Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
bugear píše:
A když už se tu o tom diskutuje, železniční stavba rekonstrukce žst. KrPole nemá na příští rok v rozpočtu SFDI přidělené prostředky, takže i související reko mostu nejdřív 2024.

Sice se plánovala realizace obou staveb během jedné výluky, ale zas bych to neviděl jako nějaký dogma. Pokud bude stavba TT povolená a finančně zajištěná tak určitě bude dost veliký politický zájem na reko Krpole nečekat. Obzvlášť v případě, že by na tu TT vyšla i nějaká EU dotace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Já si především myslím přesný opak toho, co Naxashi. Tedy že je to konec nadějí na šalinu po Seifertce. Minimálně pro nejbližší desetiletí. A k tomu se obávám osekání autobusů. V témže desetiletí.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Naxashi píše:
Pointa toho je totiž v tom, že to je příprava na budoucnost a na další zakolejování Lesné. Všichni chtějí profit, ale nikdo není ochotní pracovat a počkat si.

Pointa toho je, že velká část plánované stavby k tomu potřeba není.
luda_612 píše:
a na první pohled zbytečného prodloužení, který může ukázat že se toho prodloužení po Seifertově děsí zbytečně.

Akorát že vlastnosti plánovaného prodloužení budou zcela mimoběžné s argumenty, které se používaly proti prodloužení na Haškovu.
Cracatit píše:
a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.

To ještě nevíme. Ony taky 46+57 můžou v rámci úspor dopadnout stylem Haškova-Seifertova-Okružní-Soběšice, čímž bude mít téměř celá Lesná 25/26 na dva přestupy.
mnadenicek píše:
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový.

Nejen tam, ale i na Nádraží Lesná.
ZGHK píše:
Hele, padouchu z bondovky, před nějakou dobou jsem se Tě tady ptal, jestli bys mi jako člověku neznalému v projektování tramvajových tratí dokázal popsat, jestli je vůbec možné tu trať na stranu k poliklinice nakreslit (hluk, sítě, zeleň a tak)

Že by se oddálením od bytových domů zhoršil hluk asi není moc pravděpodobné, problém se zelení taky nevidím. Relevantní můžou být sítě a ten nejzásadnější bych viděl v problematickém obousměrném zapojení na Halasáku.

A když už se tu o tom diskutuje, železniční stavba rekonstrukce žst. KrPole nemá na příští rok v rozpočtu SFDI přidělené prostředky, takže i související reko mostu nejdřív 2024.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
Já tu byl nařčen v jiném vlákně, že používám arfumentační fauly. Ta první věta bych řekl, že tam na beton spadá.

Jen jsem doslovně zopakoval část citované věty a dodal, že to nebude zadarmo. V čem spatřuješ nějaký faul, nevím.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Ke Kampusu na Zdopravy nic nového, jen přebrali Edovo video z Fb a naplácali klasickou omáčku. Jinak dobrý, zkouška podle videa v pohodě.
MNadenicek: s posledním příspěvkem souhlas. Jen opravím názor, že není potřeba územní souhlas. Naopak přístřešky právěže potřebují souhlas s umístěním (forma územního rozhodnutí), jen není nutné stavební povolení plus do toho občas mluví umístění sítí, i když to bývá asi větší problém při montáži ELP.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
a ještě jednou ke kampusu zde:
https://zdopravy.cz/stavba-nove-trati-v ... aj-125602/


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Ondra K.: Neříkám, že je to jednoduchý, ale pořád si myslím, že by se mohlo rozhodovat flexibilněji. Právě proto, že na stavbu nebo nestavbu přístřešků není třeba sáhodlouhé dokumentace, složité projednávání, územní povolení apod. Když už se ví, že do 5 let tu má být vše nové, tak to z plánů oprav vyřadím a peníze hodím na další položky v pláně.

Cracatit: Ty nemalé prostředky na to, které se vynaloží na to, aby se to moc nezhoršilo:) Líšeň je trochu jiný případ, i když podobnost je v tom, že důležitý argument (nikoliv jediný), proč to postavit je, že je to v podstatě nutnost, že stávající stav je dlouhodobě neakceptovatelný. O tom, jak se to pak nalinkuje a komu se co zlepší/zhorší, to už je pak uplně jiná písnička.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta moje, nebo ta Robertova? :mrgreen: S Líšní bych to vůbec nesrovnával, tam dostalo linkové vedení docela ránu, zatímco tady u polikliniky se toho moc nezmění, kromě té pětky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový. Celé roky nevadil a pár let před rekonstrukcí, kdy všechno bude jinak, se do toho zainvestuje. Nebo někdo už tuší, že to opravdu stopnou...
Navíc: z hlediska estetiky asi půjde o pokrok, ale jestli mě paměť neklame, ochran před sluncem zmizí (snad nekecám)

Mě spíš příjde někdy, že to tady ty 8leté děti všechno plánují a řídí :)

Záležitosti typu výměny přístřešků, oprav zastávek, souvislých údržeb povrchů a podobně se vetšinou provádí podle dlouhodobých plánů. Z hlediska koordinace jsou problematické hlavně ty velké investiční akce, které se mnohdy nekontrolovatelně posouvají v čase podle toho jak jsou k dispozici peníze a jak se daří projednání a povolovací procesy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Já tu byl nařčen v jiném vlákně, že používám arfumentační fauly. Ta první věta bych řekl, že tam na beton spadá.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Přesně, to prodloužení sice nemá okamžitý přínos, ale ukáže, že se dají sjednotit některá přestupní místa a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.

