Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 21    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3223
14 čer 2004 18:56
blekfild
Není lepší, než funkční trať na samostatném tělese opouštět, jí opravdu najít využití? Když je problém s prodloužením až do Líšně kvůli hlukovým limitům a blízkosti domů, tak by výrazně pomohlo prodloužit trať ve stávající stopě někam k zastávce Malečkova a ukončit ji klidně tam s vybudováním přilehlého P+R a bus terminálu a k němu stáhnout linky z východu (106,107,601,602,701,702,710) + tam ideálně protáhnout 33 ze Slatiny nebo ještě lépe 31 ze Šlapanic. Prostě něco na způsob terminálu Hranečník v Ostravě, ten je taky v pustině a funguje to dobře. Zrovna v tomhle případě by stačilo vykoupit jedno pole a je to v ideální poloze hned u dálnice.
Konečná by se mohla jmenovat "Slatina P+R", tím by Slatina získala šalinu :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

443
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
U Stránské Skály vidím jako problém taky to, že i když většina areálu je v současnosti veřejně přístupná, tak prostor kolem smyčky je oficiálně přístupný jenom pro zaměstnance (a to nevím, jestli ne jenom některých přiléhajících firem). Turniket u smyčky je jenom jednosměrný, vrátnice ZKL je nejspíš jenom pro jejich zaměstnance. Kdo moc chce, tak se dostane (pokud vím, tak v jednom místě bývala rozebraná část toho betonového plotu), ale nějaký oficiální průchod by tomu místu dost prospěl. Minibus pro obsluhu areálu by pak mohl ideálně navazovat přímo na tu desítku.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
Jistě, pro denní dojíždění ten (především původní) interval není.


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
No dost lidí, co aj bydlí v okolí podstránský, tak pro ně d-10 není nijak extra důležitá. Spíš pěšky na d-8.


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
Ne, ale 75 není zrovna linka, co by tam lidi navážela, aspoň jsem si tedy nikdy nevšiml, že by ji lidi pro cestu sem nějak využívali. Ze Židenic asi ano, ale z centra vždy šalinou. Jinak tedy 820 a 970 metrů není zrovna rozdíl 88 metrů. :-) Ale o ten tu nejde, kdo tam chce prochodit odpoledne, asi ho pár metrů netrápí. Ale spíš tam vůbec nepojede.


Offline
343
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
Ten minibus ovšem neřeší volnočasové aktivity na Stránské skále. Přece jen to je NPP a šalina je v podstatě jediná doprava tam. Linka 75 na Podstránskou je asi hodně nouzové řešení.


Jako že by 88 m, o kterých je dle mapy.cz cesta z Podstránské na vršek SS delší než od konečné šaliny (potažmo tedy 400 m od slatinské vozovny), nějak zásadně protřídilo množství výletníků? To je dost chabý argument:-)


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
NPP - Národní přírodní rezervace Stránská skála. Poměrně oblíbený cíl Brňanů k vycházkám do přírody.


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
Co já vím, tak o víkendu je tam minimální provoz a vytíženost. Vždyť i ten dvousák co tam jezdíval byl skoro prázdnej. Měnírna musí být pod napětím, jak kvůli podzemním kabelům a navlhání, tak i kvůli živým magnetů na barevný kovy. Tam by trakční vedení zmizelo přes noc.

Cracatit : Ale narvi na jednu zastávku 3 tram linky, 2 trolejbusový a ještě autobus..


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, co je MPP, jestli průmyslová zóna, tak se do ní dá proniknout i z jiných míst.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Třeba se jednou dožijeme spojky tratí od Novolíšeňské a na Starku, pak by konečně Křenka při mimořádnostech přestala být takovej problém. Sjíždění šalin není problém jen na ní, to samé na České, stačí, aby se sjela trojka s dvanáctkou, na které je dlouhá s krátkým a taky zabere celý nástupní prostor a trojka musí počkat, pokud se to občas stane, takže to není vyloženě o trasování, jako spíš o intervalech a vozidlech...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
Ten minibus ovšem neřeší volnočasové aktivity na Stránské skále. Přece jen to je NPP a šalina je v podstatě jediná doprava tam. Linka 75 na Podstránskou je asi hodně nouzové řešení.


Offline
343
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Nech být. V časech začátků a konců směn tou desítkou lidi do Zetoru celkem jezdí.


Mno, celá tato debata je hlavně o tom, z čeho platit provoz v příštím roce (či spíše v příštích letech). Udržování 2 km tramvajové trati (není tam ještě spěšl měnírna?) kvůli jednotkám spojů denně (notabene nahraditelnými autobusem s větší dopravní přidanou hodnotou) mi jako rozumný provozní výdaj nepřipadá.


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
Furt je tady problém Křenové. Stačí jeden ťukanec a stojí to kompletně. A bez jakýkoliv alternativy. Pokud bych byl optimista a počítal každou linku po 5 minutách, tak to vychází na nějakých 36 spojů jedním směrem. A to bez trolejbusů a okolní dopravy. Pak bohatě stačí, aby se třebas na Vlhké sjela d-12 , za ní d-8 a klidně i jen t31/33. A už se to bude od nádraží štosovat, protože jak trojče, tak kachna si zaberou celej ostrůvek. A než se odbaví, tak už je bude dojíždět něco dalšího. Což se stává už teď . A jedna taková drobnost ty zvýšený vozokm na provoz d-10 v dlouhé trase by zaplatil kdo ?


