Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

Záleží na konkrétním typu. Interiér KT8D5N je v pohodě, u KT8D5R.N2 je to horší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No bohužel vznikala v době, kdy v Německu vyvíjeli 100% nízkopodlažní tramvaj. Holt jsme byli tady na Východě vývojově hodně pozadu. Ale design KT8 mě dodnes nepřestává fascinovat, zatímco jiné lidi provokuje.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Vario1523 píše:
Chystá se GO dalších souprav

Doufám, že ne.

Rekonstruovaný interiér se snaží naprosto popřít původní design odpovídající době, ve které byl navržen. Ponuré tmavé prostředí, honosné hranaté tvary, jednoduchost, estetičnost a elegance. To jsou typické designové prvky brutalismu a jemu podobným stylům používaných v 70. a 80. letech. Bohužel jsou tací, kteří tento styl nechápou, doteď mu nepřišli na chuť a snaží se ho znevažovat. Viz rekonstrukce vozů 1231 a 1232.

Jinak samozřejmě vím, že ne všechno z té doby je povedené. Postavilo se i spoustu hnusných barabizen (např. některé nevhodně umístěné paneláky). Ale zrovna tramvaje T5, T6, KT4 nebo KT8 řadím k těm povedeným výtvorům.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
O víkendu jsem měl konečně štěstí na generálkované pražandy "nerezky" 1231+32. Interiér neskutečně prokoukl, je to moc pěkně udělané. Zaujalo mě, že z kachen (do kterých táhne) se odstraňují ty zástěny u dveří, ale tady (u dobře těsnících dveří) zůstaly. Měl bych dvě otázky: Chystá se GO dalších souprav? Minimálně ty první čtyři by ji potřebovaly. Druhá otázka se týká hlučnosti: Proč jsou brněnské T6 o tolik hlučnější, než ty pražské? Způsobuje to jiná podlaha?


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Robert píše:
Já tedy doufám, že Anitry přes své nesporné zápory ještě nějakou dobu vydrží.

To by asi každý kaštan i šotouš, ale ruku na srdce - jak moc je reálné, že se na nich udělá GO? Proto bych se radši držel při zemi a budoucnost draků v soupravách bych viděl spíš jen do konce provozu Aniter. Pak by kapacitu K2 převzali sólo draci a zbytek kapacitoru soupravy.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Evo1 nikdy! Stačí styl, jakým nakupuje Olomouc, pěkně kus ke kusu, skoro jak u Vyčítala, když strejda vynášel díly na Cadilac. "Vylez ven z tý ozdoby, koukej říct rok výroby." :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Já tedy doufám, že Anitry přes své nesporné zápory ještě nějakou dobu vydrží.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
TMB píše:
Na lince 12 bych radeji viděl standardní soupravy v kratším intervalu. Ale jinak by bylo lepší řešení. K2 už z provozu skoro zmizely, tudíž další EVO2 budou navíc. Co takhle k nim pořídit pár sólo EVO nebo vytvořit dalších pět dvojic EVO2?

Já bych budoucnost EVO2 viděl spíš jako náhrada za Anitry. Pokud se budou provozovat výhradně sólo, tak by to mohlo stačit.


Offline
819
25 led 2006 09:46
Na lince 12 bych radeji viděl standardní soupravy v kratším intervalu. Ale jinak by bylo lepší řešení. K2 už z provozu skoro zmizely, tudíž další EVO2 budou navíc. Co takhle k nim pořídit pár sólo EVO nebo vytvořit dalších pět dvojic EVO2?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB v tématu Škoda 45T píše:
...Dvacet 45T tedy asi nahradí KT8, ale mluví se, že pět z ních i pražské soupravy T6...

Osud pražských T6 je "pouze" dojezdit ve dvojicích? Nebo je možné, že by se z nich udělaly trojičky? Přece jenom po zprovoznění "žabovřeského" tunelu by se pár kapacitních souprav hodilo (resp. přesné počty neznám, kolik bude potřeba na pokrytí 1 a 12, a zároveň tak nějak doufám, že budou pokryty soupravami 3×T6/2×EVO2/LF2+LF1).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Viděli jste na té "slavné" GO 1231+32 to "vlnobití" místo plechů na bocích?? ](*,)
Ať se zajedou podívat do Prahy na jejich řadu 8xxx a rovné plechy a laky na tom!


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ta sedadla jsou nová, nebo recykláty z wleků a dalších vozidel?


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
To se jako vážně vyměnily dvojsedadla za jednosedadla? :sad: :pray:
Osobně mně i ta původní sedadla přišla pohodlnější.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
Já bych se zeptal, pokud to tu nezaznělo, ale proč zrovna u soupravy 1231+32 došlo k takové rozsáhlé generálce, narozdíl od ostatních expražand?

Údajně kvůli technickému stavu vozových skříní, který byl horší než u ostatních vozů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
škoda uspořádání 1+1 i po GO, u těch novějších pražských T6 beru 3 řady sedaček jako velkou výhodu oproti klasickým T3...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych se zeptal, pokud to tu nezaznělo, ale proč zrovna u soupravy 1231+32 došlo k takové rozsáhlé generálce, narozdíl od ostatních expražand?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Fotky interiéru a kabiny soupravy 1231+1232 se objevily na transphotu:

Interiér:
https://transphoto.org/photo/1713673/?vid=17363
https://transphoto.org/photo/1713602/?vid=17363

Palubní deska:
https://transphoto.org/photo/1712806/?vid=17363


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nemáte někdo fotky interiéru 1231/1232?


Offline
1
05 led 2023 19:56
Dobrý večer, z jakého důvodu se na lince 6 neobjevují vozy T6A5, načež na lince 7 nově každý pracovní den ve večerních hodinách ?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Alanis píše:
Jaký může být důvod vyměňovat světla na T6, když se pořizovali jako lowcost náhrada za T3, lehce opravit, změnit polaritu a šup do provozu?

Ta změna světel znamenala jistě další komplikace, předpokládám že tam bylo i nějaké schvalování ze strany DÚ atd. Nějak nemůžu přijít na ten přínos.


Tak určitě tam budou výhody typu lepší svítivost, nebo bezúdržbovost. Tahle souprava prošla narozdíl od ostatních ex-pražských T6 generálkou, takže v tom rozsahu prací už se to ztratí..


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Koukám na kartu té 1231 a má tam dnešní záznam 800/21, takže asi nějaká jiná zkušebka nebo TBZ.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jako pravděpodobnější vnímám přetah na TBZ.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ráno u Semilassa směrem k městu k vidění velice zajímavá souprava - 1544+1231. Přetah do Pisárek?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Už někdy před pár lety se řešilo, že u těch čelních světlometů jsou nějaké problémy s náhradními díly. Tak třeba to je ten důvod. Možné je leccos, ale moc se mi nezdá, že by někdo takovouto výrobně složitou úpravu dělal jen tak bez pádného důvodu.

Například Tallin má podobně upravené všechny KT6 a myslím, že většinu KT4. Jedna obdobně upravená KT4 je i v Szegedu. A třeba zase KT4 v Gorlitz mají LED, které tvarově vypadají jako původní světlomety. Řekl bych, že stejné jsou použity i na Combinech v Postupimi.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1389 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 21:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]