Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Richie: Byls někdy u té vozovny Komín? V minulosti vždy, když linka 3 končila u VK, byla zajištěna přestuní návaznost s linkou 1, tj. přestup u téže nástupní hrany do vozu, co stojí před nebo za námi.

Linka 43, resp. její kmenové vozy v minulosti už vykrývaly pauzy na linkách 32 nebo 53, takže na lince 30 by to nebylo nic překvapivého, pokud by se tím ušetřil jeden řidič. A pokud by lidi nemuseli u KPN vystupovat, tak je to jen takový příjemný bonus navíc, který nic nestojí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U Linky 30 jsou v bus variantě psány jen vybrané spoje brzy ráno a v pozdněvečerních hodinách.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030: Aha, tak určitě. A kdo tu chtěl spojovat trajfl od Komenského náměstí s trajflem po Kounicové do Komína, nebyls to náhodou ty? Takže žádnej Šilingrák, žádný výmluvy.
Cenu, kolik stojí vozový km parciálu oproti naftovému busu, jsi tu dostal, tak chci vidět, kde na takový fantasmagorie vezmeš.


Platil bych to z kapitoly marketing místo vlaku na letiště do Vídně!

Linka 30 v tom dokumentů je, co? .... Kr. Pole, nádr. (- Soběšice, Klarisky). To je nějaký omyl? Nebo někdo přemýšlí o spojování linek a nasazení parcialu za přemrštěné ceny? Nevím, ptám se.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Vím že kdysi jezdívala trojka (a hooooodně let zpět místo ní 11, jak říkáš, pamatuju si že to bylo ještě v době červených zastávkových označníků) až na Ečerku, ale pořád její zaříznutí večer (a bůhví kdy ještě) u VK mně přijde strašné. Ale zase kdyby 1 i 10 jezdily celodenně na Ečerku, tak dobrý :-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: na tričkách je i linka 11, která má v dkumentu pouze současnou výlukovou trať, takže po skončení výluky Žabovřeská se dá očekávat její (dočasný) zánik.
Na Ečerku jezdily 2 linky i v minulosti, i když už to nějaký pátek je. Takže to přímé spojení na Českou bylo (a jestli si to dobře pamatuji, tak se tam v čase prostřídaly 3 i 11).


Offline
1591
18 led 2009 10:06
MartinV píše:
Richie: v čem konkrétně to třeba přijde tobě (nehezký)?
(Asi se nějaké osekání dalo očekávat, vzhledem k nezvyšování ceny jízdenek. Je tam patrná úprava linkového vedení v oblasti Lískovce a Bohunic v souvislosti s novou TT, kde samozřejmě k nějakému zhoršení dochází.)

No trošku mě tam dělá obavy jednička do Pisárek a zbytek trasy v závorce. Můžeme doufat že je to kvůli tomu, že část roku bude do pisárek, a část až na Ečerovu. A nebo taky to že budou zařezávat některé spoje v Pisárkách jako za covidu. Pak je ovšem otázka co desítka, která tam stále má Ečerovu, kdyby zůstlao přímé spojení z České na Ečerku, to by bylo super. Ale i na těch merchových tričkách ju mají jenom na Rakoveckou.... No a hlavně ta trojka opět večer zaříznutá u Vozovny Komín, v zemi nikoho a ničeho... A o tom že MHD bude o víkendu ráno stále nepoužitelná, ani nemluvím...
Ale co tady ještě nepadlo je u třicítky některé spoje v autobusech do Soběšic, zvláštní....
A ano, těch 10 minut u 50 a 10/15 u E50 bylo psáno už loni a skutek utek....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

To asi jo, tak to taky chápu, ale jel jsi někdy tou 72? Od Lesné po Obřany tím fakt nikdo nejezdí. Jsou to jednotky lidí. Ve špičce.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

53 jezdí teď jen na Halasák.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A není třeba za tím protažením 72 do Obřan nějaká snaha omezit přestupy na Tomkáči, aby tím vůbec někdo jezdil a nevyháněli se lidi tím, že dojedou z Technoparku na Štefánikovu Čtvrť a dál si poraď? Jako taky mi to připadá jako úlet, když zažitá byla 53.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné.


No však v tom se shodujeme, spustit akci je možné, jakmile bude v územním plánu v Líšni povolena bytová výstavba:-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS píše:
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné . I kdyby se to stavělo z druhé strany od muzea. Pokud by se čekalo dál, tak se to už nemusí postavit nikdy. A ono to bude fungovat i naopak. Pokud bude doprava, tak se zástavba rozšíří. Leckde jinde na to přišli už dávno.
Přesně tak. Jakmile bude dopravní infrastruktura, zástavba na sebe nenechá dlouho čekat.

Otázka spíš je jestli by nebylo výhodnější přípravu a realizaci té TT rozdělit na dvě etapy s tím, že první etapa by končila smyčkou u terminálu. V rámci stavby je plánována obnova smyčky Stránská skála, pod kterou má být retenční nádrž, takže její obnova bude hraničit s novostavbou. Pokud by se smyčka jen snesla a náhradou by se postavila nová o pár set metrů dál, vyšlo by to už skoro nastejno. Hlavní výhodou by bylo oddělení toho problematicky projednatelnýho úseku, který by se realizoval až když by se někdy projednání zdařilo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
72 místo 53 je teda pěkná prasárna. Za tohle by ten, koho to napadlo a kdo to prosadil, měl ztratit práci. Takovej člověk má dělat tak maximálně za pokladnou.

