Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
602
25 říj 2019 10:12
https://zdopravy.cz/brnenskemu-dopravnimu-podniku-nebudou-stacit-ani-stamiliony-korun-od-mesta-navic-124067/


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to by bylo hezký, ale bez baterkových kloubáků trochu snížená kapacita...
Jinak závlek padesátky na terminál Starý Lískovec mi taky připadá jako blbost, minimálně bych tam netahal všechny spoje, když už je boj o kilometry, šetření a chybí plyn.
Vlak bude jezdit max. po patnácti minutách, až bude nějaká další dostavba, určitě ne příští rok po dokončení drátů do Zastávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufám si tvrdit, že 50 žádné změny v souvislosti s prodloužením 8 na kampus nečekají.

Spíš trolejbusy se na Osovou podívají už jen v rámci cvičných jízd nebo párkrát ve špičce, dokud nebude stát terminál ve SL.

Ohledně elektrifikace 50, tak když by se dotrátoval úsek od zastávky Laštůvkova po Adamcovou - alespoň nahoru (900m), udělali úpravy trolejí v Kohoutovicích (napojovací stopa, výhybky u Lidlu na Libušinu třídu) a dotrátoval úsek od Osové k budoucímu terminálu ve SL, tak by to možná šlo. Teda ještě by byla potřeba nabíjecí stopa v Komárově určitě.

Bez trolejí by byl kopcovitý úsek Adamcova - Hájenka (4km) a rovinka Humenná - Komárov (6km), pod dráty Humenná - Hájenka (7km) a Adamcova - Zoo (3km). Z 20km tedy polovina.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Rušit padesátku od kampusu dál by byl nesmysl, přecejen ta souběžná šalina v podobě trasy osmičky je od trasy padesátky dost daleko, třeba takové Lány nebo Pražákova by přišly úplně o spojení, když tam nemají nic jiného.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Já tedy doufám, že 50 ponechají ve stavu, v jakém je. Je to pro mě jediná relativně slušná alternativa E50 (která jezdí odpoledne po 30 minutách a navíc nejezdí po celý den).


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Janatak píše:
Alanis - o nových trolejbusových trasách, respektive o zadrátování těch kterých bus linek se ale v rámci dp skutečně uvažuje. Zatím jsem slyšel o přivedení trolejbusu na Černovické terasy, a o protažení t-30 z KPN na Kociánku a snad dál až do Soběšic. Samozřejmě, jestli to reálně bude je otázka, nicméně řeší se to.


Zajímavé varianty. Přijde mi, že by se dalo uvažovat i o 50, taky jezdí pod drátama poměrně dost, jenže problém by určitě byl hlavně úsek hájenka-Laštůvkova (myšleno hlavně kvůli úseku "zatáček" a navazující Staré dálnici). Ono ale bude tak jako tak záležet, co s linkou provedou při prosincové reorganizaci po otevření konečné na kampusu.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Bistro na kolech. Ve vyřazeném trolejbuse vznikají americké chuťovky


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už je tu debata o trajflech a tratích, vyšel dneska v Brněnským deníku článek, že prý konečně bude zastávka trajflu před Moravskou zemskou knihovnou na Kounicové. Jsem zvědav na provedení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Jenže na Jedovnické "náhodou" tu měnírnu nepostavili, i když se s ní původně počítalo. A proto jsou tam teď jistý omezení a i kdyby se chtělo, tak tam nejde zavést pravidelnej provoz. A i ten kousek tratě stál okolo 60 milionů. Bez měnírny, bez zastávek, stavěnej z pofidérních výložníků a tempem chromýho hlemejždě.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Teď nevím, jestli jsme si rozuměli. Mně šlo o to, že měnírna a kabely tvoří klidně polovinu ceny stavby trolejbusové tratě. Což mi jako "a ani by to nestálo nějaký zásadní prachy navíc" moc nepřijde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Samozřejmě povolovací procesy stavby kabelových sítí a trolejového vedení by musely proběhnout samostatně. Stavebně se to pak dá realizovat najednou, což by byla nemalá úspora. Mimochodem, tímto způsobem byla realizována třeba TT Černovičky - Novolíšeňská.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Zrovna ta trolejbusová infrastruktura se se dá celkem bez problémů budovat průběžně postupně v rámci rekonstrukcí ulic případně společně s výměnou veřejného osvětlení, a ani by to nestálo nějaký zásadní prachy navíc.


Nechci Ti brát iluze, ale měnírny a napájecí kabely tvoří nikoliv nepodstatnou položku v budování trolejbusových tratí. A rozhodně se nedají schovat do rekonstrukce ulic či VO.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono nevadí, že jde o politický rozhodnutí, spíš vadí podle mně, že se ten čtyřletý cyklus nepotkává s programovacím/rozpočtovým rámcem eurofondů, které bývají asi na šest let.
No a pak skoro každý rok jsou nějaký volby v ČR, do Europarlamentu nebo prezidentský. Ještěže se nevolí prezident celý unie, to by ty volby byly asi vážně furt.
Nebránil bych se třeba systému, kdy by sněmovní a krajské byly současně, něco by to ušetřilo. Přecejen ten aparát volebních komisí a provoz ČSÚ něco stojí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Akorát politika tu bude vždycky, protože bez ní to nejde. I kdyby nějak extrémně teoreticky došlo na to, že podobné záležitosti investic a rozvoje by se rozhodovaly čistě odborně, pořád musí být nějak určeno který ten odborník bude rozhodovat. A to prostě bude pořád politický rozhodnutí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Dlouhodobá koncepce bude problém dokud tu bude politika.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
P. Haluza píše:
No tak třeba u té Líšně by byla krásná představa zatrolejování a-78 v úseku Slatina, rozcestí -- Jírova. Je to kopcovitý terén, pro trolejbus jako dělané.

