Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
51
17 bře 2015 13:14
Zajimalo by mě kdo vymyslel posunutí zastávky na tak nejnevhodnějším místě kde se posunula zastávka na Tomkově náměstí kde na to není kapacita aby se v pravém pruhu motaly linky na přespřetížené komunikaci.Nechápu proč to nezrušily bez náhrady protože o kousek dál je stejně zastávka Merhautova.Vypadá to jen tak że musí byt zastávka za každou cenu jen aby se cestujícím moc neunavily nohy.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Už nevím, kde se to naposled řešilo, tak si dovolím to prsknout sem:
Zastropované ceny energií budou platit i například i pro městské podniky. Tím se DP dostává do značně komfortnější situace.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
Tož nevím, na Křenovou se teď po dobu výluky Táborská dá od hlavních perónů na nádru dostat "jen" d-8. Pod Grand moc lidí asi nepude.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nedivím se, že se prodloužením město nechlubí, i když za něj vlastně magič nemůže. Tipnu si, že sjízdný tunel bude v 02/2023 a oficiální stříhání pásek bude tak 03-04/2023.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
FB DPmB bude určitě přesnější zdroj. Já to mám z tohoto článku (poslední odstavec): https://brnenska.drbna.cz/zpravy/doprav ... aliny.html


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Leden 2023 byl původní konec výluky udávaný s jejím zahájením v lednu 2021. V poslední době to média občas použijí, patrně protože prodloužení nebylo ze strany objednatele/města až tak důrazně komunikováno, jak by mohlo být.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Zeptal jsem se na FB DPMB a ti říkají že plus minus od března by to až mělo být. Můžu se prosím zeptat ma tvůj zdroj?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Richie píše:
Co jsem slyšel o oficiálním termínu od DPMB, mluvilo se o jaru :-O To by byl zázrak....

Já nedávno četl o termínu leden 2023


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Potvrzuju rozdělanou kapličku a násypy štěrku na Žabovřeské, takže "na silnici se pracuje." :mrgreen: Dneska jsem jel po okruhu kolem na Lesnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Co jsem slyšel o oficiálním termínu od DPMB, mluvilo se o jaru :-O To by byl zázrak....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na Žabovřeské mezi Bráfovou a severním portálem tunelu je zhutněná pláň a vysypány první dvě až tři fůry štěrku. Včera na zařízení staveniště skládali betonové pražce a na místě byly i koleje. Vypadá to, že by se obnova provozu mohla do prosince stihnout, záležet bude na montáži technologií v tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
Aspoň u těch NS by se tahle chyba ale mohla teda reklamovat, řekl bych.


U některých se klima samovolně vypíná, a hází to STOPku na palubovce.
Ale je fakt, že zavřený kohout u bufíku zařídí konec saunování v zadní části vozu. Ale v chladných ránech zase klepeš kosu jak na motorce vpředu. A každý ti tam verglovat kohoutem 2x denně běhat nebude. Nehledě na to, že nám to nějaký expert uvařil a vyházelo to vodu - čili při zavřeném kohoutu teplota vody leze nahoru a je třeba aspoň občas mrknout na teploměr.

(Přesuňte to do tématu SOR NBG + NS. Děkuji.)


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak u plynových potvor je to přece známá chyba už od dodání, že zadek topí, zatímco vpředu je pohoda. Aspoň u těch NS by se tahle chyba ale mohla teda reklamovat, řekl bych.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Přesně, v kloubovém Urbanu jsem musel taky vypnout, protože jim to vzadu topilo, ale tak, že se tam nedalo být, vepředu ok chladno, vzadu vedro na padnutí.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Se Sor NS12 jsou poměrně velké problémy. Klima na opravdu hodně vozech nejede a některé i svévolně topí. A upřímně vím od nás z garáže tak možná o 4 řídičích co klimu pouštět nechtějí. Jinak zbytek by včetně mě klimoval velmi rád jenže bohužel. Jo a Dekstra LF38 tam puštěnou klimu nečekejte vůbec. Klimuje to hůř než když člověk otevře okna a střešák a navíc to trhá klíňáky : :roll:

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Nechci mluvit za Zlaťáka, ale třeba já osobně s řidičema už radši nemluvím. Většinou dostanu buďto 'drž hubu, mladej' nebo jednou, když jsem autobusákovi řekl, jestli by nemohl řídit bez SMSkování za jízdy, tak se se mnou málem porval...

I kdyby se jim to říkalo sebevíc, tak spousta z nich (a nejvíce pak ti, kteří mají tu klimu echt vypnutou), si bohužel pojedou své i dále. Neznám ale ani údaje o poruchovosti, takže tohle je spíš osobní pohled na věc než fakt :D


