Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A unese tohle pěší zóna na Masaryččce?
d-4 12 spojů za hodinu
d-6 trojčata 24 spojů za hodinu
d-9 12 spojů za hodinu

To mi vychází na nějakých 48 spojů v obou směrech. Na jednu z nejrušnějších ulic a pěší zónu trochu hodně. Navíc v bariérovém provedení.


D-4 na Kraví hoře můžou těžko posilovat linky 38 a 39, když z 39 je to přes 500m na konečnou d-4 a z 38 přes 800m. Ty linky už pokrývají úplně jiný území. Navíc ani jedna z těch trbusových linek nejde moc posílit, Preslova je tak na 1 vůz na konečné, Barvičova tak na 2 . A to v sólech.

A proč ty šotosny nepočítají s úpravama sítě, který by leccos změnily a zrychlily ? Třebas průraz Hybešova, nebo přeložka Olomoucká ? Nepočítají s prodloužením v Bystrci, na Lesné, případně Vinohrady.
A stále tu nikde nevidím o kolik by změnila výprava. O nedostatku vozů a řidičů už se tu psalo.

A ještě mi v návrzích chybí obnovení větve Křenová -Dornych a expresní spoje Juliánov - Komárov. :)



48 spojů za hodinu není problém. Smysl vidím v tom, že můžu jít pěšky nebo MHD, která jezdí pořád. Navíc vznikne propojení centra Brna o směr na Kr. Pole a směr Bohunice. Zastávky jsou bariérové již dnes a salóny tama jezdi. Byl to povzdech, že ty zastávky už nejsou dávno bezbariérové. Před kovidem jezdila d-4 24x za hodinu a d-9 12x za hodinu. Takže navýšení není až tak velké s zároveň tam není žádné přidání před 6 ranní a po 19 večerní. Takže hluk je naopak omezen.

D-4 na Kraví hoře. Trolejbusy posílí linku c. 4 ze zastávek Úvoz, Obilní trh, Komenského náměstí. Předpokládám, že do každého spoje d-4 na Kraví hore nenastupuje 100 lidí.

Šotosny: prodloužení na Kamechy a Lesnou linkové vedení v centru nijak neovlivní. Přeložka Olomoucká by byla super. Prodloužení t-10 na Lesnou v jakékoliv variantě by bylo super. Výše uvedené vidím jako reálné. Bohužel Vinohrady a zejména Hybesku nevidím jako něco hmatatelného.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS píše:
A proč ty šotosny nepočítají s úpravama sítě, který by leccos změnily a zrychlily ? Třebas průraz Hybešova, nebo přeložka Olomoucká ? Nepočítají s prodloužením v Bystrci, na Lesné, případně Vinohrady.
A ještě mi v návrzích chybí obnovení větve Křenová -Dornych a expresní spoje Juliánov – Komárov. :)

Můj návrh tram sítě s tímhle počítal. Teda až na spoje Juliánov – Komárov, ale to je vlastně irelevantní, já tam řešil jen základní síť, ne konkrétní linky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Nejsou penize na obnovu vozoveho parku. Ridicu je malo a ceny energii stale rostou. Spis to vidim na dalsi omezeni pri dalsi zmene jizdnich radu v roce 2023.

Nejake vyraznejsi zmeny vedeni linek bych neocekaval.


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
A unese tohle pěší zóna na Masaryččce?
d-4 12 spojů za hodinu
d-6 trojčata 24 spojů za hodinu
d-9 12 spojů za hodinu

To mi vychází na nějakých 48 spojů v obou směrech. Na jednu z nejrušnějších ulic a pěší zónu trochu hodně. Navíc v bariérovém provedení.


D-4 na Kraví hoře můžou těžko posilovat linky 38 a 39, když z 39 je to přes 500m na konečnou d-4 a z 38 přes 800m. Ty linky už pokrývají úplně jiný území. Navíc ani jedna z těch trbusových linek nejde moc posílit, Preslova je tak na 1 vůz na konečné, Barvičova tak na 2 . A to v sólech.

