Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jako jasný, pro cestující to může být nepříjemná situace, ale na druhou stranu ta trať je v provozu třetí den a dosud jsme žádnou mezilehlou zastávku s výstupem vlevo neměli. Takže určitě bude potřeba nějaký čas, aby si řidiči zvykli, že s dostatečným předstihem je potřeba přepínat dveře.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
To jsem netušil že lze, v tom případě by bylo po problému, jen by to chtělo osvětu mezi řidiči.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Alanis: já po zavření dveří na Osové aktivuju dveře na obou stranách a je po problému, stejně na NB otevíráme všechny dveře tak bych to musel udělat tak jako tak

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Já se vrátím ještě k zastávce Západní brána... Je komické sledovat jak se lidi marně snaží vystoupit na zastávce Západní brána. I já jsem se o to marně pokoušel a pak už jsem o to ztratil zájem.

Ti kteří na té zastávce chtějí vystoupit nějak tuší, že se vystupuje vlevo ve směru jízdy a logicky si stoupají k levým dveřím a mačkají poptávku na této straně...

No jenže tlačítka na této straně nejsou u KT8 aktivní, to vnímám jako dost velký fail na to že tu máme ostrovní zastávku na znamení, ale ve vozech není jak znamení dát :D

Jasně, můžete zmáčknout poptávku na pravé straně, ale to napadne max. tak šotouše a jiná individua. Zajímalo by mě jestli se k tomu DPMB nějak postaví, nebo se to nechá vyhnít :-"

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Až na to, že tomu tak není. Ta N98 začíná taky na Jírově. Oba kurzy vyjíždějí shodně 23:05 z Jírovy.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: To bych taky rád věděl, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :mrgreen: (moje heslo)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Tak jsem včera zaznamenal, že kurz 07806 jede jako 55 do Mariánského údolí a odtud režijně na Jírovu na N99. Naopak 09802 končí jako 78 na zastávce Slatina sídliště a odtud jede režijně na Mariánské údolí na N98. Jako laikovi mi možná něco uniká, ale takhle je úsek náměstí Karla IV. až Mariánské údolí projet dvakrát režijně, přitom by mohl vůz z 55 pokračovat z Mariánského údolí jako N98, a vůz ze 78 ze Slatiny režijně jen na Jírovu na N99, případně mohl být ten spoj 78 ukončen až na Jírově a odtud pak pokračovat jako N99. Je nějaký důvod pro takovéto krkolomné režijní jízdy? Myslel jsem si, že spoje linky 78 končí v zastávce Slatina sídliště, resp. Slatina rozcestí, aby to pak měly kousek do vozovny, ale když ten spoj pak dál stejně jede režijně do Líšně, tak mi to hlava nebere.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pavel: Souhlasím s bodem o malém přístřešku směr Osová, je to prostě dodělávané na styl klasických uličních zastávek, asi aby to moc nestálo. Nicméně se to dá vyřešit i tak, pokud čekáš a vidíš od přechodu, že je tam moc lidí, tak můžeš sledovat panel u šaliny pod střechou a přejít až vyloženě za minut/dvě odjezd, abys tam zbytečně netvrdnul na dešti. On ani ten přístřešek pro regionálu není bůhvíjak velký.
Kdybych to stanoviště regionálky dělal já, tak dám záda přístřešků až na hranu cyklopruhu a překlenu celý chodník skleněnou střechou, aby moc nepřekážela.
Přiznám se, že s přístřeškama autobusové části obecně nejsem moc spokojený, ale beru to tak, že moc změn v dohledné době není možných.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
1) Všiml jsem si, že nejsou všude sladěny označníky a režim zastavování
Karpatská - označena jako na znamení, ačkoli v jízdním řádu je x ( zastávka v prac.dnech od 19 do 6 hodin, v sobotu a neděli celodenně na znamení)
Dunajská - na označníku stále jako stálá, ačkoli je také v režimu x

Je vůbec nějaká zastávka, kde byl režim x vylepen?

2) Poloha zastávky Nemocnice Bohunice směr Osová pro linky 25/50/69. Ani mi tak nevadí ta poloha, ale je ostuda, že to tam dodělávali na poslední chvíli, přístřešek je úplně malinkatý a ani není sladěn s ostatním terminálem. Orientační tabuli (která by na takovém místě měla být samozřejmostí) jsem také nikde neviděl

3) Ty brzké ranní spoje o víkendu k nemocnici nemusí být na škodu. Jezdí se tam na ranní směnu a nyní neexistuje spojení nočními linkami Lískovec (Bohunice) -> nemocnice. Tedy takové spojení může vhodně doplnit noční víkendové linky v ranních hodinách. Na lince N90 také zmizely posilové víkendové spoje. Tedy to asi prázdné jezdit nebude. Nezapomínejte i na porodnici, která jede 24x7. Ačkoli kdo může jede autem nebo taxíkem.