Offline
Uživatelský avatar

6999
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A co kdyby ta linka z Bystrce (Rakovecké) nejezdila na SS, ale primárně na Novolíšeňskou? A občas teda SS. Nebyl by takový problém s více konečnými a trochu mi přijde, že tady každý argumentujete něčím úplně jiným.

Každopádně máme 4 větve - Lesnou, Bystrc, SS a Bohunice. Dřív byly spojeny Bystrc s Lesnou, což většinu trasy kopírovalo linku 3, a SS s Bohunicemi, což kopírovalo linku 8. Na spojnici SS-Bohunice byl delší interval (méně spojů), na druhou stranu oblast Bohunic (a Lískovce) bude potřebovat posílit po přesměrování linky 8 k FNB. Oblast SS doufejme někdy dožije protažení k depozitáři.

Osobně moc nerozumím, proč máme po dvou linkách ve svazcích s téměř totožnou trasou (předvýluková 3+11 a 8+10), když by tyto linky mohly být proházeny tak, aby bylo možné spojit spolu více městských částí. Dává to smysl především během prázdnin, víkendů, svátků a lockdownů. Zkrátka tedy, kdy máme dlouhé intervaly a kdy brněnský přestupní systém dostává na zadel.


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Tak 12 u Grandu rozhodně neklapne tím že tam jezdí dlouhé soupravy.
Osobně si myslím že se 10 vrátí do trasy Geislerova/SS/Novolíšeňská - Starý Lískovec protože musí něco nahradit 8 na 3 a 4 koleji po změně konečné ke Kampusu. Jen je otázka jestli to bude hned od prosince nebo až po otevření Žabovřeské


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
D10 nechat, většinu spojů asi ukončit na Geislerově nebo na Novolíšeńské (do obnovení štreky ze SS na HOlzovu), akorát bych ji vedl přes Husovu - stejně tak kdysi jezdila - kvůli tomu, aby mohla společně s d8 jezdit ze 3.a4.koleje na roli. A d12 přes Rooseveltovu a spojkou u Grandu. Snad obyvatelé Kumrowitz nebudou takoví cimprlich jako Šimičáci


Offline
2907
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, na směny možná, ale jinak je to pustina, takže stačí tři spoje ráno, tři kolem druhé-třetí a tři večer, zbytek může klidně na Novolíšeňskou. Minibus má největší nevýhodu v podobě platu řidiče, ale pokud by kroužil po celé Líšni a jednou za hodinu dojel až dolů do Zetoru, asi by to nevadilo. Lidi by byli rádi, že se aspoň dostanou bez větších potíží na poštu a polikliniku. V podstatě by šlo o obdobu 46 na Lesné, kterou by taky zvládl minibus většinu dne, minimálně o víkendech spolehlivě, Cross nebo Urban (standard 12m v jakékoli variantě) by se uživil líp jinde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6185
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nech být. V časech začátků a konců směn tou desítkou lidi do Zetoru celkem jezdí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
343
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
P..., 3x na NS, 3x na SS.

Proč by proboha mělo cokoliv jezdit na Stránskou Skálu? Vždyť je to naprostá pustina. A pro areál Zetoru bohatě postačí (mini)bus z Novolíšeňské.


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
Pak ale nevidím tu deklarovanou úsporu. A na Lesnou že by jezdily liché linky 5-11? To už mi 11 na Nové sady a 10 v původní trase dává větší smysl. Popř. vše pod jednou linkou, 3x na NS, 3x na SS.


Offline
124
23 čer 2014 12:31
Na co 11? Na Lesné tramvaje stejně nechcete, tak co... :mrgreen:


Offline
2849
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ještě 11, nebo s tou se taky nepočítá?


Offline
7423
27 úno 2010 07:40
Jako že by přes Minskou jezdila jen trojka? To bych (ne)chtěl vidět.


Offline
343
21 dub 2009 20:30
PvvS píše:
A myslím, že na DP jen čekají na to, aby ji po obnovení d-1 utnuli a ušetřili tak vozidla, řidiče i kilometry.


Jako že by tramvaje jezdily tam, kam to dává smysl a ne tam, kam z historických důvodů vedou koleje? To by šotoušstvo nepřežilo....


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
Nj, ale použitelnou za cenu několika konečnejch. On je problém na konci Stránský skály. Ve stávajícím stavu tam desítka absolutně nedává smysl a je tam jen díky tomu, že se ty koleje minimálně ojížděj. Pokud se neprotáhne do staré Líšně, tak je to linka k ničemu. Jak intervalově, tak i zátěží. A myslím, že na DP jen čekají na to, aby ji po obnovení d-1 utnuli a ušetřili tak vozidla, řidiče i kilometry.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 504 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 led 2025 18:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]