A proč ty šotosny nepočítají s úpravama sítě, který by leccos změnily a zrychlily ? Třebas průraz Hybešova, nebo přeložka Olomoucká ? Nepočítají s prodloužením v Bystrci, na Lesné, případně Vinohrady.
A stále tu nikde nevidím o kolik by změnila výprava. O nedostatku vozů a řidičů už se tu psalo.

A ještě mi v návrzích chybí obnovení větve Křenová -Dornych a expresní spoje Juliánov - Komárov. :)


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Brno2030 píše:
Z rubriky "Vlhký sen":

Intervaly v PD jsou uvedeny následovně: 5.00-6.30/6.30-9.00/9.00-14.00/14.00-16.30/16.30-20.00/20.00-22.30

Intervaly v SN jsou uvedeny nasledovne 6.00-8.00/8.00-20.00/20.00-22.30

Šaliny:
1 Ečerova - Řečkovice (původní trasa, omezení kapacity na 2xT3, velkokapacitní vozy na lince číslo 6)

2 Stará Osada - Modřice (původní trasa, interval 6-7???)

3 Stará Osada - Rakovecká (původní trasa)
Interval PD 8-12/10/8-12/10/8-12/10-20, SN 15/10/15

4 Babická - Náměstí Míru (původní trasa, dvojnásobný interval, v Obřanech doplněna linkou 14, v Masarykově čtvrti trolejbusy 38, 39)
Interval PD 10/10/10/10/10/15, SN 15/10/15

5 Štefánikova čtvrt - Ústřední hřbitov (původní trasa, dvojnásobný interval, doplněna linkou 15 v úseku Štefánikova čt. - Celní)
Interval PD 10/10/8-12/10/8-12/10, SN 15/10/15

6 Kr. Pole, nádraží - Česká (u kostela) - Hl. Nádraží (Masarykova ul.) - Vsetínská - St. Lískovec, smyčka (posílení úseku Hl. nádr. - Osová v době přetížení linky č. 8, nasazení kapacitních souprav přesunem z linky č. 1, v provozu pouze v PD od cca 6 do cca 19, v ostatní čas v provozu linka číslo 16)
Interval PD -/5/6-7/5/6-7/8-12/-, SN mimo provoz

7 Čertova rokle - Cejl - Hl. nádraží - Autobusové nádraží - Komárov (původní trasa linky č. 9, rychlé spojení z Autobusového nádraží do dalšího směru než pouze tramvají č. 12)
Interval PD -/10/20/10/20/-, SN mimo provoz

8 Mifkova - Osová - Nemocnice Bohunice (otevření nové trasy, do St. Lískovce nahrazena linkami (6, 15, 16, v úseku Hl. nádraží až Osová posílena linkou č. 6)
Interval PD 10/5/6-7/5/6-7/10/15, SN 15/10/15

9 Čertova rokle - Juliánov (původní trasa)
Interval PD 10/10/8-12/10/8-12/15, SN 15/10/15

10 Rakovecká - Vozovna Komín - Česká - Malinovského nám. - Hl. nádraží - Geislerová - Novolíšeňská/ St. skála (doplnění linky 3 jako během výluky) interval PD 20/10/20/10/20/30


11 mimo provoz

12 původní trasa (interval omezen ve špičkách na 6-7??? - do Komárova doplnění linky 7, v relaci Hl. nádraží - Konečného náměstí linka 10, v relaci Nové Sady - Česká doplnění linkou 6)

14 Maloměřický most - Jugoslávská - Dětská nemocnice - Česká - Mendlovo náměstí - Poříčí - Švermova (doplnění linky 4 v Husovicích)
Interval PD -/10/20/10/20/-, SN mimo provoz

15 Štefánikova čtvrt - Dětská nemocnice - Česká - Mendlovo náměstí - Poříčí - Osová - St. Lískovec, smyčka (doplnění linky 5 a linky 14)
Interval PD -/10/20/10/20/-, SN mimo provoz

16 Kr. Pole, nádraží - Česká - Mendlovo náměstí - Poříčí - Osová - St. Lískovec, smyčka (původní trasa linky č. 6, v provozu pouze v době mimo provoz linky v. 6, 14 a 15)
Interval v PD 10/-/-/-/-/10, SN 15/30/15

Kromě šalin mi neskutečně vadí linky 31, 32, 33, 34, (35,) 36, 38 a 39 a jejich vzájemné nepropojení nebo neprodloužení přes širší centrum.

