Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Tak zrovna Malečkova určitě existuje hlavně kvůli "Napoleonově" Kandii...

Ale když už jsme v Návrzích, nejsou nějaké náznaky informací o linkovém vedení u toho kampusu? Přece jen zprovoznění za měsíc a něco málo, skoro určitě velký zásah do organizace dopravy, a nevíme nic. Snad to na DP nehodlají vydat dva dny dopředu...


Offline
597
25 říj 2019 10:12
xxx píše:
Takže její význam bych úplně nepochybňoval. Na rozdíl od zastávek Janáčkovo divadlo, Malečkova nebo Za křížem.

K výčtu "důležitých" zastávek bych přidal Zimní II.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Souhlasím, ALE! „Zastávky“ (urážky) Janáčkovo divladlo a Výstaviště G2 zrušit. Zcela, kompletně, nikdy neobnovovat. Nemá to tam co dělat. Je urážkou všech, že to ještě existuje.

Výstaviště, vstup G2 se hojně využívá při veletrzích. A tato zastávka se nachází přímo před lékařským domem. Takže její význam bych úplně nepochybňoval. Na rozdíl od zastávek Janáčkovo divadlo, Malečkova nebo Za křížem.
Cracatit píše:
Však Vstup G2 se projíždí na znamení, tak nevím, s čím máš Naxashi zase problém. Janáčkovo divadlo bych zrušil a s ním i tu nesmyslnou třicítku pro šaliny, tady souhlas.

Tu třicítku tam někdo dodržuje? :D


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
Fajn, takže Brno2030 je jasnej troll, protože jinak ty onanie s taháním trajflů z České/Brandlovy na hlavas a Křenku nemůže myslet vážně. Nějaký plány s baterkáčema na propojení Komenského nám. s Českou tu proběhly asi loni nebo v roce 2020 a už tenkrát jsme tu řešili, kudy jaké linky a hlavně celkovej výkon, co by to přineslo. Fakt je potřeba přemýšlet reálně, ne v dimenzích Multikonu a jiných simulačních hraček.


Ok. Ale tady je to prodloužení 38+39 a zároveň omezení 4.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Tunel z mendláku se jmenuje průraz Hybešova..

Jinak snižovat pokrytí vynecháváním zastávek na stávajícíh linkách je nesmysl nejhrubšího zrna. Naopak prohlásit všechny zastávky v Brně za zastávky na znamení by mohl občas pomoct. Moc vozů bez POD tu není a do konce roku ještě něco zmizí.


Takže přístup a la Pardubický kraj? Bystrc potřebuje prodloužení na Kamechy a expres co nejblíže centru. Most u Kamenolomu bude, prodloužení taky, teď jen chybí expresní linky.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
[/quote]

A s tímhle nikdo problém nemá? Tohle je teprvě pořádná šílenost.
Jasně, takže pořádná kapacita bude jezdit na KPN a na Řečkovice, kam jezdí dle mého pozorování tak polovina Brna, bude ve starých dvojicích T3. Jasný. Tak víme, kde autor nebydlí.
A vůbec, to trasování linek… Proč proboha tolik linek a takhle komplikovaně? Přijde mi, že tohle přináší spoustu problémů, které stávající systém už vyřešil.
No nevěřil bych, že se budu zastávat stávajícího systému, ale teda raději tuhle realitu než tuhle dystopickou verzi.
Spíš 1 by měla jezdit po 5 minutách déle do večera. Je to stále natřískaný… A místo LF2+LF1 bychom měli jít do 2×EVO2 nebo 2×LF2. Nebo teda…LF5, no. Nebo něco takovýho. Ale to je zase o něčem jiným.
A stále mi tu chybí linka, co pojede z Řečkovické oblasti podél těch 40tko-70tek, na Hudcovu, na Husitskou, pak Skácelovu a pak…upřímně řečeno nevím, Rozhodně asi dál na Přívrat, pak buďto do centra na Českou nebo…nevím, někam.
Byl by to jen bus, co by jel jednou za tak 15 až 20 minut. Ale cílem je spojit to v současné době nespojené a hlavně na semilasse jet rovně.[/quote]


