Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je škoda, že třeba E56 zkrátili jen po KPN (dřív až do TP), a stejně tak na druhé straně jen po FNB (mohla by dále na Osovou či jinam). Protože pokud to má tři zastávky, tak to neoblouží velké území. Je mi jasné, že E56 je především pro cestující vlakem ze severu, aby z KPN mohli pohodlně na MUNI či do FNB, na druhou stranu kdo nebydlí v blízkosti zastávek expresní linky, tak už se pro něj stává méně použitelnou. A vést ji nějakou zastávku za uzel (KPN, FNB) by mohlo jedině prospět.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, myslím, že lidi v Bystrci by spíš ocenili, kdyby ta linka jela k technoparku ;-) Odtamtud by pak mohla neexpresně pokračovat jako a-65, kterou by tak mohla nahradit. A kdo ví, možná by na to i stačily dodávky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1780
04 bře 2012 23:26
B1: Použitelná tam je jen linka 1. 42 a 70 jezdí polovičatě, takže na KPN se dá dostat z části té oblasti pouze s 41 a 71.
Semilasso jako zastávka je tragická. Lituji lidí, co tam musí přestupovat. Zejména z 30, 72, 84 → KPN na 1 → Řečkovice.
Tohle je čistě hypotetická diskuze, takže „to je v podstatě jedno“. Můj argument je o tom, že od Semilassa jezdí na KPN fakt všechno*.
*mimo linky 1.
Tudíž. Pokud by se přidávala další linka, dá rozum trasovat jí odněkud severně za Řečkovicemi, pak podél linky 1 až na Semilasso, tam rovně, na Husitskou, odtam na Skácelovu, Přívrat, a odtam dál podél 84, a od ní se po pár zastávkách odpojit a jet podle 30.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3697
08 čer 2005 23:12
Od Semilassa do Řečkovic ti jezdí 1, 41, 42, 70, 71. Jaké spojení ti chybí?


Offline
1780
04 bře 2012 23:26
Ne na KPN, ale od Sem. na Řečkovice. Tam velmi chybí tohle spojení. Na KPN jezdí ÚPLNĚ všechno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
P. Haluza píše:
To už si pomalu říká o další expresní linku. :-)

To je docela dobrý nápad - od zoo přímo po Kníničské a přes okruh na Dobrovského a přes Skácelovu a Slovaňák na KPN.


Offline
2801
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To už si pomalu říká o další expresní linku. :-)


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když jsem ještě před covidem psal, jestli jde provést dopravní průzkum plnosti spojů na víkendové 30, tak DP pak napsal, že průzkumy nezaznamenaly nijak zvýšenou poptávku, pro zvýšení kapacity. Předpokládám, že i kvůli covidu (a turistickému "vzestupu" v té době, DP kapacitu na 30 hlídá, třeba v době ohňostrojů se tam objevují i kloubové vozy. Myslím, že daleko víc potřeba by tam klouby byly potřebné ve špičkách (ráno KPN-Skácelova a Nám. 28. dubna-Skácelova a odpo Skácelova-Svratecká), jenže na to je zas nedostatek kloubových trolejbusů. Ona ale ta poptávka na 30, zejména ráno, roste, protože Kamechy se rozrůstají a čím dál víc lidí (hlavně mladých) využívá tak spojení Bystrc-Skácelova hlavně kvůli rychlému spojení ke školám, co se v okolí Skácelky vyskytuje (hlavně VŠ). Ono je to i logický, z okolí Bystrce je to nejrychlejší spojení a spojení s využitím 1,3>84,67 je katastrofa, když 84 jezdí kvůli kolonám "jak se jí chce" a 67 zas naráží také na kapacitu.


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: přesně, přitom by stačilo poslat na linku kloubová vozidla, kterých je o víkendu dostatek (při variantě zachování počtu řidičů).


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
king666 píše:
Proklad 4-6 bych bral ještě jako ok...


Přesně.
4 nebo 6? Nebo 5? O víkendu je to absolutně correct

Ergo: co řešíš?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Navíc, na d-1 jezdí i o víkendu LF2+LF1, či dvojice draků, takže k rozčilení nevidím moc důvod. Jo, kdyby tam byly 30 m, nebo dokonce 20 m, tak bych to rozčilení pochopil, ale takto mi ten proklad mezi d-1 a d-6 přijde naprosto v pořádku. To jsou v Brně horší případy. Taková t-30 o víkendu ve dvacetiminutových intervalech v sólech mi přijde mnohem horší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
7141
27 úno 2010 07:40
Dvojka, desítka, autobusy...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A to se nemohlo pohnout s odjezdy d1? Nevím, na co všechno by to mělo dopad.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Proklad 4-6 bych bral ještě jako ok...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zjevně pan Goldfinger nesledoval co se dělo v Lískovci, jinak by mu ten důvod byl jasný. Prostě z Lískovce přišel příkaz zkrátit víkendový přestup mezi 6 a 8 a utrpělo Krpole. Jak prosté, milý Watsone.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Co bylo důvodem rozhození přesného víkendového prokladu d1 a d6 ve směru do štatlu? Před 1. 5. jezdila d1 každou 8. minutu a d6 každou 3. minutu. Teď d1 7. minuta a d6 1, minuta, takže jednou interval 4 minuty, podruhé 6. Ausgerechnet na této zatížené radiále bych čekal pravidelnost.


Offline
2682
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, zajímavá vypravenost, při tomhle počtu spojů by mohli místo těch T6 dát rovnou další enkové kachny, aspoň dvě a zůstala by jediná čistě vysokopodlažní dvojice.
No a k těm odpoledním výjezdům, mohly by pomoct, pokud by je podnik takhle využil. Dlouhá léta byly tři spoje desítky a vyjížděly přes Technopark a Klusáčkovu po Husové na nádraží a dál teprve jako desítka. Mělo to jedinou vadu, že tyhle vložené spoje jela nejmenší kapacita, sólo T3.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

376
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
king666 píše:
Jestli je na 12 interval v prokladu 6-6-8, tak bych tipoval, že dlouhá souprava by mohla být každá třetí? To by těch dlouhých souprav nemuselo být potřeba zase tak moc?


Dle rozdělení typů by měla být vypravenost na 12 následující:
- 8x LF2+LF1
- 3x 2xT6A5 (1x Praha, 2x Brno)
- 4x KT8D5N

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
Takže 12 si pohorší. Proto nebude potřeba tolik velkokapacitních souprav.


Online
7141
27 úno 2010 07:40
Ve špičkách je tam cca 4-6, mimo špičku 6-6-8, párkrát za den prodleva i 9 minut. Ale tam by teoreticky mohly najíždět z vozovny odpolední části trhaček a pomoci.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jestli je na 12 interval v prokladu 6-6-8, tak bych tipoval, že dlouhá souprava by mohla být každá třetí? To by těch dlouhých souprav nemuselo být potřeba zase tak moc?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Online
7141
27 úno 2010 07:40
To sice ano, ale pokud by byla trojčata, tak zase nevyjezdíš interval.


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
No ale méně kapacitních...


Online
7141
27 úno 2010 07:40
Třeba proto, aby vzniklo více provozních souprav?


Offline
Uživatelský avatar

2548
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Zkus hádat.

No to opravdu netuším. Proto se ptám. Nedává mi to smysl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5811 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 kvě 2024 14:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]