Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
Vím, že se mnou nesouhlasíš, ale aspoň takto nebudou vnikat zbytečné rozepře.

EC172/173 vozí německé vozy, kde se o ně pečlivě starají
EC170/171 je maďarská "Hungaria", v té by snad taky neměl být problém, ne?

Nejradši mám EC136/76 příp. EC137/77. Rakouské vozy Bmz jsou nejpohodlnější. :-)


no Vindobona se mi zdála čistější a pohodlnější i když Hungaria také nemá problémy co se týče jízdních vlastností.

Je pravda, že včera nebyl z technických důvodů u EC 173 Vindobona zařazen vůz číslo 255 s úpravou pro kola a lítal tam pomatený cyklista, který měl místenku a neměl kam dát kolo.Ale s DB se cestuje parádně.

opět se omlouvám za odbočení k vlakům vyšší kvality


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS (původně Richard S..) píše:
Máš pravdu... .

Jinak vlaky DB jsou super, mám je v oblibě.
Např. EC 170= ČD- posprejovaný, nefakčící klimatizace
EC 172, 173 DB jsou super, klimatizovány, uklizeny.

sorry, že jsem odskočil k vlakům.


Vím, že se mnou nesouhlasíš, ale aspoň takto nebudou vnikat zbytečné rozepře.

EC172/173 vozí německé vozy, kde se o ně pečlivě starají
EC170/171 je maďarská "Hungaria", v té by snad taky neměl být problém, ne?

Nejradši mám EC136/76 příp. EC137/77. Rakouské vozy Bmz jsou nejpohodlnější. :-)


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
RIS: NGTD12DD má otočné podvozky, takže esíčka nejsou problém, ale Drážďany leží na rovině, téměř žádné kopce.

Jak už jsem ti říkal: nemůžeš hodnotit tramvaj podle toho, jak jede a podle toho, jestli ti řidič řekne, že se s ní jede krásně. Kdybyses podíval třeba na ospeu, zjistil bys, že klimatizace na 14T není to pravé ořechové. Nebo bys snad rád, kdyby ti najednou na hlavu chrstlo několik litrů chladící náplně?
Viděl už jsem plno důkazů o dopadech 14T na jinak tramvajemi PCC nerušný kolejový svršek. Pokud by měla 14T otočné podvozky a pár dalších vychytáveček, hnedka bych se na ni díval jinak.

Jinak 14T jsem jel druhý den provozu s cestujícími, zaznamenal jsem typické házení v krajních článcích jako v Astře apod.

Astra v Brně:
Stržení pantografů není vina tramvají, ale konstrukcí pantografů nebo nějakým vlivem na něj působící.
Vykolejení 1809 na Cejlu bylo způsobeno rychlou jízdou do vyhýbky (kolem 25km/h).

Právě si uvedl příklady, které s poruchovostí 03T vůbec nesouvisí...

VP Plzeňské 301 byla prováděna u výrobce.

No, v Drážďanech jsem byl, obdivuju to město, protože za války bylo celé zničené a teďka se dokončují opravy celého centra. Je to opravdu město na úrovni. Jejich MHD je také vyspělá, ale vlaky patří DB.
(btw: 682 je řídící jednotka B elektrické jednotky 680)


Máš pravdu... .

Jinak vlaky DB jsou super, mám je v oblibě.
Např. EC 170= ČD- posprejovaný, nefakčící klimatizace
EC 172, 173 DB jsou super, klimatizovány, uklizeny.

sorry, že jsem odskočil k vlakům.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS: NGTD12DD má otočné podvozky, takže esíčka nejsou problém, ale Drážďany leží na rovině, téměř žádné kopce.

