Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
To by ti obyvatelé Masarykovy čtvrti poděkovali. K čemu by jim to na ten Konečnák bylo, když teď si tam můžou dojet s přestupem na Tvrdého nebo na České?


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Janatak píše:
… výlukově se tu otáčely i linky 38/39 (ve směru od Úvozu)…
A nestálo by za to sem poslat linku 39 i nastálo? Takhle linky 4, 38 a 39, které obsluhují v podstatě stejnou oblast, jezdí týmž směrem. Kdyby se 39 přetrasovala od Tvrdého na blokovou smyčku Konečného nám., tak „okraje“ Masarykovy čtvrti by měly spojení na Českou a „střed“ na Mendlák (35) a Konečňák (39). Pokud někdo poblíž trasy 39 potřebuje vyloženě na Českou, dojde si na linku 38 nebo 4 (většinou velmi blízko) nebo si přestoupí na Žlutém kopci.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Což nemá vliv na stále běžící řízení.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Sorry jako, ale já nijak neargumentuji, já pouze konstatuji současný stav a reálný časový horizont pro jeho změnu. A navíc, ten terminál také v územním plánu není, takže situace zcela stejná jako v případě bydlení.


Offline
2844
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tohle je ale dost pochybná argumentace. Ta trať tam nebude jen kvůli vesnické zástavbě, ale kvůli přestupnímu uzlu pro regionální linky z okolí. Že ten uzel nebude u muzea, to je věc druhá, ale tu šalinu je taky potřeba někde otočit.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
Líšeňka není u ledu, ale díky tomu to bude mnohonásobně dražší a bude to déle trvat.


Jako chápu, že to p.t. šotouštvo nechce slyšet, ale v připravovaném územním plánu je celé nezastavěné území kolem staré trati do Líšně (až na jednu malou výjimku, kde se dá postavit několik málo desítek rodinných domků) vedeno jako zemědělská půda. Takže nejprve bude třeba schválit nový územní plán, pak jej u Líšně změnit na stavební parcely a teprve poté (tedy odhadem nejdříve v roce 2026) začít uvažovat o nějaké výstavbě - bydlení i tramvaje. Přeloženo do češtiny, dřív než v roce 2030 tramvaj do Líšně tudy jezdit nebude. Stávající de facto vesnická zástavba tramvajovou trať za miliardu opravdu nepotřebuje.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Počet účastníků je vždy problém. Jakoukoliv takovouhle stavbu lze blokovat téměř donekonečna. Doprava se má plánovat a stavět už při územním řešení. Ne postavit domy a pak řešit to, že místo developera, kterej je pro, je tam několik set účastníků, kteří jsou proti. A nad rámec projektu řešit odvolání. Což je problém jak finanční, tak časový.
Líšeňka není u ledu, ale díky tomu to bude mnohonásobně dražší a bude to déle trvat. A to je tady v podstatě jen obnova nezrušené tratě. Novostavba by byla nereálná úplně.

Mimochodem u těch Kamech je s tram. tratí počítáno už v návru z roku 1997. A i díky odkladům se teď buduje ta nejdražší varianta s tunelem, která byla původně zamítnuta. Ostatní varianty jako povrchová trať/zářez jsou už neprůchodné.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Janatak píše:
Konečného náměstí nefunguje co do otáčení pouze pro linky 25/26. Výlukově se tu otáčely i linky 38/39 (ve směru od Úvozu), a v případě neprůjezdnosti Kouničky blíže centru i 32/34/36. Čili pro operativní odklony a otočení trolejbusů a to z více stran tahle bloková smyčka má svůj význam. S tím, že je tady nějaká možnost návaznosti na šaliny.


Takze vlastne hned zitra a nebo od celorepublikove zmeny jizdnich radu muzeme zacit setrita 34 a 36 otacet tam. Tech vozu, kilometru a penez. Tohle je mnam! biggrin biggrin biggrin hahahahahahah


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Líšeňka je v platném UP také. Dokonce jako tělesa dopravních staveb, rezervy ploch pro dopravu. Ovšem ani to nezabránilo podávání námitek tak dlouho, až padla dotace a město to (zatím) bude muset táhnout ze svého. Dokud je účastníkem stavby maximálně město a developer, tak se počet účastníků snižuje a není problém to postavit. V okamžiku obydlení byť jednoho obytnýho domu se počet účastníku zvyšuje dost podstatně. Ukázková ulice je Plotní. Stačí se podívat, kolik námitek a stížností proti ní bylo a jak to dopadlo.
Bohužel dneska různý spolky a ekoteroristi dokážou zablokovat každou stavbu.


