Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
jara255 píše:
Zajímavé je, že pokud dojde k přetrasování (nikoli zkrácení) linek z důvodu výlukové činnosti, tak je to mnohdy více vyhovující, než původní stav.

Spousta lidí tady tvrdila, že současné vedení linek do Bystrce je lepší než bezvýlukové. Pak se ovšem nabízí otázka, proč vůbec stavíme tramvajový tunel pod skálou, proč tu trať mezi Pisárkami a Vozovnou Komín rovnou nnezrušíme, když to lidem vyhovuje... (ano, při výluce Veveří se hodí, ale až tolik, aby to ospravedlnilo tak velkou investici?)

Ke sjednocení přestupního uzlu na Osové... já bych si naopak dokázal představit nový přestupní uzel na Běloruské, kam by mohly být přetrasovány 69, 403 a 404. Tento návrh jsem tady nedávno prezentoval, ale bohužel obsahoval opuštění smyčky Ukrajinská linkou 69, tudíž mi bylo odpovězeno, že to neprojde, neboť se na Ukrajinské cosi rekonstruovalo, tudíž linka 69 musí končit na Ukrajinské.

Ono konec konců smyčka na Švermově (podobně jako Novlíšeňská, Zemědělská a další) měly historický význam před prodloužením tratě, po prodloužení se na nich dlouhá léta žádná pravidelná linka neotáčela. Pak až v důsledku posílení, kdy úplná konečná kapacitně nedostačovala (Bystrc, Technické muzeum) nebo naopak omezování, kdy byly některé spoje zkráceny (Maloměřický most, Zemědělská). Švermova byl vlastně případ obojího. Dlouhá léta nic (taky tam byla poslední ručně stavěná rozjezdová výhybka v síti), pak posílení linkami 7 nebo 10, hokejová posila, pak naopak zkrácení některých spojů 6. Tím samozřejmě nechci tyto smyčky rušit, při výlukách a mimořádnostech slouží dobře, ale do pravidelného provozu se nehodí.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
2389: opravdu se nebojím, že by jezdila kvůli dvoum zastávkám celodenní linka ze SL na nádraží. Navíc nevím ani kdo by to odjezdil. Maximálně špičky, jinak možná nějaký garantovaný přestup z 6 na 8 na Osové.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Drazí přátelé, tohle neprojde. Veškeré velké sídelní celky v Brně, kam vedou koleje (Lesná, Bystrc, Bohunice, Líšeň....) mají přímák na Hlavas. Takže u SL to nebude jinak a bude spojení 7 dní v týdnu v intervalu max. 10min. Pokud ne, tak náš krásný DPMB tamní radnice sežere a spojení stejně nakonec bude. Nemám strach. sarcastic sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
PvvS píše:
Každá změna linek u DPMB je v posledních pár letech jen k horšímu....

Lépe bych to nenapsal.
Zajímavé je, že pokud dojde k přetrasování (nikoli zkrácení) linek z důvodu výlukové činnosti, tak je to mnohdy více vyhovující, než původní stav.

(Nechávám na ADMINovi, zda tato debata - stránka, by neměla být z KT8 přesunuta do Linky a linkové vedení.)


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Citace:
Jen jsem teda zvědavej, kde vezmou šalináře a šalinářky, protože už teď je podle Zdopravy personální krize, viz. článek:
https://zdopravy.cz/v-brnenske-mhd-dnes ... ly-126131/

Kde vezme DP lidi? Bude muset zvednout platy a ve spolupráci s Brnem zdražit jízdné nebo dotace do DP. Magistrát se sice chlubí, že se v Brně jízdné pěknou řádku let nezdražovalo, ale to je lež! Co jiného je prodlužování intervalů, při zachování stejné ceny jízdného?!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Každá změna linek u DPMB je v posledních pár letech jen k horšímu. Důležitý je se ukázat před kamerama a v novinách. Kaštani nejsou důležití. Čekám ukončení trbusů na Kampusu, stejně jako IDS linek a ořezání zbytku. Z toho 4 min. intervalu bude minimálně 6-8. A po dostavbě lanovky čekám ukončení t-25 na Mendláku.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Nevím, o čem DP diskutuje, protáhnout d-7 až do Lískovce je nutnost, protože jinak tamní obyvatelé budou zažívat to stejné co celá léta bystrčtí při cestě z České (před současnou výlukou - nesmyslný přestup na Jundrovské), a sice nutný přestup na Osové při cestě od/do k hlaváku!!! A že je toho slavné DPMB schopno, je mnohem větší Bystrc II důkazem! Komfort cestujících do Kampusu by byl vykoupen na úkor jiných a to je špatně! Navíc d-7 s konečnou na Švermové by ztrácela smysl.