Zatrolejováním některých vhodných úseků a nasazením parciálů by se dala vyřešit klidně celá Líšeň. V oblasti Židenic by to pak mohlo navázat na budoucí trolejbusovou trať přes Zbrojovku. K tomu by se pak úplně nabízelo dodrátovat tu Lesnou včetně parciálního provozu až do Útěchova.

Osobně si myslím, že tramvajová trať Štefánikova čtvrť - Halasák a trolejbusová trať nahoru na Haškovu se vzájemně nijak nevylučují a naopak by mohly efektivně fungovat dohromady.

Zrovna ta trolejbusová infrastruktura se se dá celkem bez problémů budovat průběžně postupně v rámci rekonstrukcí ulic případně společně s výměnou veřejného osvětlení, a ani by to nestálo nějaký zásadní prachy navíc. Jen by prostě musela existovat dlouhodobá koncepce rozvoje trolejbusů a musela by se dodržovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Spíš si myslím, že to bylo kvůli tomu, že na "slavnej" projekt zatroeljování Jírovy byly vzity dotace. A jedna z podmínek bývá to, že se zařízení používá. A proč to nepostavit, když víc jak olovinu zatáhne město. A že náhodou z projektu zmizela jedna měnírna.. Navíc postavený asi z odpadků. Ty zkroucený výložníky byl zajímavej pohled .


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No tak třeba u té Líšně by byla krásná představa zatrolejování a-78 v úseku Slatina, rozcestí -- Jírova. Je to kopcovitý terén, pro trolejbus jako dělané.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
PvvS píše:
Protože dřív platilo pravidlo, že na MHD se neběhá. Než tam člověk v klidu dojde, tak kolikrát jede další. To co tu bylo, tak bylo místy až moc luxusní. Jenom to, že kolikrát lidi odjinud jen koukali, že někde zůstal jeden spoj a z nádraží už startovala záloha. To leckde nebylo ani při podstatně delších intervalech. Ale to co tu je dneska je akorát na *****.

Ale tady se vyhazují peníze jinde. Stavba trbus tratě do Slatiny, jen aby za pár let zmizela. Asi aby se náhodou nevracely dotace .. Pak třebas lanovka, vodík, 9Tr.. Kam to směřuje je vidět. Plánují se nesmysly v okamžiku, kdy není zajištěná ani prostá obnova vozovýho parku, u plynu zatím není dodavatel a ani není vypsaný další výběrový.

A kudy jinudy tedy napojit trolejbusy z Líšně? Jak to řešit jinak? Jako bylo by pěkné, kdyby ta trať pak měla využití, ale to snad nějak nevadí.

Jinak ano, dříve určitě platilo to, že si člověk v podstatě k zastávce došel a hele, ono to nějak jede za chvíli. Nestíhám spoj, který je v plánu? Nevadí, pojede brzy další. Až na pár výjimek to platilo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Podle mého laického pohledu jsou T3 i T6 natolik festovní, že přežijí bez větších úprav další roky. Problémem je vysoká podlaha a absence klimy. Horší kondici vidím u aniter. Ty sice mají NP, ale vizuálně to jsou větší šroty než T3 a T6 plus nevýhoda pevných podvozků. Tu dvacítku můžou nahradit další draci, KT s námi ještě nějakou dobu zůstanou.

Situaci kolem T3 a T6 bych tak růžově neviděl. Téměř všechny vozy jezdí od výroby nebo GO tak dlouho, že mají nárok na to být dost zrezlý. Ostatně některé vozy se už v minulých letech musely znova vyvařit. Jedinou početnější výjimkou jsou snad akorát naše původní T6, které prošly GO relativně nedávno. Už před lety se tu diskutovalo o tom, že i GO T6 v podstatě bez jakékoliv modernizace stojí v řádu jednotek milionů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... oprava_cfr

Tak uvidíme, jestli toho zvládne Brno využít.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Podle mého laického pohledu jsou T3 i T6 natolik festovní, že přežijí bez větších úprav další roky. Problémem je vysoká podlaha a absence klimy. Horší kondici vidím u aniter. Ty sice mají NP, ale vizuálně to jsou větší šroty než T3 a T6 plus nevýhoda pevných podvozků. Tu dvacítku můžou nahradit další draci, KT s námi ještě nějakou dobu zůstanou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
U šalin se ten dluh na obnově právě vyrábí. Šrotový T3 se nahradily o něco méně šrotovými T6, které dojedou do stavu šrotu do pár let. KT8 se odstavují bez náhrady. I kdyby se VŘ na 45T využilo v plném rozsahu, tak bude trvat X let, než dodávky nových vozů doženou tempo dojíždění KT8. Jediná světlá výjimka by mohli být draci jako náhrada za K2 a to za předpokladu, že budou nasazováni ve dvojicích.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Aby aspoň bylo na už uzavřený výběrka. A ne že se z každýho koupí minimum kusů, tak aby byla naplněná základní smlouva a konec. I kdyby se použily obě výběrka na sólo trolejbusy naplno, tak se tím jen dožene dluh v obnově parku. A u šalin ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Alanis - o nových trolejbusových trasách, respektive o zadrátování těch kterých bus linek se ale v rámci dp skutečně uvažuje. Zatím jsem slyšel o přivedení trolejbusu na Černovické terasy, a o protažení t-30 z KPN na Kociánku a snad dál až do Soběšic. Samozřejmě, jestli to reálně bude je otázka, nicméně řeší se to.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 pro 2024 19:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]