Propojení 31+32
Propojení 33+34+36
38 a 39 z Komenského náměstí přes Šilingrovo náměstí na Hlavní nádraží (doplnění linky 4)
Linku 35 z Mendlova náměstí přes Václavskou a okolo Vaňkovky k Autobusovému nádraží

Zastávky Hlavní nádraží (v Masarykově ulici) a Zelný trh by dávno měly být upraveny do stylu Naštěstí Svobody.

P. S. MHD jsem jezdil, jezdím s zatím jezdit budu


Tvoření "šotosnu":

1) přetížení kolejí 1 a 2 na Hlavním nádraží
> odstranění linky č. 7 a poloviny spojů linky č. 4
> spojení Hl.n. - St. Lískovec - posílení o linku c. 6 v metro intervalu od 6 do 19 (odpovídá přepravní špičce u Kampusu na linkách 25, 37, 40 a 61 - tj. posílení linky č. 8, která bude přeplněná)
> velkokapacitní vozy na linku c. 6 - část lidí v úseku Vsetínská - Moravské náměstí bude preferovat přímou linku než přestup na linku c. 1 nebo chůzi na zastávku Malinovského náměstí opět na linku c. 1. Proto vzniklo prohození velkokapacitních vozu. Dále oslabení relace Mendlovo náměstí až Hlavní nádraží tím, že část lidí bude volit linku c. 8 z Kampusu (37+50 z Kohoutovic, Kamenného vrchu).

2) úsek Moravské náměstí - St. Lískovec
> spoje linky č. 5 končící na Mendlově náměstí v PD od 6 do 19 hodin prodloužený jako linka c. 15 do Starého Lískovce.
> linka c. 14 je tvořena převedením poloviny spojů z linky č. 4. a prodloužená na Švermovu místo na Náměstí Míru.
> Česká - Mendlovo náměstí je omezen na 3 linky v klasickém intervalu místo dosavadních dvou metro linek 5 a 6 (část cestujících využije novou linku v. 6 přes Hl.n. a Vsetínskou)
> mimo PD od 6-19 je v provozu linka c. 16 v úseku Kr. Pole, nádraží - Česká - Mendlovo náměstí - St. Lískovec

3) Autobusové nádraží
> pokud lidí dojíždějí do Brna busem, je vhodné nabídnou větší směrovou nabídku. Protože většina z nich už má za sebou jeden přestup a některé směry v dohledné době na vlak převést nejdou
> zavedení linky č 7 z Komárova přes Hl.n. a Cejl na Lesnou v PD
> určitě je vhodné vrátit linku 67 zpět na Autobusové nádraží
> prodloužení linky č. 35 z Mendlova náměstí přes Václavskou právě na Autobusové nádraží

4) bariérové zastávky
> zastávky Hl.n. v Masarykově ul. a Zelný trh můžou zůstat bariérové, ale mělo by se udělat vše možné proto, aby se barierovost odstranila. Stejné platí pro Českou u kostela a Mendlovo u náměstí směr Vídeňská a smyčka Mendlovo náměstí. Ostuda.

Asi vše. Fakt mi nejde o sotosneni.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano. PvvS přesně pochopil na co jsem se ptal. Prostě kde na celou tu fantasmagorii sehnat vozy. O řidičích nemluvě. Ti také nerostou na stromech a právě i jejich nedostatkem se teď argumentuje, proč ještě nejsme na předcovidových spojích. Tady autor se nad tím zjevně nezamyslel a na to jsem chtěl poukázat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Nejen NP spoje, ale spoje celkem. Jednou soupravou draků se zabijí 2 vozy, který normálně pokryjí 2 kurzy. A tolik 13T a Aniter se neuvolní. Takže jde spíš o to, jestli by vůbec byly vozy. A o řidičích na další kusry a linky nemluvě.


