Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS: K rekoparodii to má celkem daleko, když je to kompletní novostavba. Využití koncepce PCC jen dokazuje, že technologie 30. let je stále v kurzu, protože je kvalitní a bezporuchová. 3 nízkopodlažní prostory, na které často nadáváte, rozhodně nejsou na závadu, naopak. K většímu prostoru ve voze je takto aspoň bezbarierový přístup. Kdyby byl NP jen střední článek, cestující by při nástupu do vozidla v krajních článcích stejně museli překonat schody, takže je poměrně jedno, jestli jsou v interiéru nebo u výstupních dveří.

Čím dál víc mám pocit, že Ostrava jako jediná ví, co chce. Kupuje (staví) osvědčené tramvaje a provádí vynikající rekonstrukce (3w, wana) a má nejkomfortnější trolejbusy a autobusy (Solaris). Po stránce vozového parku je Ostrava na špičce v republice. S jízdními řády je to horší...

Současně si nedokážu představit, až do Brna přijde dalších 100 tramvají s neotočnými podvozky. Toto bývá hodně podceňováno, ale faktem je, že koleje půjdou neskutečně rychlým způsobem do "řiti", že budou muset být neustále měněny, zvláště vyhýbky, tramvaje (jako ostatně jsou Anitry) budou poruchové... DP toto finančně vydrancuje... Nejhorší na tom je, že výběrová řízení jsou vypisována nesmyslně, ušitá na míru vždy "spřáteleným" firmám. Celé je to o jen politice! Nikdo nehledí na to, jaká je vlastně kvalita a vlastnosti vybíraného výrobku. Navíc tramvaje vybírají lidé, kteří pomalu ani neví, jak taková tramvaj vypadá... To mě neskutečně štve!


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Izzy píše:
Myslim ze nas ceka akorat tohle:

parodie na anitru :-(


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslim ze nas ceka akorat tohle:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
manil píše:
PvvS: Je zajímavé, jak jsi změnil názor z extrému do extrému. Nedávno jsi 3w zarytě bránil, teď je tomu přesně naopak. Tenkrát jsi tvrdil, že na 3w bude za 20 let starej max. řidič a že na naše koleje nic jiného nelze, s čímž souhlasím, ale najednou ti vadí koncepce PCC apod.


Nikoliv, psal sem ze na ty rekoparodii je z puvodniho vozu starej akorat ridic, nikoliv za 20 let. To uz tu doufam nebude nic z tehle rady


No buď jsou schody hned za dveřma nebo kousek dál.. A já bych si tam nahoru klidně stoupl, nevím proč by ne..


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Zbytecny proto ze je rozdeluje dve pres pul metru vysoke hory se trema schodama...a tam si nikdo nestoupne krom tech par sedacek...a nebyt toho sou krajni clanky vyuzity po cele sve delce...


Izzy: proč je podle tebe NP prostor u druhých a čtvrtých dveří zbytečný?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vcelku napisu jednoducho vec: Designove je 3W nadherna ame osobne by stacila jedna vec-NP prostror pouze ve strednim clanku...krajni klasicky ci pripadne lehke prolomeni podlahy ala Kvatro...v soucasne podobe se tremi dourami v podlaze to neni to prave orechove...vzdyt i u reko KT muzeme vyriznout wany v krajnich clancich, hodit tam vyzbroj a udelat NP prostor i u druhych a ctvrtych dveri...ale to je naprosta zbytecnost...takze VarioLF3 klidne ale s NP prostorem jen uprostred...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Je mi velice líto, že mi tato diskuse díky mé dovolené unikla, ale i tak musím na pár věcí reagovat.

Trojwana, i přes to, že je postavena na koncepci PCC je po technické stránce to nejlepší, co může být. (otočné, všechny hnané podvozky...). Rozložení interieru je podle extrémně se různcích názorů otázka vkusu, ale rozhodně není špatná. 14T, s pevnýma podvozkama a dalšíma neduhama, je stavbou interieru podobná 3w, navíc má nežádoucí prvky, jako sedadla kolmo na směr jízdy, 1a1/2 sedadla atd.

