Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Křovinořez se ji snažil přetlačit, leč neúspěšně.


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Copak se tady stalo?

https://foto.bmhd.cz/f/352/3511/351079.jpg


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ok. jenže, když dopředu víme, že může dodat s dokumentací jen TW Team, tak bych se tím vůbec nechlubil. I když v tramvajových soutěžích zatím žádná konkurence na našem území v podstatě neexistuje, minimálně ne taková, jaká panuje v trolejbusovém prostředí posledních pár let.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bych řekl, že možný problémy se řeší už tím, že by byla poptávána stavebnice sólo tramvaje. Sóla dneska v Evropě nabízí akorát TWT a Moderus, přičemž jako stavebnici ji dodává jen TWT, protože to taky znamená poskytnutí výrobní dokumentace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Nechci být tady za někoho kdo vám kazí radost ale myslím že při současném stavu trhu se s EVO1 narazí na fakt že je to diskriminující aby fungovala s EVO2. V Olomouci to nakonec prošlo ale to byl jen jeden vůz tady se bavíme minimálně o 20 vozech.

Když se na to podívám z pohledu že by se mělo prodloužovat na Kamechy a pokud budeme brát v potaz i sranda/blokované projekty a krátké zastávky jako Lesná Majdalenky, Vinohrady, posila 8 a nedostačují kapacitu na některých likách vychází mi to že by byla potřeba cca 60 vozů o 40m délce k tomu co teď máme.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud by mělo dojít na nějaké zkapacitnění linky 8 jiným způsobem, než nákupem obousměrných 40m tramvají, už bych radši šel cestou nějakých posil v relaci Novolíšeňská - SL, na které by stačily i jednosměrné vozy. Ve zbývajících úsecích by to už KT8 a 45T pobraly. Klidně bych si tam dokázal představit právě EVO2+EVO1, či LF2+LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Taky si myslím, že na EVO1 bude muset dojít, už jsem to tu psal víckrát. Po otevření Žabovřeské na 1 a 12 nebudou stačit dlouhé soupravy a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět.
Navíc ta délková kategorie typu K2 má v Brně stejně smysl prakticky jen o víkendech. Pokud by se aspoň k polovině EVO2 postupně pořídily EVO1, věci by to dost pomohlo.
Pak by ještě bylo ke zvážení ty EVO1 dělat s dveřmi po obou stranách. Pokud by jezdily v běžném provozu s EVO2, úbytek míst k sezení nebude tak markantní a daly by se v případě potřeby skládat obousměrné soupravy 2xEVO1 vzor Olomouc.
(samozřejmě je mi jasné, že je to všechno zoufalství a ideální by bylo odebrat celou opci 45T, nejlépe delší o 1 článek...)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ondra K: podepisuju a podtrhávám.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Model nákupu by byl jako u Draků, nebo TNS12. Tedy rámcovka s "čerpáním" dle možností. EVO1 jsem zamýšlel jako zadní vozy k Drakům, čímž by se navázalo na soupravy LF2+LF1.

Osobně mám dvojice Draků rád, ale myslím si, že dřív či později narazí na stejné problémy jako kdysi dvojice LF2 - tedy příliš velká délka a vysoká cena, ze které plyne nedostatečný počet pořízených tramvají. I výsledek pak bude obdobný -> EVO2+EVO1 je lacinější a kapacita a délka je použitelná jako určité posílení i na linky kde dneska jezdí 30m tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkem souhlasím až na tu poslední větu o skládačkách Evo1. Nebrat! :evil: Nebo snad chcete jít cestou Olomouce a kupovat kus po kusu za nejhorší cenu, jakou lze dosáhnout?
V provozu DPMB nemají nové dvojice místo, musí se spřahovat a vozí pak jenom mrtvý prostor v podobě druhé kabiny, spřáhla a dalších věcí, raději další Draky, klidně na novou rámcovku na dalších deset let, když už se nezmůžeme na nic o délce 40 metrů, co by šlo rozpojit na sekce kvůli provádění VP/SP.
Jinak jsem docela zvědav na finanční kondici podniku, jestli půjde cestou krátkodobých směnek a dluhopisů, jestli na něco takového dojde, pokud neklapne jednání o úvěru s EIB, nebo s kým právě jednají o 45T.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Současný stav a vývoj v nejbližších letech stejně nevyhnutelně míří k tomu, že bude nutno určitou část tramvají zgenerálkovat. Otázka samozřejmě je, které konkrétní typy vozů se DP rozhodne zachovat.

