Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
826
25 led 2006 09:46
Propojení linek 32 a 65 je asi problematičtější s ohledem na průjezdnost Herčíkovy, v Řečkovicích jsou dvě konečné a dobíjecí místo vyžaduje investici.
Ale přejezdy z linky 32 na E56 by také šly zařídit - dokonce i pod dráty. A při troše dobré vůle i prodloužení E56 na Srbskou.
Nebo by se teoreticky, při intervalu 7,5 min na lince 30, mohly ve špičku pokrýt přejezdy na linky 43 i E56.


Offline
826
25 led 2006 09:46
Ale hlavní problém jsou klasické kloubové trolejbusy na lince 37. A o víkendech zase nejezdí linka E56.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Přejezd z 32 na 65 by nešel? Třeba s vybudováním nějaké dobíjecí stanice v Řečkovicích?


Offline
826
25 led 2006 09:46
Otázka je, zda to byl opravdu DÚ - tedy odbor dopravy MMB. Tam snad došlo i k personální změně. Ono v případě linky 35 vím, že to moc nevycházelo ani ekonomicky z pohledu DPMB, kdy by s ohledem na nabíjení musel být navýšen počet vozů na linkách 35/38/39.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: v tomto nápadu vidím jednu vadu na kráse (37->E56) - pokud DÚ nepustí parciál do pisáreckých tunelů, na Žabovřeské asi neudělá výjimku.


Offline
826
25 led 2006 09:46
Teď mě napadla hodně divoká možnost, ale teoreticky ne nereálná - přejezdy z linky 37 na E56 u bohunické nemocnice. S možností dobíjení u nádraží u Královo Pole, v nezbytném případě s přetrasováním po Rybnické. Sice by expresnosti trochu vadily linky 25 a 26, ale to by šlo zohlednit v jízdním řádu. Ani při dnešních odklonech tam autobus trolejbus moc nepředjede. A to neuvažuji možnost, že hlavně směrem z kopce ten parciál běžný trolejbus nakonec celkem klidně předjede. Samozřejmě po dokončení VMO Žabovřeská, což eliminuje riziko zpoždění.


Offline
826
25 led 2006 09:46
To mi zase DPMB ukradl nápad, ale jsem tomu rád. V podstatě přejezdy z linek 30 na 43 jsou asi za současného linkového vedení jediná možnost pro pravidelné využití parciálů. Nabízejí se různé další varianty, ale ty už vyžadují zásadnější změny.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Objevilo se to už loni v dodatku ke smlouvě mezi DPMB a městem.
https://www.brno.cz/documents/20121/340 ... 8073942871

Strana 25 dokumentu, resp. strana 3 dodatku 1a.


Offline
Uživatelský avatar

6622
21 pro 2005 17:01
Víte něco o tom, že by se t-30 měla v parciálech prodloužit do Soběšic? Bylo to v reportáži ČT.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
10
09 lis 2022 00:58
Od úterka 21.3. budou vybrané spoje a-601 a-602 a a-702 (a že jich není málo) v pracovní jezdit přes Šlapanice a Bedřichovice a zastavovat zde. Kvůli výluce u Rohlenky, která potrvá až do října. Mám pocit, že si místní zvyknou na pohodlí a kratší jízdní dobu regionálek proti t-31 a na podzim budou bojovat o vlastní autobus... Samozřejmě mám na mysli severní a východní část města, tedy ty, kteří to mají na vlak daleko.


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aha, tam jsem nekoukal, pravda. No ale tím pádem to moje provázání nové d-11 s posilami d-8 není v rozporu. Tak uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
P.Haluza: však dle návrhu z K reportu je Stránská skála obsluhovaná linkou 11 (přečíslovaná původní 10)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ta snaha udělat z d-10 linku s rozumným intervalem v kombinaci se Stránskou skálou je nesmysl. Daleko lepší by podle mě bylo naopak ponechání d-10 pouze v úseku Stránská skála--Nové sady v intervalu odpovídajícím poptávce s tím, že ve špičce by se doplnily posilové spoje na d-8 v úseku Nové sady--Novolíšeňská, k čemuž by se využily vozy z d-10.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
vlakofil: aktuálně je standardní interval 7/7/6 a vybrané linky ve špičce 5. Neznám linku s nějakým polovičním intervalem. To už je jaksi minulost.
Devítka jde v ranní špičce posílit vloženými spoji z Lesné do centra a zpět, jak tomu již bývalo. Jinak Juliánov byl ještě nedávno obsluhován intervalem 10 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Na ten návrh z K je třeba podívat se z hlediska intervalů - Lesnou má obsluhovat pouze 9, tedy linka s polovičním intervalem jedoucí denně 5-23 (dnes navíc posílená 7, která je plánována ke zrušení). Fajn, ale vedením téhle linky do SL by se nám na trati v Bohunicích ocitly 3 linky s polovičním intervalem - 6, 8, 9. To je opravdu moc. Na druhém konci má devítku nahradit 10, z níž se má stát linka s běžným intervalem, což by zase bylo zase bylo podstaté snížení kapacity. Takže za mě je to silvestrovský vtip.


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdeněk: Je mi jedno, kolik je to linek, z minulosti a z různých výluk je vyzkoušené, že se to tam vleze. Nevlezlo by se, kdyby jezdila osmička po 4 minutách interval, což rozhodně nejede. Jinak souhlasím, je to extrém, ode mně spíš naznačení, že je fuk, kde ta nová linka ze Stránské bude končit, jestli posílí osmičku, nebo ne, lidi si vyberou. A pokud bude přesměrovaná devítka na SL, tak ta kapacita taky naroste. Na devítce jede totiž většinu dne saranče, zatímco draci jen večer a o víkendu, v pracovní dny obvykle vzájemné přejezdy ze sedmičky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

191
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Robert píše:
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. :D

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích.
Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2
14 pro 2022 16:21
Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
vlakofil píše:
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil?
King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 pro 2024 01:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]