Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
18
11 zář 2016 17:32
https://navrhy.damenavas.cz/w/detail-navrhu/94


Offline
429
24 lis 2017 11:40
Bokovnice tam nejsou? Řekl bych, že velký podíl má ten oblouk malého poloměru a napadla mě možná blbost, ale jestli s tím mazáním, který právě tohleto částečně řeší, není problém skrz ten podélnej sklon..


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Osobně bych řekl, že hluk narůstá s jízdou od Západní brány na Osovou, vyšší rychlost a jízda dolů plus do zatáčky, kde to skřípe. Asi by to chtělo dodělat stacionární mazání, jako třeba na Mendláku nebo na Jugoslávské, no a pak ty pryžové bokovnice. A ppokud by ani tohle nestačilo, tak ještě může dojít na nějaké panely přímo u vrat na Osové na stěnách, teprve pak by to připomínalo metro.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: nejde tolik o samotnou jízdu v tunelu, ale hlavně o průjezd spodního oblouku tunelu (tedy u výjezdu k Osové). Skoro bych řekl, že i bez tunelu průjezd tímto obloukem vydává hodně hluku. Škoda, že zatáčka není třeba trochu naklopená.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Toto jsem říkal už při první jízdě tunelem a říkali jste že je to normální jako v metru, říkal jsem že ne, ale prej jo. Já si to nemyslím, ale myslím si, že je tam ještě hodně místa v kolejišti, kam lze dát pryže a odhlučnění a dřív nebo později se to určitě bude muset řešit, až v létě lidi otevřou okna, budou to vnímat daleko víc než nyní a bude jim to vadit.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Jestli se nepletu, tak vyhodnocení dodržení hlukových limitů je jednou ze součástí zkušebního provozu, který právě u stavby běží. Pokud normy splněny nebudou, tak to DPMB jako stavebník bude muset řešit. Analogicky jak ŘSD u tunelů Dobrovského.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když tak na Osové poslouchám každý den to pištění z tunelu, tak si říkám, jestli dojde k nějakému odhlučnění.
A zda to vůbec splňuje hlukové limity? Rozléhá se to po poměrně širokém okolí.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Aby to nebylo celoud dobu. Mám pocit, že třeba v Bratislavě pod hradem se taky v tunelu svítí (matně si to tak vybavuju).


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ví někdo proč nebo do kdy se bude svítit v tunelu ke Kampusu?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
A ty brány na začátcích tunelů se na noc zavírají?


Offline
31
30 kvě 2019 09:36
U zastávky Západní brána mě překvapilo, jak špatně - jestli vůbec - se dá zajistit proti vandalům. Při vstupu z povrchu jsou tam pouze rolety, které se dají stáhnout dolů. Neplánuje se tam ještě nějaká stavba, která to celé ohraničí? Bojím se aby nedopadla jak Jírova.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
To se poddá... Na Jírově taky (už) nic není, dříve tam ale snad nějaké ukazatele byly. A musíme přiznat, že na Jírově je změna nástupiště podstatně složitější než na ostrovní zastávce, kde teoreticky stačí "čelem vzad".


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Nelze srovnávat s nástupištěm metra, které je dlouhé 100m a mnohonásobně širší. Také obvykle tam vedou minimálně dvoje schodiště, takže tam lze snadno ztratit orientaci. Zde to opravdu nehrozí.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasně, dostatečné to asi je. Ale (zvlášť, pokud to někdo srovnává s metrem) označníky jde přečíst z jednotek metrů, a ostrůvek není tak malý, aby třeba hůř mobilní člověk stihl dojít na správnou zastávku, když už vůz přijíždí (v té chvíli teprve vidí, co má za konečnou na tablech, navíc je to na znamení).

Asi bych čekal nějaké ukazatele od eskalátorů, ale možná čekám moc.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
MartinV : na co navigaci? Je to zastávka jako každá jina, nikde nemáš žádnou navigaci. Jak tu bylo napsáno na Kampus jde vidět a myslím, že směr na označnících a na panelech je dostatečný. Navíc jako všude i zde každý přijíždějící vůz má napsáno kam jede.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
MartinV: Ano, jako dobrý navigační systém slouží to, že na konečnou jde vidět :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ojin: na druhou stranu to má celkem dobrou funkci, když jdu na zastávku Osová, odjezd směr město. Z tunelu dobře dopředu slyším (v oblasti zastávky), zda se blíží tramvaj, a tedy kolik mám času dojít na zastávku. :D


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Já jsem ještě v sobotu odpoledne stál na lávce na Osové, když zrovna jela nějaká zkušební jízda. Napřed jsem myslel, jestli nepřistává letadlo, ten tunel funguje jako dobrá ozvučnice, bylo to slyšet už dost dlouho před výjezdem. Asi by mohl pomoct nějaký lepší povrch stěn (nějaké jehlany nebo něco měkčího), aby se to lépe pohltilo. Jinak v samotné šalině mi to taky přišlo v pohodě.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Má vlastně Západní brána nějaký jiný navigační systém kromě označníků zastávek a ELP? Tj. zda člověk po sjetí eskalátory zjistí, na jaké nástupiště se vydat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, a na Soukenické a Křídlovické byly nástupiště už sníženy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Kvůli kterým typům tramvají se vlastně dělají ty nízké nástupní ostrůvky? Je to jen kvůli vozům s výklopnými dveřmi? Vím, že kdysi to tu nějak padlo, jen si tím nejsem jistý. A trochu je škoda, že nemůžeme budovat tramvajové zastávky, kde by nástup byl pohodlný se stejnou úrovní nástupního ostrůvku i podlahy tramvaje.

A že jsme ty vysoké ostrůvky už postavit dokázali, úsek Vsetínská až Soukenická a myslím, že i zastávka Jírova.
Jen jestli u té Západní brány nebude problém v tom, že je v mírném oblouku...


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Robert: JJ uvnitř je to uplně v pohodě i v KT8, ta 45T je uvnitř pěkně tichá, bylo to pěkné svezení, ikdyž popravdě nechtěl bych sedět na těch sedačkách u dveří, to je takový no blbý. Příště vystup na Bráně a počkej až něco pojede.


Offline
7099
27 úno 2010 07:40
M píše:
Uvnitř tramvají mě ale hluk nějak víc nepřišel a nevadil.

Jel jsem tam dnes v 1760. Nevědět, že tak má být hluk, ničeho jsem si nevšiml. Samozřejmě uvnitř.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Záhada vyřešena, svítí tam žlutá, jak jsem předpokládal. Je to vidět na videu v předchozím příspěvku od M v čase 8:12 https://youtu.be/AOqPIBWtbaA?t=492. Za žlutou následuje blikající žlutá.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Dnes jsem se svezl tunelem:
https://www.youtube.com/watch?v=AOqPIBWtbaA
Ten hluk na Západní bráně je o dost vyšší než kdekoli v metru, takový randál jsem nezažil nikde v Praze, ani ve Vídni, v metru n německu a ani v Paříži, dokonce i nejstarší metro v Budapešti je tižší, naštěstí u vyjezdů z tunelu neni žádná zástavba, ale na Bráně když se vyleze nahoru tak je to dost slyšet, až se tam postaví domy, může to být problém. Uvnitř tramvají mě ale hluk nějak víc nepřišel a nevadil.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 dub 2024 06:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]