Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že je započítaný i most, i když se psalo minule i předtím, že most patří kraji, ale město se podílí. Jinak se mi fakt líbí, jak zrovna lidi z Lesné pindají, že chcou trajfl, který by je stejně hodil jen k Zimáku a pak na Příkop, kdyby se doplnila trolej i zpátky na Drobného, ale už nikdo neřekne, že minule po stejné trase jezdící 46 nikdo nepoužíval, jen za ni doplácela radnice mč. Brno-sever. Takže Aleš ex Ano by měl držet úhel. Se jen blbě vytahuje před volbama. Jo a podobně blbě se teď vytahuje na Fb i Hladík, jakej mají supr program a jak se ptají občanů, ale že neprosadil územní plán a nechal ho spadnout pod stůl na další roky, už nikde neřekne. Prostě život politika, trolit umí, ale reálná práce nikde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: jak ale psal Ondra K., nejedná se jen o tu záložní trasu, ale taky rekonstrukce celého dotčeného prostoru. Vozovka, křižovatka s pseudokruháčem (nevím, jestli je do toho započítaná i reko mostu).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No asi jsem z chudších poměrů, ale ta odhadovaná 1miliarda za záložní trasu do ČR mi přijde docela nákladná biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Na záložní trať by možná lidi slyšeli, ale nějaká nevyhovující smyčka je běžnému občanovi úplně u pozadí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tady se možná stala trochu chyba v propagaci a město si za tyhle protesty může z části samo.

Podle mě se mělo od začátku mnohem víc prezentovat, že ta stavba je důležitá hlavně z hlediska organizace tramvajového provozu, kdy jednak vznikne záložní trasa na Lesnou a hlavně se odstraní provozně těžce nevyhovující smyčka Štefánikova čtvrť. A celkově ta stavba nebude nijak extra složitá a nákladná. Most přes koridor se musí postavit znova tak jako tak a ta pseudo okružní křižovatka je taky akorát na ostudu a jednoznačně si říká o změnu dopravního řešení. Zlepšení dopravní obslužnosti polikliniky eventuálně nádraží na Lesné bych viděl jako takový vedlejší benefit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Ale pro Lesnou samotnou ta šalina v této podobě je fakt skoro k ničemu. Na Čertovu rokli jezdí minimum lidí a na Halasák se z centra dostanou. Smysl pak zůstává pro relaci Zdráhalova-Halasák, což je hodně slabé.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Prodloužení šaliny na Lesnou: Zbytečné, spíš přímý trolejbus do centra, zaznívá.
„Jezdím sem na polikliniku k doktorovi, ale tramvajová linka 5 by mi byla k ničemu. Tak jako tak buď využiju autobusy, které sem jezdí poměrně často, nebo mi stačí tramvaj číslo 9," svěřila se na místě reportérce Deníku Rovnost třeba Zdena Sobotková.
Což je opět argument typu: mně to nepomůže, tak radši ať nic není. Co na tom, že by to pomohlo jiným lidem (kteří se teď třeba přímo na polikliniku neodstanou).