Jak už jsem ti říkal: nemůžeš hodnotit tramvaj podle toho, jak jede a podle toho, jestli ti řidič řekne, že se s ní jede krásně. Kdybyses podíval třeba na ospeu, zjistil bys, že klimatizace na 14T není to pravé ořechové. Nebo bys snad rád, kdyby ti najednou na hlavu chrstlo několik litrů chladící náplně?
Viděl už jsem plno důkazů o dopadech 14T na jinak tramvajemi PCC nerušný kolejový svršek. Pokud by měla 14T otočné podvozky a pár dalších vychytáveček, hnedka bych se na ni díval jinak.

Jinak 14T jsem jel druhý den provozu s cestujícími, zaznamenal jsem typické házení v krajních článcích jako v Astře apod.

Astra v Brně:
Stržení pantografů není vina tramvají, ale konstrukcí pantografů nebo nějakým vlivem na něj působící.
Vykolejení 1809 na Cejlu bylo způsobeno rychlou jízdou do vyhýbky (kolem 25km/h).

Právě si uvedl příklady, které s poruchovostí 03T vůbec nesouvisí...

VP Plzeňské 301 byla prováděna u výrobce.

No, v Drážďanech jsem byl, obdivuju to město, protože za války bylo celé zničené a teďka se dokončují opravy celého centra. Je to opravdu město na úrovni. Jejich MHD je také vyspělá, ale vlaky patří DB.
(btw: 682 je řídící jednotka B elektrické jednotky 680)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds: Jistěže koncepce podvozků není na prvním místě, ale vadí mi, že Brno se příliš jednostraně orientuje na jednoho výrobce. V Praze jezdí 1 travaj 14T v pravidelném provozu a viděl jsem plno dokladů, co způsobují neotočné oblouky v zatáčkách.
U nás jsou neotočné podvozky dost podceňovány, ale při 121 takových tramvají to bude hrozba pro koleje...

V západní evropě se ale nikdy v létech slávy ČKD neobjevila T3 (ikdyž hrála svou roli i politická situace). Ale zase v západní evropě v současnosti není žádná škodovka. Jen dva miniprovozy v Americe zakoupily malé množství 10T (Portland 7ks, Tacoma 3ks).

Brno nakupovalo Astry jako poslední, proto již byly vychytány všechny "dětské nemoci". Navíc Astru není třeba oživovat, stačí ji postavit na koleje, vytáhnout ptg a nastartovat...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Manile:

1. Vím, že NGTD12DD 45metrová tramvaj, jel jsem tam cca 30 NGTD12DD, převážně na linkách 2,3,7,11 a výlukové 12.

V Drážďanech si asi nebyl, neboť placka to rozhodně není, projeď se např. linkou č.4 třeba jen do Coswigu a uvidíš, kolik tam je "esíček", o trati do Weinbohly raděj ani nemluvím.

Poršetrou jsem jel kamaráde v únoru, v dubnu a v červenci, projel jsem s ní několikrát Prahu a nedělala žádné blbiny, řidiči si tenkrát na nic nestěžovali, spíš s tím neuměli a bály se poruch, neboť nebylo vyřešeno sunutí.V červencovém případě pak již řidič vůz chválil, klimatizace fakčila a tramvají se mi cestovalo krásně, budu na to slouho vzpomínat.

k Anitrám 03T:

tramvaje 03T nejsou nějak nespolehlivé, ale už jsem s něma zažil poměrně dost:

1809 vykolejení na křižovatce CejlxVranovská (někdy v lednu)
1807 na Cejlu stržení pantecu
1819 stržení pantecu v Komímě
1812 stržení pantecu v Modřicích

asi nejlepší 03T je 1808, možná pak i 1819-1821.

jinak Manile, opravy tramvají Astra již nastaly:

Plzeň- opravy brzd, astra 301 je po VP

Olomouc pak vyměnila na svých vozech brzdy, Ostrava asi také.

S opravou tramvají 03T v Brně nejsou problémy, jde jen o elektroniku, podvozky a drobné opravy se dělají ve vozovnách, v Medlánkách se do toho vrtat nesmí, Pisárky když zasáhnou, tak vůz nejezdí a dopadá to tak, že vůz stojí, jako např. 1810 a 1815, které jezdí tak 5 dní během tří měsíců (1815 na d-2 29.6.2006).