Velkokapacitní vozy. 1 vs 6 - vycházel jsem pouze z celkového posílení Hl.n. až Semilasso pretrasovanim linky v. 6. Linka v. 1 si velkokapacitní vozy zaslouží. I prodloužení 5 min intervalu. Jak jsem psal, vypravovat sola a K2 v pracovní dny omezit. Šalina má být kapacitní.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
Však Vstup G2 se projíždí na znamení, tak nevím, s čím máš Naxashi zase problém. Janáčkovo divadlo bych zrušil a s ním i tu nesmyslnou třicítku pro šaliny, tady souhlas.

S tím, že je vůbec možný tam zastavit. Ani trolejbusy tam nestaví, takže ani šalina by neměla.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn, takže Brno2030 je jasnej troll, protože jinak ty onanie s taháním trajflů z České/Brandlovy na hlavas a Křenku nemůže myslet vážně. Nějaký plány s baterkáčema na propojení Komenského nám. s Českou tu proběhly asi loni nebo v roce 2020 a už tenkrát jsme tu řešili, kudy jaké linky a hlavně celkovej výkon, co by to přineslo. Fakt je potřeba přemýšlet reálně, ne v dimenzích Multikonu a jiných simulačních hraček.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Však Vstup G2 se projíždí na znamení, tak nevím, s čím máš Naxashi zase problém. Janáčkovo divadlo bych zrušil a s ním i tu nesmyslnou třicítku pro šaliny, tady souhlas.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS píše:
Jinak snižovat pokrytí vynecháváním zastávek na stávajícíh linkách je nesmysl nejhrubšího zrna. …

Souhlasím, ALE! „Zastávky“ (urážky) Janáčkovo divladlo a Výstaviště G2 zrušit. Zcela, kompletně, nikdy neobnovovat. Nemá to tam co dělat. Je urážkou všech, že to ještě existuje.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Tunel z mendláku se jmenuje průraz Hybešova..

Jinak snižovat pokrytí vynecháváním zastávek na stávajícíh linkách je nesmysl nejhrubšího zrna. Naopak prohlásit všechny zastávky v Brně za zastávky na znamení by mohl občas pomoct. Moc vozů bez POD tu není a do konce roku ještě něco zmizí.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A-77 jezdím vcelku pravidelně a nová trasa je na EHM... Na zastávce Opuštěná je provoz minimální a zbytečně se kolikrát stojí už od viaduktu. Kdyby se projelo po Tržní, tak se Zvonařka oblouží taky a zácpa je čtvrtinová.

Na Kamechách je nějakých 5-6 000 obyvatel. A výstavba tam nekončí. Tam to má smysl. Ale tahat trbusy na nádraží v okamžiku, kdy to nic nevylepší, a ani kapacita není vyčerpaná, je totální šotonesmysl.Jen zbytečný vyhazování peněz a zdrojů.



Takže vlastně argument. Kamechy je něco novýho s bude to větší. Šalina ano. Pomůže to. Ale trasa linek 31+33 a 32+34+36. Tam těch lidí bydlí asi málo. A když přestupují celou dobu, budou přestupovat dál.

Naopak celé Bystrci pomůže projíždění zastávek Kamenolom, Branka, Svratecká, Stránského, Bráfova a Pisárky, zastavit na Lipové a pak vynechat G2 a dále už zastávkové. Jestli něco, tak tohle. Ideálně pak tunel z Mendaku k Hlavnímu (což je asi šotosen). Vynechané zastávky určitě obsloužit nějakými napáječi k nevynechanym zastávkám. S tím, že 1 a 3 v 3xT3 a až na Kamechy. D-10 na Rakoveckou jen v ranní špičce v 2xT3.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Brno2030 píše:
Z rubriky „šílená noční můra“:
1 Ečerova - Řečkovice (původní trasa, omezení kapacity na 2xT3, velkokapacitní vozy na lince číslo 6)