4) Největší zklamání je právě ten nepřestup z linky 6 na linku 8. Proč se na Běloruské dělaly ty dlouhé zastávky? Je tam stále připravena tyč na označník. Ale stačilo by, aby bylo čekání třeba 3-4 minuty.

Jinak na facebooku Lískovce je dost lidí naštvaných na špatný interval linky 7 i to, že nejezdí o víkendu. Dle starosty je ve hře varianta osekat interval linky 7 mimo špičku a vést ji do Lískovce i o víkendu (ukážou průzkumu vytíženosti). Ačkoli využívám zastávku Dunajská, tak to tak tragicky neberu - prostě vyšší bere. Ono to prostě vymyslet extra nelze (za rozumné peníze). Štve mne ten bod 4. Výhledově (po dostavbě Západní brány, větší využívání obyvatel Kamenného vrchu) se to stejně asi vyřeší, protože linka 8 nebude zvládat a bude se muset posilovat linka 7.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jara255: To není divení se, spíš konstatování, kdo to zažil na vlastní uši, jakej je to randál. Je fakt, že to zatím nikoho neruší, protože na Osové jsou obytný baráky stovky metrů daleko od zářezu a u špitálu okolo není obytná zástavba vůbec, Západní brána taky pustina, ale až tam začne někdo bydlet v té nové zástavbě, tak pochybuju, že se neozve...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
MartinV píše:
Alanis: zastavuje to tam. Nebo jsem měl štěstí, na zastávce též stáli lidé. Jen to teda pekelně hučí, koleje snad nijak nejsou odhlučněné..

Já nevím, čemu se stále všichni divíte, že to dělá randál a proč to není odhlučněné. Jako byste nikdy nejeli metrem nebo vlakem v tunelu. Ruší to snad okolní zástavbu??? Pochopitelně, že to bude hlučet, když ten zvuk v té délce tunelu nemá kam "utéct" a mlátí se o stěny. No a v kolejišti není štěrk, který by část hluku pohltil. Další mínus jsou díry ve dveřích co má KT8D5R.N2, kterými nejen táhne, ale leze těmi mezerami pochopitelně i hluk zvenčí. V KT8D5N nebo 45T bude toho hluku určitě míň.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Z finální pozice regionálky před špitálem bych řekl, že původní zastávka MHD směr Osová měla být na stanovišti 6 a pro regionálku mělo být jen stanoviště 7, ale asi by vyšlo moc málo místa.
Co podle mně pořád neumíme, jsou cyklostezky a souběh na společném chodníku, právě u stanoviště 6 resp. 7 má cyklopruh 3 m šířku, zatímco chodník cca. 2,5 m šířku a je na něm ještě koš, lavičky, přístřešek, prostě minimum místa pro chodce.
Normám to asi vyhoví, ale pro špičkový nával to nebude stačit, lidi budou i na cyklopruhu. Chválím, že je poctivě oddělený cyklopruh od pěší části pořádnou vodicí čárou, aby byla zajištěná umělá vodicí linie pro nevidomé a slabozraké.
Na štěstí to není jako v Pisárkách, pruh u špitálu je až u trávníku a ne před přístřeškem na chodníku skrz samotnou zastávku, na Lipové směr Mendlák je ten samý problém jako na Pisárkách, že ten cyklopruh vede úplně blbě.
P.s. Stanoviště 6 a 7 jsou přední a zadní pozice regionálky, mezi nimi a odjezdem MHD směr Osová je přední přechod. Orientaci beru z pohledu vyjíždějící šaliny z tunelu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Martin: od lidí z DPMB mi bylo řečeno na prohlídce po hasičském cvičení, že se při plánování pozapomnělo na souběh zastavování většího počtu MHD s regionálkou, takže ta zastávka směr Osová pro trajfl a městské linky je dodatečně umístěná, proto je o kousek dál, ale žádná tragédie.
Co si matně vybavuju, tak od stanoviště 2 (šalinový nástup/výstup) mi trvalo asi tak 4 minuty, než jsem opatrnou chůzí došel na úplný začátek zastávky k Osové, rychlejšímu chodci by to dalo tak dvě minuty rychlejší chůzí.
Přístřešek tam je, lavičky taky, takže běžný standard.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Robert píše:
Noční linky Lískovec neobsluhují?

