Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@PVVS: Obdivuju tvou trpělivost odpovídat na tyhle žvásty, bláboly a jiný nesmysly od Brno2030. Obávám se, že mu tu realitu nevysvětlíš. Pořád se ještě nepodělil o návod, co hulí nebo šňupe, jestli má nějakýho dealera, kde sněží. Možná využil toho frajera, co prodával v sedě na ulici jen tak. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
K těm nesmyslům s ukončováním po trase.

Docela mě tyhle truc odpovědi baví. Tak začneme :
1) kde by se po zkrácení odstavovaly ? Nejde jen o otočení, ale i případný odstavení do času.
2) nějaký sociální zázemí ?
3) kdo ty smyčky navíc zaplatí
4) zbytek nevyužité sítě se nechá viset i s údržbou a spotřebou ?
5)pokud se snese, tak jak se tam ty vozy dostanou


Hůře pohybliví už leta můžou využít senior bus. Jinak ta MHD se spojením odkudkoliv, kamkoliv tu už byla a naštěstí se to zlikvidovalo.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Brno2030 píše:
Já se omlouvám, ale nepřišel s trolejbusy na Kolišti. Opravdu ne. Já jen řekl, že je to nevyužitý potenciál a to je vše.

Koliště byla jen moje reakce na zdejšího diskutujícíjo. Což jde velice snadno dohledat.

Jen nevim, co přesně googlit. Prostě Koliště je ulice, kde jsou zácpy. A je to součást nějakého okruhu, protože je tam značka. Je to jako argument, že VMO je pro auta a neměl by se tam objevit žádný prostředek veřejné dopravy. Tenhle argument prostě nechápu. I kyby bylo Koliště střední, žádný nebo jakýkoliv okruh, neznamená to přece, že tam MHD nemůže. Ne je to jinak? Ještě jednou opakuji, že já s trolejbusy na Koliště nepřišel!!!

Brno2030 píše:
As archiv: jj. Vím, že se Plotni měla bourat a stavět před desítku let a udělalo se to až teď. Na Kolišti neco jako okruh nevede.


Omyl. A nějak nevidím nic o tom, že by na okruh trolejbusy nemohly. A ono to není jen o té značce, ale na městský okruh je navázáno víc věcí. Mhd se tam neposílá z toho důvodu, že by jakýkoliv JR byl platný akorát o víkendu a v noci. Kdo kde psal, že na okruh MHD nesmí ?

Jak to vypadá, když se posílá MHD přes ulice kde se zcela pravidelně tvoří zácpy, tak to známe všichni. Zvonařka, Gajdošova, Táborská..

K tomu věčnýmu propojování trolejbusů. Tak kdy se tu KONEČNĚ objeví nějaký čísla, který by ospravedlňovaly tu investici ? Nákup minimálně 20-30 parciálů, navýšení vozokm a vypravenosti vozů. Ročně několik desítek milionů jen na provoz. Kde se na to vezmou řidiči ? Kolik lidí to denně využije ? Vyjdou bezpečnostní přestávky? Ale tahat někde linku jen kvůli tomu, že se někomu nechce přestupovat je nesmysl.

A jak se to popere se stávající realitou, kdy se vozokm nenavyšují, spíše dost snižují, 21Tr mají pár km na dojetí do šrotu a nový vozy v nedohlednu ? A pak se náhodou rozjede ta šaráda s přesunem nádraží a celý tohle propojení rázem úplně stratí smysl s budou to vyhozený peníze.

