Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
tak ony na ŘSD snahy přestavbu I/13 na dělený čtyřpruh jsou, viz. tunel Bílina a nějaké další akce. Obávám se, že za Loktem na Vary to asi tak úplně neprojde, ale dál na sever by to mělo jít.
Na přestavbě I/27 se pracuje možná i víc, jak na té třináctce, nejen okolo Plzně.
Já jenom nějak pořád nechápu, proč jsou dva cancoury I/8 a není ten kus od Teplic dál převedený na pokračování I/27, že by byla od hranice k hranici (Bavorsko - Čechy a Čechy - Sasko).

Jako jo, je to fajn, že i něco je, ale co jsem se díval, tak tam vidím zase blbou S11,5/__ . Ne, to chce kategorii R 24,5/130. Jel jsem tam v sobotu a neděli, vždycky ráno, a provoz tam teda byl slušnej. Myslel jsem si, že tam nebude auto co oko dohlédne, opak byl pravdou.
„za Loktem na Vary“ Loket je u Sokolova, odtam směrem na Vary existuje kousek D6. Takže…nějak nevím, na co to bylo mířeno.
Plzeň, mi přijde, že by potřebovala nějaký východní obchvat. Jako 4pruh, I/27.
Tak I/8 se odpojuje od D8 a míří přes Teplice do Deu. To má nějaký smysl. Navíc tam od jihu se staví R63, i když Rka už neexistují. Nevím, jak to mám nazývat. Není to I, není to D.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože, oni mají nepřestupní systém? A k čemu je jim pak teda ve městě Ids OK?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Ony tu kapacitu sice nabízejí, ale nezdá se mi, že by byla využívaná.

Minimálně centrum Olomouce a nejbližší okolí je tak malý, že se dá ledaskde dojít pěšky aniž by člověk potřeboval MHD. Druhá věc pak je olomoucká "nepřestupní" organizace tramvajového provozu s velkým množstvím linek a dlouhými intervaly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
tak ony na ŘSD snahy přestavbu I/13 na dělený čtyřpruh jsou, viz. tunel Bílina a nějaké další akce. Obávám se, že za Loktem na Vary to asi tak úplně neprojde, ale dál na sever by to mělo jít.
Na přestavbě I/27 se pracuje možná i víc, jak na té třináctce, nejen okolo Plzně.
Já jenom nějak pořád nechápu, proč jsou dva cancoury I/8 a není ten kus od Teplic dál převedený na pokračování I/27, že by byla od hranice k hranici (Bavorsko - Čechy a Čechy - Sasko).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Rušit tram trakci je stupidita zbraňové kvality, na úrovni Německého rušení jaderné energie. Tohle by mělo být nelegální, protože to přímo ohrožuje decentní životní standard obyčejných lidí. Tzn. měl by být za mřížema. A tohle má ing. titul. A nějakou veřejnou pozici. Náš systém selhal. Tenhle člověk tam nemá co dělat. A jak říkám, jeho nápady jsou prostě zlo. Tram trakce se má spíš obnovovat. Prý byla v Jihlavě, už tam není. To je chyba. Nejhorší to je ale v případě Ústí. Rušit to je vždy velká chyba.
„Soustředit se na údržbu existujícího než na stavbu nového.“ Tohle je stagnace. Není to buď a nebo. Můžeš udělat oboje.
K tomu Mostu: I/13 je super zajímavá silnice, nedávno jsem tam jel, relace Vary ↔ Děčín. Velmi doporučuji všem si to projet. Úseky, kde to je směrově dělený 4 pruh jsou super, úseky, kde ne…nejsou, mělo by to tam být přestavěno. A zorvna u Mostu ten úsek je v pořádku, ze silnice ta trať jde vidět. Takže rozšiřování… Tam to už rozšířené je. Pak tam je I/27, taky zajímavá silnice, ta by ale potřebovala spíš nebýt vedená městy. A nemít ve své trase kruháče, což platí i pro I/13.
Ostatně, nejlepší by bylo přestavět celou I/13 na D13, od Varů až po Liberec. Provoz tam byl šílenej.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Podobný nápad kdysi představilo Sdružení Mostečanů Mostu. Naštěstí měli tak málo zastupitelů, že neměli šanci to prosadit. Ještě vymysleli, že by se pozemek po snesetí trati mezi Mostem a Litvínovem převedl na ŘSD, které by rozšířilo silnici.


