Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: To, co chci já, by mělo DPMB být úplně volné. S tím souhlasím. Jsem jediný cestující, nikoho nezajímám. Jenže! Pokud se „můj názor“, že to má jezdit častěji, vyskytuje u daleko více lidí, tak to by DPMB mělo už zajímat.
Ne, já to chápu. DPMB zajímá, co se zaplatí. Pak tu je ale stále takové to rozpojení cestujících a těch, co rozhodují o dopravě.
Ondra K.: Joooo! Tak to je pecka! Budeme mít nějakou halu, o jejíž existenci jsem před 10 sekundama ani nevěděl! Budeme sice tvrdnout na zastávkách, bude odliv lidí, ale hlavně, že budeme mít nějakou halu. To je důležitý… Jsem rád, že priority jsou srovnané. Hala, do které za život ani nepáchnu, to je důležitější, než kvalitní systém MHD…
dpbus: Neříkám, že to bylo. Řeknu ale, že mělo být. Já srovnávám interval 5 minut a těch „nynějších“ 7,5 minuty. Opět: když stojím na zastávce, je mi jedno, co za režim je, to, co je důležité, je, jak dlouho tam ještě budu tvrdnout. Nebo snad nějak dostanu ten čas zpátky, když na nějakém úřadě řeknu, že jsem čekal na MHDčko a protože je prázdninový režim, mám nárok na vráccení času? Protože o tomhle nevím.
Znova říkám. Nic, jako prázdninové JŘ nemá existovat. Je to obludnost, ohavnost a snad i zločin proti lidskosti. Hned za letním časem nejhorší věc, co lidstvo vymyslelo.

Edit: Narazil jsem na vcelku dobré video. Vysvětluje sice něco, co se tohohle týká jen okrajově, ale některé argumenty tam padly: https://www.youtube.com/watch?v=2SnJFbeVaIc . Pro neangličtináře: studie prokázaly, že do MHD naláká kvalita služeb. Od intervalů až po to, jak daleko to mám k zastávce. Aneb: studie prokázaly, že čas je cennější než peníze. <ironie>To je mi ale překvapení! To bych nikdy neřekl.</ironie> Škoda jen, že někteří prožijí celý život aniž by na to přišli. A co líp, na lidi, co tohle říkají, jako já, se dívají jako na magory. „Ty se slepě nehoníš za prachama, jako všichni ostatní? Tak to seš divnej“. Ne, já se honím za tím, abych měl dostatek volného času a aby se mým časem neplýtvalo, protože jestli mě něco uráží, tak je to tohle. Nikdo nemá právo plýtvat mým časem stejně jako já nemám právo plýtvat časem někoho jiného.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
60
19 úno 2013 13:02
Naxashi
srovnavas letosnich 7.5 o prazdninach s 5 v roce 2015
to lzes jako kdyz tiskne
5 ti minutovy interval pri prazdninovem JR nikdy nebyl - NIKDY


