Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 17    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jakub S. píše:
Nešlo o peníze z kraje, ale o dotační peníze, které bylo možné použít více způsoby a patrně z toho vyšel jako výherce/byl upřednostněn projekt obnovy tramvají.

On tehdy náš kraj se spojil s Vysočinou do Regionu Jihovýchod, aby vůbec mohl dosáhnout na dotační peníze. Vysočina si tehdy pořídila nějaké vláčky, my se rozhodli koupit levněji tramvaje. Později pak ještě byl proveden nákup krocanů.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
M píše:
Jo azapoměl jsem se tam zaptat tak zkusím tu, proč té tramvaji říkají okurka?


To slyším prvně, nicméně každý tomu říká po svém, takže to bude spíš o tom, který název se ujme víc..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
MartinV : vidíš, to mě ani nenapadlo že může i vystupovat sarcastic na Bráně nebo Mifkove a tím pádem potřebuje plošinu na druhé straně.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kari: jasně, vidíš, Mifkova též.

King666: jasně, ale při cestě druhým směrem bude šofér v druhé kabině. Důležité je ale také to, aby bylo možné využít plošinu na obou stranách v rámci stejného článku, tedy aby např. vozíčkář nemusel projíždět vozem k plošině na druhé straně.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Po obraceni na uvratove konecne bude i na "normalnich" zastavkach potreba plosina na druhe strane vozu nez pri predchozi ceste...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nejenom na Západní bráně, ale i na Mifkové, pokud vůz pojede na pravou kolej.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M píše:
Podle mě se bude vždy používat ta přední a ne ta zadní, ta jakože zadní je dle mého názoru pro ostrovní zastavku, kde budou dveře na levé straně, tudíš opačná plošina, tak aby řidič nemusel dozadu, tak použije tu první ale protože zastávka vlevo tak na levé straně.

Tak ono by to nebylo až tak kvůli tomu, aby řidič nemusel dozadu, ale předpokládám, že pokud využiješ plošinu na jiné zastávce napravo, budeš na Západní bráně vystupovat na levé straně (a naopak), takže tu plošinu na druhé straně budeš potřebovat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky bych řekl, že se dost zapomnělo na to v jaké situaci soutěž na 13T probíhala. V kategorii 30m NP tramvají bylo víceméně jedinými bez problémů pouzitelnými vozy těch cca 11 kusů KT8D5R.N2 a možná tou dobou ještě K3. S ručními KT8 bylo problémů kupa a o neschválených RT6 vůbec nemluvě. Většinu vozovýho parku tvořily T3 a K2 v různým stavu rozkladu.

Tvrdit, že nákup 13T tehdy vozovýmu parku nepomohl je naprostý nesmysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
I přesto je faktem (možná smutným...), že byť mají spoustu nedokonalostí a jiných neduhů, tak to jsou hned po EVO2 nejmodernější tramvaje ve vozovém parku DP a ve své době umožnily významně omladit a znízkopodlažnit vozový park.

Ale to se už dostáváme poměrně daleko od tématu vlákna.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Což nepomohlo ani šalinám, ani vlakům. Nejlepší by bylo darovat porschekrámy do Charkova.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nešlo o peníze z kraje, ale o dotační peníze, které bylo možné použít více způsoby a patrně z toho vyšel jako výherce/byl upřednostněn projekt obnovy tramvají.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Jakub S. píše:
To je ale standardní postup u většiny velkých dotací. Město není jediný subjekt, které ty peníze může dát (aneb, jak se říká, nejlevnější peníze jsou ty cizí). Pokud by byly tvoje obavy reálné, v minulosti chychom nenakoupili skoro žádný plynový autobus, část 13T a pokud si dobře pamatuju, tak ani 31Tr a před tím kupu naftových autobusů. Stejně tak bychom se nemohli pustit do stavby vybraných infrastrukturních projektů.

Co se týče dotací na 13T, tak co jsem byl informován, tam šly peníze i z kraje a bylo to na úkor obnovy vagónů ČD. Proto dodnes tady jezdí honekráky. Regio a Inter Pantery pouze nahradily panťáky 560.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nezapomeň, že dnes je drahé i mít vlastní peníze. Oproti tomu někomu dlužit je "lahoda".

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jenže to byla jiná ekonomická i politická situace. Dnes jsou úvěry velmi drahé, drahá je i elektřina, plyn a nafta a do toho máme ještě politickou garnituru, která do MHD peníze dávat nechce. Už jen tyto věci získání dotace komplikují. K tomu musíme počítat i faktor Škoda, která nejspíše se současnou nízkou cenou spokojená nebude a pokusí se ji navýšit, jako v Plzni. A v tom případě může i hrozit vracení dotace, protože by se to mohlo považovat za dotační podvod.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
peno píše:
... A za třetí, jestli se to nezměnilo, tak pokud vím, dotace na tramvaje se vyplácejí zpětně, tedy DPMB musí tak jako tak ty peníze mít a on je nemá a město nedá. Takže můj pesimismus stále trvá.