Jinak Manile, pokud nevěříš, zajeď do Dresden a uvidíš, jakým směrem jde moderní MHD, super vlaky (682+něco obdobného 471) a super autobusy.

Udělej to jak já i závlekem přes Prahu a uvidíš, že 14T tak špatná není, to že má jednou čelo Porsche neznamená, že je to nespolehlivá tramvaj, pravda s výhledem z tramvaje je to špatné- musel by tam asi být kamerový systém a co jsem slyšel, tak 14T v Praze moc výhledy také nemá, neboť Škoda D.T. chce končit s pevnýma podvozkama.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Manil : bez urážky, ale obviňovat někoho, slovy že "nedokážeš si z toho vyvodit důsedky, které to bude mít na kolejový svršek, na opravárenské zázemí a tím i celkový vliv na ekonomiku jednotlivých dopravců" je od tebe dosti troufalé. Nebo snad, to že se znáš s pár řidiči a možná pár lidmi ve vozovně je dostatečná kvalifikace na rozhodování o tom, jaká koncepce tramvaje je pro Brno vhodnější?

Ono rozhododnutí o nákupu 100 vozů za částku, která zásadním způsobem ovlivní rozpočet nejen DP, ale celého města Brna je o dost složitější, než by si šotouši představovali a rozhodně v něm otázky typu otočné/neotočné podvozky nehrají první housle.

Ještě jednou by se hodilo zopakovat, že tramvaje koncepčně odpovídající trojwaně se v západní Evropě nevyskytují. Teorie o tom jak jsme ekonomicky jinde... Dnes už si vybíráme automobily z nabídky všech evropských značek, trolejbusy a autobusy zrovna tak. Můžeme být rádi, že z těchto nabídek lze vybrat relativně rovnocennou českou variantu, vozidlo které zde může obstát i za několik let. Nejsem žádný fanoušek Plzně, ale na rozdíl od Pragimpexu má rozhodně potenciál rozvoje a naději navázat na tradice ČKD ve výrobě tramvají.

A ty důsledky na ekonomiku jednotlivých dopravců - utopit peníze ve vozech koncepce, která už je zcela vyčerpaná a nemá se kam modernizovat mi zrovna šťastné nepřijde. Buď přijmeme fakt, že koncepce vozu T3 patří minulosti teď, nebo za 20 let až tu budeme mít stovku zastaralých prolízaček.

Jinak co se týká spolehlivosti - možná mám špatnou paměť, nebo si málo povídám s řidiči, ale mám za to, že zprovozňování Aniter, tedy vozů technicky odlišných, bylo o dost jednodušší, než zavádění K3R, T3EV, T3RF a jiných bastlů na osvědčeném základě.

Nakonec, tahle debata je stejně zbytečná, protože už je rozhodnuto :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS: Prosímtě, co to plácáš za nesmysly?
1. NGTD12DD je 45m dlouhá a přes 50t vážící tramvaj, která má hnané pouze 4 ze 6ti podvozků. Drážďany jsou placka, kde se tramvaj může bez problému jezdit, navíc má celý nováý kolejový svršek. S našimi podmínkami se vůbec nemůže srovnávat a pro naše podmínky je nepřispůsobitelná...

2. To, že jsi jel 14T a zdálo se ti, že jela hezky je sice moc pěkné, ale toto je typicky dětský názor. To, že šalinka na přes pár zastávek jede pěkně neznamená, že její koncepce je kvalitní. Nedokážeš si z toho vyvodit důsedky, které to bude mít na kolejový svršek, na opravárenské zázemí a tím i celkový vliv na ekonomiku jednotlivých dopravců.

3.
RIS píše:
jiné tramvaje jsou prý nespolehlivé (no, že by Anitra byla nespolehlivá se říct nedá, ale nejspolehlivější také není), drahé... apod.

