Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 246 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Koukam ze uz vim odkud ma magorstrat nalady na ruseni linek d-4 , d-10 a orezy dalsich .


LADA píše:
Nikdo z vás si nefšiml linky číslo 4.Provedení je úplně k ničemu.Proč veze vzduch z posranejch Obřan(i ve špičce)až tak k zastávce Náměstí Republiky kde naloží první pacienty a plná je až v zastávce Tkalcovská kde naloží hokejisty z Interšpáru a jede nacvaklá do zastávky Komenského Náměstí kde opět veze vzduch až do Masaričky.Proč DP neudělá okružní linku A. Třeba Mostecká-Trávníčkova-Tkalcovská-Körnerova,Malinovského.nám.-Česká-Šilingrovo nám.-Hl.nádraží.a dále zpět na Mosteckou.Tuto linku udělat v intervalu 10 min.provázaně z linkou 4 v trase Náměstí Míru-Mal.most v intervalu 10 min a pokračování do Obřan v intervalu 15 min.Ona ta 4 do Obřan ani nejezdí protože pod Obřany spadá pouze konečná.Tím si myslým že by se pár vozů ušetřilo na tu 5 nebo 7 nebo 10.To už je jedno ale 4 od Mal.mostu mimo Proškovýho nám.je hodně velký přežitek.A ješte něco o sobotě a nědeli je to bomba.Já vím že vozů je o víkendu dost,ale interval 7-8 do Obřan je pěkný nesmysl.Uznejte sami že 20 minutový interval by v pohodě stačil,když tam jezdí ješte po 15 min. a-75.V tom šmirglu jezdí akorát řidič.Je to ostuda.Zdraví LADA


Ty máš naprostou pravdu. Ta d-4 do Obřan je zbytečná. Měly by se střídat ( jako o pracovních dnech ).
Akorád by měli nasadit ve špičkách více K2 - interval bych stále nechal 5 min. Sóla by jezdily do Obřan a K2 do Maloměřic.Z toho plyne, že by se měly střídat K2 se sólama. To stejný o víkendu.
Jinak na d-13 bych v neděli nasadil dvojčata (celodenně) a tím bych zrušil na d-12 posilové večerní spoje.


Jak daleko je rekonstrukce Táborské? Co ještě není průjezdný a kdy se chystá další změna tras busů?


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
VS píše:
Tak by to bylo nejlepší s tou d-10. Ale co d-12/13,tam by se mělo dělat něco co nejdřív? Změny JD sou 15.12 a proto by se měl DP nějak upozornit na ten problém,jestli o něm neví.Návrh se zkrácením intervalu na d-12 na 4-6 min.,d-13 v K2 půlí 6 min. na 3 min. a vedení d-9 na Zvonařku sem navrhoval DP,ale byl sem odmítnut s tím že to nejde jako obvykle.Bohužel :-x


DPMB o tom určitě ví, ale těžko bude něco dělat, když má omezený počet vozidel a nasmlouváno málo vozkm. Ono bohužel nejde jen tak vzít odněkud linku (třeba 2,7 jak jsem navrhoval) a přesunout vozidla jinam, musí se to projednat s radnicemi příslušných městských částí, v rámci IDS do toho má co mluvit i Kordis (možná právě kvůli tomu nejde ubrat z d-2 směrem ke hřbitovu). Někdy se dá věc částečně řešit nasazením kapacitnějších vozů (jako např. d-4 nebo d-9), ale na d-12, 13 by tak musely být třívozové soupravy, což jednak není technicky možné a jednak na to taky nejsou vozy :-(.

Takže shrnuto připadají v úvahu 3 řešení :
a) posílení d-12 omezením dopravy v jiné části města = realizovatelné, ale ne hned
b) posílení d-12 nákupem nových vozidel = to by bylo nejlepší, ale moc tomu nevěřím
c) odlehčení d-12 pomocí jiných dopravních proudů = prodloužení linky 53 do centra (souběh s a-67?) + posílení v centru (d-4 přes náměstí Svobody)

Osobně si troufám odhadnout, že vyhraje možnost d) = zůstane to tak jak je :-(


Jen malá poznámka k c) - to prodloužení a-53 má háček, že byla před nedávnem prodloužena na Palackého vrch. Leda to nové prodloužení nechat jako jednu linku a a-53 z Kolejní do centra jako druhou. Ale moc nevěřím, že by se někomu chtělo to realizovat...