Zbývající 4 objednané kusy 45T pokryjí tak akorát část již odstavených KT8. I kdyby se avizovaná opce na dalších 15 kusů 45T podepsala hned, dodací lhůta bude minimálně 3 roky. Za tu dobu dojede minimálně dalších několik KT8 a první 4 dvojice pražských T6. Někdy za ty tři roky pak začnou dojíždět T3P a pražské T6 z druhé dodávky.

Vzhledem k tomu, že je problém sehnat finance na Draky a 45T, se asi nedá čekat nějaké další VŘ na další tramvaje. Snad jedině, že by se pořídily skládačky EVO1, které by se daly skládat po pár kusech ročně podle finanční situace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Kačen odstavených nějak přibývá, 45 T je jen jedna, já jsem pro to, aby se kačeny nějak opravovaly, aby jezdily dál, navíc v době, kdy kupujeme T 6
z Prahy, které nejsou ani nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Kilometry má dojeté, takže ven se už nepodívá, jestli však půjde do šrotu se zatím neví..


Offline
43
24 led 2021 13:49
1713 konec?


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Zajímavé... a čím je ta nižší hlučnost způsobena? Ano, vím, že to jsou atypy, ale víc do detailů nevím.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Prý nižší hlučnost těchto vozů při projíždění smyčky. Především při výjezdu před sjížděčkou

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Je nějaký důvod, proč na 11 jezdí téměř výhradně 1737 a 1738?

(Už se těším, až na tuhle superlinku vyjede 1760) :mrgreen:


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, vidím tady citaci stran Spolu: tak bych si u voleb docela rozmyslel, jestli jim to hodím, protože hlavní hybnou silou je proautíčkářská ODS, která zatím rozvoji mhd moc nepomohla, krom prsení se Kratochvíla a Vaňkové u novostavby šaliny na kampus. A jestli někdo za SPD jako falešnej Koudelka slibuje další stavby jako Bauerova, tak jen dodávám, že na ně má magistrát minimální vliv, když je hlavním investorem stát v podobě ŘSD.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Ten problém poněkud netkví v tom, že ,,Kordis nezřídil..'', ale v tom, že brněnská železniční síť (a s ní i žel.sítě v ostatních městech ČR) je mizerná. Většina tratí na území města vede nepořádkem a společensky vyloučenými částmi a ještě k tomu vlaky mají mizerný interval mezi spoji. Jejich využívání má pro zákazníka význam snad jen v Chrlicích, jejichž obyvatelé je jako jedni z mála primárně využívají. A to proto, že BUS MHD má trasu i interval ještě tragičtější. sarcastic
Taková Vídeň má úžasnou síť městských vlaků, které excelentně doplňují jejich pět linek U-Bahnu.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: možná jsem se blbě vyjádřil. Jako cestující bych čekal, že Kordis bude jako koordinátor dopravy mj. navrhovat nové linky (nebo je naopak upravovat či rušit) a zastávky tak, aby se v JMK optimalizovala doprava. Vč. krajských železničních linek. Pokud to tak není, tak je to dle mě chyba.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Kordis zřizuje železniční zastávky? To jsou věci.


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Taky mě to zajímá, jelikož se mě to týká. A nechce se mi večer po práci jet z Dunajské d-6 jednu zastávku a čekat na d-8.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
2389: a výšková budova FNB leží v KÚ Starého Lískovce. Chci tím říct, že není tak důležité, kde co leží, ale že je to v docházkové vzdálenosti.

Popravdě doufám, že linka 7/10 (ať to bude jakékoliv číslo doplňující 8) bude protažena do SL. A že jedna z linek 40/61 bude zachována, byť nejspíš za cenu prodloužení intervalu. Ty linky obsluhují třeba Holandskou a přilehlé kancelářské budovy, mají tedy svůj význam. Když už je JMK/Kordis neschopný ve zřízení vlakové zastávky na přilehlé trati.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Pavel:
No, tak to koukám. :shock:
Ale jedině dobře, pokud by se to podařilo.


Offline
1095
09 lis 2006 18:16
Antirez píše:
Smyčka není rozhodně něco, co by zazdilo další pokračování, pakliže by byl důvod. Prodloužení na Kameňák od Kampusu nikdo chtít určitě nebude. Ale je fakt, že by byla rovnoměrně vytížena kapacita celé trati v obou směrech, ráno návoz z Kameňáku do centra a z centra na Kampus, odpoledne opačným směrem.

Z programu Spolu pro Nový Lískovec:
Citace:
Budeme se zasazovat o zlepšení dopravního spojení vybudováním nové tramvajové linky od Campusu a o obnovení expresní linky č. 35, případně o navýšení spojů trolejbusu č. 26 v dopravních špičkách. Poslední redukce dopravních spojů ve městě z důvodu špatné ekonomické situace Dopravního podniku města Brna není dlouhodobě udržitelná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]