Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 21    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další
Autor Zpráva
Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A právě to jednou za hodinu dělalo desítku nepoužitelnou, resp. ty všední dny třikrát do hodiny na Švermovu byly často jak náhodné výstřely, zatímco teď je desítka samostatnou linkou propojující Žabiny, Hlavas a Křenku/Masnou, takže těch cílů pokryje mnohem víc a hlavně splnila už dávno chtěné spojení ze Žabin přes Čáru na Hlavas jedno kudy, jestli na Maliňák, ještě líp, protože se dá dřív přeskočit na čtyřku, aniž by člověk musel do centra a klikatě, prostě ten přestup dá o zastávku dál a současně se vyhne závleku na Masaryčku. Prostě víc výhod, než spojení Žabin s Lesnou. Intervalově se určitě půjde dolů, protože páteř je z Bastru jednička.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Jo. Jednou za 20 minut. V sedle jednou za hodinu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ta 10 tam ale jezdila i předtím. Možná by došlo k lehkému navýšení spojů, ale o přetěžování bych nemluvil.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ano, ale proč kvůli nim přetěžovat Křenku? To jsou zbytečné kilometry.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak předpokládám, že po zprovoznění 1 do Bystrce by 10 byla provozována cca v rozsahu předvýlukové 11 (časovým rozsahem provozu). A není to jen o Křence, Brno se skládá i z jiných ulic, které ty linky obsluhují.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Máš snad pocit, že toho po Křence před zavedením desítky v nynější trase jezdilo málo?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: spíš dnešní vedení linek nabízí lepší spojení po městě. Dřív jezdila 3+11 a 8+10 ve svazcích po téměř shodné trase, takže mně dává 3+10 a 7+8 větší smysl.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Tou desítkou jsou někteří fakt posedlí...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Přesně. Právě proto bych jedenáctku zrušil trvale.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: tak v Žabinách to bude buď 3+10, nebo 3+11. Mít tam tři linky by bylo zbytečné.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Sedmička na Lesnou jezdila jen ve špičce a večer na přejezdy na devítku nebo obráceně z devítky na sedmičku. Spíš bych se vykašlal na obnovu jedenáctky, která bude najíždět zbytečné km, pokud by zůstala po výluce Žabovřeské desítka v současné trase ze Žabin na Křenku. Zbylé vztahy obslouží trojka, hlavně spojení k Dětské nemocnici.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Pravda, tam se nic moc neušetří.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ona většina sedmiček jezdí na Zemědělskou, takže nevím, co chcete zkracovat. confused

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jo takhle. To nejspíš ano. Nicméně by něco z toho mohlo být řešeno zkrácením sedmičky po Zemědělskou.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
Jistě. Akorát že ty busy obsluhují jinou část sídliště než šaliny. Takže si myslím, že se obyvatelé zhoršení obávají oprávněně. Zvlášť jestli znají někoho v Líšni...


Možná si nerozumíme, já měl na mysli celkové vozokilometry autobusů, ne intervaly na Okružní a Seifertově.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
Ten projekt je zmršený. Kromě ponechání mostu přes štreku 250 v původním šířkovém uspořádání (rozšíření by znamenalo byrokratické kolečko od EIA po stavební povolení s nejistým výsledkem) je hodně nepovedené posazení kolejí doprostřed Okružní, takže se výrazně zkomplikuje křižovatka na Halasáku. Kdyby se šalina posunula na stranu k poliklinice, bylo by napojení na stávající d9 bez směrové kolize.