Online
7286
27 úno 2010 07:40
Ony tu kapacitu sice nabízejí, ale nezdá se mi, že by byla využívaná.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bačák jak je velký, tak je malý. Srovnávat tramvajovou a autobusovou dopravu jen na základě ceny za kilometr... když přitom tramvaje nabízí větší kapacitu a jsou ekologičtější (tedy v místě provozu např. neprodukují splodiny), to už asi nevidí.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Náměstek primátora Olomouce Ing. Otakar Štěpán Bačák by rád zrušil tramvaje.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Však u Vydosu už minimálně jeden jezdí. Parkuje u Myslivny (kde je zřejmě ubytovaný) a jezdí vlakovou výluku. Tam asi češtinu moc nepotřebuje, když tam jízdenky kontroluje průvodčí, ne?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Ano toto je cesta jak řešit nedostatek řidičů, zároveň to zabíjí naději, že dojde ke zvýšení platů a že někdy budou řidiči dobře placení, je to jen záplata pro DP.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Události v regionech: První ukrajinský řidič v DP (3. zpráva)
Že by cesta i pro brněnský DP, jak řešit nedostatek řidičů?


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Problém bude v tom, že se za a) všichni můžou zbláznit z 100% nízkopodlažnosti a tudíž nikdo nepřipustí řešení podlahy low entry, neboli česky "po jednadvacítkovsku", kde by místo na pakly vzniklo, a za b) všechno se konstruuje modifikovaním už vymyšlených autobusových a potažmo následně trolejbusových kastlí.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Já stále přemýšlíím, jestli není možné ty baterky dát pod podlahu. Bus je velkej, má velkou plochu, tak by se to snad pod podlahu dalo dát, i když by to třeba bylo jen někde. A nízkopodlažnosti by to zas tak vadit nemuselo, když se to v elektrických autech taky dává dolů. Přijde mi teda daleko lepší raději si dát práci a vymyslet, jak dát baterky dolů, než je nechávat nahoře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
A na dieselovém Solarisu ty kotevní prvky nechybí? Nebo jakože nejsou díky nižší hmotnosti vůbec potřeba nebo jak to mám chápat?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co jsem pochopil, tak asi není největší problém mít agregát na střeše, nebo baterky na střeše, ale že chybí nějaký kotevní prvky pro hasiče, takže se jim pak utrhnou oka na lano a musí to vzít těžkej jeřáb.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Hele, a má to vůbec všechny baterky na střeše? Mi to přijde, že to má vysoký zadní okno jako naše 26Tr, tzn baterky v zadní schráně, na střeše snad ta kisna vzadu by mohla být pakl, jinak mi to připadá, že střeše uprostřed vévodí trakční střídač atd ( i když i ten má nějakou váhu) To bysme ale z vysokýho těžiště mohli obvinit i všechny trolejbusy počínaje 21Tr, když je na střeše tunovej kontejner.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
fdrive.cz:
Ve Vendryni havaroval elektrobus a ukázal na jeden velmi vážný problém


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Zoufalá situace s řidiči donutila budějovický dopravní podnik mimořádně zvýšit mzdy


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Jágr dostal bodyček od 15T

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Deník.cz:

Ponuré snímky: Rusové v Mariupolu zničili i tramvaje, které městu věnovala Praha

(Fotky známé z transphoto.org)


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No taky se může nabídnout otázka, jestli na ně v současném škrtání nákladů vůbec budeme mít :-?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Online
7286
27 úno 2010 07:40
Rozhodoval jsem se stejně. A protože má dáma přednost...


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
https://www.dpp.cz/s/novyhlas

Ten první hlas mi trochu připomíná Google překladač... A asi se rozhoduju mezi jedničkou a dvojkou...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
zajímavý pohled:
https://www.youtube.com/watch?v=yB4HpbWD_vY


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 06:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]