Jestli d-4 vozí vzduch?! Vždyť by tam mělo být v prac.dnech aspoň polovina spojů K2P a interval 4-6 min.Vozy jezdí jak na Náměstí Míru,tak po Tomkovo nám. dost plný.I na opačným směru je dost škol apod.ZŠ Trávníčkova,SPŠ Chemická,učiliště,Interspár.

Proč myslíš propaguju nasatení více K2P na d-4 a využití některých sól ve dvojcích na d-9.Protože obě linky potřebujou posílit,takže jakýpak vození vzduchu :twisted: .Pravda je,že o víkendě by ten 15 min. interval a K2P stál za úvahu.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Lado, jsi úplně mimo. Zkus se někdy přes den pravidelněji svézt d-4 v úseku Náměstí Republiky - Úvoz. Proč tam asi jezdí K2P ?! Ručím ti za to, že skutečně vzduch nevozí, na Úvoze je VUT, na Náměstí Míru koleje a 2 školy, kam dojíždí dost studentů. O víkendu je d-4 opravdu méně vytížená, možná by stačil interval 15 min. (ale K2P)


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Nikdo z vás si nefšiml linky číslo 4.Provedení je úplně k ničemu.Proč veze vzduch z posranejch Obřan(i ve špičce)až tak k zastávce Náměstí Republiky kde naloží první pacienty a plná je až v zastávce Tkalcovská kde naloží hokejisty z Interšpáru a jede nacvaklá do zastávky Komenského Náměstí kde opět veze vzduch až do Masaričky.Proč DP neudělá okružní linku A. Třeba Mostecká-Trávníčkova-Tkalcovská-Körnerova,Malinovského.nám.-Česká-Šilingrovo nám.-Hl.nádraží.a dále zpět na Mosteckou.Tuto linku udělat v intervalu 10 min.provázaně z linkou 4 v trase Náměstí Míru-Mal.most v intervalu 10 min a pokračování do Obřan v intervalu 15 min.Ona ta 4 do Obřan ani nejezdí protože pod Obřany spadá pouze konečná.Tím si myslým že by se pár vozů ušetřilo na tu 5 nebo 7 nebo 10.To už je jedno ale 4 od Mal.mostu mimo Proškovýho nám.je hodně velký přežitek.A ješte něco o sobotě a nědeli je to bomba.Já vím že vozů je o víkendu dost,ale interval 7-8 do Obřan je pěkný nesmysl.Uznejte sami že 20 minutový interval by v pohodě stačil,když tam jezdí ješte po 15 min. a-75.V tom šmirglu jezdí akorát řidič.Je to ostuda.Zdraví LADA


Už tu semičku nechte na pokoji :evil: , jen by jste přelili problém jinam. Lidem nastupujícím na Běloruské (i Švermove) pomáhá určitě (ve špičkách..), vím co říkám - jezdím tam denně.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Tak by to bylo nejlepší s tou d-10. Ale co d-12/13,tam by se mělo dělat něco co nejdřív? Změny JD sou 15.12 a proto by se měl DP nějak upozornit na ten problém,jestli o něm neví.Návrh se zkrácením intervalu na d-12 na 4-6 min.,d-13 v K2 půlí 6 min. na 3 min. a vedení d-9 na Zvonařku sem navrhoval DP,ale byl sem odmítnut s tím že to nejde jako obvykle.Bohužel :-x


DPMB o tom určitě ví, ale těžko bude něco dělat, když má omezený počet vozidel a nasmlouváno málo vozkm. Ono bohužel nejde jen tak vzít odněkud linku (třeba 2,7 jak jsem navrhoval) a přesunout vozidla jinam, musí se to projednat s radnicemi příslušných městských částí, v rámci IDS do toho má co mluvit i Kordis (možná právě kvůli tomu nejde ubrat z d-2 směrem ke hřbitovu). Někdy se dá věc částečně řešit nasazením kapacitnějších vozů (jako např. d-4 nebo d-9), ale na d-12, 13 by tak musely být třívozové soupravy, což jednak není technicky možné a jednak na to taky nejsou vozy :-(.

