Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Igor Mauricio píše:
Tak hlavně, že už je dostatek řidičů na zajištění běžných spojů... :roll:


Linka C je řešena přejezdy z jiných linek.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak hlavně, že už je dostatek řidičů na zajištění běžných spojů... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Linka C bude sloužit pro bezplatnou dopravu návštevníků koupaliště Riviéra viz infoleták.

A kdyby někoho zajímalo, proč zrovna C:
DPMB píše:
V Tarifu máme pro bezplatnou přepravu možnost pouze několik písmenkových linek. Vybrali jsme to neobsazené C jako cirkular, okružní.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
Je to pro zaměstnance MOÚ. Zřejmě budou mít dole k dispozici nějaká parkovací místa.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Díky za info. Ale přemýšlím, pro koho to má být určeno. Jediné, co mě napadá je, že to má souvislost se zrušením části parkovacích míst na Žlutém kopci, protože u Velodromu je parkovací dům. Protože kdo by jinak od Velodromu cestoval na Žlutý kopec v 6 ráno ...


Offline
Uživatelský avatar

2033
03 zář 2009 13:18
Pavel píše:
Tuší někdo, co je to za 3 spoje na lince C (nově pro obsluhu Riviéry) v pracovní dny v 6:00,6:20 a 6:40 v trase Velodrom - Vaňkovo náměstí - Žlutý kopec? A také by mne zajímalo, proč se vybralo pro tuto linku zrovna písmeno "C", nějak mi uniká smysl surprised

Ráno tam přejíždí kurz 06803, všechny 3 kola a režijně přejíždí zpět na Velodrom.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S Vaňkecem asi provázanost C s A-68 končící původně na Pisárkách?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Tuší někdo, co je to za 3 spoje na lince C (nově pro obsluhu Riviéry) v pracovní dny v 6:00,6:20 a 6:40 v trase Velodrom - Vaňkovo náměstí - Žlutý kopec? A také by mne zajímalo, proč se vybralo pro tuto linku zrovna písmeno "C", nějak mi uniká smysl surprised


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je škoda, že třeba E56 zkrátili jen po KPN (dřív až do TP), a stejně tak na druhé straně jen po FNB (mohla by dále na Osovou či jinam). Protože pokud to má tři zastávky, tak to neoblouží velké území. Je mi jasné, že E56 je především pro cestující vlakem ze severu, aby z KPN mohli pohodlně na MUNI či do FNB, na druhou stranu kdo nebydlí v blízkosti zastávek expresní linky, tak už se pro něj stává méně použitelnou. A vést ji nějakou zastávku za uzel (KPN, FNB) by mohlo jedině prospět.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, myslím, že lidi v Bystrci by spíš ocenili, kdyby ta linka jela k technoparku ;-) Odtamtud by pak mohla neexpresně pokračovat jako a-65, kterou by tak mohla nahradit. A kdo ví, možná by na to i stačily dodávky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
B1: Použitelná tam je jen linka 1. 42 a 70 jezdí polovičatě, takže na KPN se dá dostat z části té oblasti pouze s 41 a 71.
Semilasso jako zastávka je tragická. Lituji lidí, co tam musí přestupovat. Zejména z 30, 72, 84 → KPN na 1 → Řečkovice.
Tohle je čistě hypotetická diskuze, takže „to je v podstatě jedno“. Můj argument je o tom, že od Semilassa jezdí na KPN fakt všechno*.
*mimo linky 1.
Tudíž. Pokud by se přidávala další linka, dá rozum trasovat jí odněkud severně za Řečkovicemi, pak podél linky 1 až na Semilasso, tam rovně, na Husitskou, odtam na Skácelovu, Přívrat, a odtam dál podél 84, a od ní se po pár zastávkách odpojit a jet podle 30.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Od Semilassa do Řečkovic ti jezdí 1, 41, 42, 70, 71. Jaké spojení ti chybí?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ne na KPN, ale od Sem. na Řečkovice. Tam velmi chybí tohle spojení. Na KPN jezdí ÚPLNĚ všechno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
P. Haluza píše:
To už si pomalu říká o další expresní linku. :-)