6 KPN - Česká (u kostela) - Hl. Nádraží (Masarykova ul.) - Vsetínská - St. Lískovec, smyčka (posílení úseku Hl. nádr. - Osová v době přetížení linky č. 8, nasazení kapacitních souprav přesunem z linky č. 1, v provozu pouze v PD od cca 6 do cca 19, v ostatní čas v provozu linka číslo 16)
Interval PD -/5/6-7/5/6-7/8-12/-, SN mimo provoz

16 KPN - Česká - Mendlovo náměstí - Poříčí - Osová - St. Lískovec, smyčka (původní trasa linky č. 6, v provozu pouze v době mimo provoz linky v. 6, 14 a 15)
Interval v PD 10/-/-/-/-/10, SN 15/30/15


A s tímhle nikdo problém nemá? Tohle je teprvě pořádná šílenost.
Jasně, takže pořádná kapacita bude jezdit na KPN a na Řečkovice, kam jezdí dle mého pozorování tak polovina Brna, bude ve starých dvojicích T3. Jasný. Tak víme, kde autor nebydlí.
A vůbec, to trasování linek… Proč proboha tolik linek a takhle komplikovaně? Přijde mi, že tohle přináší spoustu problémů, které stávající systém už vyřešil.
No nevěřil bych, že se budu zastávat stávajícího systému, ale teda raději tuhle realitu než tuhle dystopickou verzi.
Spíš 1 by měla jezdit po 5 minutách déle do večera. Je to stále natřískaný… A místo LF2+LF1 bychom měli jít do 2×EVO2 nebo 2×LF2. Nebo teda…LF5, no. Nebo něco takovýho. Ale to je zase o něčem jiným.
A stále mi tu chybí linka, co pojede z Řečkovické oblasti podél těch 40tko-70tek, na Hudcovu, na Husitskou, pak Skácelovu a pak…upřímně řečeno nevím, Rozhodně asi dál na Přívrat, pak buďto do centra na Českou nebo…nevím, někam.
Byl by to jen bus, co by jel jednou za tak 15 až 20 minut. Ale cílem je spojit to v současné době nespojené a hlavně na semilasse jet rovně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
A-77 jezdím vcelku pravidelně a nová trasa je na EHM... Na zastávce Opuštěná je provoz minimální a zbytečně se kolikrát stojí už od viaduktu. Kdyby se projelo po Tržní, tak se Zvonařka oblouží taky a zácpa je čtvrtinová.

Na Kamechách je nějakých 5-6 000 obyvatel. A výstavba tam nekončí. Tam to má smysl. Ale tahat trbusy na nádraží v okamžiku, kdy to nic nevylepší, a ani kapacita není vyčerpaná, je totální šotonesmysl.Jen zbytečný vyhazování peněz a zdrojů.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
Jo, jinak mi připadají ty šotohovadiny od Brno2030 jako dobrej trolling, nebo to někdo bere vážně?
77 sice obsluhuje hlavně podniky na průmyslové zóně Černovice/Slatina, ale kdyby se fakt chtělo, dá se tahat ke Grandu a nemusí se kvůli ní dávat někam troleje.
Že se nechce a nejezdí moc spojů kolečko Hlavas - Slatina-sídliště - Slatina-areál - Hlavas/Úzká, je jiná věc.
Před pindamii a mordor virem takhle jezdila každá druhá 77 v odpoledně/večerní špičce.


Naopak 77 má smysl přes Autobusové nádraží a protažení ke Grandu šlo smysluplně jen jedním směrem.

Naopak propojení trolejbusů nabídne alternativu pro širší centrum. Vidím v tom stejný přínos jako prodloužení tratě na Kamechy...