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: dokola se ptáš, jak pokrýt NP spoje na linkách, odkud by zmizeli Draci (při přesunu ve dvojicích na 1/6/12). Tak minimálně tu máme pořád Anitry, a také z 6 by došlo k uvolnění 13T. Možná by k nějakému poklesu NP spojů na některých linkách došlo, ale nemuselo by to být tak tragické.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Brno2030 píše:
Budou jen na 6 a 12.

Jenže na obě linky jich v Brně není dost. Za normálního provozu jich je tak akorát na d-1 v trase Řečkovice - Bystrc. Teď při výluce se našly i na d-12, ale ani na ní nejsou komplet a musejí tam jezdit i 30 m soupravy. Vy chcete mít d-12 komplet ve velkopacitních tramvajích a zároveň v nich chcete mít i d-6 v trase delší, než je současná výluková d-1 a to po pěti minutách, tedy v kratším intervalu, než mají dnes při výluce d-1 a d-12. Pardon, ale mě to prostě oběhově nevychází. Ano, můžete přidat spojené Draky, ale ti vám pak budou zase chybět na "kádvojkových" linkách. Takže jak to chcete vyřešit? Na to jsem se ptal a na to jste mi zatím neodpověděl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Ta tvoje linka Nádr-Česká je bohatě nahrazená jinýma linkama ve stejný trase: d-12 , d-4 , d-1. To se o 25/26 nedá tvrdit ani omylem.
Jinak konečný jsi evidentně nepochopil. Minimálně na České a nádraží by se v tvým podání vyskytovaly spoje s konečnou Slatina i Komín a to na stejné zastávce . Naopak by to spíš chtělo začít přemýšlet nad tím, jestli by si Slatina nezasloužila kolejovou dopravu. Třeba i víc jak Lesná. A pak by šlo celou tuhle větev, včetně vozovny sundat.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
Takže tuplovanej nesmysl ? Závlek pouze v jednom směru a linka s dvouhodinovým oběhem a zácpama na 3 různých ulicích ? To bude vzor spolehlivosti a kvality.

A copak různý intervaly ? Mě taková linka Komín-Slatina vychází oběh nějakých 112 minut. A pokud dobře počítám, tak na nějakých 15 kurzů. A stále se na některých zastávkách bude objevovat jedna linka s dvěma různejma konečnýma.

Propojení k ničemu. Obsluhu to nezlepší, kilometry / vozy neušetří. A jezdit někde jen kvůli tom, že tam je kus dráty na sloupě...


Tak to asi zrušíme linky 25 a 26. A nebo teda rozpulime Štefánikova čt - Mendlovo nám. jako linka 24. Bude to jedna linka, jen dvě konečně. Pak dvě linky Mendlak - Kameňak/ Kampus. Vyřešeno. To že není poptávka po propojení 33+34+36 je jen proto, že není nabídka. Je to stejné jako kdyby 12 končila od Technologického parku na České a druhá půlka jezdila jen Nové Sady - Komárov....


V tom případě by bylo úplně top linku c. 1 po ukončení výluky rozpůlit na Ečerova - Mendlovo náměstí jako linka 1B. Druhá část linka 1A Mendlovo náměstí - Řečkovice.


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Ukončení trolejbusů v centru mi taky nepřijde úplně šťastné, především z hlediska možností a komfortu přestupů, ale hnát trajfy po Roosveltově nebo Husově je zbytečný extrém. Jediné, v čem bych viděl smysl je propojení Komenského nám. a České. Díky spojce na Marešově by toto nemuselo být ani nijak zdržující. Navíc ve směru Masarykova čtvrť - Kounicova by se dala udělat zastávka naproti krajskému úřadu, v tom pseudoparku před rektorátem by jistě bylo i místo na záliv. Pak se nabízí celá řada řešení ať už propojení 32 s 38 a 39 a nebo při "drobném" rozšíření sítě (protažení trolejí na Haškovu, spojka Vaňkovo nám.-Lipová, zatrolejování Jundrova) následující linky:
38,39 - Preslova/Barvičova - Česká - Pionýrská - Štef.čtvrť - Haškova
32 - Srbská - Česká - Úvoz - Vaňkovo nám. - Pisárky - Anthropos - Jundrov

