Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
1482
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, nešel by CNG autobus přestavět na benzín? :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
https://nasregion.cz/dopravni-podnik-v- ... ma-291755/


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Cracatit píše:
ZGHK: A jak už tu zaznělo, 21 mld. je komplet na dráhy i vozidla,


To není pravda. 21 mld. Kč jde dotačně za celou republiku na tramvajové a trolejbusové tratě.
Na vozidla jde ze strukturálních fondů EU cca 7 mld. Kč. Opět pro celou republiku. Najdou se možná i jiné peníze, ale reálně to pro Brno bude představovat dotaci tak pro deset nových tramvají. Tedy z pohledu sedmiletky a potřeby peněz na obnovu vozového parku jde víceméně o dotaci v rozmezí statistické chyby.
A navíc, pokud bychom se na to dívali přísně formálně, tak dotace na vozidla by měla být pouze v případě, kdy dojde ke náhradě stávajících vraků ekologičtějšími (ať už si pod tím představujeme cokoliv) vozidly. Tedy prostá obnova kachen za škodovky by se do toho nevešla. Že to ve skutečnosti bude jinak je věc jiná:-).


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Díky, tak Idnes myslíme ten stejný, co máš v poslední zprávě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
https://zpravyzmoravy.cz/vedeni-brna-ne ... val-radni/
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vlak-k ... pravy_zubr

Třebas.. On tenhle rozhovor byl ve více denících.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS a zdroj by nebyl? Já to pochopil tak, že město teď neschválilo, ale příště schválí, když Havránek milostivě přijde se zprávou, že třeba vyjednal úvěr u bank, nebo že se dohodl na delším kalendáři se Schade...
Do zákulisí nevidím, nejsem insider.
Kdyby podnik město trochu podpořilo, umím si představit klidně i kombinaci dluhopisů a úvěru od Evropské investiční banky, EBRD, nebo klidně i nějaké komerční bankovní instituce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Cracatit: Tohle moc na pomoc města nevypadá :
Citace:
Ředitel podniku Miloš Havránek proto před časem vyjádřil přání, aby město přispělo ze svého rozpočtu. Brněnští radní ale v týdnu tuto cestu neschválili. Požadují, aby si dopravce poradil sám.

„Dopravní podnik nás před každou dílčí objednávkou přijde informovat a my tak budeme znát i způsob profinancování nákupu. Jestli si vypomůže úvěrem z komerční banky, evropské investiční banky, nebo třeba pomocí dluhopisů,“ sdělil serveru iDnes.cz brněnský radní pro dopravu Petr Kratochvíl (ODS).



Hlavně ty úvěry..


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
ZGHK: Na obousmerky město prachy dá, jenom ne jako jeden kompletní balík, aspoň tak jsem tu poslední zprávu z Idnesu o nutnosti pro Havránka chodit se zprávama na magič kvůli nákupu dalších 45T. A jak už tu zaznělo, 21 mld. je komplet na dráhy i vozidla, takže by to nemuselo být úplně beznadějné, záleží, jak se k tomu ostaví příští zastupitesltva na městě po komunálních volbách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Masarykovou ulicí projedou opět šaliny. Řády v Brně doznají i dalších změn


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Ono je to i na vozovej park. A jak se postavilo město k obnově obousměrek , tak to víme všichni. Město prachy nedá, DP na to nemá ..


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Cracatit píše:
Jasně, jenže i k těm 21 mld potřebuješ spoluúčast žadatele (měst a obcí nebo krajů).


No jistě, spoluúčast je 15% (respektive 19,5 % v případě rekonstrukcí).
Ale jde o to, že Brno Bude rádo, když na dotacích dostane takové 4 mld. Kč, což zhruba (spolu s vlastní spoluúčastí) odpovídá nákladům na Kamechy a Lesnou. Všechny ostatní investice minimálně do roku 2029 (novostavby i rekonstrukce) bude Brno hradit ze svého, takže úplně nerozumím tomu povzdechu, že zarážím investice, když jsou dotace. Kamechy i Lesná se přeci (zatím) nezarážejí...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
https://zdopravy.cz/do-brna-dorazily-pr ... ce-124659/


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Cracatit píše:
... nepotkává s programovacím/rozpočtovým rámcem eurofondů, které bývají asi na šest let.

7.
Antirez píše:
A nebo že by už snad Škodovka v tomto směru na Havránka tlačila?

Pokud je smlouva skutečně postavena tak výhodně, očekával bych tlak poměrně brutální a spíše na vyšších místech.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, jenže i k těm 21 mld potřebuješ spoluúčast žadatele (měst a obcí nebo krajů).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Zlaťák píše:
Mě spíš zaráží že se zarazí investice do el. tratí v okamžiku kdy se směřují vsechny dotace (Doprava) do budování a rekonstrukcí právě těchto tratí. Kdy jindy dostavět chybějící infrastrukturu než v době, kdy na ni můžu dostat 85% dotace?