Hele, padouchu z bondovky, před nějakou dobou jsem se Tě tady ptal, jestli bys mi jako člověku neznalému v projektování tramvajových tratí dokázal popsat, jestli je vůbec možné tu trať na stranu k poliklinice nakreslit (hluk, sítě, zeleň a tak), když už na tom tak trváš.
Možná jsem jen Tvoji reakci přehlédl, ale pokud ne, tak mi přijde, že tady jen mlátíš prázdnou slámu, aniž bys o problematice cokoliv věděl.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ten projekt je zmršený. Kromě ponechání mostu přes štreku 250 v původním šířkovém uspořádání (rozšíření by znamenalo byrokratické kolečko od EIA po stavební povolení s nejistým výsledkem) je hodně nepovedené posazení kolejí doprostřed Okružní, takže se výrazně zkomplikuje křižovatka na Halasáku. Kdyby se šalina posunula na stranu k poliklinice, bylo by napojení na stávající d9 bez směrové kolize.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Součástí stavby je i příprava na případnou "druhou etapu" směr Haškova, tady je výřez z dokumentace:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ono těch pohledů existuje víc a každý to vidíme jinak. Jelikož jsem u Seifertovy bydlel, tak trochu nechápu odpor lidí, protože by to značně zlepšilo dopravu do centra (dnes bez přestupu pouze v noci).
Zároveň se bude opravovat ten most přes železnici, takže je asi dobré toho využít, aby se to nedělalo nadvakrát.

Jen doufám, že TT na Seifertově se NĚKDY přece jenom realizuje, byla by to škoda.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Pepola: Vyjádřil jsi i můj názor.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
mh píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici


Někde bylo tuším zmiňováno, že provedení bude takové, aby se případně v budoucnu na Seifertovu šlo jednoduše napojit..[/quote]

Jednoduše se to napojuje už od roku 1996...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Robert píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám. A dost možná to očekávají i tamní obyvatelé, což může být důvodem k jejich vlažnému přijetí prodloužení tratě na Halasák.


Právě tím debilním propojením dvou větví tramvajové trati se odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově NA NIKDY!
Jak se tu píše: VŽDY se s něčím novým oseká to původní, jinak by to ekonomicky nedávalo smysl.
Ty kecy, že nám to na Lesné patří, jsou opravdu rozumově na úrovni 5letého děcka...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, jaké je využití busů v sídlišti nad poliklinikou, takže to nechám na debatu jiným, jen se vyjádřím k současnému stavu smyčky ŠČ:
Jako nevidomý s vodicím psem potřebuju důsledné dodržení orientačních prvků jako signální čáry, vodicí čáry v dlažbě, případně osazení majáčků. Do nedávné rekonstrukce šalinové smyčky tu nebyl ani jeden takovýhle orientační bod.
Po reko se zlepšilo jen minimum věcí, přibyla signální dlažba na začátku přechodu k autobusům směr Provazníkova, ale najdi ostrůvek je bojový úkol, protože před jeho "špicí" není nic, jen asfalt. confused
Nedávno jsem šel bez psa jen s holí na trolejbus právě na ten ostrov a mít přímo proti sobě jedoucí auta s tím, že hledám ten ostrov, není vůbec nic příjemného, pokud někdo vyloženě nezastaví a nepočká v jízdním pruhu pro auta.
Jak říkám, vodicí pruh tu není žádný a ostrůvek nepřiléhá přímo k přechodu.
Trochu menší problém podobného charakteru nastává při odchodu od šalin z města k nástupní zastávce směr Lesná, sice je v něm bouda, což dělá odlišnou akustiku, jenže tady je zrada v něčem jiném, že je ostrůvek na výstup ze šalin jen jeden a při stání na vnitřní koleji není vůbec, takže jde člověk chvíli po kolejích a musí jen odhadovat, kde má trávník, kde začíná asfalt a nejít současně do silnice, kdysi se mi to povedlo i se psem, přímo z kolejí křížem přes pruhy až na chodník. Fuj! :oops: :sick: a byl to fakt příjemný pocit, že si to pamatuju až doteď. sarcastic
A najít nástupní prostor šaliny do města chce taky cvik a
trochu orientačního smyslu, protože se majáček na vozidle nechytí z větší vzdálenosti a signální čára k prvním dveřím tu chybí i po rekonstrukci.
Takže stačí malá chyba, aby byl člověk v průseru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Za ten odpor, co na Lesné dlouhodobě předvádí ohledně možného prodloužení tramvajové trati až na Haškovu, jim nějaké pořádné osekání autobusových spojů přeji. :applause:


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
To nerozporuji. Ale nějak nevěřím, že to do 10 let bude.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 504 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 07:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]