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, jinak mi připadají ty šotohovadiny od Brno2030 jako dobrej trolling, nebo to někdo bere vážně?
77 sice obsluhuje hlavně podniky na průmyslové zóně Černovice/Slatina, ale kdyby se fakt chtělo, dá se tahat ke Grandu a nemusí se kvůli ní dávat někam troleje.
Že se nechce a nejezdí moc spojů kolečko Hlavas - Slatina-sídliště - Slatina-areál - Hlavas/Úzká, je jiná věc.
Před pindamii a mordor virem takhle jezdila každá druhá 77 v odpoledně/večerní špičce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Udělat z toho rovnou oplocení celý Slatiny, ne? :mrgreen: Jojo, když si podnik předem určí cenu surovin, tak se nemůže divit neúspěchům na burze. I když teda cena v přepočtu kolem 5 000 Kč za MWh je docela raketa.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Loni DP dostal dotaci přes 2 miliardy. Co vím, tak jen na energie zatím potřebuje dosyp okolo 300 milionů. A teď další peníze ? Jestli by nevyšlo levněji sehnat naftový ojetiny a tohle hodit k plotu.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Neuspěl na burze, protože požadoval dodání plynu za jednotkovou cenu max. 100 EUR/MWh. Současná cena na burze je přitom o 50 % vyšší. Pokud DP chce/potřebuje provozovat plynové autobusy, bude muset město/cestující dosypat peníze nebo doufat, že se to s nastupující zimou změní. Jak pravděpodobná je změna nechám na posouzení každého z nás.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
488
13 čer 2004 23:04
Ted se bude resit problem s autobusama a ne vyhazovat penize na soto sny. Pokud mam informace DP neuspel ani na burze a porad neni plyn pro plynove autobusy. Pokud se to nevyresi budou se muset nakoupit nejake naftove ojetiny, aby bylo cim aspon castecne jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pvvs: Zrovna Obřany mají obojí, ale předpokládám, že to bereš ze sídliště.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Takže nakonec by se mělo věšet úplně nový trbusový vedení vedle tramvajovýho ? Vyhodit tím nějakých 30 mega navíc ? Za něco co je dneska bohatě poskytováno stávajícíma linkama ? Kolik lidí by denně přestupovalo na tu a-77 ? Jednotky, nižší desítky max ? Na rozdíl od toho ta trať na Kamechy vede do poměrně dost hustě obydlené oblasti, navíc s možností dalšího růstu počtu obyvatel.
Navíc, pokud vím tak ty 601/602/701/702 je plánovaný ukončit v Líšni, s napojením na prodlouženou trať ze Stránské skály. Což je reálnější, než se zdá.

A stále mi tu chybí výpočet, o kolik řidičů a vozů by se musela rozšířit výprava, aby se ten šoto**** vyjezdil. Protože veškerá doprava je jen a pouze o penězích. Jeden řidič navíc bude v nákladech minimálně 3/4 milionu navíc. Trolejbus reálně 12-16 milionů, šalina 60 mega. Jeden Drak vyjde Dp na nějakých 34 mega, souprava na 68 mega.

Kolik městských částí nemá přímý spojení na Hlavní nádraží, nebo Českou ? A větších ? Líšeň, Vinohrady, Obřany, Slatina... Od toho tu je přestupnej tarif. A ne spoje odkudkoliv kamkoliv. Docela dobře to fungovalo, než to oddělení JŘ na DP začalo "vylepšovat" a pak se navíc ořezaly počty spojů. Přitom by stačilo málo. Zajistit interval tak , aby když na větších uzlech přestoupím, ta aby mi přijel další spoj a nemusel sem na něj 10-15 minut čekat.

Když už překopávat centrum, tak spíš obnovit ražbu tunelu z Mendláku na Českou. Jako první část podpovrchových tratí pod centrem.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Ondra K. píše:
Má-li uliční prostor sloužit jako pěší zóna i tramvajová trať zároveň, musí být intenzita tramvajového provozu nastavena tak, aby byla mezi chodci a tramvajemi nějaká rovnováha.
Navrhovaných 48 spojů za hodinu v obou směrech hraničí s provozem na nějaké radiále někde na periferii. V takovém případě se o použitelnosti pro chodce nedá mluvit, a pak není na vině chodec, ale tramvaj.


