Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
b1: No však, ne? Šalina je přece výrazně těžší než bus…


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Jak ztíží? Vždyť budou mít šalinu hned za barákem


Offline
14
14 úno 2020 20:08
Antirez píše:
Proč by se mělo těm šmejdům v Líšni s černými stavbami ustupovat? Už jen z principu ne.
Trať obnovit a co tam kde vzniklo v mezičase bez povolení, tak zlikvidovat.

Tak např.: Po dostavbě trati do nové zástavby "může" dojít k přrtrasování linky 78 k nové konečné od Slatiny či její vedení závlekem, odklonem.. Zkrátka, dotyčným se ztíží cestování MHD.To potom bude řevu..Nejtvrdší trest by byl jednokolejka- jen pro zatahování šalin do depa.


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
To záleží na Schadewerku, kdy dodají nový soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
TMB: Ta první věta byla skutečná nebo řečnická otázka? Jako, mě by taky zajímalo, jak dlouho ještě budeme jezdit těmi nemoderními nesmysly typu 242+Bdmtee; Kordis i ČD se neustále ohání modernizací, ale já osobně to teda nijak zvlášť nepociťuju (aspoň ne u těch vlaků) – zrovna nedávno jsem měl dokonce tu čest, že odjezd vlaku 13.23 z Brna, hl. n. směr Tišnov vypravili žehličku + 4 × BTax. Ale dny dopravní nostalgie se přitom měly konat 18.6., ne o cca. 14 dní později. Souprava z doby, kdy slovo „pohodlí“, nedejbože „luxus“ ještě neznali, nebo za něj považovali dřevěné fošny potažené tenkým kusem látky. Radši jsem si po chvilce stoupl.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Jak dlouho do těch Hustopečí budou ty lokomotivy 242 ještě jezdit? A dva jednokolejné úseky pár km dlouhé pro daný interval vlaků postačují. Ty odbočky nejsou žádný koridor,takže druhá kolej by se těžce nevyplatila. To už ta trať do Líšně výjde levněji.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
OndraH: Ne třeba v tomto případě (možná), ale například taková obnova vlaku do Židlochovic, tak tam byl zájem skutečně jen ze strany Kordisu a jistého pana starosty (podle dostupných informací a dalšího informačního šumu, který se ke mně – a určitě nejen ke mně – dostal, i když to mohlo částečně být z kategorie JPP). Když už to teda tak vehementně obnovovali, mohli to aspoň udělat jako dvoukolejku; stejně tak ty Hustopeče, podle mého názoru jednoznačně promeškali svou šanci, vždyť to bylo celou dobu zavřený a ta pole, skrze něž ty vlaky jezdí (v obou případech) rozhodně nikomu neubudou. Plus navíc nemožnost otáčení lokomotiv kvůli nevhodnému křížení kolejí; jinými slovy, dle mého subjektivního názoru je to v obou případech zcela nesprávně koncipováno, pokud nejezdí obousměrné soupravy; do Židlochovic to aspoň řeší buď Panterem nebo druhou lokomotivou – sysel apod. – ale v těch Hustopečích je to úplně napřesdržku, když jezdí klasická 242 + Bdmtee. Chápu, že tohle není zrovna o DPMB, takže podle úvahy můžete můj příspěvek kdyžtak přesunout do vhodnější sekce, byť teda souvisí s předchozím příspěvkem, který se toho tématu týkal více.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Falkon: Protože lidi jsou totálně blbí, tupí, vypatlaný. Proto se musí násilně vést za ručičku a donutit jim něco, co je pro jejich dobro.
Antirez: Souhlas. A pozavírat je, ty jejich černé stavby a maření snahy tu trať obnovit, jistě něco porušuje.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Já bych hlavně nepodléhal dojmu, že "o to není zájem". Řvoucí menšina proti je prostě jen víc slyšet a vidět, stejně jako u ostatních dopravních staveb napříč republikou.