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, a tím se vracíme k tvrzení, že MHD není pro současné vedení města priorita. Tou je momentálně bohužel multifunkční hala.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1631
10 čer 2006 20:45
Brno
Nashxi: to co chceš ty ovšem DO nezajímá, DP zajímá, co město objedná a zaplatí.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
lezacek: OK. A…? Nejen, že to obyčejné cestující nezajímá, protože jak si řidiči organizují dovolené je snad interní záležitost podniku, ale taky… Celé tohle je interní záležitost podniku, ne? Oni mají zajistit dostatek řidičů. Nalákat je, dát jim prachy, rozumnou pracovní dobu, však se tu o tom stále píše. Ještě mi nikdo nevysvětlil, proč by tohle měl řešit obyčejný cestující. To jako mám už fakt dělat všechno? Řešit všechny tyhle problémy? Proč to proboha nemůžou dělat lidi, co jsou za to placený, a já nemůžu jen platit DPMB za jejich služby. A opět říkám: chci platit víc za lepší služby. A ani to nemůžu…
dpbus: Začni jí používat, a nebudu se o ní starat. Nejsi v 'Merice, stránky to podporují a nepoužívání toho ti ubírá.
Já už fakt nevím, jak víc to říct. Podstatně míň lidí nejezdí. Já nevím, v jaké realitě žiješ, ale v téhle stále drtivá většina lidí chodí normálně do práce.
Přijde mi, že aby 67 jezdila v PD po 15 minutách, to je prostě špatně. Linky jako 1 mají jezdit po 5. Protože význam těch linek, protože přestupní systém, protože kvalita služeb. Linka jako 67 má jezdit po 10 minutách, o víkendu po 15. To, co v PD jezdí po 5 má jezdit v NPD po 7,5. Jízdné má být 2× dražší, než obvykle. Město má nastavit politiku takovou, co těžce penalizuje cestování autem po městě. Těžce dotovat MHD. Modernizace vozového parku tu byla a je, to je výborná věc. Postavilo se i trocha nových tratí, i když teda stále čekám, kdy se celá trasa 67 zatrolejuje (ne, na 67 nejsem fixovaný, jen mi to přijde jako reprezentativní linka).
A zase… Prostě vždycky to tak bylo, tak je to dobře. A i když před tebe postavím, že tohle není zrovna nejlepší myšlení, prostě odmítáš chápat, protože…vždycky to tak bylo, tak je to dobrý.
Na zbytek zareaguji jen tím, že se nejdřív nauč psát, pak i číst, a pak můžeme mluvit.
Ondrah98 …ano, prosím, příhodně vynech to, co za fail nepovažuješ. Ano, šel jsem ad absurdum. Proč? Protože na hrubý pytel hrubá záplata. Ještě bych teda měl psát bez diakritiky, ale to je na mě už příliš nízké.
A to s těma 10 minutama…to je jen extrapolace současného trendu. Jezdilo to po 5 minutách, ve „starých dobrých“ (co se týče intervalů (pouze)) časech. Někdy…řekněme 2015. Teď je 2023, máme 7,5 minuty. No, takže…2031 a budeme mít 10 minut. Já jen doufám, že mě to už trápit nebude, a Brno ať klidně zruší tu MHD, když tak strašně chtějí auta.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Naxashi: Když už tu používáš termíny jako "argumentační faul", tak by ses jich mohl v první řadě sám vyvarovat, byť máš pravdu, že "vždycky to tak bylo" není argument. Ale stejně tak není nejlepším argumentem mluvit tu o pravěku a bydlení v jeskyních, když se bavíme v kontextu MHD. Sám určitě chápeš proč. Argumentovat osazenstvem "tvé" kanceláře je také absolutně mimo, jedna konkrétní kancelář určitě není žádný reprezentativní vzorek. Stejně tak poznámka, že se "za chvíli bude jezdit po 10 minutách", opět argument nula.


Offline
60
19 úno 2013 13:02
jezismarja nestarej se o mou diakrtitiku
kdyz jezdi podstatne min lidi, proc by nemohla byt MHD omezena cca o 20% ?
a proc by vas muselo byt v kanclu 10% ?
to je mi matematika
ano, bylo tomu tak vzdy, protoze to je naprosto logicke a stredne cviceny simpanz to pochopi
a ja nejsem spokojeny se vsim....napriklad se netajim svou averzi k 1/2 hodinovym intervalum na dennich linkach....letos k tomu v SN nastesti nedojde, coz jsem si oddechl
a ted muzes napsat jeste delsi slohovku s argumenty z detskeho piskoviste....ja to chci a basta


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Naxashi: Taky mysli na řidiče, že maj rodiny a chcou si taky vybrat dovolenou.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
dpbus „Vždycky to tak bylo, tak to tak i vždycky bude!“ Argument z tradice je argumentační fail. Víš, co „tak vždycky bylo“? Lidi žili v jeskyních a pro večeři sis nešel do Lidlu, ale musel sis jí ulovit, často se stalo ale to, že ty jsi byl večeří.
Ne. Školáci a studenti. To je asi tak nějak všechno. Uznávám, že tenhle úbytek tam je, a už jsem psal, že ranní školní posily nemají o prázdninách být. Nejsou, já vím. Pointa je, že neargumentuju pro jejich návrat.
Velký množství lidí má dovolenou? Hmmm. Tak naše kancelář asi není reprezentativní. Člověk by si myslel, že při 40 lidech by se při „velkém množství“ našlo tak 10 % z nich, co jako budou mít tu dovolenou, ale hele…nic. Tak nevím. Asi jsem ve špatné kanceláři.
Jsem ale naprosto fascinován něčím jiným. Situace: je demonstrace za zvýšení platů. I pro tebe. Ale ty tam přijdeš a budeš na ně bez diakritiky mluvit, že to je nesmysl a že malý platy byly odjakživa.
Myslel bych si, že „chci, aby to jezdilo častěji, protože všichni máme lepší věci na práci, než stání na zastávce jak idioti“, je něco, za co se postaví snad všichni, kdo tu MHD jako používají. Považuj mě tedy za poučeného, někdo si asi užívá stání na zastávce. Zajímavé, ale tak lidi jsou na různý věci… Je omyl myslet si, že jde o kapacitu spojů. Jezdí to…plný, to jo, ale asi ne přecpaný. ALE!!! Ježiš marja. Myslel bych si, že na tomhle fóru to nemusím vysvětlovat nikomu: MHD má lákat lidi. Takže když ti po věčnosti přijede plnej spoj, kde se je sotva kam postavit, tak to asi lidi z aut nenaláká.
…nebo jsem tu jedinej lůzr, co je na tu MHD jako fakt odkázán, jinak všichni jezdí jakkoliv jinak, než tou MHD. Nebo řidiči, ty to mají asi taky v … .
Tohle jsou přesně ty názory proč MHD jde do kytek. Za chvíli budeme mít nejkratší interval 10 minut, a lidi jako…někteří zde…si to ještě budou pochvalovat.
Jediné, co mi tímhle DPMB říká, je kup si kolo. A jo, pracuju na tom. Asi nějaký, se kterým bude možný jezdit i v „zimě“.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Přesně tak.