P.S. Zajímavý bude mumraj študáků na hlaváku, kde se budou setkávat "studentské" linky d-8+12!


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, osmička bude mít nával, takže v některých časech ani 4 minuty nevystačí, ale určitě bude fajn, jestli to vyjde.
Sedmička jí pomůže a jestli bude až na SL, ne jen na Švermovu, tak jenom dobře, protože se sjednotí přestupy v téhle oblasti jen na Osovou, když vynechám směr na kampus.
Jen jsem teda zvědavej, kde vezmou šalináře a šalinářky, protože už teď je podle Zdopravy personální krize, viz. článek:
https://zdopravy.cz/v-brnenske-mhd-dnes ... ly-126131/

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
O 10 do Lískovce nikde neni a nebylo ani slovo, bude štěstí, když se tam prodlouží 7, možná zůstane do Lískovce jen 6. Otom ještě neni rozhodnuto, stejně tak s autobusy kolem Kauflandu zadem, možná bude jezdit jen 69. Ta 8 po čtyřech minutách by skutečně měla být, možná jen ve špičku, ale prý jo.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
No tak jestliže bude jezdit desítka do Lískovce, tak by interval na osmičce 4-6 dával smysl...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
I v reportáži zaznělo "zhruba 4 minuty", takže bych to viděl maximálně na nějaký proklad 4-5 nebo 4-6 v největší špičce.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Taky se tam píše o 40 tisících lidí, kteří denně dojíždějí do kampusu. Troufnu si tvrdit, že ze spádové oblasti linky 8 (včetně lidí přijíždějících na hlavní nádraží) jich bude tak polovina.

Ten zbytek bude nejspíš nadále využívat linky 25, 37, 50 a E56, případně v menším počtu ostatní autobusy (51, 69 a čtyřstovkové linky).


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramva ... pravy_mos1
Tady se píše o stávajícím intervalu osmičky, takže zpátky na zem.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Tramvaj ke kampusu po 4 minutách, to zavání zrušením 40 a 61 (minimálně od Strážní/Holandské nahoru) a případně minibusem pro obsluhu zbytku areálu nemocnice.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
jara255 píše:
Dle informace Události v regionu (15.09.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.

4 minuty? Tak to to tam takhle bude jezdit jen ve vybraných časech, ne? Protože když běžně jezdíme po 07:30 nebo 06:40, tak si nějak nedokážu představit, že to někde bude jezdit takhle často.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A jsou ještě ve stavu na GO ? Ona taková 1706 nebyla šrotnutá jen tak ze srandy. To že i pražandy jsou zespod v lepším stavu je myslím dost známý. A když ani DPP, kterej si dělá skoro novostavby KT8 o to neměl zájem...


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
PvvS píše:
Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.

Dle informace Události v regionu (15.9.2022) má d-8 jezdit ke Kampusu v taktu 4 minuty, takže budou rádi za každou KT8.


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Pupa: Mrkni do tématu DPMB v TV, tisku…

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Bez GO a investic se s nima stejně do provozu nemůže.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nebudou se hodit ještě odstavené kačeny? Nové šaliny dražší a ty ceny energií... druhá otázka, nevíte něco o tom, že v úterý na zastávce DUNAJSKÁ před zastávkou řidič naopak zrychlil a srazil nějaké lidi?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Během září budou vyměněny fólie na oknech u KT8.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Všiml jsem si toho taky, tady se to nevyřeší, mám i pár fotek, dal jsem to do závad na našem extranetu tak uvidíme ...


Offline
821
25 led 2006 09:46
Nevím, ale podle mého názoru je na vině ta fólie. Ta ona nejsou poškrábaná, ale taková prostě hůře průhledná.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Mění se stále, bohužel vnější strana reparovaných oken trpí více (mycí linka, větve, atd.).


Online
598
25 říj 2019 10:12
Asi obecnější dotaz, ale všiml jsem si toho právě u některých KT8, tak se zeptám zde. Jak je to s výměnou ochranných fólií na oknech? Pár let zpátky se to slavnostně zavádělo jako velká novinka, která učiní vandalům přítrž, protože je snad těžší ji poškrábat než sklo a i kdyby se to podařilo, tak je snadné ji vyměnit. Právě u některých KT8 jsem si všiml, že ta fólie vypadá dost nechutně, poškozeně a neprůhledně (zvlášť pod správným úhlem a světlem to vypadá skoro jak mléčný sklo). Mění se ty fólie nějak nebo se od toho v tichosti upustilo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 18:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]