38 a 39 by byly drobnou historickou reminiscencí linky 46, která kdysi jezdila právě do tehdejší Jiráskovy čtvrti, 32 by zase umožnila trolejbusové spojení Jundrova po Veslařské přímo do centra bez ukončení na Mendláku, který úplně nepovažuju jako nejlepší konečnou


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Takže tuplovanej nesmysl ? Závlek pouze v jednom směru a linka s dvouhodinovým oběhem a zácpama na 3 různých ulicích ? To bude vzor spolehlivosti a kvality.

A copak různý intervaly ? Mě taková linka Komín-Slatina vychází oběh nějakých 112 minut. A pokud dobře počítám, tak na nějakých 15 kurzů. A stále se na některých zastávkách bude objevovat jedna linka s dvěma různejma konečnýma.

Propojení k ničemu. Obsluhu to nezlepší, kilometry / vozy neušetří. A jezdit někde jen kvůli tom, že tam je kus dráty na sloupě...


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, pokračujeme se šotoutopií. :mrgreen:
Řeší to šalina, takže trajfl jedině v případě překopání uzlu před nádražím, resp. tažení drátů na Šalingrad alias Vídeň-sever.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Al já psal o propojení linek ze směru Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží - Vlhka a dál směr Slatina. Tady dráty ano.

Pokud by se protahly linky 38 a 39 přes Šilingrak na Hlavní nádraží tak parcialem.

Možná šotosen, ale za mě je šotohoror nepropojení tbusu, který jsou od sebe jak daleko 6 minut?


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Souhlas, jen teda si dovolím podotknout, že si stometrový přestup představuju o dost jinak, než zalézt do podchodu a pak po schodech zas nahoru, o bezbariérovosti vůbec nemluvím, protože třeba vozíčkář musí volit úplně obchvat podchodu a pro mě jako nevidomého to ani s majáčkama není nic moc, protože se po sestřelu odráží hlášení v prostoru a já mu v kombinaci s lidma okolo prostě nerozumím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, dráty se musí natáhnout. :lol: Chci vidět pavučinu u Červenýho kostela a za Ústavním soudem.
Když už někam cpát trajfl, tak tam, kde je už dneska nějaký výkon, kolem České se moc dalšího výkonu nahnat nedá, protože samotný šalinový uzel prostě nasává lidi víc, než nějaký obchvat z Komenského náměstí na Komín.
Jak s Penem obvykle nesouhlasím, tak tady potvrzuju názor, že jde o šotomagorii.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
A co se tím získá ? Kromě postávání v zácpách na Kolišti ? Navíc propojení České a Hlavního je dost luxusní. Z jedné strany d-12, středem d-4 a po okraji d-1. Na to, že z Moraváku je to 400m, z Hlavního pěšky 900m. Trolejbusem okolo je to 1,6km. A ani Joštova, ani Komenského nemá kapacity na další linky. To už by to musela být jen průjezdní zastávka bez možnosti vyrovnání času.
A pokud by se započítalo zajetí z Křenky na Hlavní, průjezd Kolištěm na Českou, průjezd Kolištěm nazpět a přes nádraží na Křenku, tak je to totální nesmysl. Z konečné trolejbusu je to 100m na střední ostrůvek na nádraží.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
PvvS píše:
A jakpak by se dostaly od Hl. nádraží na Českou ?



Ale já nepsal, že se tam objeví zítra. V původním příspěvků bylo napsáno, že ukončení tbusu na Hlavaku, České a Komenského nám. mi přijde jako nevyužitý potenciál. Jejich propojením se získá nová směrová nabídka bez přestupu nebo omezení přestupu. Ano, dráty se tam musí natáhnout.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
peno píše:
Ale když všechny Draky spojíte, tak vám zase budou chybět jinde v těch vašich fantasmagoriích. 30 m souprav také není nekonečné množství, takže všechno do nich také dát nemůže. Takže se znovu ptám, kde ty velkokapacitní tramvaje po pěti minutách ve špičce vezmete jak na 6, tak na 12, aniž by vám chyběly jinde. Na to jsem zatím odpověď nedostal.