V článku je zajímavé, že místostarosta Aleš zmiňuje i variantu TT na Haškovu. To je snad poprvé, kdy v médiích čtu citaci někoho z místní radnice, kdo není ultra proti této stavbě.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky by mě mimochodem zajímalo, jestli se vrtali na Dunajské v nástupišti. Reklamoval jsem na podniku nefunkční ELP a prý závada kabeláže v zemi a že to opraví v téhle výluce, tak jsem zvědav, jestli to dopadne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Šel jsem zrovna včera kolem a říkal jsem si, že na to, že má výluka za 3 týdny končit tam známky nějaké budoucí zastávky nejsou moc patrné. O kus dál směrem k Dunajské už jsou položené pražce, ale poblíž ulice Valašská zatím ne, taky je tam ovšem vjezd na staveniště. Přijde mi, že pokud by zastávka během prázdnin měla vzniknout, tak bych čekal, že už tam budou vidět přinejmenším odbagrované trávníky v místě budoucích nástupišť, ale nic takového tam nevidím.
Příloha:
budouci-zastavka-valasska-od-z.jpg
Příloha:
budouci-zastavka-valasska-od-v.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už mluvím o zastávkách, věděl by někdo bližší podrobnosti o šalinové Valašské?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můžu potvrdit, koncem července jsem jel okolo. Má být směrem do Komína kousek před trianglem a protisměrná zřejmě naproti ní, u té si polohou nejsem úplně jistý.
Jinak by to chtělo, když už se někdo vrtá v téhle oblasti, doplnit signální pásky na Rosického náměstí a trochu výrazněji vyznačit přechod pod zastávkama okružek na tomtéž náměstí.
A pak taky by to chtělo mys nebo široký chodník ke kolejím směrem za zatáčkou do Komína. Z pohledu nevidomého na Rosického náměstí prakticky neexistují vodicí prvky.
Docela to tam znám, kamarádi mají hospodu Na Maničkách a asi tři roky jsem bydlel na ulici Závětří, kterou tvoří řadovky hned nad zastávkou Vrázova, která je teda taky strašná, ale aspoň u ní kdysi vylepšili přechod osazením vodicích prvků, od kterého se ta zastávka dá odkrokovat. Mluvím teď hlavně o zastávce z Komína na Přívrat, protisměr je v zálivu a dá se najít o dost líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V září bychom se mohli dočkat nové zastávka Sochorova.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zadrátování je na delší dobu, za půl roku ho neuděláš, nejen kvůli nutnosti projektu, taky schválení drážních tras atd.
Nicméně si umím představit, že by se dodrátovaly některé trasy.
Už dřív jsem tu navrhoval další část okružek, jenže kloubové parciály nemáme, takže by ten efekt zatím nebyl takový, no však už tu byla i praxe trolejbusových záložek za okružní autobus Mendlák - Komín a zpátky s trasou po Hlinkách.
Další kousek trolejí by se snesl u 67, nejen na Drobného.
No a na části 50 z Kampusu na Komárov by to taky nebylo marný, ale jak říkám, chybí parciální kloubáky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Posílit elektrický provoz je hezký nápad, otázkou ale je jestli je čím. Minimálně v případě tramvají totiž početní stav provozních vozů postupně klesá. T3 se nahradily kus za kus pražskými T6, ale všechny KT8 a Anitry mající najeté kilometry totiž tak nějak stojí bez náhrady. Nemluvě o tom, že budou postupně dojíždět další KT8.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je tam zmíněno, aby se více využívaly tramvaje či trolejbusy. Na první pohled to není zase tak marný nápad. Když už na linkách zvyšujeme kapacitu vozidel/souprav a prodlužujeme intervaly, tak by to mělo znamenat větší část vozidel, která je nevyužitá. Tedy snížit intervaly na drážních linkách a prodloužit na autobusových tam, kde drážní linky dokáží zajistit alespoň vzdálenější obsluhu, případně zadrátování nějaké autobusové linky, která se část trasy stejně pohybuje pod dráty.


Offline
176
23 led 2011 03:17
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/mhd-do ... zpravy_azu


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Zdopravy píšou, že do Brna přijde k šalinám výpomoc z DP Mostu a Litvínova:
https://zdopravy.cz/nezvykla-spoluprace ... ne-120061/

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Past na neplatiče MHD v Brně: intenzivní kontroly, revizoři dostanou svoje linky


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Jen pro řidiče historické tramvaje: speciální lavička v Brně budí emoce


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Ta trať byla zatrolejovaná :) . Napájení se dalo kdysi tahat jako posilový po sloupech, nebo tu trať napájet jednostranně z obnovený měnírny v areálu TMB. S ostatním by asi byl problém.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Můj laický pohled je ten, že DP měl udělat klasickou opravu drážního tělesa, proti čemuž by nemohl nikdo oficiálně protestovat. Protože (což chápu) chce na to získat dotace, musí mít tato akce jiný název, s kterým se pojí "papírování" a toto papírování je možné již oficiálně napadat.

Tímto způsobem by se hodně teoreticky a hodně možná dala řešit stavba svršku a spodku, nicméně ta trať ke své provozuschopnosti potřebuje spoustu dalších objektů, které takto zašmelit nelze, protože prostě nikdy neexistovaly. Například trolejové vedení, napájení, odvodnění, zabezpečovací zařízení přejezdu s Drčkovou, zastávky včetně přístupu k nim a spoustu dalšího.

