Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nenapadlo mě lepší vlákno, tak se zeptám tady. Pokoušel jsem se přes google hledat dnešní dopravní nehodu z času cca. 6:23, ale asi špatně hledám, tak se zeptám, nevíte někdo, jak dlouho byla zdržena doprava (zejména linka č. 12 ve směru na Technologický park) dnes ráno, kdy se v křižovatce Úzká×Dornych (doufám, že je to správně; prostě tam, kde auta odbočují mezi Tesco a Vaňkovku) setkala s řidičem modrého auta (ve značkách se nevyznám, ona i Octavia má “50” verzí a furt je to Octavia). Případně díky.


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
pdbrno píše:
Kdy a proč vlastně vznikl Jundrovský trouhelník?
https://foto.bmhd.cz/foto/4787?searchPa ... 5ADk#photo

Z https://www.databazeknih.cz/knihy/100-let-elektricke-poulicni-drahy-v-brne-1900-2000-188719:
26. března 1977 - U Jundrova dáno do provozu dvoukolejné manipulační propojení tratí ze Žabovřesk a Pisárek.

K dispozici je i ortofotomapa z roku 1976, kde je vidět stavba spojky i navazujících úseků.


Offline
176
23 led 2011 03:17
https://www.k-report.net/presmerovani/? ... ek=4560713 torocha historie


Offline
176
23 led 2011 03:17
Kdy a proč vlastně vznikl Jundrovský trouhelník?
https://foto.bmhd.cz/foto/4787?searchPa ... 5ADk#photo


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Pupa píše:
Ta šalina vypadá skvěle. Nepoznám takhle co je zač, ale DPMB nebo TM by to zadarmo mělo vzít.


Ringhoffer nebo Kolíňák.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
M píše:
vlek na bazošu:

https://ostatni.bazos.cz/inzerat/169866 ... hl4sd3IpAg

kdyby se ho tak povedlo zachránit....


Jsem ani netušil, že to někdy v posledních letech fungovalo, vždycky když jsem šel okolo, bylo zavřeno :-O

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Před chvíli jsem jel 1828 a nemile mne překvapilo, jaké pazvuky a vibrace se interiérem ozývaly. Zvenku kupodivu nic, ale uvnitř to vypadalo, že se vůz každou chvílí rozsype.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Ta šalina vypadá skvěle. Nepoznám takhle co je zač, ale DPMB nebo TM by to zadarmo mělo vzít.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
vlek na bazošu:

https://ostatni.bazos.cz/inzerat/169866 ... hl4sd3IpAg

kdyby se ho tak povedlo zachránit....


Offline
821
25 led 2006 09:46
Tak řidič tramvaje tam má v každém případě čočky a chodec panáčky na semaforu pochopí. Diskutabilní je, zda jde v prostoru zastávek Pisárky o dráhu tramvajovou (nikoli železniční) na pozemní komunikaci - pro chodce. Zadlážděný svršek k tomu závěru svádí - narozdíl třeba u přechodu u zastávky Stránského.
A dávat do křižovatky na Halasově náměstí navíc signalizaci přejezdu by taky nebylo to pravé.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
No, ono hlavně přechod pro chodce přes železniční trať (Pisárky), stejně jako železniční přejezd řízený trojbarevnou soustavou (Kamenolom, Halasák) nemá oporu v zákoně.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Školy pro nevidomé tam bývaly, dneska by na těch školách nevidomého hledal s lupou,, zvláštní třídy mají, ale už nejde o školy pro zrakáče, jako kdysi.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
...Ten semafor pro chodce u zastávky Pisárky je taky dílo, ale chápu, že si to asi vynucovaly nějaké normy s ohledem na rozhledové poměry.

Proč myslíš? Nevím, jak přesně funguje, ale takto bych si představoval přechod přes TT např. v půlce mezi zastávkami Křídlovickou a Soukenickou. Tzn. když se blíží vůz, zapne se červené světlo pro chodce. Možná ale semafor v Pisárkách funguje jinak a zdržuje řidiče(?)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
ds píše:
Ten semafor pro chodce u zastávky Pisárky je taky dílo, ale chápu, že si to asi vynucovaly nějaké normy s ohledem na rozhledové poměry.