No já třeba dotyčného považuji za velice rozumného člověka na správném místě. Nevím, jaký měl zrovna k tomuto důvod... Spíš mi nedává smysl prodloužení do Obřan. Na čísle až tak nezáleží.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Čas spustit to bude přesně v okamžiku, kdy to bude možné . I kdyby se to stavělo z druhé strany od muzea. Pokud by se čekalo dál, tak se to už nemusí postavit nikdy. A ono to bude fungovat i naopak. Pokud bude doprava, tak se zástavba rozšíří. Leckde jinde na to přišli už dávno.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Naposled se řešila cena okolo 260 milionů, ovšem v té variantě, kdy se trať posouvala a k těm černým stavbám se stavěla nová obslužná komunikace a několik dalších ústupků hrazených městem. Navíc na to v té době mohla být dotace tuším okolo 140 milionů.


Nemůžu se vzpomenout, kde jsem to četl, ale mám zafixováno, že tak před pěti lety se mluvilo o částce něco před půl miliardy. Snažil jsem se to vygooglit a našel jsem hodnoty v rozmezí 260 - 400 mega.
No ale i kdyby to bylo jen 260 mega, tak je to za trať do polí pořád cufýl.

A dotaci na trať do polí nikdo nedá, územní plán počítající s výstavbou je nutnou podmínkou, nikoliv však postačující. Pochopitelně až bude v územním plánu bydlení i terminál, tak bude ta pravá chvíle přípravu znovu spustit.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
xxx píše:
...U té 62 asi záleží na tom, v jakém intervalu bude jezdit....


Je tam předepsán interval 60 minut.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, tak jsem na ty intervaly zvědav. Jinak sedmička je teďka provozovaná jen ve všední dny, o víkendu vůbec, takže v tomhle směru jde jen o protažení, tak nevím, koho by to mělo naštvat.
A interval sedmičky 10 minut ve špičce je úplně v pohodě. Doufám, že zůstanou přejezdy na devítku na Lesné v podvečer.
Ještě jsem se tak daleko neprokousal. Večerní interval 69 po 20 minutách je v pohodě, na těch pár zastávek od šaliny do Bosonoh je to akorát.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
72 místo 53 je teda pěkná prasárna. Za tohle by ten, koho to napadlo a kdo to prosadil, měl ztratit práci. Takovej člověk má dělat tak maximálně za pokladnou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
Na lince 50 by měl být ve špičkách interval 10 minut,...

Od toho bych si moc nesliboval, jsou tam bohužel chyby, které zkopírovali z loňského roku. Podobně je tam uveden např. u linky 69 víkendový pseudointerval 20-30, který už byl naštěstí před pár rokama zrušen (teda doufám, že ho nechcou znova zavést, teď se dívám, že nově je tato hodnota uvedena taky u linky 65)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Na lince 50 by měl být ve špičkách interval 10 minut, na E50 pak 15 minut. Že by konečně někoho napadlo, že provozovat linku ve špičkovém intervalu 30 minut nedává příliš smysl? sarcastic

Tragické budou intervaly na lince 7, hlavně ve špičce 10-15 minut, večer a o víkendu žádné spoje. Tato úspora přinese maximálně naštvání dalších cestujících, pro obyvatele Starého Lískovce to představuje podstatné zhoršení obslužnosti, nehledě na to, že bude hrozit přeplněnost spojů (na lince 8 žádné výraznější posílení nenastane).


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Velmi kvituji zrušení 81 a 82 a zavedení linky 62 v trase Mendlák-Červeňák. Jestli to bude provozně propojeno s linkou 68, tak za mě ideální stav.


No sláva! :applause: Že by si konečně někdo všiml, že tím nikdo nejezdí?

U té 62 asi záleží na tom, v jakém intervalu bude jezdit. Oběhové provázání s linkou 68 se samozřejmě nabízí, ale pokud by to znamenalo vypravení kurzu linky 68 navíc, tak oběhové provázání nemá smysl a lepší bude vypravení samostatného kurzu 06202. No, nechme se překvapit. :D


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kromě zrušení linky 53 a nahrazení linkou 72 mě překvapilo i ukončení všech spojů N99 na Jírově a prodloužení N98 do Mariánského údolí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mně nejvíc fascinuje, jak zanikne linka 53 a integruje se do před časem umělé vzniklé 72. Tohle mělo být fakt obráceně, akorát to vnáší do číslování bordel.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Online
7332
27 úno 2010 07:40
Velmi kvituji zrušení 81 a 82 a zavedení linky 62 v trase Mendlák-Červeňák. Jestli to bude provozně propojeno s linkou 68, tak za mě ideální stav.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: v čem konkrétně to třeba přijde tobě (nehezký)?
(Asi se nějaké osekání dalo očekávat, vzhledem k nezvyšování ceny jízdenek. Je tam patrná úprava linkového vedení v oblasti Lískovce a Bohunic v souvislosti s novou TT, kde samozřejmě k nějakému zhoršení dochází.)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tady je odkaz a není to hezký počtení.... https://www.brno.cz/documents/20121/340 ... 8073942871

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 08:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]