Budou jen na 6 a 12.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Brno2030 píše:
6 je v provozu od 6 do 18 v intervalu 5 minut špičky, 6-7 mimo špičku. Mimo tuto dobu je v provozu linka 16 v provozu mimo období 6 až 18).. Jediný rozdíl je v trasování během PD.

Spojování draků - ano. Je to jasný směr. Určitě lepší než, když přes x lety jezdila 12 jednou za čas v intervalu 10 - 8 - 3 - 9 - 10 min xxx a pak znovu. Kdy zkrácený interval byl nasazením dvou K2 (dnes by to byl drak).

Ale když všechny Draky spojíte, tak vám zase budou chybět jinde v těch vašich fantasmagoriích. 30 m souprav také není nekonečné množství, takže všechno do nich také dát nemůže. Takže se znovu ptám, kde ty velkokapacitní tramvaje po pěti minutách ve špičce vezmete jak na 6, tak na 12, aniž by vám chyběly jinde. Na to jsem zatím odpověď nedostal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
A jakpak by se dostaly od Hl. nádraží na Českou ?


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Cracatit píše:
Velkokapacitní vozy na Smetanové, takže trolejbus. No, jako já bych se tříčlánkovému Solarisu nebránil, jen se obávám, že úsek z Kotlářské na Českou je na takhle velké vozidlo poněkud výkonově slabý, obrat cestujících je trochu jinde, třeba na Husitské nebo z Kotlářské na Mendlák. Pokud by tu byla odvaha někdy v budoucnu koupit tříčlánkové velkokapacitní trajfly o délce 25m, tak bych byl pro hlavně na 25, která bude i po otevření Kampusu furt plná.


Na tbusy jen stávající vozy. Takže propojení t31 a t32 solo. Na t33 a t34+36 solo a kloub. Tohle je nevyužitý potenciál v kapacitě mezi Českou a Hlavním nádražím.


Offline
65
14 říj 2022 22:57
Brno2030 píše:
Linka 12 posílena propojením tbusu v úseku Klusáčkova - Smetanová - Česká - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží. Ale pokud je v oblasti VUT potřeba posílit, tak interval 5 a velkokapacitní vozy.

A kde ty velkokapacitní vozy vezmete? Buď je můžete mít na té své šestce, nebo na dvanáctce, ale ne na obou. Tolik těch velkokapacitních souprav, abyste je mohl mít ve špičce na obou linkách prostě v Brně není. Tedy, pokud nezapřáhnete do dvojic všechny Draky. Ale to podle mě pro tu vaši 6, kterou chcete provozovat jen ve špičkách, nedává moc smysl.[/quote]


6 je v provozu od 6 do 18 v intervalu 5 minut špičky, 6-7 mimo špičku. Mimo tuto dobu je v provozu linka 16 v provozu mimo období 6 až 18).. Jediný rozdíl je v trasování během PD.

Spojování draků - ano. Je to jasný směr. Určitě lepší než, když přes x lety jezdila 12 jednou za čas v intervalu 10 - 8 - 3 - 9 - 10 min xxx a pak znovu. Kdy zkrácený interval byl nasazením dvou K2 (dnes by to byl drak).


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Velkokapacitní vozy na Smetanové, takže trolejbus. No, jako já bych se tříčlánkovému Solarisu nebránil, jen se obávám, že úsek z Kotlářské na Českou je na takhle velké vozidlo poněkud výkonově slabý, obrat cestujících je trochu jinde, třeba na Husitské nebo z Kotlářské na Mendlák. Pokud by tu byla odvaha někdy v budoucnu koupit tříčlánkové velkokapacitní trajfly o délce 25m, tak bych byl pro hlavně na 25, která bude i po otevření Kampusu furt plná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 15:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]