Obsluhují, ale jízdní doba je o 6 minut delší a potom celý den již zmíněné přestupy. Pokud se jedná o zkvalitnění služby, rád si to nechám vysvětlit.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: když už zmiňuješ vzdálenosti zastávek. Ne, ne, ne. V Brně se asi bohužel nenaučíme dělat přestupní uzly. Nevím, je-li to chyba DPMB, města nebo projektanta, ale nechápu umístění zastávky linek 25, 50 atp. směr Osová. Proč je to až kdesi v kopci? Pro lidi od nemocnice, tedy často pacienty, to též není Bůh ví jaká výhra. ](*,)


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Noční linky Lískovec neobsluhují?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Nová konečná d-8 je evidentně zhoršení dopravní obslužnosti Starého Lískovce.
1.) Přestup 8+6 na Osové je obdoba léta zavedené praxe do Bystrce přestup z 3/11 na 1 na Jundrovské (předvýlukový stav).
2.) V So+Ne jede první šalina z Lískovce až v 6:44. (Dříve d-8 4:58) Takže ti, co chtějí jet na výlet vlakem, na nádraží byli za 15minut. Dnes 21-22minut s přestupem! ](*,)
Chápu, že se nelze zavděčit všem, ale v So+Ne, kdy škola je zavřená a špitál má uzavřeny denní ambulance, by alespoň každá druhá d-8 mohla jezdit do Lískovce, kde je po této lince vyšší poptávka.

Na Západní bráně šaliny zastavují.

Video k organizaci jízdy v úseku Osová - Kampus Školení s kačenou


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem vyzkoušel ještě jízdní řád podobných směrů na všední den, tj. pondělí a vyšlo to mnohem líp, na trajfl 4-5 minut a na šalinu 5 minut, což je směr hlavní nádraží úplně ideál, akorát dojdu k nástupu, zorientuju se a za chvíli odjíždím, takhle nějak bych si představoval i víkend.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To jsem tu už psal, že v tunelu dominuje kravál, pokud tudy zrovna projíždí tramvaj.
Jinak jsem koukl na jízdní řády do apky CG Transit, která čerpá data hlavně z Idosu a poněkud mi uniká logika přestupu na špitále.
Regionála od Říčan 402 má příjezd v so/ne třeba 11:22, 15:22 nebo 17:22 s hodinovým prokladem 401/402 a trajfl směr Mendlák jede už 17:23 (systémově celý den takhle hned za minutu), jenže mezi stanovištěm 6 a stanovištěm 4 je přechod, který navíc najdu až třeba za 50 - 80 metrů, prostě kus od zastávky, takže za minutu nejde stihnout přestup, ani kdyby člověk byl superman. Možná by to stihl Pérák (muž s pérama na botách ze stejnojmenné knížky od Stančíka).
Kdyby ten trajfl jel třeba po 10 minutách jako šaliny, neřeknu ani půl slova, ale když jede až po 15 minutách, někdy i po 20, tak to člověka nadchne a řekne si, že tuhle návaznost vymyslel někdo vyloženě hlavou.
Přecejen takhle pojede dost lidí, ne každý je zvědavý na přestupy 402+8+6 na Mendlák nebo třeba Konečného náměstí.
Řekněme, že jedu na Právnickou fakultu, magič nebo někam do oblasti Konečného náměstí, tak snad abych se dohrabal osmičkou a šestkou na Mendlák a tam šel přes světla složitě na trajfl, nebo můžu obkroužit půlku města a jet zbytečně s přeskokem u pátého nástupiště a Husovkou, díky nechci!
Klíčové slovo: narvaná dvanáctka nejen před Vánoci o trzích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: zastavuje to tam. Nebo jsem měl štěstí, na zastávce též stáli lidé. Jen to teda pekelně hučí, koleje snad nijak nejsou odhlučněné..


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
A cestovat od hlavního nádraží na Karpatskou, Dunajskou a konečnou Starý Lískovec večer a o víkendu znamená přestup mezi 8 a 6 s čekací dobou 7 minut. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak Západní brána se projíždí, jel jsem to teď 3x a vždy projeto, ikdyz byla zmáčknutá poptávka.

Teda první jízda byl fail, protože na KT8 nefunguje poptávka na levé straně.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Ives a MartinV píše:
Stále se počítá s 36 v kloubech? Čekal jsem prodloužení intervalů, ale to se nekoná.
Navíc tam má negarantovaná pořadí, takže zde asi postaru.


Na 36 budou sola doposud ale variance na vybraných kurzech mohou být klouby Jak jezdily minulý týden.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tomáš N. píše:
Stejně se tak nekoná prodloužení vybraných spojů linky 68 k NC Královo Pole. Docela škoda.

No tak snad nechceš, aby se lidi na to NCKP dostali, ne? Přece to má být tak, že 67 ti ujede před nosem, další za 20 minut, k tomu 10 minut zpoždění, ale to nevadí, protože ta, co ti právě ujela, to zpoždění taky měla. Takže můžeš buďto dlouho čekat a pak jet kousek, nebo dlouho jít kus cesty.
Takhle to tady funguje. Motivujeme lidi jezdit autem.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ives píše:
Na webu old jsou linkové jízdní řády. Po letmém shlédnutí mě zaujalo, že 4 a 9 budou vždycky odpoledne a o víkendech celý den jezdit mimo Svoboďák..


To bude spíš dočasné opatření v souvislosti s vánočními trhy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 17:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]