Jj. Souhlasím, ale ta 6 tam je jako posíla do Lískovce po otevření trati ke Kampusu. Zároveň limit prvního a druhého nástupiště. Není to nějaký můj šotosen, ale maleznuti rovnováhy.

Samozřejmě jde posílit d-8 třeba o vložené spoje Novolíšeňská - Švermova, ale pokud se něco stane na trase, celý to zkolabuje. Pokud však riziko rozložíme mezi d-6 a d-8, riziko se sníží.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A jakejpak je rozdíl u těch 601 a 602, jestli přestoupím někde po cestě a jsem na nádraží, nebo dojedu na Zvonec a mám k dispozici d-12 s přístupem na nádraží i Českou ? Totéž 701,702 na Úzké.
Takže, když se 38/39 ukončí na Hlavním, tak se tím nezíská vůbec nic. Jen to, že trolejbus najede při každým kole o 5km víc, projede o 14 křižovatek víc a neobslouží vůbec nic novýho.

Když vezmu, že v 2020 byla cena 1vozokm trbus zhruba 80kč, tak když vezmu 60 spojů za den na každé lince, tak je to 120x5x80= 48 000,- Kč denně. Když vezmu, že rok má 250 pracovních ní a víkendy budou mít vypravenost o 1/3 nižší, tak to vyjde na nějakých 15 milionů ročně na to aby trolejbus jel o 1 zastávku dál.
A to nepočítám náklady na další vozy, kvůli prodloužení linek a náklady výstavby trolejovýho vedení.

Když se aktuálně podívám do vyhledávače, tak d-10 to má z České na nádraží za 6 minut, d-4 za 4 minuty a d-12 za 7 minut. přičemž toho cestou obslouží podstatně víc. A jízdní doba po Kolišti nebude určitě kratší jak 7-8 minut. Takže to nebude ani rychlejší.
A když se podívám sem, tak ta trasa jede přes 2 z 5 nejvytíženějších křižovatek v Brně. To opravdu plynulosti nepomůže.


601 a 602 - ale ne každý má cíl na České, Grohově nebo Konečného n., ale pokud je cíl někde mezi trasou linek 32+34+36 a 1+6, tak je trolejbus výhodnější a bez přestupu. Nebo opačně, když jedu že Žabin, mužů přestoupit na bus 77 směr průmyslová zóna přímo z tbusu. Bez použití 12. Tahle trolejbusová spojka nabídne neskutečně zlepšení.

38 a 39 na hlavním je posílá omezené linky č. 4 v úseku Náměstí Míru až Trávníčkova. Víc obyvatel Masarykovy čtvrti dostane přímé spojení na Hlavni nádraží bez přestupu.

Náklady na prodloužení - přínos převýší náklady. V tom případě nemusíme prodlouovst trať na Kamechy atd. Prostě to tak funguje a fungovat to bude dál. Protože to tak bylo... Můžeme otáčet t-36 na kruhaci na Hlavni. Ušetříme za úsek Podveská - Připravit. Přece lidi přestoupí na Svratecké na šalinu. A ostatní spoje převést na t-34 a ukončit na Vychodilově....

Hlavak - Česká za 4-8 minut. Ale propojení má posílit spojení mezi uzly, nabídnout nová spojení a ušetrit přestupy. Tbusy bych vedl spíš po kolejích než po Kolišti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Má-li uliční prostor sloužit jako pěší zóna i tramvajová trať zároveň, musí být intenzita tramvajového provozu nastavena tak, aby byla mezi chodci a tramvajemi nějaká rovnováha.
Navrhovaných 48 spojů za hodinu v obou směrech hraničí s provozem na nějaké radiále někde na periferii. V takovém případě se o použitelnosti pro chodce nedá mluvit, a pak není na vině chodec, ale tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 zář 2024 00:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]