Takže se vynaloží nemalé prostředky na to, že se to moc nezhorší? Tak teď už tě stavbě konečně rozumím. V Líšni se to vlastně taky moc nezhoršilo.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový. Celé roky nevadil a pár let před rekonstrukcí, kdy všechno bude jinak, se do toho zainvestuje. Nebo někdo už tuší, že to opravdu stopnou...
Navíc: z hlediska estetiky asi půjde o pokrok, ale jestli mě paměť neklame, ochran před sluncem zmizí (snad nekecám)

Mě spíš příjde někdy, že to tady ty 8leté děti všechno plánují a řídí :)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, to prodloužení sice nemá okamžitý přínos, ale ukáže, že se dají sjednotit některá přestupní místa a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.
No a pak se taky uvolní poměrně nevzhledný prostor zabraný aktuálně šalinovou smyčkou Štefánikova Čtvrť, místo ní může vyrůst menší park, baráky jsou tam už nahuštěné, takže na tom místě asi nevyroste další bytovka s obchody v přízemí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Byť ve spoustě názorech s Naxashim nesouhlasím tak pod tento bych se podepsal.
Celou dobu Město a DP narážel na odpor městské části a dezolátní stav mostu se konečně pootevřeli vrátka v podobě rekonstrukce a na první pohled zbytečného prodloužení, který může ukázat že se toho prodloužení po Seifertově děsí zbytečně.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Stále mi přijde, že o té trati se tu přemýšlí špatně. Ne jen tady. Všichni to berou jako něco ve vakuu, co okamžitě musí mít přínos. Ono to zas tak velký přínos mít nebude. Ale to je naprosto v pořádku.
Pointa toho je totiž v tom, že to je příprava na budoucnost a na další zakolejování Lesné. Všichni chtějí profit, ale nikdo není ochotní pracovat a počkat si.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jak tak nad tím přemýšlím, tak po prodloužení tramvaje ze ŠČ na Lesnou by pak 46 mohla jezdit v trase podkovy Erbenova--Zemědělská--TGP--Halasovo nám.--Okružní--Haškova--Seifertova--ŠČ.


Offline
124
23 čer 2014 12:31
pepola:
Á, potrefená husa z Lesné se nám ozvala? sarcastic
I kdyby mi bylo 8 let, tak pořád jsem na tom evidentně lépe, než 90% obyvatel Lesné. Protože co tam předvádíte, to je děs. Vaši volení zástupci nebudou dílem náhody, což tady někteří jednoznačně potvrzujete.

(A pro jednodušší obyvatele Lesné, ten příspěvek byl myšlen ironicky).


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Antirez píše:
To už je snad diagnóza, na Lesné jsou proti jakémukoliv prodloužení tramvají. :lol:

Osobně bych navrhoval preventivně zrušit i úsek Zemědělská - Čertova Rokle, ať jsou spokojení. A-46 omezit na základní interval 30 minut ve špičkách a 60 minut mimo špičky, a-57 expres bez zastávek na Lesné. Pak by tam možná i zapnuli mozky. :dancing:


Kolik je Ti let, Odrezovači? 8? Kdybys bydlel na Lesné, věděl bys, že toto "prodloužení" 90 % obyvatel NIC NEPŘINESE, a místo čekání na autobus ve Štefance budou na ten stejný autobus čekat u polikliniky.
A markantně to zhorší průjezd okolo Shelky a místem v té době už bývalého kruháče...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu, že během přípravy projektu toho úseku Šč - Halasák, se o žádných protestech MČ nemluvilo, nedivil bych kdyby ten současný odpor byl jen předvolební cirkus.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Antirez: Výborný nápad. To by je naučilo. A uspořené peníze využít na posílení dopravy všude jinde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
124
23 čer 2014 12:31
To už je snad diagnóza, na Lesné jsou proti jakémukoliv prodloužení tramvají. :lol:

Osobně bych navrhoval preventivně zrušit i úsek Zemědělská - Čertova Rokle, ať jsou spokojení. A-46 omezit na základní interval 30 minut ve špičkách a 60 minut mimo špičky, a-57 expres bez zastávek na Lesné. Pak by tam možná i zapnuli mozky. :dancing:


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Nebudu se opakovat.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Lesné zase někdo upadl na hlavu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Petice proti nové trati na Lesnou v Brně: Pomůže nám spíš trolejbus, říkají lidé


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Neví, protože nezná technické pozadí. On jenom povolil testování/spolupráci se BVK, které ta ČOV v Modřicích patří. Jinak ten biometan se dá dovážet stejně jako klasický plyn v lahvích, když ho čistička neplní dostatečné množství. Trochu škoda, že to nevyšlo, přecejen těch deset busů by se každý den využilo, zvlášť v současné době, kdy zemní plyn stojí takovou raketu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 pro 2024 14:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]