Offline
60
19 úno 2013 13:02
Placate nesmysly. Krome skolaku, studentu a podobne haveti, ma velke mnozstvi lidi dovolenou. Ubytek cestujicich je naprosto jasne patrny. Prazdninove JR jsou co svet svetem stoji a neznam snad mesto, kde by tomu tak nebylo. Mozna snad krome nejakych pidi provozu typu Marianske lazne. Neni to vystrelek soucasneho vedeni.
Zadne trvale preplnene spoje nebyvaji. Narazove snad. 5ti minutovy interval o velkych prazdninach je vlhky sen sotouse mimo realitu.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Nejsem překvapený.
Ondra K.: Přesně tak. A v tomhle případě to je špatně. O MHD asi rozhodují ti, co to v životě nepoužili a vozí si svoje zadky v autech za astronomické části. To je jen 1 z problémů.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fakt, že něco dělají všichni, nutně neznamená, že je to správně. Já bych řekl, že peníze jsou, jen prostě MHD není pro vedení města prioritou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1631
10 čer 2006 20:45
Brno
Nacashi: DPmB neví... Stejně jako naprostá většina jiných DP (napsal bych všechny, možná je nějaká výjimka, z hlavy mě ovšem nenapadá)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Já bych jen rád vyjádřil obecnou nespokojenost.
Prázdninové JŘ nemají existovat. DPMB asi neví, že lidi jako stále chodí do práce. Vyškrtat ranní posily, co jsou kvůli školám, jistě, to jo. Ale jinak ne.
A má to jezdit po 5 minutách.
…zase, stále to samý znova a znova.
„Nejsou řidiči, peníze…“ Hmmm. OK. A…? Co já s tím? Já jsem cestující. Nejsem zaměstnanec DPMB. Proč by mě tohle mělo zajímat? Já jen mohu říct, aby zdražili jízdné a nabídli kvalitnější službu. A to už říkám.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
TP4 interval 7.5 min. na d1? To si teda fakt nedovedu představit.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:

To je nejviditelnější změna oproti loňsku


Srovnávat se s obdobím, které bylo jedno z nejmizernějších, mi nepřijde jako něco, čím by se měl DP, resp. jeho chlebodárce Magistát chlubit.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Prázdninové výluky v Brně: centrum bez šalin, linka 4 skončí na Tomkově náměstí
Asi nejpodstatnější je tato část:

„Přecházíme na sedm a půl minuty ve špičkách, což se týká především páteřní tramvajové dopravy. U navazujících autobusů to bude patnáctimutový interval. V nepracovních dnech a o víkendech nebudeme v drtivé většině linek prodlužovat intervaly. Zůstanou stejné jako o běžných sobotách a nedělích v průběhu roku. To je nejviditelnější změna oproti loňsku," nastínil Seitl.

Sláva, loni to fakt byla bída.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
18
19 srp 2013 15:04
100+101+575
Karosa B732 píše:
Díky za odkaz na článek za paywallem, velmi užitečné :)


Deník má paywall stále udělaný blbě, takže k plnému obsahu se dá dostat ve zdrojovém kódu, ale psst. ;-}


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Cestující úmyslně rozbil přístroj na označování jízdenek. Nyní mu hrozí vězení


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
To Karosa

Ty nevíš, že Mouka jim dohazuje předplatitele?


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V článku je pár zajímavých drobností, srování s Ostravou, ale nic světoborného. GŘ tam zmiňuje, že by se letos mohlo dosáhnout tržby za jízdné 1 mld. Kč, že by to bylo historické maximum, a že tedy přibývá cestujících. Ale připadá mi to v duchu výkonů - nominální tržby samozřejmě rostou, díky inflaci. Jen je otázka, jestli rostou tržby i reálně.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Díky za odkaz na článek za paywallem, velmi užitečné :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Soumrak papírových jízdenek: ředitel brněnské MHD poodhalil časový horizont


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Richie píše:
A nestálo by za to vlákno přejmenovat na "Dopravci v médiích" třeba?

Spíš bych byl pro vytvoření nového. Tohle mít specializované na DPMB a pak další obecně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 čer 2024 06:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]