PvvS: Je zajímavé, jak jsi změnil názor z extrému do extrému. Nedávno jsi 3w zarytě bránil, teď je tomu přesně naopak. Tenkrát jsi tvrdil, že na 3w bude za 20 let starej max. řidič a že na naše koleje nic jiného nelze, s čímž souhlasím, ale najednou ti vadí koncepce PCC apod.
Musím ovšem souhlasit, že snižování výkonu u 3w je nesmysl. V zimě jsem zažil sólo 1560, které úplně chcípl přední podvozek. Tenkrát ani za pomoci písku nemohla vyjet pouze na zadní smyčku v Králově Poli nádraží a následně nezvládla ani rozjezd ze zast. Semilasso.

ds: tento názor v dp určitě nepževažuje. Nákup 14T je z 90% politická záležitost, na výsledek konkurzu v dp nadávají od mechaniků přes řidiče až po vedení. I jim by se trojwana líbila nejvíce...

2All: Myslím, že nikdo nemůže popřít, že po stránce cenové a technickoparametrální vyhrává Trojwana. Její kvalitu podtrhuje fakt, že po ní se zájmem pokukuje DP Liberec, který se zřekl nákupu jakýchkoliv pasqvilů s pevnýma podvozkama.


Offline
73
30 čer 2005 15:46
Přesně tak už je jen samostatné Srbsko (Bělehrad) a samostatná Černá hora (Podgorica)... Ale to už je docela off topic...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
mendlman píše:
Co jsi myslel tou Jugoslávií? Já tam z téhle oblasti našel jen chorvatský šaliny ze Zagrebu... No, ale když se nad tím ještě víc zamyslim, tak mi dochází i další blbost - Jugoslávie už přece neexistuje... :wink: Radši se nad tím nebudu dál zamejšlet...


Jugoslávie nadále existuje coby malinkatá republika.
---
Aha, oprava, od roku 2003 už neexistuje ani ta malá. :)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Sorry, že se ještě vracím k Poršetře... Včera jsem s ní jel a to nastupování (teda spíš nenastupování) předníma dveřma se mi teda vůbec nelíbí. Udělat to jak v Anitře, líbilo by se mi to i v Brně. Zdá se mi, že do zatáček tolik necuká, jak naše Anitry. Co se týče vzhledu, no, není to bomba, ale jde to, u nás by mi to rozhodně nevadilo.


Offline
73
30 čer 2005 15:46
PvvS píše:
doporucuju si projit
http://skyscrapercity.com/showthread.ph ... ge=1&pp=20
co kde jezdi , trebas i jugoslavie.


Co jsi myslel tou Jugoslávií? Já tam z téhle oblasti našel jen chorvatský šaliny ze Zagrebu... No, ale když se nad tím ještě víc zamyslim, tak mi dochází i další blbost - Jugoslávie už přece neexistuje... :wink: Radši se nad tím nebudu dál zamejšlet...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
stredni podvozky sou odlisny snad jen provedenim kolebky a tam nebude moc velkej rozdil oproti KT8 ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
krajni podvozky by mely byt zamenny , vyzboj europulse, vnitrni sou jiny


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nase T3R.EV urcite ne...koncepcne ano ale provedenim sou komforty jiny...


Podvozky a výzbroj LF3 by ale měly být hodně podobné jako u T3R.EV, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tohle by bylo vcelku rozumny reseni , asi pro obe strany .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
doporucuju vzit v zime soupravu T3P ,u kazde vypnout jeden podvozek (a zadni, B predni) a otestovat.I naprazdno to bude bida, samy skluzy. Fyzika se neukeca.
Jak se muze hybat s vyzbroji, kdyz je napevno na streche? pod zbytky krajnich clanku se nic nenacpe. vyzbroj je umistena tak ze zatezuje vnitrni podvozky.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
podvozky, vyzbroj.

