Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 59    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další
Autor Zpráva
Offline
117
26 čer 2014 22:31
Však schéma Drak taky nejspíš vzniklo v malování a nikoho to netrápí :-D


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Etrusan: myslíš karoserii Urbanu? To jo, souhlas. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
Chápu, že to sou peníze, ale měli by mít nějakou kontrolu kvality co na tom vozidle bude, tohle vypadá jak kdyby to nakreslilo děcko v malování.


Offline
86
15 črc 2021 23:22
Nová CVR - vůz 7685 biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
A mimochodem, ta chybějící závlačka, kterou tam někdo u NOVÝHO pedálu při montáži na vůz, kde byl starý pedál vyndán jako důkaz, nedal, tak to je teda síla. To čumim i já, a to rovnou říkám, že jsme schopni v DP taky občas vyrobit nějakej "zprasek". Ale toto je normálně napřesdržku. Ta nevypadla sama. Někdo ji tam prostě nedal. Nechtěl bych vidět další zákulisí toho a ani jinýho jejich autobusu a normálně by se měli řidiči domluvit a poslat tam nějakej opravárenskej audit anebo rovnou policajty spolu s nějakými nezavislými techniky třeba z STK. A jak opakuju, ano člověk je člověk a zapomene, přehlídne. Ale toto je mazec.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Autor článků je Dfens. Je to člověk, co dlouho dělal v automotive, konkrétně přímo u pedálů. Když se nehoda stala, tak ji nějak glosoval a podivoval se tomu, že by se to stalo kvůli pantofli, a taky tomu, že nikod nezkoumá autobus. V té glose se tehdy nabídl, že kdyby měl někdo kontakt na řidiče autobusu nebo jeho právníka, tak že by byl rád za kontakt, a nabídl odbornou výpomoc. K navázání kontaktu skutečně došlo a zbytek je v sérii pěti článků. Zpochybnil (nikoliv přímo vyvrátil) tu zaseklou pantofli, podivil se zachazení s důkazem tzn pedálem, zpochybnil ten kickdown atd atd. Za mně, přistoupil k tomu zcela profi a ma můj obdiv.

Za mně (a má to i v diskusi pod pátým dílem článku, jenom to tam dal člověk "Jenyk" protože mě tam nejde přispívat) to shrnu, pedál na 25Tr je stejnej, zaseklej ho pamatuju (vůz dlouho odstavený na dvoře), příčina v tom čepu jak popisuje Dfens. Jako dodatek doplním, že ten kus povolenýho krytu, za kterej znalec zasekl pantofli a dfens to tam má i na fotce, a který si řidiči prý povolují, je totální broskvovina, protože v tomto místě se nemá teplej vzduch vůbec jak vyskytnout (za tím plechem je sice radiátor, ale v dalsím obalu a k němu vede vzduch manžetou) a povolení toho plechu a jeho vyhnutí ven by mělo zcela opačný efekt, a to ten, že by do toho krámu tahlo jestě víc, než do toho táhlo normálně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Autor je d-fens.
No to jsem pochopil, ale není to úpně to, na co jsem se ptal. Na relevantnosti oponentury, byť jakkoliv smysluplné, moc nepřidá, zejména, když haním posudky odborně způsobilých osob a soudního systému, když se podepíšu jako "růžovej slon z hospody na rohu"

Tak on ten soudní znalec může být minimálně v té konkrétní věci diletant, případně jde cestou nejmenšího odporu - viník je přece jasný.
Samozřejmě, ostatně to je tam docela dobře popsáno a asi to i oba známe z praxe - já sám teď mám na stole posudek, který dokonce ani nezpracovala osoba k tomu způsobilá (resp. způsobilá k posudkům jiného oboru). A všichni k tomu přihlíží jako k nějakému zázraku. No a samozřejmě ukázat na toho, koho společnost obecně pokládá za viníka, je obecně nejjedodušší řešení - pak se ale soud nemusí vůbec nějakým posudkem a výslechem svědků zabývat.