Tato věta nedává smysl. Zásadní problém Astry není nějaká fatální poruchovost, ale hlavně fakt, že brněnští mechanici na ně nesmí ani sáhnout, vše musí dělat pracovníci škody. Blíží se první VP Astry a stále není jasné, jak se to bude řešit.

4. K3R-N jsou relativně zdařilé rekonstrukce. 1751 se ti asi jede líp, jak 1752, že?
Pro řidiče mezi těmito vozy nastává rozdíl v ručním řadiči, zakrytování spřáhel a jiným typem skládacích spřáhel. Oba vozy mají nedostatky v prostiskluzové ochraně, vynechávání EDB a vynechávání podvozků na jízdu. 1752 je v letních měsících neoblíbená kvůli malému výklopnému okýnku v kabině. Navíc 1752 nesmí na d-3, protože nestaví nějaké vyhýbky, tuším na Jugoslávské. Nelze řici, že by mezi řidiči byly neoblíbené.

RIS: Asi na tebe tento můj příspěvek zrovna nezapůsobí dobrým dojmem, ale zkus na forum nepsat věci, které si myslíš, že by asi tak nějak mohly být a snaž se zbavit syndromu "nepsat ke všemu něco za každou cenu, ikdyž o tom nic nevím". Jinak se z diskusního fóra stává mateřská školka.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Izzy píše:
Tech 100 tramvaji co ma dojit bude vychazet ze 14T...jen ten nater je tak trosku mystifikace...ale jinak se na toto muzeme tesit...a na Vektru 05T se neteste v zadnem pripade jak se jiz mluvilo ma na stredni clanek vyssi napravovy tlaky vzhledemk delce nesenych clanku a proto 5ti clankova verze bude mit vzdy zkracene clanky...05T je prvni a posledni vuz s dlouhymi nesenymi clanky...jinak porsetri cela budou v brne proto ze skoda nebude vyrabet nic jineho coz je dobrej for nebot chysta 06T pro Cagliari s cely z 03/05T...aspon je videt jakou ma skodovka moc...


Že do Brna pudou šaliny od Škodovky se stejně vědělo předem :idea: . Já jen doufám, že do Brna příjdou s úpravou interiéru a ne s tim podelným sezením. To je jako v metru ani z okna neni vidět :roll: . Doufám, že aspoň nějaký změny v interieru budou. Jinak první dodávky se dají očekávat na začátku příštího roku, ne?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tech 100 tramvaji co ma dojit bude vychazet ze 14T...jen ten nater je tak trosku mystifikace...ale jinak se na toto muzeme tesit...a na Vektru 05T se neteste v zadnem pripade jak se jiz mluvilo ma na stredni clanek vyssi napravovy tlaky vzhledemk delce nesenych clanku a proto 5ti clankova verze bude mit vzdy zkracene clanky...05T je prvni a posledni vuz s dlouhymi nesenymi clanky...jinak porsetri cela budou v brne proto ze skoda nebude vyrabet nic jineho coz je dobrej for nebot chysta 06T pro Cagliari s cely z 03/05T...aspon je videt jakou ma skodovka moc...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Miky píše:
Náhodou ale K3 jdou dobrý vozy. Být jich tu tak víc...


1752 piští, vrže a řidiči (alespoň které znám) to ne moc rádi

ale 1751 mám rád, ale je zničená vandaly... :cry:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Náhodou ale K3 jdou dobrý vozy. Být jich tu tak víc...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Miky píše:
Dobře, zvykli bychom si (spíš teda budeme si muset zvykat :-D ). No, myslím si, že ta pražská multikráva má opravdu lepší jízdní vlastnosti, než naše anitry, ale kdoví, jestli to nebylo taky kolejema...


určitě má 14T o něco lepší vlastnosti, v Praze mají (některé) tratě v lepším stavu..., ale stačila by mi klasická Vektra 05T, nikoli Porchetra 14T.Jsem pořád rád za 14T než za K3R-N, ty teda fakt nemusím, trojwanu neznám, ale myslím si, že by zde mohla jít na zkoušku, třeba by nebyla špatné řešení.