Ano v roce 2019 by ta odpověď byla zcela stejná. Celé to propojení je nesmysl.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Reálně ty trolejbusy té zácpě nijak nepomůžou. To spojeni Česká-Nádraží existuje v několika variantách a zdaleka není vytížené tak, že by další cestující nepobíralo. Na komenského je přestup na jednom nástupišti, u Linek na Českou je přestup ideální na Klusáčkově. Proč vyhazovat několik desítek milionů ročně jen za provoz trolejbusů tam, kde to nic nového nepřinese ? A nehledě na to, že DPMB potřebuje jen pro udržení stávajícího stavu vozů nahradit nějakých 50 sólo trolejbusů. Což je ve starých cenách minimálně 600 milionů jen na nákup. Bez toho se o jiné trase než Koliště nedá uvažovat. A nepochybuju, že s novými a těžšími parciály + výměna baterií se cena za vozokm ještě zvýší. Parciály jsou značný výdaje navíc, stávající vozy jdou do šrotu a bez baterek budou stát ve stejné zácpě jako ty auta.

A nová trať okolo centra je nereálná. Společnej vodič pro obě trakce nikdo neschválí a na novostavbu není místo. Jedině, že by to od Dvořákovy po konec Benešovy vedlo nad chodníkama.
Poslední rozumně uvažovatelný ceny za vozokm byly v roce 2019:
trolejbusy: 79
autobusy : 64
tramvaje : 68

V situaci kdy DP nemá na mimořádný výdaje na běžnej provoz, je nereálný jakkoliv navyšovat náklady. Jen těch několik spojů Česká-Nádraží by podle stávajícího JR ročně projezdilo cenu jednoho kloubovýho trolejbusu.

Aktuálně jě vize jediná. A to právě přežít a při troše štěstí dokončit už rozjetý stavby. Pak do celýho linkovýho vedení v Brně hodí vidle teoretická stavna nového Nádraží, kde některé plánované ulice nejsou v UP.
A SJTD, kterej by vyřešil povícero problémů (a nový přinesl) byl shozen ze stolu s tím, že na něj v rámci projektu nejsou finance a že si ho má Brno hradit samo. A zatím nijak extra ani není řešen terminál Vídeňská.



Spojení Česká - Nádr - znovu, já zde nikdy neřekl, že tohle spojení přežila, je nedostatečný atd. Přece lidi nejezdi jen mezi těmato dvěma místy. Např. Zastávky na lince 32 všechny jsou po celé délce mezi linkou 1+6 a 32 (Smetanova Sušilova i linky 34+36). Takže pokud můj cíl je přesně mezi těmito zastávkami, tak jdu na 1 (která je natriskana už od zastávky Řečkovice a jezdí s ní úplně všichni, jak zde někdo napsal) a nebo se rozhodnu mezi 6 a 32, pokud jedu jen na Českou. Pokud však 32 pojede po své trase dál než na Českou, odebere část cestujících z linky 1. To platí i o 34+36 že zastávky Sušila a Smetanova.

Přestup Klusáčkova - nebylo by ideální ukončit trolejbusy už tam? A dál d12. Ušetříme peníze. Smetanova a Sušilova zůstanou obslouženy t32. Nebo na Konečného náměstí? Kde by byl přestup i na t25 +26?

Takže, když jedu t38+39, tak přestoupím na Komenského n. a pak znovu na České? Jj. To je bomba pro všechny méně pohyblivé :( ... Já s tím problém nemám, já mám dvě zdravé nohy a pohyb mi problém nedělá.

Vize - přežít. Jj. To chápu. Jak jsem psal, nepropojení mi přijde v celým systému jako zbytečně nevyužitá příležitost. Myslím, že kdybych tady ten příspěvek napsal v r. 2019, tak ale dočkám úplně stejných odpovědi.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Brno2030 nebuď línej a místo pindání o Kolišti zvedni ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zajdi se podívat do těch archivů, nebo zagoogli, spousta věcí je na netu. A vůbec, už to nehul, nebo se poděl, ať můžem zjistit, jak moc je ten matroš kvalitní. :lol:


Já se omlouvám, ale nepřišel s trolejbusy na Kolišti. Opravdu ne. Já jen řekl, že je to nevyužitý potenciál a to je vše.

