Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 17    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další
Autor Zpráva
Offline
7283
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?

To ti bude vždy záležet na intervalu. Dnes jich tam v PD jezdí 16, k tomu jeden přejezd 01002. Takže cca 22-25 ks musí být ve stavu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert píše:
Z Liberce. sarcastic

Jo, nejlépe ty T3P, co už koupili ojeté z Olomouce :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
449
24 lis 2017 11:40
možná to tu už někde padlo, ale zeptám se jak blbec, kolik šalin je vlastně potřeba čistě pro 8?


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Z Liberce. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3737
08 čer 2005 23:12
To, že je něco na papíře, ještě neznamená, že to tak bude i v reálu.

A co nákup ojetin? I když teď už mě nenapadá co a odkud.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
Podle smlouvy je zaručená životnost 45T 25 let. Takže těch 30 roků to v pohodě dá...


Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: jasně, rovnoměrná obnova je určitě lepší. Je otázka, zda i nově pořizované vozy budou mít 30letou životnost.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
To že se píše o 20 ks ještě neznamená, že se nemůže přiobjednat kdyby se časem ještě našly peníze, ne?
KT8N by mohly mít životnost ještě o něco delší než KT8. GAO už se jim délaly nebo ještě ne?
Pár KT8 se asi bude muset udělat GO, což je takové flikovací řešení tak na 10 let, ale na katastrofu to zatím nevypadá?
Výběrka se časem asi nějaká budou zase muset vypisovat, ale na pár let by to stačit mohlo, ne?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
808
25 led 2006 09:46
Rovnoměrná obnova vozového parku je ideál, jenže Brno v tom má stále velký dluh. Podařilo se nahradit všechny verze K2 tramvajemi EVO2. Dvacet 45T tedy asi nahradí KT8, ale mluví se, že pět z ních i pražské soupravy T6.
Fakt je, že KT8 dostávaly GO postupně, takže i postupně v průběhu let budou najíždět km do vyřazení. A co zbylé T3 a ostatní T6. Budou se dělat ještě nějaké GO těchto vozů? A než se zbavíme všech KT8, T3 a T6, tak pomalu přijdou na řadu Anitry a Varia.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
MartinV píše:
Když pominu těch 5 již objednaných, tak se jedná o 5 kusů ročně. Samozřejmě, díky za to. Ale teda nejedná se o Bůh ví jak rychlou obnovu vozového parku.


V Brně jezdí (pokud se nepletu) nějakých 270 kousků. Při řekněme třicetileté životnosti to představuje obměnu 9 ks ročně. Takže letošní várka draků a 45 je tak akorát. Nebo by sis to představoval jinak? Ale pak by zase někdo jiný mohl (víceméně právem) brblat, že se nakupuje naráz a že to bude představovat problém potřeby nárazového nákupu za těch 30 let.


Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když pominu těch 5 již objednaných, tak se jedná o 5 kusů ročně. Samozřejmě, díky za to. Ale teda nejedná se o Bůh ví jak rychlou obnovu vozového parku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Jsem trochu jízlivě poznamenal na Facebooku, jestli to do roku 2025 stihnou, když zatím máme v Brně dva kousky a bylo mi napsáno že do konce dubna jich bude celkově 5.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na čtyřicet kousků.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A na kolik celkově je ta opce?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
DPMB na svém facebookovém profilu informuje o získání dotace na patnáct vozů 45T. Do konce roku 2025 by jsme jich mu měli mít dvacet :applause:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Má nějaký hlubší důvod nasazování 45T na jiné linky než d8? Včera jsem ji viděl na d6, zažil jsem ji i na d2.

Vypravování 45T je poplatný tomu, že ty vozy jsou pořád ve zkušebním provozu. Tím pádem je zapotřebí zaškolený řidič a kurz začínající i končící v Medlánkách. Například na víkendové osmičce je pouze jeden kurz, který tohle splňuje. Z těch 10 kurzů co na osmičce jsou, 4 začínají na Jírové, další 4 tam končí a jeden končí v Pisárkách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
A proč ne?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Má nějaký hlubší důvod nasazování 45T na jiné linky než d8? Včera jsem ji viděl na d6, zažil jsem ji i na d2.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Uvědomte si, že prázdninový jízdní řád může být dělaný i kvůli řidičům a řidičkám, který mají doma děti a chtějí - kupodivu - na jarňáky taky dovolenou, aby mohli s nima jet na hory, nebo být doma. A ti lidé najednou chybí. Nebo řidiči podle vás nemají nárok na dovolený a rodinný život?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No pokud ti lidé co tvoří JŘ jezdí do práce autem, tak asi ani nepoznají, že udělali něco špatně.

Z pohledu řidiče OA musím říct, že je tento týden na silnicích mrtvo, všude se dá krásně zaparkovat, na klasických špuntech jsou kolony do pár minut, prostě je to na tom provozu znát.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ty VŠ studenty můžu potvrdit, zrovna ve středu jsem jel kolem sedmé večer ze špitálu na Lesnickou a od kampusu až po botanickou zahradu jich jelo fakt dost, úplně narváno nebylo, ale skupinky se tvořily.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Ony taky nejsou prázdniny jako prázdniny. O jarních prázdninách jsou pořád v provozu vysoké školy, kde se v létě neručí. Takže pořád musí MHD o jarních prázdninách převézt velké množství VŠ studentů, na což zřejmě tvůrci JŘ úplně nemysleli a pod pojmem prázdniny si představili dovolenou a moře.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Ono paradoxně, možná by mi ani nevadily delší intervaly, ale to, jak to rozbíjí přestupy. Tohle ale píšu v kontextu toho, že normální JŘ je po 5 minutách (pak 10 a 15, jak to prostě bylo za „starých dobrých časů“, a prázdninový to zvedá o minutu).
Míň lidí… V práci jsme přes nějaké ty prázdniny byli všichni. Jo, možná na pár dní 1 člověk nebyl. Prostě (v podstatě) všichni pracují i o prázdninách. Což je pro DPMB asi naprosto nepochopitelné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: zase to nemůžeš srovnávat s běžným pracovním dnem. O prázdninách je ta poptávka po přepravě o něco nižší, takže lehce delší intervaly byly odůvodnitelné, hlavně ekonomicky. Ale úplně zrušit ranní špičku je na facku.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: „Světe div se, někteří lidi jezdí do práce i o prázdninách.“ Tohle DPMB nepochopil. Myslí si tam, že když jsou prázdniny, tak jsou asi jediní, co pracují. Protože kdyby to chápali, tak by nic jako prázdninový JŘ neexistovaly. A jejich existence je urážkou všech, co pracují i ve dnech, které DPMB považuje za prázdninové.
Souhlasím s tím, že bychom neměli hledět na to, že Brno má „jen“ 400 000 lidí. Intenzity tu na nějakou verzi toho, co lidi budou nazývat metrem, jsou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 03:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]