I kdyby došlo na záměr obnovy do maximálně možné původní podoby, pořád to je na plnohodnotné územní a stavební řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Jenže těch projektů se v tomto případě střetá více než jen stavba haly.
1) vmo bauerova - nutnost postavit komunikace kolem haly, protože autobus nebude mít možné zastávky na VMO. A tedy i logicky požadavek i bez smyčky vybudovat přístup na zastávku Lipová, což projekt smyčky také řeší.
2) Lanovka, možný začátek stavby už letos, otázka zda má smysl jen pro park and ride bez haly
3) Park and Ride
4) smyčka Lipová, což jsou dvě stavby v jedné. Jedná je rozšíření vozovny a překonání půlky koleji (3 km), plus vratná smyčka. Druhý je vázaný na Lanovku (tusim bourací práce) a halu kvůli výjezdu vozu že smyčky směr Mendlák (kvůli posílám).
5) finální překonání Mendláku, včetně průrazu na Hybešku atd. Ten je asi v nedohlednu
6) Zrušení smyčky na Mendláku, také asi není aktuální. Těžko říct.

Navíc stavbu haly máte schválenou zastupitelstvem a možná se také kopne letos.

A pardon, ale tvrdit, že když nepostaví tu smyčku, tak ušetřím 250 mega je cucání čísel z prstu. Vždyť to není ničím podložené.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
xcav8 píše:
ZGHK tady pořád špekuluje nad nějakou návratností investice, ale kdybychom takhle přemýšleli vždy, tak tu máme pořád koňku (v lepším případě páru). :applause:


Připomínám, že celá tato debata vznikla nad nápadem, že když nejsou peníze na provoz MHD, tak je možné je sebrat z investice na halu. Jako politické rozhodnutí je to v pořádku. Já jsem si dovolil podotknout, že stejně jako hala je investicí i výstavba smyčky Lipová.
No a pokud nebude hala, tak v případě smyčky Lipová, jejímž jediným smyslem je tak snížení provozních nákladů, je návratnost investice naprosto zásadní. Vrážet veřejné peníze do něčeho, co se mi vrátí za 57 let, to už je pomalu na kriminál.

Takže když to shrnu, smyčka Lipová ano, ale jen v případě, že bude hala. Když se výstavba haly o pár let odloží (což by mně osobně za současné situace nijak nevadilo), tak stejně mohu odložit výstavbu smyčky.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
jara255 píše:
Ostatně i Praha vybudovala stanici metra v "polích", protože předpokládá v lokalitě rozsáhlou výstavbu.


Dovolím si nesměle upozornit na skutečnost, že v Líšni se žádná rozsáhlá výstavba nepředpokládá. Tedy alespoň dle hotového (byť neschváleného) územního plánu je skoro celá zatím nezastavěná oblast okolo Holzovy vedena jako "stabilizovaná plocha veřejného prostranství".
Takže z mého laického pohledu by bylo potřeba nejprve změnou územního plánu umožnit bytovou výstavbu (třeba i spolu s novým koridorem pro tramvaj) a pak teprve řešit vlastní projekt.

Nějak se nemohu zbavit dojmu, že obnova trati do Líšně se tlačí hlavně proto, aby se dalo šotojezdit do muzea. A to za tu (v dnešních cenách) tři čtvrtě miliardu nestojí.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Falkon píše:
Klidně mě ukamenujte, ale zahraju si teď tak trochu na realistu: Proč se vůbec snažit budovat něco, oč není zájem? ...

Zřejmě jsi četl špatně článek. Brno se chce vyvarovat situace na Kamechách, kde prakticky vznikla nová městská čtvrť bez dopravní obslužnosti, která se bude řešit drahým tunelem. Něco podobného je i Kampus.

Ostatně i Praha vybudovala stanici metra v "polích", protože předpokládá v lokalitě rozsáhlou výstavbu.

Můj laický pohled je ten, že DP měl udělat klasickou opravu drážního tělesa, proti čemuž by nemohl nikdo oficiálně protestovat. Protože (což chápu) chce na to získat dotace, musí mít tato akce jiný název, s kterým se pojí "papírování" a toto papírování je možné již oficiálně napadat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 16:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]