Koliště byla jen moje reakce na zdejšího diskutujícíjo. Což jde velice snadno dohledat.

Jen nevim, co přesně googlit. Prostě Koliště je ulice, kde jsou zácpy. A je to součást nějakého okruhu, protože je tam značka. Je to jako argument, že VMO je pro auta a neměl by se tam objevit žádný prostředek veřejné dopravy. Tenhle argument prostě nechápu. I kyby bylo Koliště střední, žádný nebo jakýkoliv okruh, neznamená to přece, že tam MHD nemůže. Ne je to jinak? Ještě jednou opakuji, že já s trolejbusy na Koliště nepřišel!!!


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Za ty leta už mám cvik :)


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS: teda Karle, ty máš trpělivost. To fórum vypadá, jako bys přispíval jen ty :-)

Příloha:
forum_ds (Malé).jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Brno2030 nebuď línej a místo pindání o Kolišti zvedni ##MLUVÍM SPROSTĚ## a zajdi se podívat do těch archivů, nebo zagoogli, spousta věcí je na netu. A vůbec, už to nehul, nebo se poděl, ať můžem zjistit, jak moc je ten matroš kvalitní. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Reálně ty trolejbusy té zácpě nijak nepomůžou. To spojeni Česká-Nádraží existuje v několika variantách a zdaleka není vytížené tak, že by další cestující nepobíralo. Na komenského je přestup na jednom nástupišti, u Linek na Českou je přestup ideální na Klusáčkově. Proč vyhazovat několik desítek milionů ročně jen za provoz trolejbusů tam, kde to nic nového nepřinese ? A nehledě na to, že DPMB potřebuje jen pro udržení stávajícího stavu vozů nahradit nějakých 50 sólo trolejbusů. Což je ve starých cenách minimálně 600 milionů jen na nákup. Bez toho se o jiné trase než Koliště nedá uvažovat. A nepochybuju, že s novými a těžšími parciály + výměna baterií se cena za vozokm ještě zvýší. Parciály jsou značný výdaje navíc, stávající vozy jdou do šrotu a bez baterek budou stát ve stejné zácpě jako ty auta.

A nová trať okolo centra je nereálná. Společnej vodič pro obě trakce nikdo neschválí a na novostavbu není místo. Jedině, že by to od Dvořákovy po konec Benešovy vedlo nad chodníkama.
Poslední rozumně uvažovatelný ceny za vozokm byly v roce 2019:
trolejbusy: 79
autobusy : 64
tramvaje : 68

V situaci kdy DP nemá na mimořádný výdaje na běžnej provoz, je nereálný jakkoliv navyšovat náklady. Jen těch několik spojů Česká-Nádraží by podle stávajícího JR ročně projezdilo cenu jednoho kloubovýho trolejbusu.

Aktuálně jě vize jediná. A to právě přežít a při troše štěstí dokončit už rozjetý stavby. Pak do celýho linkovýho vedení v Brně hodí vidle teoretická stavna nového Nádraží, kde některé plánované ulice nejsou v UP.
A SJTD, kterej by vyřešil povícero problémů (a nový přinesl) byl shozen ze stolu s tím, že na něj v rámci projektu nejsou finance a že si ho má Brno hradit samo. A zatím nijak extra ani není řešen terminál Vídeňská.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Brno2030: za prvé nikdo tě "trotlem" nenazval. Byl si označen za "TROLLA".

Jo určitě všem co jezdí po Kolišti vytrhne trn z paty že tam bude propojený trolejbus z České na Hlavní nádraží.
Nevím kde bereš ten matroš ale chci ho taky.


LUDA_612?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Přímo Koliště je i značeno na městský okruh 1. Dotyčná značka je kromě jiného hned u křižovatky Cejl - Koliště..