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Zlaťák: a řidič na to řekl co..?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tak si tak jedu zrovna v Sorce na 52. Že většinou potkám bus s vypnutou klimatizací, to jsem si celkem zvyknul. Ale že mi navíc ve 30 stupních bude foukat na ##MLUVÍM SPROSTĚ## a na nohy horkej vzduch z topení, to je už trošku moc.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prý je nová etapa Netroufalek od 1.9.2022 venku a pak je od včerejška nová etapa Kuřimi okolo autobusáku. Prosím, mohli byste to aktualizovat v přehledu výluk tady na hlavní straně? Děkuji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, na dvanáctce by těch minut šlo ušetřit určitě víc. Třeba už jen tím, že by fungovala preference na Konečného náměstí jako před výměnou světel, kdy po dojezdu dvanáctky vylezli lidi, přejel trajfl, zavřely se dveře a jelo se za chvilku rovnou i s odbočením na Nerudovu a borec nestál jak broušená váza po sto metrech jako dneska. Neříkám absolutní preference, ale postupně, jede trajfl a je blíž? Tak šup ho a jede. Dojede dvanáctka až po něm, tak čeká, ale pak jí to skočí v páru až na Nerudovu. Jede desítka? Tak chvilku počká, ale zas jí to skočí v páru rovně na Rybkovu. Tábor to samé. A to prý už fachčí centrum na sledování a řízení světel někde pod B-komem.
Ve srovnání s tím jsou dvě minuty na jedničce úplně nic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OndraS píše:
...Jestli se to má zrychlit, tak určitě to půjde, ale asi jenom díky absolutním preferencím a tzn. akorát už pouze a jenom na úkor ostatního, za cenu toho, že to bude mít o dvě minuty kratší jízdní dobu? Kravina.

Pokud se na to podíváš z jiného úhlu pohledu, tak na druhou stranu jedničkou cestuje třeba 200 lidí, ušetřenou minutou ušetříš celkově přes 3 hodiny času (200 lidí × 1 minuta). Takže i zkrácení jízdní doby o minutu či dvě zase tak marné není.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
OndraS píše:
Za mě je jednićka nejluxusnější linka, co město má. Po celým městě až na centrum po vlastním nebo přímo drážním tělese, přitom to obsluhuje rychle a velkokapacitně dvě velký periferie, jede to přes nejhlavnější bulváry, přes hlavní nádraží, je z toho milion přestupů. Jestli se to má zrychlit, tak určitě to půjde, ale asi jenom díky absolutním prferencím a tzn. akorát už pouze a jenom na úkor ostatního, za cenu toho, že to bude mít o dvě minuty kratší jízdní dobu? Kravina.


No myslím že právě na úseku přes centrum by byl rozhodně prostor pro zlepšení. Semafory Mendlák, Křížová, Nové sady umí jízdní dobu dost natáhnout. Samozřejmě proti lince 12 v centru je to nic, ta je ztělesněné zoufalství a opravdová pouliční dráha.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
... a děláním cyklopruhů tam, kde nikdo nejezdí atd...

Ono je to těžký, možná na tom kole nikdo nejezdí, protože tam ten cyklopruh není (třeba mezi Starým Lískovcem a campusem je jet na kole za trest, motáš se mezi auty na Jihlavské). A když bude, lidé tam budou jezdit. Na téměř každé ulici bydlí společně automobilista, cyklista i ten, kdo jezdí MHD a řada z nich to střídá. A jak říkáš, neměli by se hádat.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Na ja, křížení u Branky. Na to jsem zapoměl, no bedejť jezdil jsem tudy denně :), a pravda toto místo potenciál ke zlepšení má, asi jako jediné na bystrcké větvi. Ovšem zlepšení co do bezpečnosti, jinak opět nic, kde by šalina měla zdržení.

Ty preference, no já jako automobilista a trolejbusák souhlasím, ale trochu jinak. Jsou ve městě místa, kdy si MHD zastaví auta z vedlejší, akorát v té vedlejší stojí jeho přípoj v dlouhé frontě. Nebo ausgerechnet ten Kamenolom, kdy místo aby to šalinu na deset vteřin zastavilo a pustilo dvě auta a trolejbus, tak holt NE NE ne a nikdy ne, x let tam trolejbusáci šediví a jsou v kolizních situacích. Takže jestli někde šalina musí přibrzdit, tak to bude proto, že město je pro lidi, a ti holt mají auta nebo jezdí i jinou MHD než šalina. Nechápu to věčný "zklidňovaní" měst uzavírkama, systematickym vykousávaním aut i z poslední ulice na periferii a děláním cyklopruhů tam, kde nikdo nejezdí atd. Město je pro lidi, a veškerá doprava by měla spoluexistovat a doplňovatmse, nikoliv se hádat.
Za mě je jednićka nejluxusnější linka, co město má. Po celým městě až na centrum po vlastním nebo přímo drážním tělese, přitom to obsluhuje rychle a velkokapacitně dvě velký periferie, jede to přes nejhlavnější bulváry, přes hlavní nádraží, je z toho milion přestupů. Jestli se to má zrychlit, tak určitě to půjde, ale asi jenom díky absolutním prferencím a tzn. akorát už pouze a jenom na úkor ostatního, za cenu toho, že to bude mít o dvě minuty kratší jízdní dobu? Kravina.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Citace:
Proč by to nemělo řešení? Je třeba nutný jet třikrát na Křivánkovo náměstí (počítám za něj i Bartolomějskou hned vedle). Nestačilo by jednou a vynechat závleky na Ríšovu, Helenčinu, eventuelně hřbitov a jiný blízký uličky?
Myslel jsem, že to nemá řešení při zachování současné obsluhy. Nějak přímo to prostě projet nejde a ty závleky jsou docela dlouhý.

Citace:
Ve směru do Řeckovic defakto rovněž. Šalina jede počínaje hlavákem po svém tělese středem ulice a víceméně bezkolizně s vozidly. Má preference a cestu skoro volnou.
Tak ideální to taky zdaleka není, protože odbočování přes koleje vlevo je pro některé neskutečná maturita... A ty preference, škoda mluvit, přijde mi, že víc nefungují než fungují občas.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 19:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]