Offline
124
23 čer 2014 12:31
Proč by se mělo těm šmejdům v Líšni s černými stavbami ustupovat? Už jen z principu ne.
Trať obnovit a co tam kde vzniklo v mezičase bez povolení, tak zlikvidovat.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Klidně mě ukamenujte, ale zahraju si teď tak trochu na realistu: Proč se vůbec snažit budovat něco, oč není zájem? (To samozřejmě nemyslím na žádného člena zdejšího fóra, pokud nejste nějak přímo zainteresovaní v tom smyslu, že byste stavbu (čehokoliv) jakkoliv přímo ovlivnili, ať už například její stavbou či jakýmkoliv jiným způsobem). My, „Češi“, národ věčných remcalů, budeme automaticky proti všemu, co nezapadá do koncepce naší konzervárny, i kdyby to do budoucna mělo přinést zlepšení, protože „předtím to tak nebylo a doteď jsme to nepotřebovali, tak to nebudeme potřebovat ani teď, ani nikdy jindy“. Jak se říká, zvyk je železná košile, a to, ve spojení s pohodlností a „demokracií“ prostě nejde dohromady s nějakou inovací. Stejně tak nechápu, proč se kdokoliv ještě snaží vymýšlet nějaké parodie na šalinovou trať na Kamechy nebo nedejbože na Lesnou, apod. Když to lidi nechcou, proč jim to nutit, vždyť ty miliardy se přece dají využít jinde, ne? A DPMB aspoň nebude muset v budoucnu snad tolik investovat do nových vozů (zejména šalin), pokud časem naopak některé tratě zruší, i kdyby třeba jen v části jejich trasy…

Mmch, nenechte se mýlit, já sám jsem v podstatě zcela opačného názoru a nejradši bych všechno všude prodloužil a zejména bych, pochopitelně nejen v Brně, zkrátil intervaly mezi spoji (a to i mezi těmi „nevytíženými“, ale to je na skutečně dlouhou disksui), protože to, co se děje teď, znamená, že VHD jako taková půjde tímhle tempem hodně rychle do kelu, pokud se s tím nezačne něco doopravdy dělat.


Offline
14
14 úno 2020 20:08
MKzB píše:
Denik.cz
Projekt tramvajové trati do Líšně čeká úprava:

Upřímně: Než se s "nimi" hádat, nebylo by lepší zprovoznit trať jen v úseku Stranská skála- Trčkova-úvrať? Většina tratě se opraví z peněz EU a následně dobudovat trať jen ten kousek do nové zástavby?
Ohledně Technického muzea: Buď se "domluvit" na jednokolejce nebo nic. Pokud je stále reálná skutečnost, že se Husovice předělají na historickou vozovnu, tak jít tímto směrem.
Vynakládat miliony na zdi a EIA a jiné.. Mají vůbec místní zájem o prodloužení do původního stavu z r. 1964?


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Denik.cz
Projekt tramvajové trati do Líšně čeká úprava:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondrah98 píše:
I do vozovny je to pořád blíž než na hřbitov.

To je sice pravda, ale jestliže nechci vozit lidi směr Ústřední hřbitov, kde ta poptávka je(!), tak určitě nebudu jezdit do Pisárek, která je sice o něco kratší, ale budu vozit vzduch. Navíc je tato trasa obsloužena (T)BUS.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
I do vozovny je to pořád blíž než na hřbitov.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondrah98:
Ale smyčka Lipová bude vratná pouze ve směru od Bystrce, takže d-5 by se musela točit až v Pisárecké vozovně.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondrah98 píše:

"Ze zastávky Mendlovo náměstí pokračuje po trase linky 1 do zastávky Lipová." A je vyřešeno.

To pochybuji, zbytečný souběh linek, navíc, když hlídají každý metr a dělají to s oblibou i na jiných linkách! Například místo, aby dovezli lidi do několikatisícové Bystrce na Ečerku, tak je nechají deně přestupovat v Komíně nebo dnes pro cestující bezvýznamná konečná Rakovecká. Další příklad d-6 Švermova. (Mám na mysli stav před výlukou Bráfova a prázdninovým paskvilem).