Normy asi ne, ale na školení nám říkali, že ten semafor je tam kvůli tomu, že v těsné blízkosti je škola pro zrakově postižené.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jasně, pokud to vychází na 10 sekund, tak je to asi jedno. Ale to, o co mi jde, je, že to je pohyb opačným směrem, než kterým bychom měli jít. Daleko lepší by bylo 10 s urychlení.
Ale samozřejmě chápu, že tohle je naprosté nic vůči Brněnské verzi preference na křižovatkách. Vy to totiž nechápete, ona tam ta preference je, ale pro auta, se snahou co nejvíc MHD zdržet, protože chceme dostat lidi Z HMD, ne DO.
Řekněte mi, že se mýlím. Dívám se na to, co se děje, nesleduji to, co lidi říkají. A takhle to na mě působí.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Poměr k nákladům souhlas, chápu, nedokážu přesně posoudit. Zdržení jinde to je jiná zálěžitost. To je jako když jsem v Ově řešil, že by měla MHáDa mít zastávky (alespoň nějaký) na znamení, tak mně řekli argument roku, že na křižovatkách a v zácpách to stejně bude stát, takže je to jedno.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mnadenicek: hlavně to nedává smysl v poměru k vynaloženým nákladům, když ty šaliny pak stráví dlouhé desítky vteřin na blbě nastavených světelných křižovatkách typu Mendlák, Václavská atd. Ten semafor pro chodce u zastávky Pisárky je taky dílo, ale chápu, že si to asi vynucovaly nějaké normy s ohledem na rozhledové poměry.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
456
24 lis 2017 11:40
ds píše:
Sice mám tvoje příspěvky defaultně skryté, ale teď jsem neodolal a rozklikl.
Celý ten tunel má 500 metrů, to dělá čistě při srovnání rychlosti 45 km/h a 60 km/h rozdíl zdrcujících 10 vteřin na jednom průjezdu. To nás skutečně spasí.


Tak ovlivnilo by to celý mezizastávkový úsek, takže tu délku je v úvaze vhodné navýšit, při jiném trasování (asi by to prodloužilo a prodražilo tunel) by šlo podle mě pohlížet i po vyšších rychlostech. Ano, pořád by to nebylo zdrcující, ale každá vteřina dobrá (v Ově se chubí u 80km/h úseků také vteřinovými úsporami), zvlášť když tama třeba jedete každej den...a ruku na srdce je to i prestiž, cestující mají na pár vteřin pocit, že jsou ve 21.století:)
Každopádně chápu, že tu je důležitější finančí stránka věci a asi i geologická, takže trasování je jak je. Ale také s tím pochopitelně nejsem spokojený, ale co se dá dělat.

Co jsem tak při prohlídce zaslechl od stavařů, řešilo se pak ještě dodatečně prověření větší rychlosti v rámci navrženého směrového řešení, ale prý to zkolabovalo na problematickou realizaci velkého převýšení (jak je ta trať naklopená) s danou technologií PJD (v tomto případě
W-tram, myslím že říkali, že nad 100mm by to byl problém). Jiný zdroj toto tvrzení dementoval, že prý zkrátka délka přechodnic byla tím limitem. Možná je pravda obojí, nevím.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
tr píše:
Mě by zajímalo proč nejsou protihlukové kolejnicové absorbery v tunelu ke kampusu, kde je mimo jiné zastávka, když v Pisárkách umístěných mezi "dálnicí" a lesem použité jsou. Megalomanská protihluková střena mezi tramvají a I/42 je taky kapitola sama o sobě...
Protihluková stěna musí být u zdroje hluku... Pokud by byla dál, musela by být brutálně vysoká...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi píše:
Mně přijde tohle zpomalení jako promarněná příležitost. Místo toho, abychom cestovali rychleji, stále cestujeme pomaleji a pomaleji.

Sice mám tvoje příspěvky defaultně skryté, ale teď jsem neodolal a rozklikl.
Celý ten tunel má 500 metrů, to dělá čistě při srovnání rychlosti 45 km/h a 60 km/h rozdíl zdrcujících 10 vteřin na jednom průjezdu. To nás skutečně spasí.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já to považuju za snesitelný kompromis, kdy je ta stavba realizovatelná a projednatelná a zároveň vliv toho zpomalení tramvají je minimální.

Zrychlit kolejovou MHD by bylo potřeba, ale tohle není stavba, v rámci které by se toho dalo dosáhnout.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Mně přijde tohle zpomalení jako promarněná příležitost. Místo toho, abychom cestovali rychleji, stále cestujeme pomaleji a pomaleji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně si myslím, že ty poměry jsou tam stísněný dost. Jednak tunel potřebuje alespoň nějaké minimální nadloží a pak bylo potřeba se vyhnout ulici Bráfova.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
488
07 úno 2006 10:26
MartinV píše:
Bohužel tam chybí klopené zatáčky, které jsem tak nějak marně očekával. A ta 50 na rovných úsecích - má být na furt, nebo dočasně v souvislosti se zkušebním provozem?


Převýšení koleje v oblouku tam použito je. Nicméně vyprojektovat novou trať v poměrně dlouhém mezilehlém úseku na 45... To vyžaduje poklonu. :( Zas tak stísněné prostorové podmínky tam nejsou. Hlavně že je tam při rychlosti 50 tuším pět oddílů autobloku... To se opravdu ekonomicky vyplatí.

Mě by zajímalo proč nejsou protihlukové kolejnicové absorbery v tunelu ke kampusu, kde je mimo jiné zastávka, když v Pisárkách umístěných mezi "dálnicí" a lesem použité jsou. Megalomanská protihluková střena mezi tramvají a I/42 je taky kapitola sama o sobě...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Tak se zdá, že kavárna 145 (nebo-li původní 4058) je úspěšně hotová. Už několikátý den drandí Brnem :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 14:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]