Takže shrnuto připadají v úvahu 3 řešení :
a) posílení d-12 omezením dopravy v jiné části města = realizovatelné, ale ne hned
b) posílení d-12 nákupem nových vozidel = to by bylo nejlepší, ale moc tomu nevěřím
c) odlehčení d-12 pomocí jiných dopravních proudů = prodloužení linky 53 do centra (souběh s a-67?) + posílení v centru (d-4 přes náměstí Svobody)

Osobně si troufám odhadnout, že vyhraje možnost d) = zůstane to tak jak je :-(


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
JSOU K DISPOZICI CELKOVÉ VÝSLEDKY ANKETY O NEJLEPŠÍ A NEJHORŠÍ VOZIDLO.

Fixi :wink:


Tak by to bylo nejlepší s tou d-10. Ale co d-12/13,tam by se mělo dělat něco co nejdřív? Změny JD sou 15.12 a proto by se měl DP nějak upozornit na ten problém,jestli o něm neví.Návrh se zkrácením intervalu na d-12 na 4-6 min.,d-13 v K2 půlí 6 min. na 3 min. a vedení d-9 na Zvonařku sem navrhoval DP,ale byl sem odmítnut s tím že to nejde jako obvykle.Bohužel :-x


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Úpravu intervalu uznávám, u d-8 se dá celkem dobře využít jednosměrnosti dopravních proudů : ráno může být dělený interval 4-6 minut směrem z Lískovce a odpoledne do Lískovce, v opačném směru zachovat pravidelný 5 minut, aby nebyly problémy v Líšni. Myslím ale, že dopoledne a večer vážně nejsou tak kritické, aby musel být provoz na d-10 celodenní. Stačilo by, kdyby pár odjezdů odpoledne jelo do Lískovce dřív, tj. nenajíždět z Pisárek na Stránskou skálu, ale přes smyčku Zvonařka a 3. kolej do Lískovce (cca od 13 hod.). Jinak až začne jezdit d-13 do Juliánova, bylo by asi rozumné každý druhý spoj d-10 ukončit ve smyčce Geislerova. Bude tam sice vozit vzduch, ale nemusí ho vozit až na Stránskou skálu.


Všchno se asi vyřešit nedá,ale ten problém v Kr.Poli na d-12/13 je určitě prioritou,tak narvaný šaliny nejedou ani do těch Bohunic či třeba Černých polí.Teda jedou pouze v případě,že se zpozdí odjezd,diky zácpám ap.
U těch Bohunic jen zmiňuji neefektivní vední d-10,2 min. po d-8,která tim pádem nemá žádnej efekt a je to plýtvání.A i vy uznáte,že mírná úprava intervalu do Lískovce na 3-3-4 min. je tím nejmenším problémem.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : Chtěl jsi řešit problém d-12/13 a zase to obracíš na svoje Bohunice. Buď jedno nebo druhý, v současnosti oboje posílit nejde. O kousek níž nadáváš, že d-2 a d-7 vozí vzduch, takhle bys ho vozil na Geislerovu. Ono těch míst, kde je ve špičce nedostatek kapacity je o dost víc, než v Bohunicích a Kr.Poli - namátkou d-1 v úseku Mendlovo nám.- Semilasso, nebo d-9 Hl.nádraží - Černá Pole. Za současného počtu vozů opravdu vše vyřešit nejde.


Bacil píše:
fixi píše:
Ty linky by takhle byly mnohem lepší.


Možná by to ale v tom případě chtělo, aby d-10 jezdila do Starého Lískovce celodenně - nevím, jaká je tam vytíženost teď, ale ta "sedmička" by tam asi trochu přece jen chyběla.


To je pravda,ta d-10 chybí spoustě lidí i teď,co tam ta d-7 jezdí.Osmičky jezdí přeplněný až až,jen kydby se udělal lepší dělelnej interval.Ja bych to viděl takto:
d-7 do Pisárek či kamkoliv jinam

d-8 5-11.30h ve směru k nádraží,od 11.30 do 18.30h do Lískovce dělěnej interval 4-6 min.

d-10 5-19h po trase Lískovec-nádraží-Geislerova(-Stránská skála),v sedle některý spoje ukončit na Geislerové,večer a o víkendě jen na Nové Sady.Těch 8 K2 co tam teď jezdí by se v sedle snížilo na 6.Ty 2 co by zatahovaly by zůstali jako posila d-12/13,ostatní by zatahovali až večer.

Myslím,že sem zde již tento návrh několikrát zveřejňoval.Jde to udělat celkem snadno :twisted: .