Na kolik vyjdou trolejbusy se dá vcelku snadno spočítat. Jedovnická má něco málo přes 2 km a stála 33 milionů, Jírova má 1600m a měnírnu. Cena nějakých 130 milionů. S tím, že na Jedovnické není bez další měnírny reálný provoz nějaké linky, protože nová měnírna byla škrtnuta a stávající to neutáhne.

A celkově u Jírovy může a nejspíš i je DPMB rád, že to vůbec dostal. A že nikdo moc nezkoumá zpětně, jestli reálný přínosy a splněný cíle odpovídají dotaci.


Značku pomatuju snad z autoškoly (asi). Ale jde mi spíš o to, že pokud je dnes zácpa způsobena auty, hledal bych řešení od toho nejjednoduššího a nejlevnějšího. Ještě jednou opakuji, že jsem propojení trolejbusů navrhoval jako vizi a už vůbec ne po Kolišti. (A byl jsem označen za trotla).

Pokud se podívám před kovid. Tak na Kolišti byly kolony. MHD jezdilo jen v "dočasném omezení" od krize 2009? (Ještě pamatujeme asi všichni večerní interval 10 minut nebo víkend přes den 7-8 minut). Ale pořád dost často. Ale co teď? Jak odstranit nějaké to auto? Jsou zde dvě tbusova ramena nepropojená ramena vzdálená 6-8 minut max.

Nejednalo se o nějakou vizi propojeni linek kilometry od sebe vzdálených. Nebo ano? Jsou zde dva různé svazky linek takhle nesmyslné nepropojené? Asi ne. Jaké jsou další možnosti zvýšit kapacitu za "relativně malý peníz"?

Co je ve vizi v rozvoje městě v rámci MHD? Nebo ve strategii DPMB? Teda kromě toho přežít tuhle krizi.

1) neomezeni intervalu?
2) vrátit rozsah provozu před kovid?
3) obnova vozového parku?
4) kapacitnější vozidla?
5) nové trasy někde v "polích"?
6) diametr?

A teď otázka mezi body jedná a šest je kolik let? 5, 10, 15, 30, 50 let? Takže tohle trolejbusové propojení je prostě někde mezi a určitě délka výstavby, náklady a přínosy budou později než bod jedná a zároveň dřív než bod c.6.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Přímo Koliště je i značeno na městský okruh 1. Dotyčná značka je kromě jiného hned u křižovatky Cejl - Koliště..

Na kolik vyjdou trolejbusy se dá vcelku snadno spočítat. Jedovnická má něco málo přes 2 km a stála 33 milionů, Jírova má 1600m a měnírnu. Cena nějakých 130 milionů. S tím, že na Jedovnické není bez další měnírny reálný provoz nějaké linky, protože nová měnírna byla škrtnuta a stávající to neutáhne.

A celkově u Jírovy může a nejspíš i je DPMB rád, že to vůbec dostal. A že nikdo moc nezkoumá zpětně, jestli reálný přínosy a splněný cíle odpovídají dotaci.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Brno2030: za prvé nikdo tě "trotlem" nenazval. Byl si označen za "TROLLA".

Jo určitě všem co jezdí po Kolišti vytrhne trn z paty že tam bude propojený trolejbus z České na Hlavní nádraží.
Nevím kde bereš ten matroš ale chci ho taky.



Tak trotl nebo troll?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A kde se ty kolonu rozpouští ? křižovatka E50/E5, případně D1/D2. To nejsou cíle s koncem cestu v Brně.

Brno toho platí poněkud více než jen DPMB. A každý takový objekt má oddělený rozpočet. To, že se dotují vlaky do vídně neznamená to, že se DP škrtnou peníze. Ty vlaky klidně mohou jít z rozpočtu na propagaci, nebo místo dotování letiště. Leccos se dá najít tady https://www.brno.cz/rozpocet?article=124145 . A upřesnění na podatelně MB.