Offline
602
25 říj 2019 10:12
jara255 píše:
Že se zruší smyčka na Mendláku pochybiji, protože DP by neměl kde krátit d-5, jak to s oblibou dělá!


"Ze zastávky Mendlovo náměstí pokračuje po trase linky 1 do zastávky Lipová." A je vyřešeno.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Že se zruší smyčka na Mendláku pochybiji, protože DP by neměl kde krátit d-5, jak to s oblibou dělá!


Offline
830
25 led 2006 09:46
Tak ta koňka i parní tramvaj se jako ziskový podnik stavěla. Tramvajová doprava byla v Brně v zisku minimálně ještě do roku 1939. No a pak se z toho stala "socka", alespoň z toho pohledu, že přínosy dotované MHD jsou z pohledu města jinde, než v tvorbě zisku. Nakonec trať ke Kampusu za dvě miliardy se zaplatí kdy?
Smyčka na Lipové bude pro DPMB výhodná z provozních důvodů, město zase získá možnost jednou zrušit smyčku na Mendláku. Asi jim to za ty peníze stojí. Když si na zahradě postavím bazén, taky nepočítám,kdy se mi investice zaplatí, ale spíš očekávám jako výhodu možnost vycákat se, kdykoliv budu chtít.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
ZGHK tady pořád špekuluje nad nějakou návratností investice, ale kdybychom takhle přemýšleli vždy, tak tu máme pořád koňku (v lepším případě páru). :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Akorát diskutovaná stavba zahrnuje nejen smyčku Lipová, ale i kompletní rekonstrukci a změnu uspořádání celého kolejiště před starou halou pisárecké vozovny, novou vrátnici, protihlukovou stěnu mezi vozovnou a ulicí Hlinky a další záležitosti. Pokud je vozovna ve stavu vyžadujícím rekonstrukci, je celkem logický k tomu tu stavbu smyčky přidat.


Dobrá, tak smyčka samotná bude za 250 mega, takže investice se na úsporách vrátí za stále ještě bezva 57 let:-). Ale vážně, ta smyčka je takto velkoryse navržena proto, aby byla součástí krásna kolem haly (a lanovky). Takže když nebude hala, nemusí být ani smyčka. A odhaduji, že reko vozovny a ty věci kolem by šly postavit bez smyčky samotné (pochopitelně s tím, že smyčku by bylo možné jednoduše postavit později).

MartinV píše:
ZGHK: dal by se do toho započítat i čas řidičů atp., to v tom výpočtu máš?


V té stovce je započítán i toaletní papír v kadibudkách na konečných. Viz Příloha č. 6


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Prázdninové jízdní řády v Brně: delší čekání, šaliny pojedou po čtvrthodině.
Citace:
Na některé trolejbusové spoje si lidé počkají dokonce půl hodiny z původních dvaceti minut. Dopravní podnik však odmítá, že by prodlevy mezi spoji prodlužoval, situaci přirovnává k prázdninovým jízdním řádům v předchozích letech.

Teda pardon, ale to je kec jako Brno. Jak neprodlužuje? Jasně, že prodlužuje, takové prázdninové JŘ jsme v předchozích letech neměli. Jestli tohle skutečně DP trvdí, tak se nám asi odstěhoval cca 1 600 km severovýchodně, tam s ohýbáním reality mají též zkušenosti.
To stejné tam v citaci říká Vaňková, tak je vidět, že MHD nepoužívá.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To budou "drobný", pokud počítám ty 3 km jako 5 minut výkonu, tak to dělá 200 minut denně a 73000 minut ročně, tj. nějakých 3000 hodin. Vezmu-li mzdové náklady 300 Kč/h, jsme zhruba na milionu. Pak samozřejmě úsporou km dochází i k menšímu opotřebení vozidel, ale to už jsou celkem bezvýznamné položky.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZGHK: dal by se do toho započítat i čas řidičů atp., to v tom výpočtu máš?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 20:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]