Podvozky jsou z 99% jiný než u jakýkoliv Tatry (komforty, motory, kolejovky, vypružení), výzbroj totéž, to je ta mylná představa o zastaralosti...
Podvozek z T3 na LF3 nepoužiješ, kdyby ses posr... Teda samozřejmě že jde udělat cokoli, ale vyjde to dráž než nové. Pod T3 nacpeš i podvozek z metra, ale proč, že ?
PvvS píše:
v zime bude dost poznat kolik kol tahne.

Nejen v zimě, ale znova opakuju, že potáhne v obou případech osm kol stejnou váhu stejnym výkonem. Rozložení hmotnosti se dá do určitý míry upravit umístěním výzbroje.
PvvS píše:
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=254520&page=1&pp=20.

Haag a Barcelona hezký, než Vídeň, Amsterdam, Düsseldorf a Rotterdam to je zlatá trojwana....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ukoncil bych to tim ze koncepcne je lepsi KT8N, K3 nez mit NP prostor vsude pac jedine misto co vam zbude je prostor mezi podvozky a v krajnich clancich pac na te hore nad kloubem vam nikdo stat nebude...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Demon píše:
Tak tolik shodných dílů se stávajícíma vozama zase nemá, momentálně mě dokonce nenapadá nic podstatnýho.... (prkotiny jako okna, dveře, apod. nepočítam)
Poměr hnaných/nehnaných neberu, shodně čtyři nápravy hnaný, váha totožná, výkon totožnej...

podvozky, vyzbroj
zajimavy je ze pomer hnanych/nehnanych je dost podstatny cislo v zime bude dost poznat kolik kol tahne. On se ten vykon musi taky necim prenest. A taky jejich pomerny zatizeni. U 16T je rozlozeni hmotnosti na hnany podvozky podstatne lepsi jak u orezany 3wany. u 3Wany je vetsina vahy na vnitrnich podvozcich krajni sou odlehceny. u 16T je diky nehnanymu stredu a kratsim clankum vaha delena skoro presne v pomerech. To uz bude na trakci hodne poznat. Kazdej podvozek navic znamena i valivy odpor navic, cimz se zvysuje spotreba energie. Navic se vuz prodrazuje o jeho udrzbu.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Hmm opravdu to vychazi stejne ? Podle myho je 66% adheze ,¨po nekud vic jak 50% adheze,navic je jinak rozlozena vaha.
Kazdym takovym resenim ale vznika uplne novy vozidlo, ktery straci tu jedinou vyhodu kterou 3wana ma : shodny dily se stavajicima vozama CKD Tatra .

Tak tolik shodných dílů se stávajícíma vozama zase nemá, momentálně mě dokonce nenapadá nic podstatnýho.... (prkotiny jako okna, dveře, apod. nepočítam)
Poměr hnaných/nehnaných neberu, shodně čtyři nápravy hnaný, váha totožná, výkon totožnej...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
doporucuju si projit
http://skyscrapercity.com/showthread.ph ... ge=1&pp=20
co kde jezdi , trebas i jugoslavie.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm opravdu to vychazi stejne ? Podle myho je 66% adheze ,¨po nekud vic jak 50% adheze,navic je jinak rozlozena vaha.

O ty podvozky jde, ja zde predkladam pouze overeny reseni, zadny vymysly. On otiz otocny podvozek pod kloub neni az takova sranda jak se zda. Za prve tento podvozek musi umoznovat pohyb ve dvou osach , tedy otaceni a naklapeni. Bocni posun neni tak vyznamny. Na ploche torne neni mozny ohyb, navic podvozek je ke skrini drzen pouze silenbloky, nebo tlumici. Oboji dost podstatne snizuje jeho moznost otaceni. Cep se tam nevleze. jedina moznost je pouzit podvozky jinyho vyrobce, s mensim prumerem kol a jinym provedenim, cimz tam vznika schod.
Kazdym takovym resenim ale vznika uplne novy vozidlo, ktery straci tu jedinou vyhodu kterou 3wana ma : shodny dily se stavajicima vozama CKD Tatra .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 18:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]