V Brně budou rádi, když z peněz, co budou do roku 2027 k dispozici, dokážou dotačně pokrýt stavbu na Kamechy a možná Lesnou. Víc peněz prostě není, pro celou republiku (včetně Prahy) je v OPD na tramvaje a trolejbusy necelých 21 mld. Kč


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Mně se to zdá jen jako tvrdý nátlak na politiky, aby začali něco dělat a situaci brát vážně, přičemž nikdo doopravdy nevěří, že by se situace až tak daleko mohla dostat. Taková lehce dramatická osvěta.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mě spíš zaráží že se zarazí investice do el. tratí v okamžiku kdy se směřují vsechny dotace (Doprava) do budování a rekonstrukcí právě těchto tratí. Kdy jindy dostavět chybějící infrastrukturu než v době, kdy na ni můžu dostat 85% dotace?


Offline
598
25 říj 2019 10:12
PvvS píše:
No jestli dobře počítám, tak bez plyňáků má DP nějakých 154 vozů. A to včetně 26tr a minibusů. Pokud by skončila výluka na Blansko, tak se pár vozů ušetří. Ale i tak žádná sláva. Dokážu si představit dočasný ořezání souběhů. Třebas v Líšni ukončit 55,58,78 s tím, že Líšeň by byla jako bloková smyčka, tam by dokola stačila jedna linka. Obsluhu Viniční by v pohodě zvládl parciál v úseku z Jírove a na baterky v úseku Malá klajda - SO.
Záleží jen na tom, zda by se dala elektrická trakce dost posílit a na jak dlouho by to bylo.
Tak ono se těch nouzových variant dá na papíře vymyslet poměrně dost, otázka zní jestli by to pak ještě bylo reálně použitelné... Když už si nakousl Líšeň, tak třeba 55 by se dala zkrátit jen z Jírovy do Údolí (jinde je v souběhu) a zrušit 78 přes Vinohrady a poslat ji přes Houbalovu. Ale takových doufám "fantasmagorií" se dá vymyslet opravdu hodně. No nějak to dopadne.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Další varianta může být, že se podnik/město pokusí dohodnout na delším financování se Škodovkou, protože ty prachy budou chybět v každým případě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Jestli zastaví investice do nových vozů, z již uzavřených soutěží, za mnohem výhodnějších cenových podmínek, než na jaké by se dostali dnes, tak nejsou normální. A nebo že by už snad Škodovka v tomto směru na Havránka tlačila?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono to vypadá, že v této krizi se městu sečtou všechny ty dlouholetý dluhy v infrastruktuře a vozovém parku obou elektrických trakcí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No jestli dobře počítám, tak bez plyňáků má DP nějakých 154 vozů. A to včetně 26tr a minibusů. Pokud by skončila výluka na Blansko, tak se pár vozů ušetří. Ale i tak žádná sláva. Dokážu si představit dočasný ořezání souběhů. Třebas v Líšni ukončit 55,58,78 s tím, že Líšeň by byla jako bloková smyčka, tam by dokola stačila jedna linka. Obsluhu Viniční by v pohodě zvládl parciál v úseku z Jírove a na baterky v úseku Malá klajda - SO.
Záleží jen na tom, zda by se dala elektrická trakce dost posílit a na jak dlouho by to bylo.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
https://zdopravy.cz/brnenskemu-dopravnimu-podniku-nebudou-stacit-ani-stamiliony-korun-od-mesta-navic-124067/


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to by bylo hezký, ale bez baterkových kloubáků trochu snížená kapacita...
Jinak závlek padesátky na terminál Starý Lískovec mi taky připadá jako blbost, minimálně bych tam netahal všechny spoje, když už je boj o kilometry, šetření a chybí plyn.
Vlak bude jezdit max. po patnácti minutách, až bude nějaká další dostavba, určitě ne příští rok po dokončení drátů do Zastávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufám si tvrdit, že 50 žádné změny v souvislosti s prodloužením 8 na kampus nečekají.

Spíš trolejbusy se na Osovou podívají už jen v rámci cvičných jízd nebo párkrát ve špičce, dokud nebude stát terminál ve SL.

Ohledně elektrifikace 50, tak když by se dotrátoval úsek od zastávky Laštůvkova po Adamcovou - alespoň nahoru (900m), udělali úpravy trolejí v Kohoutovicích (napojovací stopa, výhybky u Lidlu na Libušinu třídu) a dotrátoval úsek od Osové k budoucímu terminálu ve SL, tak by to možná šlo. Teda ještě by byla potřeba nabíjecí stopa v Komárově určitě.

Bez trolejí by byl kopcovitý úsek Adamcova - Hájenka (4km) a rovinka Humenná - Komárov (6km), pod dráty Humenná - Hájenka (7km) a Adamcova - Zoo (3km). Z 20km tedy polovina.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 14 lis 2024 03:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]