To je ale standardní postup u většiny velkých dotací. Město není jediný subjekt, které ty peníze může dát (aneb, jak se říká, nejlevnější peníze jsou ty cizí). Pokud by byly tvoje obavy reálné, v minulosti chychom nenakoupili skoro žádný plynový autobus, část 13T a pokud si dobře pamatuju, tak ani 31Tr a před tím kupu naftových autobusů. Stejně tak bychom se nemohli pustit do stavby vybraných infrastrukturních projektů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jo azapoměl jsem se tam zaptat tak zkusím tu, proč té tramvaji říkají okurka?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
M: EVO3 už neexistuje. Škoda to zatrhla po té, co koupila Pragoimex, čímž diverzifikovala síly. TW Team se tak zaměřuje na krátké tramvaje, Škoda samotná na dlouhé. A když vidím, co se děje v některých jiných firmách, kde si jednotlivé divize konkurují, tak je to za mě správný přístup.

Vario1523 píše:
Ve středu jsem dával do jednoho ze sousedních vláken odkaz na článek, ve kterém se mimo jiné píše:

Zástupci brněnského dopravního podniku také požádali o dotaci na tři žádosti, přičemž každá je na nákup pěti tramvají, v celkovém objemu devět set milionů korun.

Nové vozy Škoda 45T částečně nahradí původní obousměrné tramvaje typu KT8D5. „Jedna už byla tak zrezivělá, že jsme rozhodli, že už ji opravovat nebudeme. Je plánovaná výměna kus za kus," zmínil Havránek.

Bezva, takže pokud vše vyjde, budeme mít, i s těmi pěti už podepsanými, dvacet 45T. Jenže ani to nestačí k náhradě všech Kačen. Navíc, nikde není psáno, že DPMB uspěje se všemi žádostmi. A za třetí, jestli se to nezměnilo, tak pokud vím, dotace na tramvaje se vyplácejí zpětně, tedy DPMB musí tak jako tak ty peníze mít a on je nemá a město nedá. Takže můj pesimismus stále trvá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Byl jsem se na to dnes v Medlánkách podívat, jako je to pěkná tramvaj, prostorná, ty plenty tolik nevyčnívají jak to vypadá na fotkách, pracují na tom ještě ze Škodovky, má to dva pantografy, jak už bylo řečeno. Tramvaj ještě nebyla předána dopravnímu podniku. Už mají sepsaných několik věcí, které budou na dalších vozech měnit. Je to pěkný vůz, ikdyž koncepce stajná jako Evo3, pořád se mi Evo líbí víc a je škoda, že kupujeme toto, když Evo3 by bylo určitě levnější a hlavně shodný s Drahy i co se týká údžby, ND a podobně, ale díky za každý nový stroj, snad nezůstane jen u pěti kusů.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Podle mě se bude vždy používat ta přední a ne ta zadní, ta jakože zadní je dle mého názoru pro ostrovní zastavku, kde budou dveře na levé straně, tudíš opačná plošina, tak aby řidič nemusel dozadu, tak použije tu první ale protože zastávka vlevo tak na levé straně.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Zas pak budou jako laňky všichni šofci. :-) Né, jasně, rozumím. Ale když občas vidím, jak dlouho trvá tu el. plošinu přivést k rozumu, tak se té výklopné moc nedivím.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MIKIS: tak předpokládám, že je to kvůli poruchovosti těch dálkově ovládaných?

A jinak jsou dvě na každé straně v krajních článcích?


Offline
28
02 lis 2018 22:27
Robert píše:
Oproti jedné dálkové ovládané i kačeny. Takže ve výsledku zájezd vozíčkářů nastoupí rychleji, jen někdo bude muset zvednout pozadí.

Tak všechny nohy, 13t, 3/4 aniter mají elektriku, žejo, je to pohodlné a rychlé pro všechny(samozřejmě pokud se něco nevys*re). Draci to máš kousek, tam se to dá pochopit, že je potřeba ušetřit. U ruček musíš chodit do 3. Dveří a ne všichni zaměstnanci jsou jak laňky a netrvalo to déle než zmáčknutí tlačítka. No a teď ta nová nádhera... Vezmu 2, do první sekce, na další zastávce další tak ho vezmu do té další sekce, ujedeš pár zastávek, každej bude vystupovat jinde a máš vymalováno, na každé konečné úvrať... To bude linka, to nemůže normální člověk pochopit pokud si do toho nesedne a nezažije ty story z provozu... Holt se ušetřilo zase na něčem, co je pro nás řidiče další hozenej kámen pod nohy. Kdyby jsme dostali příkaz z vedení tu vzdálenější plošinu nepoužívat tak je to dobrý, ale pokud by byla na každé straně jen jedna, mohlo se zase ušetřit víc a nevznikl by tu tenhle článek, ale to zas někdo nepřemýšlel u stolu při rýsování...


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Oproti jedné dálkové ovládané i kačeny. Takže ve výsledku zájezd vozíčkářů nastoupí rychleji, jen někdo bude muset zvednout pozadí.


Offline
28
02 lis 2018 22:27
Už se všichni těšíme jak budeme touto nádherou vozit zájezdy vozíčkářů. Co jsem se tak díval, tak máme 4x ruční plošinu


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Ve středu jsem dával do jednoho ze sousedních vláken odkaz na článek, ve kterém se mimo jiné píše:

Zástupci brněnského dopravního podniku také požádali o dotaci na tři žádosti, přičemž každá je na nákup pěti tramvají, v celkovém objemu devět set milionů korun.

Nové vozy Škoda 45T částečně nahradí původní obousměrné tramvaje typu KT8D5. „Jedna už byla tak zrezivělá, že jsme rozhodli, že už ji opravovat nebudeme. Je plánovaná výměna kus za kus," zmínil Havránek.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 423 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Radek Havlík a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 pro 2024 20:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]