A v tom archivu jsou mimochodem i rozvojový plány města z let a režimů minulých. Kde je vidět, co se (občas) naštěstí nepodařilo dostavět. A jak se mělo celé centrum a jeho okolí změnit. Které čtvrtě měly zcela zmizet a nahradila by je paneláková výstavba. A i s tím spojená doprava. Ovšem počítaná s tehdejší úrpvní automobilizmu. Od roku 1970 do 2022 se počet aut v populaci zvedl na šestinásobek, přičemž počet obyvatel se změnil minimálně.


Ok. Jsem to špatně pochopil. Jj. Souhlasím. Tyhle směry jsou ok. Bohužel v těch autech jsou i lidé, co nevoli MHD právě proto, že přes/ okolo centra není něco dalšího... Btw. Já tady nenavrhoval trolejbusy přes Koliště. Právě kvůli té dopravě. Já jen reagoval, že pokud jsou téměř v centru auta, není potřeba je tam nechávat navždy.

As archiv: jj. Vím, že se Plotni měla bourat a stavět před desítku let a udělalo se to až teď. Na Kolišti neco jako okruh nevede.

Pokud se počet automobilů zvedl na šestinásobek, tak? Šestinásobek beru jako fakt, který je pravda. Co dál? Prodloužíme trať na Kamechy, Kampus, Lesná. To sníží ten šestinásobek o kolik? Propojení trolejbusu by stálo kolik? Kamkoliv. Ne nutně po Kolišti. To sníží ten šestinásobek o kolik? To už teď víme, že o NULA (dle zdejší diskuze). Naopak tohle propojení odradí všechny cestující a přejdou do auta a zaplní Koliště ještě víc.

Ještě jednou opakuji, že to byl jen povzdech o propojení trolejbusů. A najednou jsem TROTL (ne troll) a jsou tu argumenty proti. Upřímně. Pokud se našla dotace na prodloužení trolejbusů na Jirovu, tohle je na dotaci jak vyšité .


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
A kde se ty kolonu rozpouští ? křižovatka E50/E5, případně D1/D2. To nejsou cíle s koncem cestu v Brně.

Brno toho platí poněkud více než jen DPMB. A každý takový objekt má oddělený rozpočet. To, že se dotují vlaky do vídně neznamená to, že se DP škrtnou peníze. Ty vlaky klidně mohou jít z rozpočtu na propagaci, nebo místo dotování letiště. Leccos se dá najít tady https://www.brno.cz/rozpocet?article=124145 . A upřesnění na podatelně MB.

A v tom archivu jsou mimochodem i rozvojový plány města z let a režimů minulých. Kde je vidět, co se (občas) naštěstí nepodařilo dostavět. A jak se mělo celé centrum a jeho okolí změnit. Které čtvrtě měly zcela zmizet a nahradila by je paneláková výstavba. A i s tím spojená doprava. Ovšem počítaná s tehdejší úrpvní automobilizmu. Od roku 1970 do 2022 se počet aut v populaci zvedl na šestinásobek, přičemž počet obyvatel se změnil minimálně.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Doporučuji městský archiv. Tam je to za mírný poplatek k dohledání.

Tak jakou jinou souvislost mají ty kolony a trbus z české ? na vytížená trbusu nulovou. Trbus ty kolonu nijak nezmenší. Těm lidem v autech je celá MHD ukradená, většina z nich ani nemá začátek/konec cesty v Brně.


Takže bych asi měl jít do archivu, abych zjistil že za "krále Klacka" byla Masarycka "hlavní tepna" a že tam patří jakákoliv doprava, jen ne hromadná doprava.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A kde v tom figuruje DPMB ? To hradí město Brno ze svého rozpočtu. To s výdaji na DPMB nemá vůbec nic společného .


Počkat a DPMB nedostává ani korunu z města Brna?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Doporučuji městský archiv. Tam je to za mírný poplatek k dohledání.

Tak jakou jinou souvislost mají ty kolony a trbus z české ? na vytížená trbusu nulovou. Trbus ty kolonu nijak nezmenší. Těm lidem v autech je celá MHD ukradená, většina z nich ani nemá začátek/konec cesty v Brně.



