, informace hovoří jasně - jde o simulaci předpokládaného vzhledu trolejbusů v Praze 90. let.


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
A co 14TrM pro Kišiněv?


Offline
1494
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To jihlavský eMko skutečně bylo krémový, a dokonce byly dvě. Evidence o nich říká že byly určeny pro Baku, ovšem nebyly to pravověrný eMka, ale série 13/6. Otázka samosebou je, kdyby to nemělo ty čela M, čím by se to od reálně 17/6M odlišovalo

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 325  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 led 2025 04:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]