Ok. Dekuji za upresneni. Btw ted je Lisenka u ledu, ale neznamena to uplny konec? Jestli jsem to pochopil spravne, tak je potreba nova EIA a vhodna dotace, ktera by to zaplatila. Je tak? Takze zas tak u ledu to doufam nebude?

Tak ale pokud se postavi nebo alespon zacnou oficialne stavet, bude to znamenat, ze pocet ucastniku neni problem. V oblasti prodlouzeni uz nove byty stoji. Naopak Plotni je dukaz toho, ze vsechno jde. Bud se najde nejaky esteticky kompromis, nebo investor postavi prasarnu jako je Plotni.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Konečného náměstí nefunguje co do otáčení pouze pro linky 25/26. Výlukově se tu otáčely i linky 38/39 (ve směru od Úvozu), a v případě neprůjezdnosti Kouničky blíže centru i 32/34/36. Čili pro operativní odklony a otočení trolejbusů a to z více stran tahle bloková smyčka má svůj význam. S tím, že je tady nějaká možnost návaznosti na šaliny.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2886
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zareaguju na jedinou věc: ta smyčka na Konečného náměstí je jen pro operativní účely, protože nebylo jisté, že dojde k doplnění cancouru z Provazníkovy na Kohoutovu/Štefánikovu Čtvrť. Hodí se to hlavně ve chvíli, kdyby byla neprůjezdná Kotlářská.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Líšeňka je v platném UP také. Dokonce jako tělesa dopravních staveb, rezervy ploch pro dopravu. Ovšem ani to nezabránilo podávání námitek tak dlouho, až padla dotace a město to (zatím) bude muset táhnout ze svého. Dokud je účastníkem stavby maximálně město a developer, tak se počet účastníků snižuje a není problém to postavit. V okamžiku obydlení byť jednoho obytnýho domu se počet účastníku zvyšuje dost podstatně. Ukázková ulice je Plotní. Stačí se podívat, kolik námitek a stížností proti ní bylo a jak to dopadlo.
Bohužel dneska různý spolky a ekoteroristi dokážou zablokovat každou stavbu.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Kdy je lepší natáhnout tram trať na Kamechy?
V okamžiku stavby, kdy je tam minimum dalších účastníků, nebo v okamžiku, kdy je vše zastavěno a řízení může zablokovat každý majitel bytu ? Viz třeba Stará Líšeňka.. Pročpak i některý další města tahají dopravu do polí a pak okolo vyrůstá obytná čtvrť . Nemusíme chodit daleko. Stačí Vídeň a U-bahn. Takový prodloužení U2 určitě není na konci vytížený. Ale je tam plánovaná výstavba, tak se staví důležitý stavby s předstihem.


Ta trať je v územním plánu snad už zanesena přesně tak, jak se bude stavět. Lisenka je trošku jiný případ a následně nestavěni taky.

Ano, těch případů je víc. Viz Praha a prodloužení do Slivence, at zůstaneme v Česku.

Bohužel Brno není Vídeň. O smyslu trasy na Kamechy vůbec nepochybuji. Jen se snažím najít klíč, kdy něco stavět/ prodlužovat smysl má a něco ne. Prostě hledám. Ale nějak to nejde...


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Kdy je lepší natáhnout tram trať na Kamechy?
V okamžiku stavby, kdy je tam minimum dalších účastníků, nebo v okamžiku, kdy je vše zastavěno a řízení může zablokovat každý majitel bytu ? Viz třeba Stará Líšeňka.. Pročpak i některý další města tahají dopravu do polí a pak okolo vyrůstá obytná čtvrť . Nemusíme chodit daleko. Stačí Vídeň a U-bahn. Takový prodloužení U2 určitě není na konci vytížený. Ale je tam plánovaná výstavba, tak se staví důležitý stavby s předstihem.


Offline
2844
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dovolím si jen drobnou korekci. Linka 46 nevznikla po rozpadu 45! Ta linka existovala paralelně s tím a jezdila okružně proti 66. Po rozpadu 45 se akorát spoje převedly na 46, která se tím posílila.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030: Fakt sněžíííí! Nebo co teda šňupeš? :evil: To nemá s Luďou nic společnýho, protože on je na rozdíl od tebe ještě příčetnej diskutér.


Ja prave myslel, ze diskuze je o argumentech. Viz propojeni vs nepropojeni trolejbusu.