To je docela dobrý nápad - od zoo přímo po Kníničské a přes okruh na Dobrovského a přes Skácelovu a Slovaňák na KPN.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To už si pomalu říká o další expresní linku. :-)


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když jsem ještě před covidem psal, jestli jde provést dopravní průzkum plnosti spojů na víkendové 30, tak DP pak napsal, že průzkumy nezaznamenaly nijak zvýšenou poptávku, pro zvýšení kapacity. Předpokládám, že i kvůli covidu (a turistickému "vzestupu" v té době, DP kapacitu na 30 hlídá, třeba v době ohňostrojů se tam objevují i kloubové vozy. Myslím, že daleko víc potřeba by tam klouby byly potřebné ve špičkách (ráno KPN-Skácelova a Nám. 28. dubna-Skácelova a odpo Skácelova-Svratecká), jenže na to je zas nedostatek kloubových trolejbusů. Ona ale ta poptávka na 30, zejména ráno, roste, protože Kamechy se rozrůstají a čím dál víc lidí (hlavně mladých) využívá tak spojení Bystrc-Skácelova hlavně kvůli rychlému spojení ke školám, co se v okolí Skácelky vyskytuje (hlavně VŠ). Ono je to i logický, z okolí Bystrce je to nejrychlejší spojení a spojení s využitím 1,3>84,67 je katastrofa, když 84 jezdí kvůli kolonám "jak se jí chce" a 67 zas naráží také na kapacitu.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: přesně, přitom by stačilo poslat na linku kloubová vozidla, kterých je o víkendu dostatek (při variantě zachování počtu řidičů).


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
king666 píše:
Proklad 4-6 bych bral ještě jako ok...


Přesně.
4 nebo 6? Nebo 5? O víkendu je to absolutně correct

Ergo: co řešíš?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Navíc, na d-1 jezdí i o víkendu LF2+LF1, či dvojice draků, takže k rozčilení nevidím moc důvod. Jo, kdyby tam byly 30 m, nebo dokonce 20 m, tak bych to rozčilení pochopil, ale takto mi ten proklad mezi d-1 a d-6 přijde naprosto v pořádku. To jsou v Brně horší případy. Taková t-30 o víkendu ve dvacetiminutových intervalech v sólech mi přijde mnohem horší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
Dvojka, desítka, autobusy...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A to se nemohlo pohnout s odjezdy d1? Nevím, na co všechno by to mělo dopad.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Proklad 4-6 bych bral ještě jako ok...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zjevně pan Goldfinger nesledoval co se dělo v Lískovci, jinak by mu ten důvod byl jasný. Prostě z Lískovce přišel příkaz zkrátit víkendový přestup mezi 6 a 8 a utrpělo Krpole. Jak prosté, milý Watsone.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Co bylo důvodem rozhození přesného víkendového prokladu d1 a d6 ve směru do štatlu? Před 1. 5. jezdila d1 každou 8. minutu a d6 každou 3. minutu. Teď d1 7. minuta a d6 1, minuta, takže jednou interval 4 minuty, podruhé 6. Ausgerechnet na této zatížené radiále bych čekal pravidelnost.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, zajímavá vypravenost, při tomhle počtu spojů by mohli místo těch T6 dát rovnou další enkové kachny, aspoň dvě a zůstala by jediná čistě vysokopodlažní dvojice.
No a k těm odpoledním výjezdům, mohly by pomoct, pokud by je podnik takhle využil. Dlouhá léta byly tři spoje desítky a vyjížděly přes Technopark a Klusáčkovu po Husové na nádraží a dál teprve jako desítka. Mělo to jedinou vadu, že tyhle vložené spoje jela nejmenší kapacita, sólo T3.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5794 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 15:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]