Když je zde Anitra, stěžujem si na Anitru
stěžujeme si na K3
na poršetry

třeba bychom si stěžovali i na NGTD12DD... holt, člověk si nevybere a úplně ideální "šalina" neexistuje.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dobře, zvykli bychom si (spíš teda budeme si muset zvykat :-D ). No, myslím si, že ta pražská multikráva má opravdu lepší jízdní vlastnosti, než naše anitry, ale kdoví, jestli to nebylo taky kolejema...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Miky píše:
Moje řeč...

Izzyho nákresy - no fuj!!! Tohle v brně fakt nechci!!
(nic proti nákresům :!: , jenom se děsím, jak by to vypadalo v našem nátěru)


zvykli bychom si, já teda na nátěr jo... a snad později i na tramvaj..., no tož, co nám zbyde, jiné tramvaje jsou prý nespolehlivé (no, že by Anitra byla nespolehlivá se říct nedá, ale nejspolehlivější také není), drahé... apod.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
RIS (původně Richard S..) píše:
NGTD12DD 2812... prostě paráda

Moje řeč...

Izzyho nákresy - no fuj!!! Tohle v brně fakt nechci!!
(nic proti nákresům :!: , jenom se děsím, jak by to vypadalo v našem nátěru)


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
NGTD12DD 2812... prostě paráda


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
pd píše:
Drážďany jsou pěkné, to bezesporu, ale.. v celé délce nízkopodlažní tam nemají ani jednu tramvaj (všechny mají v interiéru schody). Otočné podvozky z nových tram má jen NGTD12DD (a NGTD8DD, ale ta myslím ještě nejezdí). Tady bych si dovolil podotknout, že nejprve v Drážďanech nakupovali NGT6 a NGT8 s pevnými podvozky a později přešli na tramvaje s otočnými podvozky - proč asi?


no, ale i NGT6 jezdí parádně a hlavně- NEJSOU ANI ZNIČENÉ, ANI NĚJAK OPOTŘEBENÉ (jako naše Anitry).Tramvaj NGTD12DD však není pro brno vhodná ani velikostí (nemáme na to tratě a už vůbec ne zastávky), výrobní závod je daleko od Brna (Plzeň sice také není nejblíž, ale z Bautzenu by se mohlo posílat po železnici).Pořizovací cena tramvaje NGTD12DD je v přepočtu asi 75-80milionů korun, což je kapku moc, nicméně řidič se kterým jsem komunikoval si tramvaje velmi velmi pochvaloval.Poršetrou jsem jel ("engétéčku" se sice nevyrovná) ale zdála si mi v pohodě, interiér se dá upravit vždy.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Neni to jen o penezich ale i o tom ze MY JSME NEJ...co potrebujeme si vyprojektujeme a vyrobime a pak se vitezoslavne placame po zadech...my uz nejsme velmoc ve vyrobe tramvaji protoze nas posledni uspesny vytvor byla T3...a na jejim zaklade opet stavime dalsi vozidla???


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Me koncepce 3W proste nesedi kvuli tem NP prostorum u 2. a 4. dveri...pripada me to jako kdyz vezmete KT8 vyriznete u zminenych dvojic dveri diry do podlahy a to vse v karoserii T3...cely je to postaveny na hlavu pac takhle rekonstruovat do nekoncna nelze...wana je idealni vozidlo ale na jeho zaklade vymyslet dalsi vozidlo uz je tupost ceskeho naroda...budoucnost miri ke 100% NP tramvajim s NEOTOCNYMI podvozky ci jeden schod a otocne podvozky ale s tim i k odpovidajicimu kolejovemu svrsku...takze bud muzeme pomalu zacit opravovat koleje a jet vzhuru novym zitrkum pomalu a jiste nebo nakupovat 3W coz je vozidlo ktere tady vydrzi minimalne 30 let...takze co si vymyslime ted nas bude provazet hodne dlouho a recyklovat T3 donekonecna nelze...abych zase neprudil neuznavam ani 14T nejen kvuli celum ale predevsim jednomu schodu nad podvozky a podelnemu sezeni i kdyz skodovka zvlada dva miniaturni schudky a vylucuje tak podelne sezeni...jen me strasne mrzi ze CKD nedokazalo dotahnout RT6 do konce a ted bysme nemuseli vymyslet takovy s prominutim voloviny a pomalu se vzdalovali od zapadu...jo a btw. v poznani neni svrsek vubec idealni, penez taky moc nemaji a jezdi si v RT6 a Combinech...jen tady to nejde ze?