Mam pocit, ze pricetnost diskutera je podle nasledujici stupnice:
1) nediskutuje, jen cte mistni vsevedy
2) kdy diskutuje, tak souhlasi se vsevedy
3) vseved je role, do ktere se pasuje dana osoba sama. viz nektere zdejsi prispevky

Ale zpet k propojovani/nepropojovani. Vazne me zajimaji dalsi argumenty. Dejme tomu linka 45 v trase Lesna - Mestsky orkuh - St. Osada - Lisen. Kdyz bylo nutne setrit, tak se linka roztrhla a vznikla linka 46 a 55 a spojnici zajistuje 44/84. Chces mi tvrdit, ze pokud by puvodni linka 45 byla pred zrusenim trolejebus, tak by jezdila dodnes? Protoze ja se snazim oponovat vzdy tim, co nekde bylo, je a bude. Jeden z nejvetsich argumentu je, ze mame prestupni tarif. Tak netahat vsechno vsude. OK. Kdyz zminim Komarov a soubeh bus+tramvaj, tak je to posvatna krava. Kdyz zminim propojeni tbusu, tak je to sotovize. Kdyz zmin ukonceni troljebusu na Komenskeho nam. a Zivotskeho, tak neco snupu :-) Tim opet dochazim k zaveru, ze jediny prijatelny nazor je: Bylo to tak, je a bude!

V nedavne dobe se udelala smycka na Konecneho namesti pro ukonceni 25+26 (pokud se teda nepletu). To se taky urcite nemelo delat. Jsou to vyhozeny penize. Co se tam dnes otaci?

To stejny prodlouzeni Kamechy. Dnes tam jezdi ve spicce autobus po 5 minutach (kapacita cca 80 osob - viz DPMB). Kolik je v jednom voze prumerne lidi? Pokud postavim tramvaj, tak prinos je, ze usetrim vozy a ridice u busu. Nahradou vsak musim mit vic tramvaji (po vyluce bude kapacita na d-1 102+163 cestujicich, tj. 265 cestujicich na jednu soupravu). Takze pokud se d-1 protahne az na Kamechy ziskame ve spicce kapacitu misto kapcity 12x80 novych 12x265 (ano, je to koncovy usek tramvajove linky a necekam plnou obsazenost z prvni zastavky). To mi nejak nevychazi. Nebylo by lepsi tedy projekt dat k ledu az se Kamechy rozroztou na pocet obyvatel, ktery naplni dostatecne salinu. Nebo se pocita s tim, ze tam bude jezdit tramvaj ve spicce 10 a mimo 20 minut? Nebo tam bude jezdit jednicka v plne palbe a bude tam prodlouzena i d-3 protoze tam prece bude postavena smycka o trech kolejich? Nevim, ptam se na nazor nejakeho vseveda.


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Brno2030 píše:
Ok. BTW. Zajimalo by me jak na zdejsim foru vypada diskuze o necem.


Kdybych chtěl být zlý tak všude kde se ty nezúčastníš,ale to není pravda.
Myslím že se tu najde spousta vláken s plodnou a zajímavou diskusí


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Očekávám že se vše vrátí k normálu (až na 8) takže napíší jen ty linky co bych změnil.

7 Starý Lískovec - Novolíšeňská
Tím že je 8 vyhrazena 30m vozům hlavně kvůli zastávce Krematorium a Mifkova by si posilu v celé délce zasloužila

11 Zemědělská - Tkalcovská - Hlavní nádraží - Šilingrak - Vozovna Komín (- Rakovecká)
Aby zůstalo spojení Žabin a Hlavního nádraží

40 Tuřany - Holandská

61 Dolní/ÚAN Zvonařka - Studentská (od Křídlovické jako 40)

Aby zustala zachována celá 40 mi přijde zbytečně dlouhá


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Brno2030 píše:
Tak trotl nebo troll?


Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.[/quote]


Ok. BTW. Zajimalo by me jak na zdejsim foru vypada diskuze o necem.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.


Ne. Uz ne. Diky.


Offline
5
01 lis 2022 20:19
Brno2030 píše:
1)linka 34 nebo 36 po zkraceni na Komenskeho namesti: trasa ...Klusackova - Konecneho namesti - Nerudova - Klusackova... tahle propojka a jeji vyuzivani i za cenu kratkeho obratoveho (nuloveho casu) budou stat vic nez stavajici kilometry dal na Ceskou? Za jak dlouho se tohle zkraceni financne vrati zpet? Ihned? Ano, otaceni na Klusackove prinese stavbu smycky. Ale pak muzu spojit vsechny Draky d vany a mit na 12 vysokokapacitni soupravy (od Klusackovi poberou frekvenci od 34 a 36, v Komarove dostaneme kapacitu na zkraceni 40, 48, 74).
Furt nechápu důvod zkrácení linky 40, když současná trasa bude potřeba i po otevření trati ke kampusu.