Hlavním problémem dnes je ale šílení přeplněnost d-12/13 směr Kr.Pole(d-12 i Komárov) :evil: .Chtělo by to DP nějak upozornit na tento problém.Ať to řeší jakkoliv,hlavně ať to už konečně řeší :!:


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil píše:
fixi píše:
Ty linky by takhle byly mnohem lepší.


Možná by to ale v tom případě chtělo, aby d-10 jezdila do Starého Lískovce celodenně - nevím, jaká je tam vytíženost teď, ale ta "sedmička" by tam asi trochu přece jen chyběla.


Myslím, že d-7 by cestujícím z Běloruské až tak nechyběla, zvlášť v sedle ne.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
fixi píše:
Ty linky by takhle byly mnohem lepší.


Možná by to ale v tom případě chtělo, aby d-10 jezdila do Starého Lískovce celodenně - nevím, jaká je tam vytíženost teď, ale ta "sedmička" by tam asi trochu přece jen chyběla.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ty linky by takhle byly mnohem lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Dnes sem chtěl jet sopupravou 1544+71(žlutý nátěr odstraněn,ale má žlutá ev.č a nový unifikovaný nátěr) na d-12,jenže přeplněnpst této linky(i d-13)je opravdu už příšerná.Na zat.grohova přijela tak narvaná,že aspoň 10 lidí se do vozu vůbec nedostalo a další jely jak sardinky.Nejhorší ale bylo že řidič vyháněl některý lidi ven pomocí tyče na vyhybky.Neříkejte mě že DP o tomto problému vůbec neví?! Když sem se ptal,jestli se s tím někdy bude něco dělat,tak mi bylo odpovězeno,že to nrjde,že je málo vozů.Málo vozů? A co pak dělají prázdný K2 na d-2/7??!! Od novýho roku je změnovej termín,tak by to chtělo DP nějak důrazněj upozornit,že to už dál nejde.Ještě nakonec:d-12 přijela přesně podle JD,tedy žádný zpoždění,hezky po 5min. po d-13.


Myslím, že bez nějakých větších zásahů do linkového vedení se nabízí následující řešení :
d-2 : interval 10 minut, jen spoje do Modřic
d-6 : ve špičkách prodloužena do Modřic
d-7 : Kr.Pole, nádraží - Česká - Mendlovo nám. - Hl.nádraží - Stará osada
d-12 : v prac.dny interval zkrácen na 4-6 minut (dělení d-9, d-13)

na d-2 by zřejmě byly potřeba 2xT, ty by se daly vzít z d-13 (třetinu spojů na d-12,13 by jezdily 2T - před nimi interval 4 minuty, ostatní K2 - před nimi interval 3 minuty).

Jinak v případě, že by na vídeňské a ústř.hřbitově chyběla kapacita, mohla by se prodloužit a-50 na Mendlovo náměstí.


Dnes sem chtěl jet sopupravou 1544+71(žlutý nátěr odstraněn,ale má žlutá ev.č a nový unifikovaný nátěr) na d-12,jenže přeplněnpst této linky(i d-13)je opravdu už příšerná.Na zat.grohova přijela tak narvaná,že aspoň 10 lidí se do vozu vůbec nedostalo a další jely jak sardinky.Nejhorší ale bylo že řidič vyháněl některý lidi ven pomocí tyče na vyhybky.Neříkejte mě že DP o tomto problému vůbec neví?! Když sem se ptal,jestli se s tím někdy bude něco dělat,tak mi bylo odpovězeno,že to nrjde,že je málo vozů.Málo vozů? A co pak dělají prázdný K2 na d-2/7??!! Od novýho roku je změnovej termín,tak by to chtělo DP nějak důrazněj upozornit,že to už dál nejde.Ještě nakonec:d-12 přijela přesně podle JD,tedy žádný zpoždění,hezky po 5min. po d-13.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jak jsem sliboval, taky bych měl pár "autobusových nápadů" :
a-46/66 závlek k Carrefouru
a-51 celodenně interval 30 minut v úseku Zvonařka - Barvičova; od Mendlova nám. na Žlutý kopec od 6 do 17 hod. půlen interval na 15 minut linkou a-71 (okružní) : Mendlovo nám. - Lipová - Žlutý kopec - Mendlovo nám.
a-57 protáhnout z Voz.Husovice přes Zábrdovickou na Životského (místo a-58)
a-58 zkrátit na Starou osadu
a-69 ukončit velkou smyčkou Osová - Nem.Bohunice - Stará nemocnice - Osová, pokud by to šlo nějak provázat s IDS busy 401, 402