Drážďany jsou pěkné, to bezesporu, ale.. v celé délce nízkopodlažní tam nemají ani jednu tramvaj (všechny mají v interiéru schody). Otočné podvozky z nových tram má jen NGTD12DD (a NGTD8DD, ale ta myslím ještě nejezdí). Tady bych si dovolil podotknout, že nejprve v Drážďanech nakupovali NGT6 a NGT8 s pevnými podvozky a později přešli na tramvaje s otočnými podvozky - proč asi?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Byl jsem v Drážďanech se vydat na pět dní za spolužákem a za MHD.Tramvaje typu NGT6D a NGTD12DD (+ T4 a jiné potvory, které tam jezdí) jsou úplně parádní.Například trať linky 4 (nedávno rekována) z Dresden Laubegast zasahuje několik kilometrů za Drážďany (pomalu až do okresu Míšeň- Radebeuler, Coswig, Weinbohla).Do Weinbohly jezdí tramvaje NGT6 v intervalu 30 minut, zbytek jezdí do Radebeuler Ost (interval 10 minut).Trať je krásná v tom, že je jednokolejná (jen vždy před zastávkou se zdvoukolejňuje).Tramvají se jezdí tak rychlostí 70km/h, na výhybky tak 50km/h a vozy to zvládají krásně, no otočné podvozky..., kvalitní a spolehlivé tramvaje, v celé délce nízkopodlažní... .Zajeďte do Dresden a svezte se... .

Jinak Tatry T4 jsou také parádní, v Lipsku k ní mají dokonce nízkopodlažní vlek, takže T4+T4+VV[/list][/list]


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V západních státech jsou na dopravu uvolňovány daleko větší peníze, proto si mohou dovolit investovat do kvalitního kolejového svršku a mohou si nakupovat tramvaje (údajně lepší koncepce). V Brně nejsou peníze ani na rekonstrukci trojúhelníku Česká-Joštova, který je v bídném stavu. Nedávno na celém trojúhleníku byla snížena rychlost na 10km/h.
Můžu uvést taky krásný příklad rekonstrukce oblouku v Brně. Před nedávnou dobu proběhla výměna oblouku Svitavská-Vranovská, který byl ještě v poměrnbě dobrém stavu. Bylo do něj povoleno jet 30km/h a bylo toho taky využíváno a ani to neházelo, naopak po výměně je na něj povoleno jet 15km/h, ale nikdo by si ani rychleji jet netroufl, protože by vypadl, i tak vůz dost hází.
Prolízačková koncepce je, jak vidno, věc názoru, ale v případě PCC ty schody někde být musí, tak je jedno, jestli v interieru nebo při vstupu do vozu. 3w obousměrná být může a taky ji v ostravě plánují stavět.
Naše síť ještě není v tak hrozném stavu, ale bylo by třeba akutně vyměnit několik úseků, ale nejsou peníze. Zvětšení rozteče je výborné, už třeba kvůli míjení vozů KT8, ale nepředpokládám, že je v Brně možné, aby šly ruku v ruce rekonstrukce tratí s nákupy vozů.
Wany ve spojení s vlekem jsou dle mého názoru plýtvání NP vozidel, ale v zásadě proti tomu nic nemám, ale jak se ukazuje, VV60LF asi taky není nejvhodnější řešení.
Neříkám, že polovodičové výzbroje jsou neporuchové, ale konkrétně u TV14 je příčina neúspěchu hlavně nedostatek náhradních dílů. Co se týče šetrnosti k tratím a bezúdržbovosti je stále nejlepší T3 se zrychlovačem, čím je vůz novější, tím obsahuje více elektroniky, která se kazí...