A kdyby by ji nahradila linka 49 v úseku Studentská - Autobusové nádraží, tak kolik by asi měla minut zpoždění, když už teď jede v dopravní špičce přes často zasekané ulice Kšírovu, Hladíkovu a Zvonařku?


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Brno2030 píše:
Tak trotl nebo troll?


Nechceš to napsat ještě párkrát?
Ano dobře omlouvám přehlédl jsem Trotla v této diskuzi o ničem. Jsem vinný.


Offline
2886
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Brno2030: Fakt sněžíííí! Nebo co teda šňupeš? :evil: To nemá s Luďou nic společnýho, protože on je na rozdíl od tebe ještě příčetnej diskutér.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@PVVS: Obdivuju tvou trpělivost odpovídat na tyhle žvásty, bláboly a jiný nesmysly od Brno2030. Obávám se, že mu tu realitu nevysvětlíš. Pořád se ještě nepodělil o návod, co hulí nebo šňupe, jestli má nějakýho dealera, kde sněží. Možná využil toho frajera, co prodával v sedě na ulici jen tak. :lol:


matros mam od LUDA_612 je to tzv. "Trotl matros". Pripadny rozdil mezi troll matrosem a trotl matrosem vam odpovi LUDA_612


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
K těm nesmyslům s ukončováním po trase.


Hůře pohybliví už leta můžou využít senior bus. Jinak ta MHD se spojením odkudkoliv, kamkoliv tu už byla a naštěstí se to zlikvidovalo.



Docela mě tyhle truc odpovědi baví. Tak začneme :
1) kde by se po zkrácení odstavovaly ? Nejde jen o otočení, ale i případný odstavení do času.
2) nějaký sociální zázemí ?
3) kdo ty smyčky navíc zaplatí
4) zbytek nevyužité sítě se nechá viset i s údržbou a spotřebou ?
5)pokud se snese, tak jak se tam ty vozy dostanou

1)linka 34 nebo 36 po zkraceni na Komenskeho namesti: trasa ...Klusackova - Konecneho namesti - Nerudova - Klusackova... tahle propojka a jeji vyuzivani i za cenu kratkeho obratoveho (nuloveho casu) budou stat vic nez stavajici kilometry dal na Ceskou? Za jak dlouho se tohle zkraceni financne vrati zpet? Ihned? Ano, otaceni na Klusackove prinese stavbu smycky. Ale pak muzu spojit vsechny Draky d vany a mit na 12 vysokokapacitni soupravy (od Klusackovi poberou frekvenci od 34 a 36, v Komarove dostaneme kapacitu na zkraceni 40, 48, 74).

2) kazda konecna ma socialni zazemi? JJ obratiste Ceska je primo idealni a je tam tolik odstavne plochy, ze tam ridici cerpaji pauzu primo v tom trojelbuse.

3) viz jedna.

4) linka 32 dal jezdi na Ceskou. Vznikl by pouze nevyuzity usek Klusackova - spojeni linek 32 a 34+36

5) nechci nic snaset

6) hure pohyblivi - ok. v tom pripade neni potreba dalsich nizkopodlaznich vozu. Hure pohyblive, postizene vyzeneme do specialnich dopravnich prostredku.

Pokud se ukonci trolejbusy 34+36 drive nez na Ceske, tak vlastne usetrim par ridicu a vozu (ktery vlastne maji dle diskuze dosluhovat). Vyresime tim par much jednou ranou.

A ted teda jeste jedna vize. Pokud mame prestupni tarif. Tak vlastne nebylo by skvele ukoncit i tbusy 31+33 na Zivotskeho a prestup na salinu. Na soucasnou 10. a doplnime o 13 (Geislerova - Malinovskeho nam. - Ceska - Cervinkova). Centrum by dostalo spojeni. a ti ostatni prestoupi, protoze mame prestupni tarif. a nepotrebuje vsechno odkudkoliv kamkoliv... A tim opet usetrime par vozu v useku Zivotskeho - Nadr. - ano, musi se postavit par metru krizeni. Tbusy ze Zivotskeho pojedou polookruzne na Trzni a zpet. Ne socialni zazami na linku Slapanice/Slatina - Zivotskeho - Trzni - Slapanice/Slatina nepotrebujeme. Pokud ano, jak to delaji ridici na linkach jako 25 nebo 26. A nebo tohle reseni je spatne? Protoze to tak vzdycky bylo a musi to byt tak dal? (Ano, v tomhle pripade vznikne nevyuzite vedeni k Nadrazi, ale slouzi to jako propojka mezi tbusy. Stejne je na Celjlu, Kolisti, v Husovicich. Taky vuzivane parkrat denne.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 19:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]