Jinak s tou a-72 a 75 bych nakonec asi souhlasil :-)
a-72 vybrané spoje protáhnout k zastávce Moravanská, možná by mohla jezdit v prac dny celodenně (5.00-19.30?)
a-75 prodloužení přes Slatinu, sladění intervalu s a-78


Jaká provázanost? Stačí se podívat do JD,tam je úsek St.Osada-Elplova 12 minut stejně pro obě linky jak a-56,tak,a-78.U obou je interval 10 min. ve špičce díky stejné jizdní době se půlí na 5 min.Je pravda,že ostatní zastávky mezi St.Osadou a Elplovou jsou v int.10 min..Trasa je rozdílná,ale jizdní doba ne.Tu a-56 bych rozhodně nerušil,naopak zavedl celotýdenní provoz,zvlášť kyž se už brzydoufám od Ledna)obnoví tramvaj 13 do Juliánova.tam ta návaznost na a-56 bude užitečná.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Jaka provazanost s 56 ? jiny intervaly, jina trat, 78 je pro hodne lidi spojnice osada , vinohrady, lisen . 56 bych klidne zrusil . stejne s jejim radem je k nicemu.


Vždyť jezdí a-78 v prac.dny provázaně s a-56,tak proč to nenechat i o víkendě.

Ad:42/70:Možná by bylo vést obě linky do centra zbytečný luxus,ale jedna by se určitě hodila.A stav před r.1995 to úplně není.To jezdily všechny busy na Českou(ev.Moravské nám.).Navíc to úplný souběh s tramvají není a spojení nám.28 října,okolí Boby centra,Carrefouru s oblastí Řečkovic,Mokré hory a Jehnic či Ořešín by význam mělo.Takle všicni musí do d-1,6,7 a ty je odvezou směr Pionýrská,město,ale nikoliv přímo dolů.Spojení tam až na přecpanou a-67 dobrý není,navíc další linka(asi ta od Globusu) by odlehčila tramvajím a posílila a-67.Jedna linka navíc by snad takovej problém nebyla,když tam denně projede několik tisíc aut.V úseku Zvonařka-Sportovní by vznikl interval 5 min.a linka ke Globusu(a-42 či a-70 to je snad jedno) by byla obsluhována kloubovými vozy.ty a-46/66 by řešily maximálně tak tu Lesnou a část Černých polí.Je přímo hřích,že do této oblastí neni adekvátní spojení a a-67 to nevyřeší.pči jejim prodloužení přes Carrefour by byla ještě plnější a jízdní doba by se ještě protáhla.

A do centra zajíždí i další busy kromě a-67 např.a-51,76 či busy na Úzké.Záleží samozřejmě na definici co je centrum.Nádraží Česká či třeba Roosveltovu není vhodná,ale tohle by šlo.

Zavést trolejbus Hájenka-Osová,třeba t-23 vůbec žádnej problém není,dnes tak jezdí x25 a odbočka k Hájence je taky připojená.Spojení oblasti szarých Kohoutovic(Bašného,Šárka) s tram v Lískovci jako druhá cesta k nádraží neni k zahození.Původní část trasy a-50 by se přenechala t-23.

A co vlastně tak lidem v tom Jundrově na těch trajfech tak vadilo? Možnost přímého spojení do centra(Česká).Tak se teď podívejte jak se cpou do t-x25 a vyhybají se a-67,aby nemuseli přestupovat na t-3,11.

Ad Mučednická:a-53 Kolejní-Skácelova-Terrerova-Tábor-nám.Míru-Lipová-Mendlák-Zvonařka pro návoz studentu na Zvonařku(Busy) a Úzkou(nádraží),int.10 min.
a-43 Palacký Vrch-Skácelova-Semilasso-Soběšice-Útěchov(-Vranov),int.15 min.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Bacil píše:
PvvS píše:
no tak prodlouzit interval na 78 by bylo dost nesmysl , pac usek z osady do lisne je vyuzitej az to hezky nejni. Tady by se mozna uzivilo i 10 minut


Samozřejmě, souhlasím, proto taky navrhuju v úseku Stará Osada - Líšeň paralelní linku (např. 77), takže by se interval naopak zkrátil na 15 minut


Cili by sme meli o linku vic a byli by sme tam kde sme dneska. Genialni


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 21:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]