Jinak nechci zarytě tvrdit, že Vario LF3 je ideální tramvaj, ale ze současné nabídky je pro města v České republice to nejlepší řešení. Navíc, ideální tramvaj neexistuje.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno ostrava uz se vozovym parkem zacina silne blizit brnu. Uz to byva co vuz to unikat.
Kdyz je tedy koncepce 30 let v kurzu, proc si ji tedy (tak vyhodnou a dokonalou) neporidili nikde jinde ? Nemecko, polsko . francie ...
Proc nakupuji radsi ty kolejovy brusy ? Proc radsi rekonstruuji kolejovy trate ?
Ony totiz kolejovy trate prispusobeny kolejovym brusum dokazou podstatne snizit opotrebeni oblouku, zrychlit provoz ( plynulejsi , rychlejsi najezdy do oblouku) a to i klasik .

Kvalitni, bezporuchova, to jsou i novy podvozky.
Vadi mi ta prolizackova koncepce a moznost vyuziti interieru, pripadne obousmerny provedeni.

Puvodni navrh byl ve snizenem provedeni v krajnich clancich a NP uprostred, To bych jeste byl ochoten akceptovat.
Kdyby tu zakazku vyhralo Trio a 5clanek trio, tak y by si protestoval? Nebo by sis pochvaloval ze konecne neco prijde ? Koncepce je zcela stejna.

Akorat ze tohle je parodie na NP tram a neni to reseni. Solo wany jeste berum jako reseni, ale dvoj a trojwany ani omylem.

V brne navic nastava dalsi problem , mame uzky zlabek a siroky obuti. To je sice vyhodnejsi pro jizdu na otevrenym svrsku , ale pro zakryty je to nahouby. Kdyz pak vetsin atram budto jede po asfaltu a v kolejnici ji vede pouze okolek, tak to taky zrovna neprospiva klidne jizde, To stejny i jiny useky (modrice, husova, pekarska ...) kde tram lita ze strany na stranu. nebo spatne podbity a nepodlozeny vyhybky. Staci se podivat u nadrazi jak jsou okolo vyhybek popropadany kostky.
Na velky casti site uz nejni co vic znicit.
Ted pri vetsich reko je jedinecna sance ruzny useky prispusobit novym podminkam a vozidlum. Jedna z mala veci se ted dari na rooseveltove a to zvetseni roztece v oblouku.
POkud nepujde ruku v ruce udrzba a obnova trati a modernizace / nakupy vozidel, tak z toho furt budem mit cirkus na koleckach .

Dokazu si tady klidne predstavit anitry s novyma celama, porsetry s celem ala wroclaw, a vedle toho 20-30 wan ve spojeni s vlekem.

Co se tyce poruchovosti vozidel , skus si zjistit kolikrat se s KT8 dojizdi do vozovny na poruchu, kolikrat umrou D5N na vyzbroj. On ani ten progress /europulse neni bezporuchovej. A pokud se k novym vozidlum a novy vyzbroji pricte i povestna pisarecka neudrzka (kladivo a nytovaci kleste pritel dilenaka) , neni se co divit ze anitry stojej. Staci se podivat co pisoarky udelaly s novou soupravou T3RF, nebo s T3R.
Do pisarek uz opravdu patrej akorat cedulovy odporovy sroty, nic vic si nezaslouzej. Tam dojezdit a pak vyradit.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
manil píše:
Celý příspěvek!

Naprosto a bezvýhradně souhlas !!! :!: Mluvíš mi z duše !


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 lis 2024 18:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]