Mně na tom celém zaujala ale věc úplně jiná, a to, že provozovatel, výrobce a i znalec dělají takové zásadní chyby jako likvidace a manipulace klíčových důkazů či neodborné dokumentování procesu vyšetřování - to bych považoval za mnohem horší věc než zpackaný posudek nebo výkřik nejasného autora na internetu.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Tak on ten soudní znalec může být minimálně v té konkrétní věci diletant, případně jde cestou nejmenšího odporu - viník je přece jasný.
Jen v Bělehradu měli tři podobné případy tureckých autobusů. A snad neprozradím nějaké tajemství, že jsme na základě "provozních zkušeností" i u našeho citybusu plynový pedál raději vyměnili za nový.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Autor je d-fens. A jak sám konstatuje, byl ve vývoji pedálů dlohou dobu, takže k tomu má co říci.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Spíš nezdroj, ale tak každej čteme něco jinýho, že jo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Dfens je nějaký relevantní zdroj informací? Mimochodem - kdo to vůbec napsal? Nějak tam nikde nevidím autora, což je škoda, docela by mě to zajímalo. Celkem to i dává smysl, ale nevidím důvod, proč to stavět nad posudky a vyšetřování, o což se autor celou dobu snaží.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 06 led 2023 10:48, celkově upraveno 1

Offline
88
26 dub 2011 09:13
Co na to řidiči a mechanici u nás?
https://dfens-cz.com/splaseny-autobus-z ... kcelerace/
Dle autora je to auto střep a ohrožení veřejnosti...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jako, kdo mohl čekat, že plyn tak dramaticky zdraží. Nákup plyňáků se v dané době zdál jako dobrý řešení, dneska už to tak nevypadá. Docela by mě zajímalo, v jakým to dojede stavu ze Zlína, když i 25Tr jim vydržely víc, než u nás.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Navíc bez šrotace původního vozidla by nebyla dotace na to nový. A osobně jsem zvědavej, jestli by případný odstavení nemělo vliv na hodnocení programu. Většinou tam bývá 5-10 let podmínka udržitelnosti.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nejspíš proto, že se pořídily nový autobusy na plyn; plynofikace byla zadání nejen v našem DP, byl to trend. V tomto ohledu se samozřejmě vyhození starých vyjetých vehiklů nabízelo. Taky se v jisté fázi života každé vozidlo dostane do stavu, kdy stojí víc na dílně než jezdí po městě a vzrůstají u něj náklady na tyto opravy, přičemž dramaticky klesá cena.
Jistě se mohlo zdát, a to i mě, když jsme si z Citelisů odstavených v Komíně brali díly, že pohledový stav vozu neodpovídá tomu, že by to mělo jet do šrotu. Jenže když to má odrovnanou převodovku nebo motor, tak - co s tím?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Proč jsme se teda svých citybusů a citelisů zbavili, když je teď budeme kupovat odjinud a v bůhvíjakém stavu?


Offline
821
25 led 2006 09:46
V DSZO s tím opravdu počítají.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Taky by mě zajímalo...


Offline
86
07 úno 2018 00:58
Brno-Žabovřesky
Kde jste na to přišel ?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Doufám, že místo sorek.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:
Copak je pravdy na tom, že sem půjdou citybusy/citelisy ze Zlína ? Starý nafťáky ? Že by se historie opakovala opačným směrem ?

Doufám, že ten šrot půjde na Slatinu. surprised


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Pak můžou pokračovat ve Znojmě.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Copak je pravdy na tom, že sem půjdou citybusy/citelisy ze Zlína ? Starý nafťáky ? Že by se historie opakovala opačným směrem ?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jak často se přelepují skla na dveřích u urbanů ? Už několikrát jsem si všiml, že sklo vypadá jako odlepený a odchlípnutý. Naposled včera tuším na 2028.


Offline
Uživatelský avatar

144
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
... a ty kančí řízečky! :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1451 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 00:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]