Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 25    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
a 1847 už druhý den v provozu s cestujícími.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
1848 dnes ráno před Ústředními dílnami s PTG na drátech.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
miropiro píše:
Neví někdo, odkdy jezdí vůz 1823 bez roušky?

https://forumbmhd.cz/viewtopic.php?f=14 ... start=1475

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Neví někdo, odkdy jezdí vůz 1823 bez roušky?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
I kdyby ty díly musely být jen objednané, stejně na nich máš práci spojenou s plněním té rámcové smlouvy, kterou plníš jednotlivýma dílčíma smlouvama vázanýma tou rámcovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Toto je mi všechno jasné asi jsem se nevyjádřil úplně přesně o co mi šlo jestli náhodou někdo neví jak je tato rámcová smlouva nastavená.
Pro příklad tato rámcová smlouva bude mít datum ukončení 31.12.2024 takže:
a) vozy do toho data musí být sestaveny a provozní
b) komponenty pro vozy musí být do tohoto data dodány
c) komponenty pro vozy musí být do tohoto data objednané
Pokud by platilo b) nebo c) tak je práce na vozech v roce 2025 nutností


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Jistě, opci beru jako platnost smlouvy.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Záleží, na co je opce, pokud v rámcové smlouvě je. Pokud není, musí se soutěžit celý program (nebo dodání vozidel), takže pro Ludu je odpověď jasná, po konci smlouvy nedodá, i kdyby šlo jen o skříň. Doklady jako dokumentace, bych řekl, že je jen jedna pro celý program a drážní doklady k jednotlivým vozidlům si na základě poskládání už homologovaných součástek vyřizuje dopravní podnik sám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
luda_612 píše:
Ikdyž je to trochu nadrozměrný komponent pořád je skříň jen komponent pro sestavení vozu.

A tu ti bez smlouvy někdo dodá?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Záleží, jak je postavená smlouva a licence. A pokud Pragoimex nedodá skříně/doklady, tak se vůz neschválí. Pokud by si v dílnách něco posvařovali, tak by to muselo projít kompletní homologací.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Ikdyž je to trochu nadrozměrný komponent pořád je skříň jen komponent pro sestavení vozu.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Myslíš, že si v dílnách zvládnou postavit skříň?


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Taky jsem se chtěl zeptat jestli nějak ovlivní současné šetření projekt EVO2 ale odpověď jsem dostal záhy.
Jestli se nepletu tak podle plánu mělo v roce 2023 a 2024 dojít ke kompletaci po 8 kusech vozů za rok.
V podcastu Šalina do ucha o stavbě vozů zaznívá že příští rok se bude stavět 5 vozů.

Jen by mě zajímalo jestli by bylo teoreticky možné nakoupit komponenty a sestavit z nich vozy po vypršení smlouvy?


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě by spíš zajímalo, kdy vyjede do ulic 1845, na skladě je od 8.6.2022, takže už za ty měsíce musí být hotová. Asi půjde o poslední letošní kus. Včerejší zprávy jsem neviděl a nějaký prohlášení primátorky bych nebral vážně, jde jen o plácání do médií.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Včera v Událostech zaznělo, že jedinou možností úspor v DPMB je omezení investic. Hned potom byl rozhovor s naší primátorkou, která chce přetáhnout lidi z aut do MHD. To si přece naprosto odporuje. Bez investic se těžko podaří lidi motivovat k využívání hromadné dopravy. Zrovna Draci jsou podle mě velmi dobrými vozidly, a při dnešních cenách jsou za babku. Dříve nebo později se nové vozy budou muset nakoupit, tak proč to neudělat teď za dobrou cenu. 45T jsou stejný případ. Kde třeba Krakov bere peníze na nové vozy? V běhu je dodávka 110 vozů Stadler Tango a někde jsem četl, že chtějí kupovat další.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Ještěže tak. Každý nový klimatizovaný vůz dobrý.
Ona je totiž záležitost víc než žádoucí nejenom nahrazení nevyhovujících K2 kus za kus pro dvacetimetrové linky, ale nad jejich rámec usilovat o možnost utvoření co největšího počtu dračích souprav pro linky 1 a 12. Doufám, že klapne plná palba, tedy těch 41 Ev do roku 2024. Tím bychom teoreticky mohli i s rezervou utvořit dalších 10 souprav.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Koukám do evidence a jsem příjemně překvapen, že došlo další EVO.
Někdo tu totiž říkal, že v roce 2023 se žádné stavět nebude z důvodu úspor.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
luda_612 píše:
Jen by mě zajímalo kamerami na quadru? To jsou tam pořád na dveře a neví co se ve voze děje nebo jen když uvolní dveře a jinak vidí co se ve voze děje?

Když dáš kvadro a automatiku, tak dokud neotevřeš (neuvolníš) dveře, tak vidíš všechny vnitřní kamery A i B vozu. Jakmilu aktivuješ dveře, přepne se to na všechny dveřní kamery. Ale jak psal mh, možností nastavení je tam víc.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Je tam více možností zobrazení, včetně automatického přepínání.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Jen by mě zajímalo kamerami na quadru? To jsou tam pořád na dveře a neví co se ve voze děje nebo jen když uvolní dveře a jinak vidí co se ve voze děje?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
jen krátce na ukázku souprava:
https://www.youtube.com/watch?v=g1W4qfCCLsk&t=18s


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Kratší interval znamená vyšší počet potřebných řidičů, takže další náklady. Spíše se obávám, že to, co teď předvádí DPmB a město o víkendech, bude jen začátek. Půjde se nejspíš cestou kapacitnějších souprav a delších intervalů. Původní předcovidové intervaly jsou podle všeho nenávratně pryč.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A co takhle místo toho raději zkrátit interval na původních pět minut? :-k


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MartinV píše:
Díky tomu by se mohl navýšit počet velkokapacitních souprav, aby šlo pokrýt 1 i 12 po otevření tunelu na Žabovřeské.

Tohoto bych přesně chtěl docílit.

Ale uvidíme, jestli se to podaří prosadit.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Evo2


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 21:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]