Prosím nějaké příklady směrů, kdy jedu autem a nemám začátek/ konec v Brně a pojedu přes Koliště, abych tam jel tu kolonu taky vytvořit.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
A kde v tom figuruje DPMB ? To hradí město Brno ze svého rozpočtu. To s výdaji na DPMB nemá vůbec nic společného .


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
1) linku Brno Vídeň tak nějak neprovozuje DPMB. A i ty peníze jsou z jiné kapsy.
2) A kdepak ty kolony končí ? Ani na České, ani na nádraží. Ty pokračují vesele dál, je to tranzitní doprava. Ty jsou tam jen kvůli tomu, že před pár desítkama let se rozhodlo to, že městský okruh centrumem je dobrej nápad. Ovšem za zcela jiné automobilizace. Z té kolony toho na české ani na nádraží moc nekončí .



1) https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 21007.html


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Doporučuji městský archiv. Tam je to za mírný poplatek k dohledání.

Tak jakou jinou souvislost mají ty kolony a trbus z české ? na vytížená trbusu nulovou. Trbus ty kolonu nijak nezmenší. Těm lidem v autech je celá MHD ukradená, většina z nich ani nemá začátek/konec cesty v Brně.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
1) linku Brno Vídeň tak nějak neprovozuje DPMB. A i ty peníze jsou z jiné kapsy.
2) A kdepak ty kolony končí ? Ani na České, ani na nádraží. Ty pokračují vesele dál, je to tranzitní doprava. Ty jsou tam jen kvůli tomu, že před pár desítkama let se rozhodlo to, že městský okruh centrumem je dobrej nápad. Ovšem za zcela jiné automobilizace. Z té kolony toho na české ani na nádraží moc nekončí .


Ale já nepsal, že začíná nebo konci na české a hlavním.

Prosím o odkaz na informace o městském okruhu centrem, tj. přes Koliště.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
luda_612 píše:
Brno2030: za prvé nikdo tě "trotlem" nenazval. Byl si označen za "TROLLA".

Jo určitě všem co jezdí po Kolišti vytrhne trn z paty že tam bude propojený trolejbus z České na Hlavní nádraží.
Nevím kde bereš ten matroš ale chci ho taky.



Viz předchozí příspěvek... "Troll" vs "trotl"... Za prvé nenazval?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
@Pavel: Tím prohozením 40 a 49 v oblasti Holandské moc neušetříš a hlavně potřebuješ obsluhovat oblasti jako Stará nemocnice, nejen hřbitov a krematorium, spojení těchdle zastávek s Holandskou a Úzkou, potažmo autobusákem na Zvonařce je jednak odlehčení šalině, jednak bonus.
Tebou navrhované vedení 49 by bylo, jak jsem pochopil, jednostranné jen od/k Úzké, což by zase osekalo určité cesty, šalina neobslouží všechno.
@Brno2030: meleš tu nesmysly, :evil: tak se nediv, že seš za totálního trotla. Prý spojení trolejbusů fuj nebo mňam, to zní jak od kindoša. Nejde o preference, ale o finanční náročnost s minimálním až marginálním přínosem. Husovka je už teď zatížená, Komenského náměstí jako křižovatka taky nemá moc kapacity na rozdávání.



"... že ses za totální trotla."


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
1) linku Brno Vídeň tak nějak neprovozuje DPMB. A i ty peníze jsou z jiné kapsy.
2) A kdepak ty kolony končí ? Ani na České, ani na nádraží. Ty pokračují vesele dál, je to tranzitní doprava. Ty jsou tam jen kvůli tomu, že před pár desítkama let se rozhodlo to, že městský okruh centrumem je dobrej nápad. Ovšem za zcela jiné automobilizace. Z té kolony toho na české ani na nádraží moc nekončí .


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 22:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]